Mikä on Inglesin paras baari ?

Tiffany in memorian+

Itse tykkään Ryysyrannasta entäs sinä ?
Ovatko kaikki avanneet ovensa vielä kesän jälkeen
, jos ei niin mikä on tipahtanut joukosta pois?

59

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin oN

      En itse tykkää mistään suomalais baareista Granilla tai tenskulla, mutta sen on ihan ok että toiset niissä viihtyy..

      • ....

        Ehkäpä aloittaja on tarkoittanut kysymyksensä niille , jotka
        käyttävät ravintoloiden palveluita.


      • J J
        .... kirjoitti:

        Ehkäpä aloittaja on tarkoittanut kysymyksensä niille , jotka
        käyttävät ravintoloiden palveluita.

        Ravintoloiden...??!!! Ei Ryysyrannan tapaisia lääviä voi kutsua ravintoloiksi!


    • Näin oN

      Kyl mä käytän Granilla paljonkin ravintoloiden ja baarien palveluja syöden ja nautiskellen ihan joka päivä, mutta en suomalaisten!

    • J J

      En tiedä ovatko kaikki lähes 700 baaria avanneet jo ovensa, enkä sitä mikä on lopettanut ja mikä uusi avannut.

      • Ilmapiirivaroitus

        Asia ymmärretty nimimerkit J J & Näin oN !
        Mennään Teneriffalle !


      • A:P

        Mitä vittua sit kirjottelet???Stupid....


    • Näin oN

      Aloittaja kysyi näin; Itse tykkään Ryysyrannasta entäs sinä


      Johon vastasin; että en itse käytä suomibaarien palveluja ja ihan ok jos muut tekee niin....
      No jos on noin herkkä hipiä ja vetäsee hernukan nenuun, niin ei voi mitään!

    • Haahuilija 72

      Kyllä meitsi ainanki käy ryyskässä imaseen muutaman olusen kun inglesissä käyn.
      Ihan siisti paikka.

      • Ryysyranta ykkönen

        Ollaankohan kolisteltu tuopposia joskus siellä Ryysyrannassa
        se on nimittäin minullekin se ykkösmesta Inglesissä käydessäni.
        Todella kiva paikka ja mukavia asiakkaita ympäri Suomea.
        Pyrin käymään kaksi kertaa vuodessa , enkä ikinä
        sivuuta Ryysyrantaa.

        PS. Ei se muutama olut aina riitä , ainakaan minulle.


    • Haahuilija 72

      Voipi olla kolisteltukin, marraskuun puolenvälin jälkeen on tarkoitus pyörähtää inglesissä.

    • Kiva rento mesta

      Cactus mucis bar on minun kulmakuppilani. Siellä käy sen verran paljon porukkaa ettei tarvi väljähtynyttä olutta juoda. Hinnatkin edulliset. Siinä on hyvä seurata ohikulkevia ja bongata tuttuja. Ravintola on rannassa aivan alueen itäpään kulmauksessa josta lähtee hotellibussit.

      • Cactus M

        Tuon paikan käyn bongaamassa seuraavalla reissullani.
        Ei ole minulle ennestään tuttu vaikka joitakin reissuja Inglesiin
        on vuosien varrella tullut tehtyä.
        Tarkoittanet sitä aivan rannassa olevaa katua , joka on täynnä
        erillaisia pizzeerioita sekä vaatekauppoja ja kauimmaisena on ambulanssi-asema.


    • kiva rento mesta

      Rinteessä olevalta hissiltä kun lähtee rannalle niin noin 300m ensimmäinen baari heti kulmassa kun saavut rättikauppa ja pizzeriaalueelle.

    • no..lose

      Sehän on masan ja juden mesta.

    • Tisuja kehiin

      Pikkukuppila. Sinne kannattaa mennä jo pelkästään sen tarjoilijan isojen munkkien vuoksi. Suomibaareista ei tosin kannata ostaa mitään siihen kiskurihintaan, vaikka kukapa nyt tänne kanarialle tulisikaan ja menisi suomibaariin. Idiootit ainoastaan. Kunhan viereiseen brittibaariin kävellessä tulee ihailtua pikkukuppilan tarjoilijan tisuja, nam.

      • Original

        Pysy sä persaukinen kämpässäs suomessa!Sähän oot tyypillinen valittaja jollekaiikki on kallista!!


    • Mainospäällikkö

      Ei ainakaan tuo karaokebaari pataässä.
      Juuri 3 min sitten joku raiskasi Juice Leskisen 15 yö kappaleen niin että korvia särki. Miksi ihmiset ei voi olla karaokessa hiljaa ja anna sellaisten laulaa jotka osaavat?

      • Näin oN

        Juuri näin. Rääkykööt suomessa


      • nuotinvierestä

        Samaa mieltä. Hyvät laulajat ilo kuulla. Nuotin vierestä veisaajat aiheuttaa vatsanväänteitä. Kuin usein Apilassa.


    • Sinikukallinen

      Kyllähän se tarjonta Suomi-kuppiloista on ihan hyvä ,mutta pakko sanoa että kyllä kaipaan vanhaa kunnon Tiffanya ja sen meininkiä. Ainakin silloin kun baarisa oli Toni ,Jorma Kalevi lauloi ja Mimmi touhusi karaokessa. Siellä oli parhaina iltoina melkoinen meininki. Jostain syystä siellä oli parhaat karaoke laulajat,mitä itse kerkisin vertaille siellä käydessäni. Mutta aika mennyt ei koskaan enää palaa,lauloi Junnukin jo aikoinaan. Casa Finlandia oli myös kiva mesta,kyllä Paavon jutuille sai nauraa ihan katketakseen. Nyt ne kaikki on muistoja vain. Saa nähdä mitä hauskaa sieltä löytyy tänä vuonna kun pyrähdän pariksi viikoksi tässä ennen joulua.

    • Mimmi ihan itse.

      No on teillä hauskat jutut.. Kyllä minä olen ihan voimissani. Kiitos vaan kun huolehditte maksastanikin,se voi erinomaisesti. En ole sairaalassakaan ollut kuin vuonna -86 kun poikani pyöräytin. Sain kymmenkunta puhelin soittoa huolestuneilta ystäviltäni ,että milloinkas mokoma olet mennyt kuolemaan kun ei tiedetä koko hommasta mitään.. Sovitaanpas niin ystävät että ei leikitä näin vakavilla asioilla, ihan aikuisten oikeesti..

      • Näin oN (org)

        Anteeksi Mimmi vielä noiden kahjojen puolesta, itse ne eivät osaa edes hävetä!

        Joku on ehkä viinahuruissaan kirjoitellut noita perättömyyksiä yöllä kello 02-03 väillä ja niistä kirjoituksista huomaa ettei kaikilla ole hyvä olla!

        Hyvää syksyä sinulle MImmi :)


    • Mimmi ihan itse

      Kiitos kiitos hyvän syksyn toivotuksista. Eipä minua paljon haittaa kuolla kupsahtaa aina silloin tällöin, mutta suuri joukko ystäviäni ja tuttuja meni suorastaan paniikkiin. Puhelin alkoi soida heti aamusta ja viestejä tuli vaikka kuinka monta. Sitten tuo leimaaminen alkoholistiksi pikkusen nypyttää ,niinkuin nyt savolaista nypyttää silloin tällöin. Ilmiannoin valvojille törkeän viestin ja eiköhän nuo jotenkin puuttune asiaan. Lieneeköhän närästystä aiheuttanut tuo Sinikukallisen muistelu meistä tiffan entisistä työntekijöistä? Keneltä se on poissa jos jollain on kivoja muistoja ja kirjoittaa ne ihan kaikkien luettavaksi? Minulla on noilta Kanarian talvilta todella kivoja muistoja ja voi kuinka ihania ihmisiä tapasinkaan. Nyt on mennyt pari talvea etten ole saarille päässyt ,mutta ehkä tänä talvena pariksi viikoksi.. Kaikille ihmisille ,rentoa syksyä ,terveyttä, iloista mieltä, suvaitsevaisuutta ja koettakaa olla kuolematta..

    • Mimmi ihan itse

      Näihin tyhmiin juttuihin ei pitäisi puuttua eikä ainakaan kommentoida,mutta kerran vielä sanon jotain jonka tiedän satavarmasti,.. Olin Tiffanyssa kolmena talvena ja näin Jorma Kalevin pari kertaa ottava tilkan olutta ruuan kanssa. Hän oli aina autolla liikkeellä ,koska asui sen verran kauempana että autoa tarvitsi ja itse olen aika nirso alkoholin suhteen. Meni aina parikin kuukautta siellä auringon alla etten edes sitä viinitilkkaa huolinut ruuan kyytipojaksi. Eli se meidän alkoholistien puolesta .. Mikähän se saa meidät solvaamaan ihmisiä joita emme tunne ja asioita joita emme tiedä? No nyt on kommentoitu ja sana on vapaa.. Mutta koettakaapas seuraavaa kikkaa. Aina kun tekee mieli olla ilkeä ja kirjoittaa tänne jotain solvaavaa ja täyttä potaskaa niin kääntäkääkin se positiiviseksi. Kirjoittakaakin joku kiva asia ja hyvä juttu..

      • Mukavat muistot

        Minä olen istunut suomalaisissa ravintoloissa todella paljon yli kahdenkymmenen vuoden aikana ja en ole yhtään kertaa nähnyt humalassa henkilökuntaa. Täällä väitetään samaa välillä Apilaniitystä ja Foxista. Mimmille ja Jorma Kaleville terveiset. Ei siellä aikoinaan velvollisuudesta istuttu Tiffanyssa, vaan koska siellä oli tosi hauskaa ja kivoja naisia. Nyt sitä kohta istutaan taas suomalaisissa ravintoloissa, jokainen ilta vaikka olisivat nostaneet hintoja. Ei kuitenkaan Ryysyrannassa, muutoin kuin Formuloiden aikana.


    • tässä totuus

      noin 130.000 suomalaista matkustaa joka vuosi tähän sinun "homokylään", mutta kun itse olet noin ahdasmielinen niin pysy kotonasi, se on kaikille parasta!

      • humpille

        Meitä lähdössä kolme /- 45 naista viikoksi inglesiin.joskus vuosia sitten kävimme tanssimassa tiffanyssa ja hauskaa oli..mihin suosittelette , että menisimme tanssimaan? Olisi kiva jos paikka olisi sellainen missä myös yksinäisiä miesasiakkaita, ei pelkkiä pariskuntia.kiitos tiedosta


      • Jorgesteri
        humpille kirjoitti:

        Meitä lähdössä kolme /- 45 naista viikoksi inglesiin.joskus vuosia sitten kävimme tanssimassa tiffanyssa ja hauskaa oli..mihin suosittelette , että menisimme tanssimaan? Olisi kiva jos paikka olisi sellainen missä myös yksinäisiä miesasiakkaita, ei pelkkiä pariskuntia.kiitos tiedosta

        Jos suomalaisten kanssa haluatte tanssia niin eiköhän nuo nykyiset tanssipaikat aika nopeasti löydy vierivierestä eli Apilaniitty ja entinen Helsinki joka lienee nykyään Foxi sekä vähän matkan päässä Iskelmäbaari. Itse en ainakaan muutama vuosi sitten muita tanssipaikkoja löytänyt, karaokepaikka Alepub oli samoilla nurkilla ja sielläkin tanssittiin mutta ei taida enää olla pystyssä? Kasbah ostoskeskuksen kulmilla on myös kuulemma toisinaan perinteisempää tanssia mutta voi mennä aika eksoottiseksi jos on tottunut vetämään perinteisiä suomalaisten tanssilajeja eikä ole omaa tanssittajaa mukana. Yksinäisiä miesasiakkaita noissa paikoissa on jos väkeä yleensä sattuu olemaan liikkeellä. Mikä on reissunne ajankohta?


      • Ritva "tyttöineen"
        humpille kirjoitti:

        Meitä lähdössä kolme /- 45 naista viikoksi inglesiin.joskus vuosia sitten kävimme tanssimassa tiffanyssa ja hauskaa oli..mihin suosittelette , että menisimme tanssimaan? Olisi kiva jos paikka olisi sellainen missä myös yksinäisiä miesasiakkaita, ei pelkkiä pariskuntia.kiitos tiedosta

        Apilaniityssä alkuillasta pariskuntia enemmistä pöydissä - ovensuusta ja baarista kyllä vientiä. Sitten Fox (vastapäätä), siellä enemmän vapaita miehiä, mutta myös meitä naisia - tanssia saa. Iskelmäbaari, siellä liian ahdasta kun on tähtiesiintyjä, muuten ok. Karaoke paikat - no niissä miten milloinkin. Pl de Sol, paljon porukkaa ja meno joskus turhankin raisua, mutta tanssia saa. Minäkin muistelen hyvällä Tiffanya ja Tropicalia.


    • hauskaa olla pitää

      Rannanlle mennessä jäätelökiskan vieressä,jossa hauska yarjoilija.

    • yyteri-ingles

      Paras baari on Sininen Laguuni Porin Yyterissä. Samanlaiset dyynit kun inglesissä ja ihan samanlainen meno. Karaokee on heinäkuussa lähes joka ilta ja talvellakin pe-la iltoina. Siellä laulaa herrat ja narrit. Joskus huippuesiintyjiäkin. Jos alkaa huikomaan, niin hyviä täyttäviä pizzoja saa koko illan, vaikka mukaan. Vieressä on leirintäalue, jossa hyviä saunallisia ja saunattomia mökkejä 1-6 hengelle. Kylpylähotellikin on vieressä. Hiekkarantaa yli 10 kilometriä ja on nakurantakin, kuten inglesissä. Jos inglesiä ikävoitte, niin menkää ihmeessä yyteriin. Sieltä saatte aivan samanlaisen elämyksen.

      • Meen lämpimään mielu

        Jaa että tammikuussa Yyterin rannoille... vois tulla vilu


    • toinen olut

      Jos tykkää karaokesta ja samalla vähän tanssia ja istua iltaa niin Red Onion Pataässän rappusten vieressä on ihan hyvä paikka, Tanja ja Jose tanssittaa ja laulatta siellä nykyään, Viihdyttiin! :)

    • Ryysyranassa on tai ainakin oli pari vuotta sitten ihan kiva tunnelma. :)

      • ex-ryysis

        Niin oli Tiffanyssa, Lifessä...ja myös Ryysyssä joskus vuosia sitten. Niitä ei ole enää - elä, äläkä kirjoittele historiaa.


    • Haipakka

      Ryyskä on semmoisten yökukkujien luvattu mesta.. Sieltä saa kahvia jo melko aikaisin aamusta ja siellä istuu ne yönsä juhlineet turisemassa.. Ei paha paikka ja aina kun käyn Kanarialla ja Inglesissä niin siellä pitää poiketa. Life aikoinaan oli myös melkoinen menomesta ,mutta niinkuin on todettu,aikansa kutakin..

      • 5678

        Onko red onionissa karaokea suomeksi vai lontoon kielellä?


      • Talviasukas
        5678 kirjoitti:

        Onko red onionissa karaokea suomeksi vai lontoon kielellä?

        Suomeksi kaikki lauloivat, mutta varmaan sieltä löytyy muitakin vaihtoehtoja.tarvittaessa. Jose on tuttu Apilaniityn pitkäaikaisena tsiki-tsaki-laulajana ja jalkaa hakkaavana soittajana ja Mikin kaverina, ja Tanja veti aiemmin siellä karaokekisoja.


      • blues_brother.
        5678 kirjoitti:

        Onko red onionissa karaokea suomeksi vai lontoon kielellä?

        Suomeksi, valitettavasti


      • Lapsellista
        blues_brother. kirjoitti:

        Suomeksi, valitettavasti

        En voi mitenkään ymmärtää tätä suomalais vihaa mikä kukkii
        täällä Kanaria-sivustoilla.
        Omasta mielestäni on tosi kivaa mennä rupattelemaan muiden
        suomalaisten kanssa.
        Vain helsinkiläiset aiheuttavat toisinaan pientä parran päristystä.
        Ettehän te kuitenkaan pysty puhumaan Englantia/Saksaa kunnolla.


    • kuukkelinen

      Ihan samaan minä olen kiinnittänyt huomiota. Jos vihaa niin kovin Suomalaisia turisteja tuolla maailmalla, niin miksi viitsii vaivautua haukkumaan ja räksyttämään tänne sivuille?? Minä vihaan montaa asiaa ,mutta en viitsi syventyä niihin asioihin ,vaan koetan kiertää ja vältellä parhaani mukaan... Minä pidän Suomalaisista tuolla maailmalla. On kiva puhella esim. Inglesissä toisten matkaajien kanssa. Sieltä jää hyviä vinkkejä ja esim. monta hyvää kauppaa olen saanut selville toisilta turisteilta. Kerrompa esimerkin. Rosaledassa on hedelmä ja vihannestukku erään kerrostalon kellarikerroksessa ja sitä on aika vaikea löytää ilman tietoa paikasta. Ja sieltä noudan aina ihania hedelmiä ja kaikkea tuoretta ihan pilkkahintaan.. Mitäs jos elettäisiin ja annettaisiin toistenkin elää. Tykätään mistä tykätään ,mutta ei viitsittäis olla niin kamalan ilkeitä toisillemme...

      • maailman matti

        Samaa mieltä nim.Kuukkelinen kanssa. Jokainen taaplaa tyylillään. Miksi ihmeessä ei saisi jutella mukavien ihmisten kanssa vaikka nyt siellä Kanarialla, ja entäs sitten jos hän sattuukin olemaan suomalainen........Ehkäpä hieman kyynisesti ajattelen että ne jotka arvostelevat noin toisia suomalaisia, ovat mukamas omasta mielestään kovinkin maailmanmatkaajia, kaukana normi turisteista. Kukkua kanssa!

        Turistina on kivaa.....................


      • TURISTI .
        maailman matti kirjoitti:

        Samaa mieltä nim.Kuukkelinen kanssa. Jokainen taaplaa tyylillään. Miksi ihmeessä ei saisi jutella mukavien ihmisten kanssa vaikka nyt siellä Kanarialla, ja entäs sitten jos hän sattuukin olemaan suomalainen........Ehkäpä hieman kyynisesti ajattelen että ne jotka arvostelevat noin toisia suomalaisia, ovat mukamas omasta mielestään kovinkin maailmanmatkaajia, kaukana normi turisteista. Kukkua kanssa!

        Turistina on kivaa.....................

        Usein kuulee sanottavan , että olipa upea paikka , kun ei ollut
        lainkaan turisteja , eikä suomalaisia.
        Olithan kuitenkin sinä itse siellä , siis sinä , joka olet turisti
        ja suomalainen , etkä muuksi muutu .

        Ikävinpiä ovat nämä turistit , jotka kutsuvat itseään nimellä " vakiasukas ".


      • Vakikävijä
        TURISTI . kirjoitti:

        Usein kuulee sanottavan , että olipa upea paikka , kun ei ollut
        lainkaan turisteja , eikä suomalaisia.
        Olithan kuitenkin sinä itse siellä , siis sinä , joka olet turisti
        ja suomalainen , etkä muuksi muutu .

        Ikävinpiä ovat nämä turistit , jotka kutsuvat itseään nimellä " vakiasukas ".

        Suomiravintolassa on oltu jo eka kerran 25 vuotta sitten ja ainakin saman verran matkoja on takana. Ravintoloissa tapaa jatkuvasti tuttuja ja osalla on yli viiskyt reissua takana. Me ollaan näitä vakikävijöitä, eli turisteja, joita nimenomaan sinne kaivataan kuluttamaan mahdollisimman paljon rahaa. Meitä on melkoinen joukko ja meitä ei ollenkaan hävetä olla suomalaisten kanssa, vaan on aina mukava nähdä tuttuja. Turha on joittenkin uskotella olleensa ennen meitä. Lontoollakin pärjään aika hyvin, mutta tykkään olla suomalaisten paikoissa ja tietysti Playa Del Solissa. Mielenkiintoista nähdä kohta se uusi karaokepaikka.


      • Kesät Suomessa
        Vakikävijä kirjoitti:

        Suomiravintolassa on oltu jo eka kerran 25 vuotta sitten ja ainakin saman verran matkoja on takana. Ravintoloissa tapaa jatkuvasti tuttuja ja osalla on yli viiskyt reissua takana. Me ollaan näitä vakikävijöitä, eli turisteja, joita nimenomaan sinne kaivataan kuluttamaan mahdollisimman paljon rahaa. Meitä on melkoinen joukko ja meitä ei ollenkaan hävetä olla suomalaisten kanssa, vaan on aina mukava nähdä tuttuja. Turha on joittenkin uskotella olleensa ennen meitä. Lontoollakin pärjään aika hyvin, mutta tykkään olla suomalaisten paikoissa ja tietysti Playa Del Solissa. Mielenkiintoista nähdä kohta se uusi karaokepaikka.

        Vakikävijä:
        Kirjoitin tuon nimim: TURISTI kirjoituksen.
        En tarkoittanut , että sinun vakikävijä pitäisi liittää itsesi noihin "vakiasukkaisiin."
        Käyn usein Kanarialla , mutta että minun pitäisi roikkua
        siellä vielä Suomen kauniit kesätkin !
        Järki hoi äly älä jätä!


      • Vakikävijä
        Kesät Suomessa kirjoitti:

        Vakikävijä:
        Kirjoitin tuon nimim: TURISTI kirjoituksen.
        En tarkoittanut , että sinun vakikävijä pitäisi liittää itsesi noihin "vakiasukkaisiin."
        Käyn usein Kanarialla , mutta että minun pitäisi roikkua
        siellä vielä Suomen kauniit kesätkin !
        Järki hoi äly älä jätä!

        En minä tuosta turisti kirjoituksesta ollut mitenkään pahoillani. Minä riitelen täällä jatkuvasti näitä vakiasukkaita vastaan, jotka yrittävät omistella Inglesiä asuinpaikkanaan ja vähätellä tätä todella kovaa massaviihdepaikkaa ja todellista turistirysää käyttäviä turisteja. Toisekseen nämä yrittävät pitää meitä suomalaisissa ravintoloissa kävijöitä, jotenkin tyhminä tuulipukuina. Minä käsitän tämän Inglesin vähän samanlaisena kun Ylläksen tai Saariselän sesonkiaikoina, jonne mennään bilettämään ilman mitään kulttuurielämyksiä ja sesongin ulkopuolella ei kiinnosta paikka ollenkaan. Kuka tykkää mistäkin, mutta ilman näitä ravintoloita minua ei kiinnostaisi tämä kulahtanut ja ränsistyneitä hotelleja täynnä oleva kohde juurikaan ja en todellakaan haluaisi asua täällä. Maailmalta löytyy runsaasti muita kiinnostavia kohteita.


      • ostoksille

        Missäs tuo Rosaleda on? En oo koskaan kuullut. Hyvät vinkit aina tervetulleita. Mielelläni tapaan ja jutustelen suomalaisten kanssa. Iloista lomameininkiä.


    • myös yli 20 kertaa

      Kaikkien "vaki asukas valittajien" pitäsisi lukea asialliset, hyvin perustellut kirjoituksesi. Onneksi meitä kaltaisiasi on suuri enemmistö, jotka käyttävät siellä rahaa paikallisiin liikkeisiin ja palveluihin - emmekä elä siellä 2-3 viikon lomaa niukkasbudjetilla "paikallisten" tavoin ja pahoita mieltämme turhista .

    • kommelluksinen

      Parahdin melkein ääneen kun tuli ilmi taas tuo ns. tuulipuku kansa...Mikä vika tuulipuvuissa on,minä vaan kysyn? Minulla on aina mukana ainakin kevyt tuulitakki. Se on kaunis valkoinen , punaisin somistein. Kuinka monta kertaa ovatkin kateellisena katsoneet kovassa viileässä tuulessa kun minulla on ollut lämmin ja mukava olla.. tuulipuku on paras vaate Suomessakin keväällä ja syksyllä. Alle vaan lämpöistä villaa ja kyllä pärjää kylmässä tuulessa. Ja sitten Suomalaisista turisteista vielä, ovat ihania mielestäni. Olin töissä siellä saarella ja tutustuin matkaajiin usean vuoden ajalta ja sattui usein kun edellisenä vuonna ollut matkaaja tuli uudestaan niin eikö vaan ollut minulle ruisleipää ja sinistä suklaata mukana tuliaisiksi.. Sitä naurua ja iloa mitä koimme kun istuimme porukalla jossain katu kahvilassa nauttien lämmöstä ja auringosta..Luulen että se Suomalaisista tykkääminen johtuu siitä että olen itsekkin erittäin paljon Suomalainen. Juuret on niin syvällä tuolla pimeän ja kylmän maan uumenissa.

    • TANIFE * * *

      Lainaus vakikävijän kirjoituksesta:
      "KULAHTANUT RÄNSISTYNEITÄ HOTELLEJA TÄYNNÄ OLEVA KOHDE ".
      Totta joka sana !
      Vietin viikon Tanife nimisessä hotellissa , joka tullessamme oli
      kolmen tähden hotelli.
      Lähtiessämme viikon kuluttua hotellin luokitus oli muuttunut
      kolmen torakan hotelliksi. Torakoita oli todella paljon.
      Samassa rakennuksessa sijaitsee Kuparipannu ravintola , joka
      erottui siisteydellään ja hyvillä ruuillaan täysin muusta ympäristöstä.

      PS , Älkää vaivautuko kirjoittamaan , että tuo olisi ainoa huonokuntoinen hotelli.

      • Tarkenna

        Koska vietit? Minkä matkatoimiston? Kysyn siksi, kun ei ole suomalaisilla tstoilla myynnissä ollut vuosiin (oli vuosia sitten). Ja mikä lainaus ja mistä??
        Huonokuntoinen - millainen se on? Katsos: maassa maan tavalla. Torakoita on Töölössäkin, mutta ei K-Suomessa (vielä).


      • Erkkas

        Nyt taas tää tähtiluokitus ja torakat. Eikö se mene perille että ne torakat ei ymmärrä tähdistä mitään. Ne menee sinne missä on ruokaa, kysesessä hotellissa on pääosin omistuskämppiä jonne siivojilla ei ole asiaa. Asujat itse kokkaavat ja siivoavat miten siivoavat roskiksia ei välttämätä tyhjennetä joka päivä. Siinä on jo se suurin syy, että tyhmyydellään saavat torakat marssimaan sinne.


      • Tanife * * *
        Erkkas kirjoitti:

        Nyt taas tää tähtiluokitus ja torakat. Eikö se mene perille että ne torakat ei ymmärrä tähdistä mitään. Ne menee sinne missä on ruokaa, kysesessä hotellissa on pääosin omistuskämppiä jonne siivojilla ei ole asiaa. Asujat itse kokkaavat ja siivoavat miten siivoavat roskiksia ei välttämätä tyhjennetä joka päivä. Siinä on jo se suurin syy, että tyhmyydellään saavat torakat marssimaan sinne.

        Nimim: Erkkas tuossa esitti todella uskottavan tutkielman torakan
        sielunelämään , sillä ruoka panee liikkeelle .
        Itse olisin valmis uskomaan myös suomalaisen baari-työntekijän mielipiteen
        siitä , että pihalla olevien palmujen karsiminen ajaa torakat liikkeelle ja
        tämän jälkeen niitä löytyy huoneista.
        Käyttämäni huone oli nimenomaan noita yksityisomistuksessa olevia
        asuntoja joita hotelli edelleen vuokraa eteenpäin.
        Siivooja kyllä kävi joka päivä , mutta minähän olinkin hotellin asiakas
        en yksityisomistaja.
        Nimim: Tarkenna.
        Kanarialle pääsee nykyään myös ilman matkatoimistojen apua.


      • KOKAKOKAKOKA Cola
        Tanife * * * kirjoitti:

        Nimim: Erkkas tuossa esitti todella uskottavan tutkielman torakan
        sielunelämään , sillä ruoka panee liikkeelle .
        Itse olisin valmis uskomaan myös suomalaisen baari-työntekijän mielipiteen
        siitä , että pihalla olevien palmujen karsiminen ajaa torakat liikkeelle ja
        tämän jälkeen niitä löytyy huoneista.
        Käyttämäni huone oli nimenomaan noita yksityisomistuksessa olevia
        asuntoja joita hotelli edelleen vuokraa eteenpäin.
        Siivooja kyllä kävi joka päivä , mutta minähän olinkin hotellin asiakas
        en yksityisomistaja.
        Nimim: Tarkenna.
        Kanarialle pääsee nykyään myös ilman matkatoimistojen apua.

        Mutta mikään ei pelasta siltä tosiasialta , että Inglesin hotellit ovat
        ränsistyneitä ja hoitamattomia.


    • Toinen olut

      Totta tuo ränsistyneisyys, mun mielestä kylläkin nyt siell on ainakin yritystä saada paikkoja kuntoon. Aika monessa paikkaa on kunnostustyöt käynnissä ja vanhoja romukasoja on raivattu pois niin Inglesistä kuin San Fernandosta, esim. motarin yli menevän kävelysillan luota purettu se koko rakennus pois ja tontti siivottu. Pitkää päivääkin tuntuivat remonttimiehet painavan kun meteliä kuului aamu seitsemästä ilta kasiin lähes koko viikon ajan. Rantakadulta ei enää löytynyt rannekorukauppiatakaan, sekin on jo hyvä parannus. :)

      • Bronze Playa Ingles

        Ei tosiaankaan kaikki ränsistyneitä. Esim. entinen Broncemar, nyt Bronze Playa. Täysin uusittu. Rahalla saa ja hevosella pääsee.


    • mitä näistä

      se on helvetin hyvä on toinen olut se on aina uutta TIETOA suomessa on aivan helveti kovat lumisateet

      • 500vuotta tai maanjä

        Hemskutteri!
        Kylässä on noin 500 tai yli romahtamistilassa olevaa hotellia torakoineen
        ja nyt on sitten yksi Broncemar päätetty peruskorjata.
        Hyppäisinkö tasajalkaa vaiko heittäisinkö kärrynpyörää ?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe