Tuksu kaljuuntunut jo takaraivoon asti

herra parturi

42

4684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rivatrili ja telarit

      Hyi olkoon, mikä kuvatus. Näyttää 60 vuotiaalta kassialmalta ja tuo kaljuus vain pahenee ajan myötä.. yök yök..yök... Toi ei miestä saa enää mistään, kukaan ei oo niin epätoivoinen..

      • aina kakkoseen

        Kyl se mulle kelpais,


    • Swa, scha, svarowski

      Voi raukkaa, niin takussa ettei tosikaan vaan kun on tosi. En jaksaisi edes elää, jos täytyisi ottaa Johannan elämä elettäväksi. Miten se jaksaa? Rahattomana-yksinäisenä, ei edes omaa kämppää. Huono maine, rikollisuus, menetetty ulkonäkö. Sääliksi käy. Pahinta just se, ettei löydy nöyryyttä, häveliäisyyttä, anteeksiantoa, -pyyntiäkään. Luulisi, jos ei tietäisi, että tämä on joku rooli, mitä vetää. Arkipäivän köyhänmiehen prinsessa.

      • Näin on

        "En jaksaisi edes elää, jos täytyisi ottaa Johannan elämä elettäväksi."

        Siinä tapauksessa Johanna on paljon vahvempaa tekoa kuin sinä.


      • 342q
        Näin on kirjoitti:

        "En jaksaisi edes elää, jos täytyisi ottaa Johannan elämä elettäväksi."

        Siinä tapauksessa Johanna on paljon vahvempaa tekoa kuin sinä.

        Pointtihan lieni että Jossu ei tajua omaa tilaansa. Kuka tahansa selväpäinen jos joutuisi yht äkkiä tuohon jamaan, hyppäisi sillalta.


      • Tuksu on diktaattori
        Näin on kirjoitti:

        "En jaksaisi edes elää, jos täytyisi ottaa Johannan elämä elettäväksi."

        Siinä tapauksessa Johanna on paljon vahvempaa tekoa kuin sinä.

        Vahva on se joka ei välitä mistään mitään? Sehän on Putin-filosofiaa.


    • 4+4

      Veikkaan ettei köyhämies huolisi kassialmaa prinsessakseen.

      • köyhä ja kipeä

        Juu ei, en huoli! Joku roti son köyhälläki, perkele! Tuo puliveivarihan söis siemenperunatki...


    • Älkääs ny olko

      ronkeleita,mukana tulee haju ja käry. Pysyy flunssa poissa kun haistelee kunnon urean ja lannan käryä.

    • Korjasin virheesi,AP
      • eri asioita

        Esko on mies, kohta 41-vuotias, tuksun taas ei pitäisi olla nelikymppinen mies....Miehistä osa kaljuuntuu jo ennen kolmea kymmentä, mutta naiset yleensä saavat pitää hiuksensa paljon pidempään (jos ei sairastu). Mutta joo naisilla elämäntavoilla on merkitystä, siinäkin. Mutta tuksun ihon väristä päätellen, oikeaa ravintoa ei ole nähnytkään viinaa vain.


    • flow2

      Tekeekö valaistus vai mikä hänet huonon väriseksi iholtaan.......

      • maksa p*skana

        Maksa mennyt lääkkeistä ja alkoholista = keltainen iho.


    • varma tieto

      Ne rosvo-homot on varastanut osan tuksun tekotukasta!!!

    • herra kikkeli

      Tunkin huono iho johtuu pesemättömyydestä ja siitä että sisuskalut alkavat olla kalkkiviivoilla.

    • valuuttakauppias.

      "Tuksu kaljuuntunut jo takaraivoon asti"

      Onko sinulla takaraivo tuossa missä Johannalla kulkee hiusraja? Mikä kumman epämuodostunut kallo sinulla oikein on? Mahdat olla aikamoinen näky.

    • JOhanna fani

      Johannan takaraivo paistaa ja kiiltää paljaana. Maksakin on jo näkyvissä. Valuuttakauppias painaa äitiään takaapäin johannan kuva liimattuna äidin paljaaseen takaraivoon sinitarralla.ja äiti osaa kaikki asennot ja huohotukset. Valuuttakauppias on tyytyväinen.

      • valuuttakauppias.

        Kappas. Mutanttikallo kävi yöllä purkamassa paineitaan. Kovin on seksuaalissävytteistä tuo mielipahansa ilmaus. Tuo insestiviittaus itse asiassa kertoo, että kyseessä on se sama hintti, joka jo parisen viikkoa on pahoittanut mieltään kirjoituksistani. Aina siitä lähtien, kun epäilin että ilmaisuista päätellen kyseessä on hintti, on tuo tyyppi kilahtanut viesteistäni. Olette te hintit veikeitä. Ei ihme, että niin monet mieluiten pitäisivät sen kaappinne oven kiinni.


    • Suuri nauraja

      Ruma ja typerä ämmä!!! :-):-):-)

    • tänään tuomio

      Saako tuksu tuomion vai ei. Tähän asti livahtanut aina vapaalle jalalle. Joko nyt nappaa.

    • Vihainen uristini

      Nyt laitetaan piste tälle jutulle. Tuksu on kaljuuntunut pohkeisiin asti,jämpti on näin.

    • tuhero

      Onko alapäässä puskaa?

      • 6677

        Mites kainalot,onko viidakkoo.?


    • PosliiniA

      Alapää on kärynny jo niin, ettei siellä enää karvakaan kasva...

    • fgnfgnfg

      Raskaiden hiuspidennysten pitäminen ei ole ihan viisasta. niin kuin ei moni muukaan Tuksuttimen touhuista

    • ohdakes

      Tekoräpsyttimet voi viedä silmäripset.

    • EIHÄN OO

      Eihän tuo ole kaljuuntunut, nykyisessä hiusmuodissa tuolla vaan alkaa otsatukka lähempää niskaa.

      • Aikuinen51

        Olette kyllä tosi pahoja ihmisiä! helppo toista on arvostella kasvottomana,
        miltä te arvostelijat itse mahdatte näyttää!? itse voitte huonosti, yleensä
        ihminen jolla on kaikki hyvin itsensä kanssa ja on aikuinen ( epäilen ettei monikaan teistä ole) niin ei täällä arvostele noin julkeesti ja ikävällä tavalla toisia ihmisiä! hävetkää typerykset!


      • Majuri evp
        Aikuinen51 kirjoitti:

        Olette kyllä tosi pahoja ihmisiä! helppo toista on arvostella kasvottomana,
        miltä te arvostelijat itse mahdatte näyttää!? itse voitte huonosti, yleensä
        ihminen jolla on kaikki hyvin itsensä kanssa ja on aikuinen ( epäilen ettei monikaan teistä ole) niin ei täällä arvostele noin julkeesti ja ikävällä tavalla toisia ihmisiä! hävetkää typerykset!

        Jokohan Julialta alkaa tukka harventua?


      • einyjumalauta
        Majuri evp kirjoitti:

        Jokohan Julialta alkaa tukka harventua?

        Tää oli niin makaaberi vitsi että oli pakko nauraa.


        Kiitos xD xD xD


      • alkaa kiusatko
        einyjumalauta kirjoitti:

        Tää oli niin makaaberi vitsi että oli pakko nauraa.


        Kiitos xD xD xD

        Eika sita Tuksun tukkaa jumalakaan nyt auta..aat ja oot hukas,sorry


      • vielä aikuisempi
        Aikuinen51 kirjoitti:

        Olette kyllä tosi pahoja ihmisiä! helppo toista on arvostella kasvottomana,
        miltä te arvostelijat itse mahdatte näyttää!? itse voitte huonosti, yleensä
        ihminen jolla on kaikki hyvin itsensä kanssa ja on aikuinen ( epäilen ettei monikaan teistä ole) niin ei täällä arvostele noin julkeesti ja ikävällä tavalla toisia ihmisiä! hävetkää typerykset!

        entäs itse, mitähän juuri tuossa tekstissäsi mollaat??...jaa ettäkö oot aikuinen..höhö..


    • Kemikaali ali

      Vetyberoksiiniä,vetyberoksiiniä, eiköhän siitä kalju pian tule,rupee muuten olee aika paljon viiskympiset suomi naiset päältä kaljua,kun katselee komannenkeroksen parvekeelta ! mitähän nämä tulevaisuuden toivot viiskymppisenä ?

    • Elämää vaan

      Olen 60, mutta en kalju. Tai olin syövän takia muutaman kuukauden, mutta tukka kasvoi takaisin. Meillä suomalaisilla vaan tuppaa oleen ns. hieno hiuslaatu, joten saattaa harveneminen tapahtua ennen pitkää. Minulla oli vielä Tuksun ikäisenä upea paksu tukka ihan oma, ja pitkä.

    • HOihd
    • missi kisoihinko

      Tuksu ottaa liikaa setä hormoonia pullosta, alkaa miehisyys rehoittaa olemuksessa.

    • Goljatti
    • ohhhoh

      Luulen että syynä on nuo hiuspidennykset? Varmaan niiden kiinnittämiset yms. syö sitä alkuperäistä hiusta ja vaurioittaa hiustuppea? Ei ole ollenkaan mikää harmiton juttu käyttää vuositolkulla jotain hiuspidennyksiä ja jos ei sitten vielä edes hoidakkaan sitä päänahkaa millään?

    • Rankka elämäntyyli vaatii veronsa.. hiusten lähtö on yksi hälytyysmerkeistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe