Kokemuksia....?

kiitollinen

Kertokaa teijän kokemuksia, että miten saitte itellenne hamsterin. Siis et miten teijän vanhemmat suostu jne. :)

Olisin kiitollinen! ♥

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvikkooo

      No mulla oli ehkä pari päivää lemmikkinä metsästä löydetty hiiri XD Sitten Se hävis yöllä kun Se oli ulkona, Nii itkuhan siinä pääsi :( Sitten kysyin että saisinko mä oikeen lemmikin, (meillä on siis ollut tätä ennen hamstereita mut ne ei ollut mun omia) Äitiltä kysyi, Se sano että kysy isältäs. Sitten menin iskän luo ja sanoin, äiti sano että mä saan hamsterin. Iskä oli silleen ahaa... Sitten menin äitin luo ja sanoin että iskä lupasi ostaa mulle Hamsun XD Joo... Olin aika huijari XDXDXDXD Sitten etin netistä terraarion ja Se haettiin :) Sitten ei mennytkään kauaa kun omistin jo minun ensimmäisen ja sitäkin rakkaamman kulta pojun :) Kerroin vasta jälkeen päin että huijasin XD

    • kiitollinen

      Kiva toi hiiri juttu xd :´DD Mut luulen etten nyt kuitenkaan huijaamiseen alennu :D Ja kiitos kun kerroit oman tarinasi ♥

    • hamsu love love

      No mä anelin ainakin kolme neljä vuotta(toimi sit lopulta)vaikka oikeesti halusin marsun.

      • ääliö

        Jos halusit marsun, miksi anelit hamsterin? Voi teitä pikku kakaroita... -.-


    • omatoiminen

      No aluksi tahdoin kania. Sitten se siirtyi marsuun. Ja siitä sitten hamsteriin.
      Aluksi kysyin vanhemmiltani hamsteria ja he eivät suostuneet ostamaan minulle sitä.
      No, minäpä rupesin keräämään rahaa ja kun potti oli kasassa, etsin kasvattajan. Ja sitten kun häkki oli kannettu sisään, vanhemmat eivät voineet asialle mitään.
      Sain luvan ostaa hamsterin kasvattajalta, ja nyt poju on 10 kk :)

      • kiitollinen

        Kiva! Oonhan mäkin jo sen häkin hankkinu ;-) Mä saan hamsterin alle vuoden päästä, ku me ei vielä oteta sitä ku mennään matkalle ja sit on kaikkee muutakin :)) Mut kiva kun kerroit oman kokemuksesi! ♡


    • Venäjänkääpiöhamsteri

      Moi!
      Olin äitini kanssa kaupassa. Päätin käydä eläinkaupassa katsomassa eläimiä... Sitten kun äitini tuli kaupasta sanoin äiti mä haluaisin hamsterin joululahjsksi. Äitini vastasi no... menimme kotiin ja aloin katsoa duna häkkiä loysin sopivan ja heti seuraavana päivänä haimme dunan ja äitini kaveri sanoi no haetaan se hamsteri samalla. No olimme hakeneet dunan veimme sen autoon ja lähdimme eläinkauppaan. Halusin ensin Talvikon mutta eläinkaupassa ei ollut talvikoita. :( Myyjä näyttimeille kiinankääpiöhamstereita ja hiiriä ja venäjänkääpiöhamstereita ja sanoi noi venäjänkääpiöhamsterit on vähän vikkelämpiä hu kiinankääpiöhamsterin. katsoin ja katsoin varaan 15min ja sitten päätin kysyä myyjältä minkä näköinen venäjänkääpiöhamsteri on. katsoin ja sanoin tuon otan. lähdimme kauppaan ja äitini osti hamsterille purua. ja nyt hamsteri on onnellinen ja sen nimi on Nemo.
      Tämän vuoden alussa sain toisen hamsterin saman rotuisen mutta tämä oli kasvettajalta.. molemmmat ovat todella iloisia ja hassuja.

    • kiitollinen

      Hei kiva! Talvikko on muuten venäjänkääpiöhamsteri, että se mikä sinulla on, saattaa olla ehkä talvikko :) mutta kiva juttu, terkkui hamsuilles!

    • venäjänkääpiöhamsteri

      Minulla on Roborovskeja ja tänään hankin 2 hamsteria lisää. Minua säälitti ne kun ensimmäisen kerran näin ne. Häkki oli aivan sotkuinen ja haisi ihan pissalle. Pissa oli tarttunut
      Purun kanssa pohjaan kiinni. Kun olin kotona pesin häkin ja laitoin puhtaat purut niille..
      Eli nyt minulla on 4 venäjänkääpiöhamsteria Roborovskeja kaikki

    • hamstre

      No mun ei tarvinu etes suostutella ku äiti ite ehotti että kerää rahaa ja osta hamsteri niin nyt mulla on ollu jo yli kaks vuotta mun oma rakas hamsteri<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe