Sekasin tän pojan touhuista

Juupa jaapa

Mä oon viestitellyt yhelle pojalle joka sattuu olee mun ihastus niin jo koht 2 vuotta.
Kaikkea hänen käytöksestään en jaksa kertoa mutta moni on väittänyt hänen olevan ihastunut muhun. Kerroin omat tunteeni ja vaikutti hyvin onnelliselta ja kun kysyin myöhemmin hänen tunteitaan antoi ristiriitaisan käsityksen. Välillä tuntuu et hän yritti nätisti sanoa että haluaa olla vain kaveri ja välillä tuntuu et hän onkin ihastunut.
Kokeilin etten pistä hänelle viestiä vähään aikaan enkä antanut huomiotakaan vähään aikaan. Seurasin häntä ja huomasin kuin olis tullut surulliseksi ja kun otin sittrn häneen yhteyttä vaikutti hirveän onnelliselta ja pisti tavallista enemmäm hymynaamoja ja vastas minuutin välein. Ei kyllä kysellyt mitään mutta näin että hän ravasi keskustelua katsomassa usein sen päivän aikana. Sitten joskus jos otan häneen useimmin yhteyttä niin hän vastaa tuntien välein ellei oo sit kiireinen ja lyhkäsesti. Niin tekeeks pojat tolleen ja mitäköhän toi vois meinaa? On tavallaan luvannut et mentäis joskus pelaa yhes mut tuntuu et ku vihjaa et mennäänkö pelaa niin ihan kuin pelkäis tai jtn. eikö sitten olekkaan halukas vai mitä vois meinaa?
Tekeeks jotkut pojat tolleen ja voiks kyseinen poika olla sittenkin ihastunut muhun tän viestittelyn peristeella?
Joskus hänelle iskee kysely hetki jolloin hän kyselee multa kaikkee ja joskus vaikuttaa välinpitämättömältä.

15

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa jaapa

      Hän aina katselee minua ja hymyilee ja joskus hänen suunsa on ollut auki ja silmät räpsinyt tiuhaan mua katellessa. Mutta kun pyydän pelaamaan niin vastaa "ehkä". Mitä nyt sit aatella? Pitääkö tälläset pojat jättää rauhaan vai koittaa vielä rohkaista häntä? Vinkkejä kaipaan!

    • neuvoja.

      On se selvästikin kiinnostunu susta :-) Voisit hiukan rohkaista sitä :-)

      • juupa jaapa

        Mutta miten rohkaisisin? Tuntuu et oon jo tehnyt kaikkeni ja tuntuu et oon vaan vainoharhanen. Voisko joku kertoo vaik ujon ihastuneen pojan merkkejä? Tää nimittäin käyttäytyy niin merkillisesti>annan huomiota on tyytyväisen oloinen mutta välillä vaikuttaa kun inhoaisi mun huomioo ja välillä aivan kuin tahtois lisää> sit jos jätän rauhaan ei tee mitää sen eteen mut saattaa katsella kummallisesti joko karttaa tai tärisee seurassani.
        Ääh! Selitimpä tyhmästi :D
        Mut siis aina käyttäytyy päin vastaisesti.


      • juupa jaapa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Mutta miten rohkaisisin? Tuntuu et oon jo tehnyt kaikkeni ja tuntuu et oon vaan vainoharhanen. Voisko joku kertoo vaik ujon ihastuneen pojan merkkejä? Tää nimittäin käyttäytyy niin merkillisesti>annan huomiota on tyytyväisen oloinen mutta välillä vaikuttaa kun inhoaisi mun huomioo ja välillä aivan kuin tahtois lisää> sit jos jätän rauhaan ei tee mitää sen eteen mut saattaa katsella kummallisesti joko karttaa tai tärisee seurassani.
        Ääh! Selitimpä tyhmästi :D
        Mut siis aina käyttäytyy päin vastaisesti.

        Nytkin kun keskustelin hänen kanssa niin vihjasin et olis kiva mennä pelaa korista yhessä ja vastaili "jep". Sit kysyin suoraan haluuko lähtee pelaa nii vastas "ehkä" ja taitaa vilkaista meidän keskustelua taas :D mut siis miks?


      • juupa jaapa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Nytkin kun keskustelin hänen kanssa niin vihjasin et olis kiva mennä pelaa korista yhessä ja vastaili "jep". Sit kysyin suoraan haluuko lähtee pelaa nii vastas "ehkä" ja taitaa vilkaista meidän keskustelua taas :D mut siis miks?

        Miten mun pitäus rohkaista häntä?


      • juupa jaapa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Miten mun pitäus rohkaista häntä?

        Saisinko lisää mielipiteitä ja miten rohkaisisin häntä?


      • seurusteluonihanaa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Saisinko lisää mielipiteitä ja miten rohkaisisin häntä?

        Ehdota hänelle treffejä jossain kivas paikkaa ja jutelkaa ihan kunnol. Oo ite avoin pojalle ja kerro Sun tunteista ja et haluut tavata useammin ja oikeesti et haluis olla koskaa erosi siitä


      • juupa jaapa
        seurusteluonihanaa kirjoitti:

        Ehdota hänelle treffejä jossain kivas paikkaa ja jutelkaa ihan kunnol. Oo ite avoin pojalle ja kerro Sun tunteista ja et haluut tavata useammin ja oikeesti et haluis olla koskaa erosi siitä

        Hän vastaa aina "ehkä" ja olen kertonut hänelle tunteeni ja ollut avoin hänelle. Jos nyt vaan pääsis hänen kanssaan jonnekkin mut on niin ujo. Mut kiitos kun olette vastanneet mulle ja lisää saa laittaa :D
        Onko muutkin sitä mieltä et tää poika vois olla ihastunut muhun? Nyt hän on taas ruvennut ravaamaan somessa heti sen jälkeen kun otin yhteyttä/pyysin pelaa...


      • juupa jaapa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Hän vastaa aina "ehkä" ja olen kertonut hänelle tunteeni ja ollut avoin hänelle. Jos nyt vaan pääsis hänen kanssaan jonnekkin mut on niin ujo. Mut kiitos kun olette vastanneet mulle ja lisää saa laittaa :D
        Onko muutkin sitä mieltä et tää poika vois olla ihastunut muhun? Nyt hän on taas ruvennut ravaamaan somessa heti sen jälkeen kun otin yhteyttä/pyysin pelaa...

        Mut silloin kun kysyin välittääkö niin sanoi et khyl hän kavereista välittää. Tiedä sitten mitä meinaa vai uskoakko nyt vaan siihen et haluu olla pelkästään kaveri eikä ole ihastunut muhun.


      • juupa jaapa
        juupa jaapa kirjoitti:

        Mut silloin kun kysyin välittääkö niin sanoi et khyl hän kavereista välittää. Tiedä sitten mitä meinaa vai uskoakko nyt vaan siihen et haluu olla pelkästään kaveri eikä ole ihastunut muhun.

        Voisko joku viel jelppii? Voisko tää kyseinen ihastukseni olla ihastunut muhun näitte perusteel mitä oon kirjottanu tänne?


    • Yksi tyttö

      Ehkä kyse on vaan siitä, että poika välittää susta kaverina, eikö halua menettää sua. Monen on vaikea pysyä kaverina, jos toinen ei osoitakkaan kiinnostusta ja hän saattoi pelätä, ettet halua olla enää tekemisissä, kun ette pitäneet yhteyttä. Voi myös olla, ettei hän halua lähteä kanssasi pelaamaan, koska ei ole kiinnostunut treffeistä tai ei halua antaa sinulle toivoa tunteista, jos niin ei ole.

      • juupa jaapa

        Niin se varmaan on. Harmi ettei pojat ihastu muhun :/ varsinkaan ne joista itse pidän.


    • 99% toimiva!

      Kysy!

    • 17v poju

      Mulla tapahtu yhen naisen kanssa saman lailla et mul oli tunteita häntä kohtaa mut mä en ollu tarpeeks avoin ja syytä siihen en ikinä kertonu hänelle koska pelkäsin sitä et hän ois nolannu mut ja must ois tullu yleinen naurun kohde joten mun vinkki ois et vakuuta sille et se mitä teiän välillä on pysyy myös teiän välillä ettei se poika nyt luule samallailla et sit sä menisiit juoruu sen tunteista muille ja siit tulis kaikkien naurun kohde. Tää meni nyt vähä sekavaks mut toivottasti saat selvää.

      • juupa jaapa

        Mä ajattelin silloin kun kysyin et välittääkö hän musta niin meinasin sanoo etten mä kerro kellekkään jos hän oliskin muhu ihastu mut en tiiä miks en sit sanonu :/
        Ehkä sit joskus kysyn mut tuntuu khyl oudolt kysellä sellasii ja varsinkin uudestaan. Muuten "17v poju" kerrotko lisää sun tilanteesta. Oletko siis jo kertonut tunteesi ihastuksellesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe