Ientulehduksen hoito

Sattumalta löydettu

Olen vuosia kärsinyt ientulehduksesta, käynyt säännöllisesti hammaslääkärillä poistamassa hammaskiveä. Hampaani ovat ehjät ikenet tosin vetäytyneet joten vaatii huolellista hoitoa. Käytin kaikki konstit suuvedet yms. Vaikea oli pitää kurissa tulehdusta en käytä sokeria enkä limsoja. Tokmannilta löysin Luomu kokosöljyn sillä olen saanut hyviä tuloksia. Puoli teelusikallista pesun jälkeen illoin aamuin sen kun vielä kielellä sivelee ikeeniin niin helpottaa. Itselläni verenvuoto harjatessa on loppunut kokonaan, halpa ja hyvä konsti maku ei ehkä kovin miellyttävä mutta kaikkeen tottuu kannattaa kokeilla. Tätä luomuöljuä varmaan löytyy muistakin kaupoista mutta kannatta varmistaa että on eli ole lämpökäsitelty, pitää olla luomua.

2

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi vaihtoehto

      Lämpökäsittely ei poista luomumäärittelyä. Luomutuotteella käsitetään öljyä jonka valmistus ja alkuperäiset kookospalmut ovat luomutuotteelle vaadittuja määräyksiä täyttävät.

      Todennäköisesti tulehduksesi olisi parantunut ilman kyseistä öljykäsittelyäkin, mutta nopeammin paraneminen olisi tapahtunut esimerkiksi Corsodyl geeliä tai suuvettä käyttäen. Tavalliset suuvedet eivät sisällä varsinaisia desinfioivia ja tulehdusta parantavia aineosia. Itse pesen hampaat Corsodyl geelillä muutaman päivän hammaskiven poiston jälkeen ja tulehdus ei ole ollut kiusana vaikka hammaskiveä kehittyy nopeasti (hammaslääkärin mukaan johtuu voimakkaasta syljenerityksestä).

      • Sattumalta löydettu

        Vähän tarkennusta vielä

        Luomu
        Hyvän Olon Extra Virgin Kookosöljy on laadukas neitsytkookosöljy, joka valmistetaan kylmäpuristamalla tuoreista luomukookoksista.
Kookos tunnetaan ravitsevana ja vahvistavana kasvina. Kookospalmutuotteita onkin käytetty jo jopa 4000 vuotta kansanlääkinnässä ja ruoaksi. Trooppisissa maissa kookos on edelleen osa jokapäiväistä ruokavaliota.
        Tämä on minulle ollut paras vaihtoehto, olen kokeillut kaikki mahdolliset markettien ja apteekkien hammastahnat, suuvedet joilla olen saanut lisäksi limakalvot huonoon kuntoon vaikka olen ohjeiden mukaan niitä käyttänyt. Vuoden verran olen käyttänyt tätä kookosöljyä aina hampaiden pesun jälkeen. Alun perin aloin käyttämään suussa olevaan aftaan, myös se parani tällä öljyhoidolla. Hyvin on minulla toiminut ja on tosi edullinen ja luonnonmukainen hoitomuoto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8044
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4676
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3391
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1626
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1543
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      60
      1220
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe