Kummallista toimintaa..

HennaJohanna

Mulla oli aika selvä ovis tuossa 5.-7.10. kun hirveet himot eikä tienny mitenpäin olisi ollut :) Kyllä oli mieskin ihmeissään kun vedin sitä vähän väliä hommiin :D Viimeksi menkat alkoi 23.9. Ja 07.10. yhdynnän jälkeen tuli verta. Sitten seuraavana päivänä pikkasen vielä, minkä jälkeen taukosi. Kunnes 14.10. ilmestyi vaal.punaista limavuotoa ja siitä lähtien on tiputellut punaruskeeta. Eilen aamulla luulin menkkojen alkaneen kun paperiin tuli kirkkaan punertavaa ja laitoin tampoonin. Sitten illemmalla otin pois, ja tampooniin oli tullut vain vähän juuri ruskeenpunaista vuotoa, mut ei todellakaan menkkoja. Tänään taas aamusella pyyhkiessä sama homma. Jotakin ihme kivuntapaista tuntuu alavatsalla välillä. Huhhahhei, toivotaan kyllä raskautta, mutta en uskalla ajatella liikoja, etten TAAS pettyisi. Menkkojen pitäisi alkaa 4-5 päivän kuluttua. Saa nähdä :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokotai..

      Voi olla kiinnitysvuotoa tai sitten jotain muuta. En kykene ymmärtämään tuota "en halus pettyä, niin tee testiä" ajatusta. Eikö se oli kuitenkin kivempi tehdä testi kuin arvuutella että olenko vaiko en ja sitten antaa itsensä ymmärtää että on ja menkat alkaa jolloin pettymys on vielä isompi. Negatiivinen testi antaa aikaa hyväksyä että menkat alkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe