Vierotusoireet

RAY:n orja

9 päivä menossa ilman RAY:n rahanvientikoneita. Valtava väsymys iskenyt päälle ja pienta päänsärkyä. Kova halu pelaamaan mutta järki voittanut, ainakin vielä.

Päivä kerrallaan menossa.

13

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei sinulle RAY:n orja.
      Onneksi olkoon 9, toivottavasti 10. päivästä ilman pelaamista. Hyvä, että järki on voittanut, pidä kiinni lujasta päätöksestäsi kaikenlaisten vieroitusoireiden paineessa. Sanot olevasi RAY:n orja, tiedät varmasti tarkkaan mitä kaikkea kamalaa pelaaminen saa aikaan ja haluat pois ne kurjuudet elämästäsi. Soita Peluuriin tai hanki jostain muuta kautta itsellesi tukea pelaamattomuuteen, sitä on tarjolla ja löydettävissä.
      Tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

    • IPU _

      Hei sinulle VÄKIVALTAUSKONNON:n orja.
      Onneksi olkoon 9, toivottavasti 10. päivästä ilman mielikuvitusjeesuksia. Hyvä, että järki on voittanut, pidä kiinni lujasta päätöksestäsi kaikenlaisten vieroitusoireiden paineessa. Sanot olevasi taikauskon:n orja, tiedät varmasti tarkkaan mitä kaikkea kamalaa rukoilemisen uskominenn saa aikaan ja haluat pois ne kurjuudet elämästäsi. Soita uskntojen uhrien tukeen tai hanki jostain muuta kautta itsellesi tukea hihhulismittomuuteen, sitä on tarjolla ja löydettävissä.
      Tsemppiä sinulle,

      Invisible pink unicorn

    • Ray:n orja

      Neljä viikkoa tänään täyteen. Jotenkin helpottunut olo. Pelko, että pelihimo käy voittamattomaksi itää koko ajan.

      • piirretty rahastus

        Peleissä maksamme vain piirretyistä filmeistä joihin on ohjelmoitu todella vähän voittoja. Arvio perustuu useamman vuoden pelaamiseen ja analyysiin omilla 'keskiverto' aivoilla. Kyseessä ei todellakaan ole mikään taianomainen 'satunnaisuus' vaan ohjelmoitu rahastus. Ihminen ei osaa taikoa, eikä siihen kykene ihmisen rakentamat pelitkään, saati niitä varten kirjoitetut peliohjelmat.


    • Pöpilä pöpilästä

      Onnea aloittaja! Toivottavasti olet pysynyt peleistä erossa. Itseänikin on alkanut pelottaa peliriippuvuuden kehittyminen. Joskus isken kauppareissulla toisenkin kahden euron kolikon, jos ensimmäisellä ei tule voittoa. Siihen se kuitenkin yleensä jää.

    • pelurin_ex-vaimo

      Toivon, että onnistut. Hetki kerrallaan.

    • RAY:n orja

      10. viikko lopuillaan. ei euroakaan pelikoneisiin. säästöä jotain 1200-1500 €.

      kova on kuitenkin hinku, järki jotenkin sumenee ja pelihimo iskee.

      • neuvoja.

        Annan sinulle hyvän neuvon: käytä ne säästyneet 1200-1500 euroa ruokaan, vaatteisiin ja ulkomaanmatkaan. Siten ne eivät enää houkuttele sinua pelaamaan.


    • RAY:n orja

      5. kuukausi menossa, pelaamatta. Välillä otaa tiukille mutta kolikkoakaan ei ole mennyt RAY:n peleihin.
      Pelottaa milloin lankeemus käy, edelleen.
      Tupakanpolton lopettaminen oli paljon helpompi juttu. ( 22 vuotta sauhuttelin )

      • Hei.
        Löysinpä tämän ketjun, johon olen kommentoinut silloin 5 kk sitten - ja olen tosi iloinen puolestasi! Hyvä sinä! Ihan mahtavaa! Jatka samaan malliin, päivä kerrallaan. Pystyt ja kykenet jatkamaan pelaamatta, niin toivon :)

        Kaikkea hyvää sinulle,
        Pirkko-pappi


    • Raynorja

      Jo kolmas vuosi menossa. ei euroakaan RAY:n koneisiin. Himo iskee ja vaikea on mennä koneiden ohi pelaamatta.
      Himo jossain määrin helpottanut mutta ei poistunut.

      • Onneasinulle

        olet säästänyt pitkän pennin! Itselläni menossa ensimmäinen pelaamaton päivä, ties kuinka mones kerta tätä yritän, josko tämä tästä.


    • hellhammer

      "Raynorja" tuttu tunne pelirriippuvuus. Vuosia olin pelaamatta, mutta tämä nettiaika toi takaisin, samoin kauppojen runsas pelitarjonta. Tupakasta olen ollut täysin poissa reilut 10v. Olin aktiivipolttaja ennen,n.aski päivässä ja yli 10v. savutusta. Peleistä on vaan niin vaikeeta päästä eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe