Hetken aikaa mietin uskaltaa tänne mitään kirjoittaa.

jeriko

Tuleee väkisinkin mieleen elokuva mielensäpahoittaja.On täällä niin herkkänahkaista porukkaa.Kaikesta huolimatta oiken hyvää maanantai iltaa.

26

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompas hauska huomata miten aktiiviseksi saan jonkun kylähullun.Ei voi kun ihmetellä tuota tunteitten paloa.

    • Nyt on taas se aika illasta et täytyy hämmästyttää muutamaa yksinkertaista sielua.Olen palannut voitokkaana.

      • onnea!

        voitit bingosta kahvipaketin?


      • onnea! kirjoitti:

        voitit bingosta kahvipaketin?

        Ei voi olla ihailematta ihmistä joka myöntää käyvänsä bingossa onnea sulle.Toisin arvostan myös yrittelijäisyyttä henkilöstä joka laittaa tänne kuvan ja sanoo sen esittävän minua.Mistähän fantasiasta tuommoinenkin kertoo.Haluaako se mun lerssin kasvoilleen.Tosi outoa.


    • kannustaja.

      hyvin uskaltaa kirjoittaa.

      • faktaaja123

        Niin uskaltaa, varsinkin pidetty kirjoittaja. Jeriko on ollut aina suosittu huuhaapalstalla.


    • :))

      Moikkelis :))
      Telepatiaa sitä se on... en pure , enkä nielaise kokonaisena mukava ,kun olet täällä
      vaikka näin huonollakin säällä.
      Katsos ,huomenna paistaa aurinko ja minulla taas ulkoilu maistaa.
      Miten näin kauan pois jo kova ikävä minulla ... :))
      Nettiyhteys huono , piakkoin paranee :)

    • Kylmät kädet
    • Kerrassaan mahtavaa.Paljastuksia toinen toisensa perään.Hankkikaa elämä.

      • Totta.

        Kaikilla muilla on elämä, siis melkein kaikilla, kotkolla ei ole edes hajua mitä se on.


      • Totta. kirjoitti:

        Kaikilla muilla on elämä, siis melkein kaikilla, kotkolla ei ole edes hajua mitä se on.

        Onhan se kiva tietää et joku saa paineita minunkin kirjoittamisestani.


    • vera :)

      Ei huuhaalla tarvitse mieltään pahoittaa. Täähän on skitsopalsta :))

      Kotkoahan harmittaa aina, kun joku vakkari kirjoittaa, paitsi sen oma monologi. :))

      SE tekee useita uusia aloituksia omaan vitutukseensa :))

      • häntäheikki.

        kotkolla on suuri viihdearvo. älkäämme päästäkö häntä pois.


      • vera :)
        häntäheikki. kirjoitti:

        kotkolla on suuri viihdearvo. älkäämme päästäkö häntä pois.

        No kotko kärsii mielenterveysongelmista.. Antaa sen selittää, ketä se haittaa :)

        Kotko on kotko, mä en ole koskaan huomioinut sitä, enkä sen lässytyksiä :)


      • muistelija.
        vera :) kirjoitti:

        No kotko kärsii mielenterveysongelmista.. Antaa sen selittää, ketä se haittaa :)

        Kotko on kotko, mä en ole koskaan huomioinut sitä, enkä sen lässytyksiä :)

        olithan sää välillä kotkon kamuki


      • vera :)
        muistelija. kirjoitti:

        olithan sää välillä kotkon kamuki

        Se oli vitsi, mä olen aina inhonnut kotkoa.. Mä en todellakaan ole dikannut ikinä vanhoista läskiukoista..

        Kovasti ne hyppi aikoinaan mun proffassa, kun, kerroin leikilläni, että mä tykkään kotkosta ja satumaisesta :D

        Piti poistaa mun profiili.


      • muistelija.
        vera :) kirjoitti:

        Se oli vitsi, mä olen aina inhonnut kotkoa.. Mä en todellakaan ole dikannut ikinä vanhoista läskiukoista..

        Kovasti ne hyppi aikoinaan mun proffassa, kun, kerroin leikilläni, että mä tykkään kotkosta ja satumaisesta :D

        Piti poistaa mun profiili.

        mut sähän oot vanha akka. Satumainen kertoi, kun sun kans puhelimessa jutteli et oot raspikurkkunen vanha pieru?


      • muistelija.
        muistelija. kirjoitti:

        mut sähän oot vanha akka. Satumainen kertoi, kun sun kans puhelimessa jutteli et oot raspikurkkunen vanha pieru?

        satumainen ei ole kertonut mitään


      • vera :)
        muistelija. kirjoitti:

        mut sähän oot vanha akka. Satumainen kertoi, kun sun kans puhelimessa jutteli et oot raspikurkkunen vanha pieru?

        No en ole. Satumainen puhui mitä sattuu.. Voihan mäkin sanoo, et satumainen on vanha ukko.. Mut onko sillä mitään merkitystä?

        Se mitä kuulin mesessä sen ääntä, ni kuulosti vanhalta juopolta ämmältä, ja vetänyt röökiä varmaan 100 vuotta, et se siitä satumaisesta. :)

        :)


      • panomies.
        muistelija. kirjoitti:

        satumainen ei ole kertonut mitään

        mutta veran kanssa on aina ollut hauskaa


      • menomies.
        panomies. kirjoitti:

        mutta veran kanssa on aina ollut hauskaa

        nyt muut menot


      • Nykyaikainen 2014.
        vera :) kirjoitti:

        No en ole. Satumainen puhui mitä sattuu.. Voihan mäkin sanoo, et satumainen on vanha ukko.. Mut onko sillä mitään merkitystä?

        Se mitä kuulin mesessä sen ääntä, ni kuulosti vanhalta juopolta ämmältä, ja vetänyt röökiä varmaan 100 vuotta, et se siitä satumaisesta. :)

        :)

        Hmm. Tässä ketjussa menossa huuhaan vanhojen muistelmat? Muistelmateos?

        Eikö teillä ole tulevaisuutta, edelleenkään?


    • Kylmät kädet

      Elämä on yliarvostettua. Olen tappanut itseni lukuisia kertoja ja aina kun tajuni palaa, olen taas täällä.

    • Maanantai-ilta on vasta viikon päästä.

      • Ny adventtisunnuntai

        ?

        Huomen illalla, maanantai-ilta.


    • HAISTAKAA VITTU!!!

      penii dasdfokaosd!!!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe