Kauhea rikollinen kuoli

Amputulee

Useat silminnäkijät ovat ottaneet yhteyttä MTV Uutisiin ja epäilleet sitä, että kettu olisi purrut eläintä Launeen puistoon häätämään tullutta poliisia.

Komisario Taisto Kuhlman Hämeen poliisista oikoo epäilyjä ja sanoo, että kettu puri toista paikalle tullutta poliisia vasemman käden etusormeen.

– Poliisi sai puremasta kaksi vertavuotavaa haavaa. Tämä on fakta. Ei poliisi lähde tuollaisesta mitään satuja kertomaan.

Kuhlman kertoo, että puremahaava vaati lääkärissä käyntiä.

– Tietääkseni tikkausta tai sairauslomaa ei kuitenkaan tarvittu.

Kuhlmanin mukaan oli myös vaikuttanut siltä, että kettu on kapinen. Hän huomauttaa, että tartuntatautien riski on suuri, kun on kyse villieläimen puremasta. Tästä syystä ketun purema poliisi sai asianmukaisen lääkityksen.

- Epäilty mahdollinen tartunta vaatii lääkintää. Vaikka eläin ei edes itse olisi sairas, se voi kantaa bakteeria, koska villieläimet ovat raadonsyöjiä. Vesikauhu ja kapi ovat eläinten keskuudessa liikkuvaa tautikantaa.

Poliisi pitää tapahtumaa valitettavana.

– On surullista meidänkin kannalta, että poliisi pääsi haavoittumaan. Eihän se ole suinkaan tarkoitus, että poliisi ottaa vammoja virkatehtävän yhteydessä mutta valitettavasti näin pääsi käymään.

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahdessa hei

      Miksi tämä on turkupalstalla kun tapaus sattui lahdessa?!

      • samma här.

        Juu, ja mä kans ihmettelen että miten se sormi sinne ketun suuhun joutui? Ja totta kai, jos ei muuta, niin tetanuspiikki.


      • Mmm niin
        samma här. kirjoitti:

        Juu, ja mä kans ihmettelen että miten se sormi sinne ketun suuhun joutui? Ja totta kai, jos ei muuta, niin tetanuspiikki.

        Niin, kuin lähellä sitä kettua tarvi olla että pääsee puremaan?? Kai se nyt puolustautuu.. Olisivat voineet kyllä hiukka ajaa niitä lapsia ensin sieltä pois ennen ampumista.


    • suusuppuu
    • Kurahousu-Urkki

      Onko tämä se sama ketsu, jonka kiinniottaja suutuspäissään ja purusta kostoksi(?) ampui lasten hiekkalaatikon edessä kesken hiekkakakkutalkoiden?

    • stolisnjayaeh

      Miehen työ

    • Kapinen kyttä

      Joutuikohan vartoo aikaa pari viikkoa lääkärille. Jos nii hyvä.

    • Voi Reetuparkaa

      Laulaja Frederik "Reetu" joutui todistamaan Rovaniemen lentokentällä silmitöntä raivokohtausta.

      Kaikki sai alkunsa siitä, kun Fredikin lento laskeutui Rovaniemelle. Reetun tarkoituksena oli jatkaa matkaa bändiläisten kanssa kohti Kuusamoa.

      - Olimme vuokranneet auton, ja meillä oli kamaa noin 150 kilon edestä. Vuokra-auto ajettiin lentokentän eteen siten, että saimme kamat kätevästi lastattua, Reetu kertaa.

      Lentokentällä myös kuljetuspalveluja tarjoava mies ei tätä hyväksynyt.

      - Hänen mielestään olimme tiellä, vaikka emme todellisuudessa olleet. Sillä paikalla on lastaus sallittu.

      - Hän huusi, haukkui ja riehui.

      Kun Reetu seurueineen oli saanut auton pakattua, häirikkömies asettui seisomaan auton eteen niin, etteivät he päässeet jatkamaan matkaansa.

      - Avasin ikkunan ja kysyin hänen nimeään. Taisinpa kutsua häntä Putinin ystäväksi, Reetu tunnustaa.

      Lukuisia silminnäkijöitä

      Ilmeisestä tästä vitsailusta suivaantuneena mies suuttui niin paljon, että alkoi takoa nyrkein auton konepeltiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe