ray.fi

rayhack

Eli kirjauduin ohjelmalla X tilille ja laitoin koneen lataamaan ton sivuston tiedot.
En vaan tajuu miten toi sivu
http://www.usno.navy.mil/
liittyy siihen. Sen verran sain lähdekoodista selvää että se hakee tolta palvelimelta ainakin ajan.
Miten saisin ihan kaiken datan ray:ltä että pystyn pelaa rahalla täysin offlinetilassa.

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Miten saisin ihan kaiken datan ray:ltä että pystyn pelaa rahalla täysin offlinetilassa."

      Et mitenkään. Sepäs hullua olisi jos pelit olisi offline pelejä.. Silloin ei tarvitsisi pelata ollenkaan, sen kun kertoo vaan RAY:lle että "voitin äsken euron panoksella miljoonan, milloin saan rahat".

      • Tai sitten se jos kopioit sieltä pelit niin millä RAY kontrolloi sitä, että et kopioi sitä peliä alle 15-vuotiaalle?

        Ei taida järki hirveästi päätä pakottaa kun saat päähäsi tuollaisia, että ne pelit saisi itselle sieltä RAY:n sivuilta.

        Jos sitä offlinea haluat niin sitten sinun pitää itse tehdä ne pelit ja itse laittaa rahaa säästöpossuun josta voit nostaa niitä rahoja sen mukaan mitä voitat.


    • hevosellapääsee

      Heitä vaikka nappikuoppaa, rahalla, ohvilain.

    • Mikä kumma???

      Mistä sä ton "usno.navy.mil" sivun löysit. Ei mun ray.fi sivuilla näy tollasta linkkiä ???

      Kun kirjaudun omalle pelitililleni osoiterivillä näkyy pelkkä: https://www.ray.fi/fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe