Sinun PUSKURIRAHASTOSI suuruus?

Tonni700E

Paljonko sinulla on siis rahaa tallessa pahanpäivän varalle ?

Aina saattaa tulla yllättäviä menoja joiden kattamiseen tarvitaan rahaa ja sitä varten olisi hyvä olla "vararahasto" josta ottaisi jos tulee akuutti tarve.

Itselläni on vain 1700 rahaa piilossa, mutta olenkin työtön ikipoikamies ja asun vuokrayksiössä, joten jos minulle tulee yllättävää menoa niin kyllä sosiaalitoimi jeesaa yli pahan päivän ja totuushan on se että kyllä poikamies aina pärjää.

75

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastot ei kannata

      Jos on rahaa tilillä ei sossusta saa mitään. En siis pidä mitään turhia puskureita.

      • Onko noin

        että kannustetaan tuhlaamaan vähätkin rahansa, jotta saisi toimeentuloluukusta lisää? Toisaalta miten tuon tulisi olla, ei ole järkevää sekään, että jengi saisi ilmaista rahaa aina vaan, vaikka varojakin olisi


      • ht ...
        Onko noin kirjoitti:

        että kannustetaan tuhlaamaan vähätkin rahansa, jotta saisi toimeentuloluukusta lisää? Toisaalta miten tuon tulisi olla, ei ole järkevää sekään, että jengi saisi ilmaista rahaa aina vaan, vaikka varojakin olisi

        No se on ainakin totta että jos on työtön ja haluaa yhteiskunnalta mitään harkinnavaraisia tukia (sossusta vaikka), tms. niin ei kannata olla paljoa rahaa tilillä.

        Jos on paljon rahaa, niin viisaampaa olis laittaa ne kaikki rahat kiinni kalliiseen omistusasuntoon jota ei lueta omaisuudeksi noissa tilanteissa, ja sitten vaan sossusta nostamaan toimeentulotukea. Muuten ne vaatii syömään ne kaikki rahat tililtä pois.

        Jos on vähän rahaa, niin parasta ois vaan nostaa ne kaikki rahat tililtä vähitellen käteiseksi ja jemmata tarpeeksi varmaan piiloon - tai vaikka muuttaa ne rahat kultakoruiksi. Sen jälkeen voi virallisesti paperilla olla köyhä ja taas saa toimeentulotukea.

        Valitettavasti yhteiskunta vaan katsoo sitä mitä lukee virallisissa papereissa eikä sitä kuka ihan oikeasti tarttee tukea ja kuka ei. Siksi pitää ymmärtää miten toimia jos haluaa olla yhteiskunnan loinen.

        PS. Itse saan juuri nyt 0e / kk yhteiskunnalta rahaa, ja taidan olla liian laiska että alkaisin sen takia uusiksi sijoittamaan kaikkia rahojani isoon asuntoon, tms. niin että voisi pummia asumistukea, toimeentulotukea, yms. - Vaikka joku viisaampi ja viitseliäisempi tietysti tekisi niin. Puskurirahastoni kuitenkin riittää tällä hetkellä aika monta vuotta eteenpäin, joten samapa tuo.


      • xxccccxxxxx

        Voithan pitää rahaa seteleinä jemmassa, muutaman tonnin aina voi pitää seteleinä vaikka kämpässään. Juuri pienituloiselle se onkin tärkeätä pitää vähän rahaa takapakkien ja yllättävien menojen varalle joita aina kuitenkin tulee.


    • narukäsiatm

      noin 60k€

    • n34.

      90 000...

    • Jonni Holmes

      Ei ole rahhoo tilillä yhtään ylimäärästä. Kaikki vähä menee mitä tulee. Ja kun on kiinteetä omaisuutta eli muutama hehtaari perittyä metsää riesana, niin ihan turha mennä yhteiskunnan apuja pyytelemään, jos jotain yllättävää sattuis. No toivottavasti ei satu.

    • lölölölölölölölööööö

      minul ei muuta omaisuutta ko 10hehtaarii keskenkasvuista metsää

      • J.H.

        Keskenkasvuisessa metsässä on se huono puoli, että siitä saa tuottoa vasta joskus vuosien päästä. sitä ennen se aiheuttaa vaan kuluja ja työtä. Ja jos oikein huonosti käy niin metsämaa pannaan kiinteistöverolle, joka tuo omistajalle joka vuosi lisää kustannuksia. Wahlroosin johtaman työryhmän esitys oli 25euroa veroa per vuosi. Eli kymmenelle hehtaarille se tekee 250 euron lisämenoa vuosittain.


      • zzxcccsswww
        J.H. kirjoitti:

        Keskenkasvuisessa metsässä on se huono puoli, että siitä saa tuottoa vasta joskus vuosien päästä. sitä ennen se aiheuttaa vaan kuluja ja työtä. Ja jos oikein huonosti käy niin metsämaa pannaan kiinteistöverolle, joka tuo omistajalle joka vuosi lisää kustannuksia. Wahlroosin johtaman työryhmän esitys oli 25euroa veroa per vuosi. Eli kymmenelle hehtaarille se tekee 250 euron lisämenoa vuosittain.

        Se askarruttaa miksi Wahlroos ajaa metsämaille kiinteistöveroa, hänellähän on itselläänkin metsiä. Oma kantani näihin kiinteistöveroihin on se että niiden pitäisi ainakin olla sama prosentti kaikille kiinteistöille, niin asunnoille, vapaa-ajanasunoille, maatiloille kuin teollisuuskiinteistöillekkin, eikä mitään vapaamatkustajia tai erityisen raskaaan verotuksen omaisuuslajeja niinkuin meillä nyt on. Toki mieluummin niin että ei olisi koko veroa lainkaan, mutta jos sitä pakko on periä niin kaikille sitten sama veroprosentti ja mahdollisimman alhainen.


    • Repikää siitä

      20€ kolikoita n. 5€:n edestä.

    • 1981

      Reiluna 30 kymppisenä poikamiehenä on pahanpäivän varalle käyttötilillä 87000 ja määräaikaisien ja sijoitustilien kätköissä vajaa 300 000 euroa. Mikäs tässä on velattomassa omakotitalossa yksin telkkua katsella. Ja taas todeta ettei uuteenkaan treffi profiiliini tule viestejä täällä savon maalla.

      • show me the money

        Voisit todistaa tuon. Kuvaa pankkitilisi tapahtumat ja saldo ja pistä video Youtubeen. Ei täällä kukaan muutoin usko.


      • 1981
        show me the money kirjoitti:

        Voisit todistaa tuon. Kuvaa pankkitilisi tapahtumat ja saldo ja pistä video Youtubeen. Ei täällä kukaan muutoin usko.

        Sitä mie olen just miettinyt että oisko hyvä profiili kuva jos kävis vaikka otto automaatilta nappaamassa sadosta kuvan. Ja ottaosko varuilta vielä firman saldon lisäs.
        Ja minä olen niin tumpelo näiden kameroidren kanssa etten osaa nettiin mitään video laittaa


      • 4455566666
        show me the money kirjoitti:

        Voisit todistaa tuon. Kuvaa pankkitilisi tapahtumat ja saldo ja pistä video Youtubeen. Ei täällä kukaan muutoin usko.

        No ei todellakaan ihan helposti uskota tuota. Siinä on jo lähes 400 tonnia likviidiä talletusta velattoman asuntona olevan talon päälle.
        No ei se nyt mitään tavatonta ole, onhan näitä vähän varakkaita varsinkin vanhemmissa ihmisissä, eikä se monimiljonääriä vielä tee eikä edes yhtä miljoonaa. Mutta sen verran se kuitenkin on, että siinä jo on mahdollisuuksia lähteä pelailemaankin sen kanssa, ja sijoittelemaan sitä pitääkin alkaa muuten se pakkaa hupenemaan.


      • 1981
        4455566666 kirjoitti:

        No ei todellakaan ihan helposti uskota tuota. Siinä on jo lähes 400 tonnia likviidiä talletusta velattoman asuntona olevan talon päälle.
        No ei se nyt mitään tavatonta ole, onhan näitä vähän varakkaita varsinkin vanhemmissa ihmisissä, eikä se monimiljonääriä vielä tee eikä edes yhtä miljoonaa. Mutta sen verran se kuitenkin on, että siinä jo on mahdollisuuksia lähteä pelailemaankin sen kanssa, ja sijoittelemaan sitä pitääkin alkaa muuten se pakkaa hupenemaan.

        MInun tarinani on semmonen että aloitin jo säännöllisen työn teon 9 luokkalaisena . Ammattikoulu aikoina työ tunnit oli kuukaudessa normaalisti 150 tunttia. Ammattikoulukun loppu menin heti armeijaan ja sen jälkeen kun aloitin tosissaan työ elämäni niin kuukaudessa oli säännöllisesti reilua kolmeasataa tuntia töitä joskus lähempänä nejää sataa. Ja siihen ei tarvita muuta kun 15 tuntisia työppäiviä, joskus olin viikon loppusinkin töissä. Eka kerran olin lomilla 7 vuotta sitten ja peräti viikon.
        Eli normaali tunti palkkasella työllä ja päivä rahoilla on tienattu aika paljon.
        Sit olen muullakin tavalla ansainnut . Ensimmäisen rivitalo osakkeen ostin jo 18 vuotiaana velas ja vuorasin sitä. Pari vuotta myöhemmin ostin toisen lisäksi.
        Ensimmäisen möin vuosi sitten ja toinen on vielä vuokralla. Nekin on jo maksaneet itsensä takas jo pari kertaa.
        Silleen oon minä tienannut rahani ja jokainen voi päätellä kun on aina töissä niin ei ole isoja menojakaan ja lisäs kun on ollut pääoma tuloja ja korkoja niin väkisten sitä kertyy kun ei rupea esittämään rikasta.
        Vuoden alusta rupesin vielä virallisesti yrittäjäs kun tehtiin sukupolven vaihdos ja ne on vielä luvut erikseen. Niin ja olen minä metsääkin ostanut .
        Mut ei mulla muuta elämää ole ollukkaan kun työt ja harrastukset. Eli sosiaaliset taidot muualla kuin työ elämässä ei ole kehittyneet. Aika vaikea se on minun taidoillanii kumppania saada ja lisäksi kun asuu pienellä paikkakunnalla niin vielä hankalampaa.


      • niinpä niin
        1981 kirjoitti:

        Sitä mie olen just miettinyt että oisko hyvä profiili kuva jos kävis vaikka otto automaatilta nappaamassa sadosta kuvan. Ja ottaosko varuilta vielä firman saldon lisäs.
        Ja minä olen niin tumpelo näiden kameroidren kanssa etten osaa nettiin mitään video laittaa

        Toisaalta, jos sulla on oikeesti noin paljon rahaa, niin mitä sitä todistelemaan kenellekään.

        Ymmärrät silti varmasti paremmin kuin hyvin, että Suomessa aika harvalla on 87 000 euroa käyttelytilillään. Aika harvalla on edes sen kokoista sijoitussalkkua, ainakaan alle 50-vuotiaana.


      • zzxxqqwwwwwggzzzzzzz
        1981 kirjoitti:

        MInun tarinani on semmonen että aloitin jo säännöllisen työn teon 9 luokkalaisena . Ammattikoulu aikoina työ tunnit oli kuukaudessa normaalisti 150 tunttia. Ammattikoulukun loppu menin heti armeijaan ja sen jälkeen kun aloitin tosissaan työ elämäni niin kuukaudessa oli säännöllisesti reilua kolmeasataa tuntia töitä joskus lähempänä nejää sataa. Ja siihen ei tarvita muuta kun 15 tuntisia työppäiviä, joskus olin viikon loppusinkin töissä. Eka kerran olin lomilla 7 vuotta sitten ja peräti viikon.
        Eli normaali tunti palkkasella työllä ja päivä rahoilla on tienattu aika paljon.
        Sit olen muullakin tavalla ansainnut . Ensimmäisen rivitalo osakkeen ostin jo 18 vuotiaana velas ja vuorasin sitä. Pari vuotta myöhemmin ostin toisen lisäksi.
        Ensimmäisen möin vuosi sitten ja toinen on vielä vuokralla. Nekin on jo maksaneet itsensä takas jo pari kertaa.
        Silleen oon minä tienannut rahani ja jokainen voi päätellä kun on aina töissä niin ei ole isoja menojakaan ja lisäs kun on ollut pääoma tuloja ja korkoja niin väkisten sitä kertyy kun ei rupea esittämään rikasta.
        Vuoden alusta rupesin vielä virallisesti yrittäjäs kun tehtiin sukupolven vaihdos ja ne on vielä luvut erikseen. Niin ja olen minä metsääkin ostanut .
        Mut ei mulla muuta elämää ole ollukkaan kun työt ja harrastukset. Eli sosiaaliset taidot muualla kuin työ elämässä ei ole kehittyneet. Aika vaikea se on minun taidoillanii kumppania saada ja lisäksi kun asuu pienellä paikkakunnalla niin vielä hankalampaa.

        Omaisuus ja sen hoitaminen ja kartuttaminenkin on sellainen juttu että se pitää kuitenkin bisneksissä ja elämässä kiinni loppuun astikkin, ja erityisen tärkeä asia se on silloin jos ei perhettäkään ole eikä paljon muutakaan sisältöä elämässä. On siinä kyllä huoliakin kun ei meillä piensijoittajan osa ole todellakaan mikään häävi, mutta huolet torjuvat myös dementoitumista mikä asia alkaa nykyään purra niin monia jo altakin nelikymppisiä helpolla huoletta eläviä. Toki tähän nähden paradoksaalista on se, kun siinä naisettomana/perheettömänä mennen vanhemmiten ongelmaksi muodostuu perillisen puuttuminen, mutta on näitäkin asioita mahdollista vähän järkkäillä jos vaikka sisaruksilla lapsia on.


      • 2+6
        zzxxqqwwwwwggzzzzzzz kirjoitti:

        Omaisuus ja sen hoitaminen ja kartuttaminenkin on sellainen juttu että se pitää kuitenkin bisneksissä ja elämässä kiinni loppuun astikkin, ja erityisen tärkeä asia se on silloin jos ei perhettäkään ole eikä paljon muutakaan sisältöä elämässä. On siinä kyllä huoliakin kun ei meillä piensijoittajan osa ole todellakaan mikään häävi, mutta huolet torjuvat myös dementoitumista mikä asia alkaa nykyään purra niin monia jo altakin nelikymppisiä helpolla huoletta eläviä. Toki tähän nähden paradoksaalista on se, kun siinä naisettomana/perheettömänä mennen vanhemmiten ongelmaksi muodostuu perillisen puuttuminen, mutta on näitäkin asioita mahdollista vähän järkkäillä jos vaikka sisaruksilla lapsia on.

        Mies jos sattuu olemaan vielä sellainen ettei se juo tai polta
        tekee kovasti töitä ja perhettä niin väkistehän sitä rahaa kertyy. Ja sit kun tarpeeksi on rahaa niin raha tulee rahan luokse. Minä olen rekkakuski ja tienaan kaikkineneen päivärahoineen vuoteen reilut 55000. Viikot olen autossa ruat saan ostaa pomon piikkiin niin ei mulla muuhun elämiseen kuukaudessa mene kun ykkös satasia. Kuten omakotitalon sähköihin jne.


    • Ikisinkkua M

      Sanotaanko nyt niin ettei tule semmoista pahaa päivää ettenkö siitä ilman velanottoa selviäisi samoin kuin hyvistäkin, ne hyvät päiväthän saattaa toisinaan enemmän kustantaa kuin pahat.

    • SUOMI-Make

      DarkFearilla ei kuulemma ole euroakaan puskurirahastossa, sillä hän on köyhä tyhjätasku jonka nuoruusvuodet on jo kaukana takanapäin.

      No, tuskin se asia Darkkista haittaa kun eihän raha ole vasemmistolaiselle miehelle varmastikaan kovin tärkeä asia. Onhan niitä tärkeämpiäkin asioita keski-ikäisen miehen elämässä kuten esimerkiksi seksi.

      Tässä vielä kuva kyseisestä tyhjätaskusta: http://www.ireport.cz/images/ireport/clanky/Davin_Townsed/devin.jpg

      • Kyselijä..

        Kiitos Sinulle totuudenmukaisesta kuvasta DarkFearin talousasioista.. sinä kun olet ainoa joka tämän DarkFearin on oikeasti tavannut, haluisin kysyä onko totta että DarkFear saa viikkorahaa äidiltään muttei uskalla käyttää sitä ettei äiti ajattelisi negatiivista?


      • jöpötiti jöp

        Taitaa suomi-makella alkaa jöpöttää kun näkee Downsedin kuvan.


      • SUOMI-Make
        Kyselijä.. kirjoitti:

        Kiitos Sinulle totuudenmukaisesta kuvasta DarkFearin talousasioista.. sinä kun olet ainoa joka tämän DarkFearin on oikeasti tavannut, haluisin kysyä onko totta että DarkFear saa viikkorahaa äidiltään muttei uskalla käyttää sitä ettei äiti ajattelisi negatiivista?

        Ei pidä paikkansa. DarkFear asuu kyllä yksin ja saa "palkkansa" siitä että käy suojatyöpaikalla puuhastelemassa, mutta hänen persaukiset vanhempansa eivät rahoita tämän neitsytsedän elämää mitenkään. DarkFearin työnkuva on vaihtaa vanhuksien kakkavaippoja ja hoonata persreikä mahdollisimman puhtaaksi hammasharjaa apuna käyttäen. Tästä hyvästä hän saa noin 500e/kk 9e/päivä ylläpitokorvauksen. Tämän rahan DarkFear käyttää lähinnä tupakkaan ja Fina-pillereihin.


      • Mulla sitä kun onkin pankissa säästötilillä rahaa varmasti enemmän, kun mitä monilla tämän palstan miehillä yhteensä, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA MIEHEN ELÄMÄSSÄ!!!!!!!!!!

        Eikä sitä seksi ole mitenkään läheskään yhtä tärkeä asia, kun mitä se raha ja varallisuus ovat miehen elämässä, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA MIEHEN ELÄMÄSSÄ!!!!!!!!!!!

        Kyllä sitä miehellä täytyy olla niin paljon rahaa säästössä, että sitä voi käydä halutessaan vaikka plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, ettei sitä tarvitse näyttää joltain tollaiselta vitun ahdasmieliseltä ja kaljuuntuneelta persupaskamilitaristihinttarilta!!!!!!!!

        Niin ja tietenkin miehellä pitää olla myös varaa asua vähintään yli 50 neliön tai mieluummin yli 60 neliön kaksiossa, koska se yksiössä asuminen antaa miehestä vain köyhän luuserin kuvan, josta muut ihmiset ajattelevat aina vain kaikkea negatiivista.

        Tässä vielä kuva munlaisestani hyvän varallisuuden omaavasta miehestä:

        https://www.google.fi/search?q=andrea pirlo&biw=1024&bih=489&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ihJMVOqRNauCzAOVsILIDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WysrLN-nUKP-AM:;1I8hLK1FyLGRVM;http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/01/83/43/42/1834342_w2.jpg;http://www.uefa.com/uefaeuro/news/newsid=1834398.html;656;369


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa. DarkFear asuu kyllä yksin ja saa "palkkansa" siitä että käy suojatyöpaikalla puuhastelemassa, mutta hänen persaukiset vanhempansa eivät rahoita tämän neitsytsedän elämää mitenkään. DarkFearin työnkuva on vaihtaa vanhuksien kakkavaippoja ja hoonata persreikä mahdollisimman puhtaaksi hammasharjaa apuna käyttäen. Tästä hyvästä hän saa noin 500e/kk 9e/päivä ylläpitokorvauksen. Tämän rahan DarkFear käyttää lähinnä tupakkaan ja Fina-pillereihin.

        Sä vitun hinttipersenussija kun et tiedä vittu mun elämästäni ja mun raha-asioistani vittu yhtään mitään, että haista sä vitun homopersehuora oikein pitkä perse vaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä kun en ole vittu koskaan mitään tollaisia vitun paskavaippojen vaihtoa tehnyt, enkä vittu varmaan sitä vittu koskaan tulisi tekemäänkään, että tiedoksi vaan sulle vitun hinttarille vittu se saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Että tee sä vitun hinttiperseluuseri vaan niitä vitun paskavaippojen vaihtoja, kun et vittu kerran ole parempaan elämässäsi saatana koskaan pystynyt perkele!!!!!!!!!!


      • Ei ei ei ja ei
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla sitä kun onkin pankissa säästötilillä rahaa varmasti enemmän, kun mitä monilla tämän palstan miehillä yhteensä, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA MIEHEN ELÄMÄSSÄ!!!!!!!!!!

        Eikä sitä seksi ole mitenkään läheskään yhtä tärkeä asia, kun mitä se raha ja varallisuus ovat miehen elämässä, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA MIEHEN ELÄMÄSSÄ!!!!!!!!!!!

        Kyllä sitä miehellä täytyy olla niin paljon rahaa säästössä, että sitä voi käydä halutessaan vaikka plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, ettei sitä tarvitse näyttää joltain tollaiselta vitun ahdasmieliseltä ja kaljuuntuneelta persupaskamilitaristihinttarilta!!!!!!!!

        Niin ja tietenkin miehellä pitää olla myös varaa asua vähintään yli 50 neliön tai mieluummin yli 60 neliön kaksiossa, koska se yksiössä asuminen antaa miehestä vain köyhän luuserin kuvan, josta muut ihmiset ajattelevat aina vain kaikkea negatiivista.

        Tässä vielä kuva munlaisestani hyvän varallisuuden omaavasta miehestä:

        https://www.google.fi/search?q=andrea pirlo&biw=1024&bih=489&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ihJMVOqRNauCzAOVsILIDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WysrLN-nUKP-AM:;1I8hLK1FyLGRVM;http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/01/83/43/42/1834342_w2.jpg;http://www.uefa.com/uefaeuro/news/newsid=1834398.html;656;369

        Ethän sinä tiedä miten tärkeää seksi on kun et koskaan ole pillua saanut etkä saa. Ai että "raha ja varallisuus ovat tärkeimpiä, koska onhan raha ja varallisuus tärkeimpiä!" nerokasta.. tosin erittäin vajaata. Ei kukaan oikea mies säästä koko elämäänsä johonkin helvetin hiustensiirtoon, naurettavaa! Eikä sinulla mitään säästöjä ole kun ei sinulla kerran ole varaa edes omistusasuntoon, sensijaan asut Turun halvimmalla slummiseudulla vuokralla.. Sinusta on kaikilla kyllä aivan aiheesta luuserin kuva, ja hyvän varallisuuden omaava mies OMISTAA ASUNTONSA JA KÄYTTÄÄ RAHOJAAN! Sinulla ei varmasti ole edes ajokorttia saati autoa.


      • Ei ei ei ja ei kirjoitti:

        Ethän sinä tiedä miten tärkeää seksi on kun et koskaan ole pillua saanut etkä saa. Ai että "raha ja varallisuus ovat tärkeimpiä, koska onhan raha ja varallisuus tärkeimpiä!" nerokasta.. tosin erittäin vajaata. Ei kukaan oikea mies säästä koko elämäänsä johonkin helvetin hiustensiirtoon, naurettavaa! Eikä sinulla mitään säästöjä ole kun ei sinulla kerran ole varaa edes omistusasuntoon, sensijaan asut Turun halvimmalla slummiseudulla vuokralla.. Sinusta on kaikilla kyllä aivan aiheesta luuserin kuva, ja hyvän varallisuuden omaava mies OMISTAA ASUNTONSA JA KÄYTTÄÄ RAHOJAAN! Sinulla ei varmasti ole edes ajokorttia saati autoa.

        Ja sä vitun hinttari ja miesten perseitä nussiva homopersehuora kun et vittu tiedä vittu mun elämästäni vittu yhtään mitään, että haista vittu sä vitun militaristijunttihinttari saatana vittu oikein pitkä perse vittu vaan saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        Sä vitun hinttari kun et vittu tiedä musta ja mun elämästäni vittu yhtään mitään, että sun on vittu aivan turha koittaa tehdä siitä muka jotain oletuksia saatana, kun nämä sun oletuksesi näyttävät vittu koko ajan vaan väärin menevän saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mikä vittu sä oikein olet vittu sitä päättämään saatana, että mitä asioita sitä kukakin saa elämässään eniten vittu arvostaa saatana????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos sitä joku arvostaa kaikkein eniten sitä rahaa ja varallisuutta elämässään ja pitää niitä kaikkein tärkeimpinä asioina, niin mitä vittua se oikein vittu on muka sun elämästäsi pois saatana???!!!!!!!!!!!

        En mä sanonutkaan, että sitä pitäisi KOKO ELÄMÄÄNSÄ säästää johonkin hiustensiirtoon, mutta kunhan vaan sen verran on rahaa, että pystyy sen halutessaan helposti maksamaan, ettei talous siihen kaadu, jos joutuu tai haluaa käydä sen hankkimassa.

        Ja sä vitun hinttari kun et vittu tiedä mun rahoista ja varallisuudestani vittu kerta kaikkiaan vittu yhtään mitään, joten sun on vittu aivan turha koittaa vittu tehdä siitä muka vittu jotain vitun oletuksia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin ei mulla kyllä ole autoa tai edes ajokorttia, kun en ole koskaan sellaista tarvinnut. Vai mitä vittua sekin vittu sulle kuuluu saatana, että onko sitä vittu jollakin vittu jotain vitun ajokorttia vai eikö ole perkele???!!!!!!!!!!!!!!!!


      • DarkFear kirjoitti:

        Ja sä vitun hinttari ja miesten perseitä nussiva homopersehuora kun et vittu tiedä vittu mun elämästäni vittu yhtään mitään, että haista vittu sä vitun militaristijunttihinttari saatana vittu oikein pitkä perse vittu vaan saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        Sä vitun hinttari kun et vittu tiedä musta ja mun elämästäni vittu yhtään mitään, että sun on vittu aivan turha koittaa tehdä siitä muka jotain oletuksia saatana, kun nämä sun oletuksesi näyttävät vittu koko ajan vaan väärin menevän saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mikä vittu sä oikein olet vittu sitä päättämään saatana, että mitä asioita sitä kukakin saa elämässään eniten vittu arvostaa saatana????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos sitä joku arvostaa kaikkein eniten sitä rahaa ja varallisuutta elämässään ja pitää niitä kaikkein tärkeimpinä asioina, niin mitä vittua se oikein vittu on muka sun elämästäsi pois saatana???!!!!!!!!!!!

        En mä sanonutkaan, että sitä pitäisi KOKO ELÄMÄÄNSÄ säästää johonkin hiustensiirtoon, mutta kunhan vaan sen verran on rahaa, että pystyy sen halutessaan helposti maksamaan, ettei talous siihen kaadu, jos joutuu tai haluaa käydä sen hankkimassa.

        Ja sä vitun hinttari kun et vittu tiedä mun rahoista ja varallisuudestani vittu kerta kaikkiaan vittu yhtään mitään, joten sun on vittu aivan turha koittaa vittu tehdä siitä muka vittu jotain vitun oletuksia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin ei mulla kyllä ole autoa tai edes ajokorttia, kun en ole koskaan sellaista tarvinnut. Vai mitä vittua sekin vittu sulle kuuluu saatana, että onko sitä vittu jollakin vittu jotain vitun ajokorttia vai eikö ole perkele???!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tuli ehkä vähän noita kirosanoja ja huutomerkkejä tohon edelliseen tekstiin, kun meni hermot tossa tota edellisen KUSIAIVON kirjoitusta lukiessa. Mutta eipä se mun vika ole, kun täällä on niin vitun kusipäisiä kirjoittajia, jotka saavat hermot multa menemään.


      • Ihmettelijä
        DarkFear kirjoitti:

        Ja sä vitun hinttari ja miesten perseitä nussiva homopersehuora kun et vittu tiedä vittu mun elämästäni vittu yhtään mitään, että haista vittu sä vitun militaristijunttihinttari saatana vittu oikein pitkä perse vittu vaan saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        Sä vitun hinttari kun et vittu tiedä musta ja mun elämästäni vittu yhtään mitään, että sun on vittu aivan turha koittaa tehdä siitä muka jotain oletuksia saatana, kun nämä sun oletuksesi näyttävät vittu koko ajan vaan väärin menevän saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mikä vittu sä oikein olet vittu sitä päättämään saatana, että mitä asioita sitä kukakin saa elämässään eniten vittu arvostaa saatana????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos sitä joku arvostaa kaikkein eniten sitä rahaa ja varallisuutta elämässään ja pitää niitä kaikkein tärkeimpinä asioina, niin mitä vittua se oikein vittu on muka sun elämästäsi pois saatana???!!!!!!!!!!!

        En mä sanonutkaan, että sitä pitäisi KOKO ELÄMÄÄNSÄ säästää johonkin hiustensiirtoon, mutta kunhan vaan sen verran on rahaa, että pystyy sen halutessaan helposti maksamaan, ettei talous siihen kaadu, jos joutuu tai haluaa käydä sen hankkimassa.

        Ja sä vitun hinttari kun et vittu tiedä mun rahoista ja varallisuudestani vittu kerta kaikkiaan vittu yhtään mitään, joten sun on vittu aivan turha koittaa vittu tehdä siitä muka vittu jotain vitun oletuksia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin ei mulla kyllä ole autoa tai edes ajokorttia, kun en ole koskaan sellaista tarvinnut. Vai mitä vittua sekin vittu sulle kuuluu saatana, että onko sitä vittu jollakin vittu jotain vitun ajokorttia vai eikö ole perkele???!!!!!!!!!!!!!!!!

        Huhhuh.. onko kirjoittaja täysin sekaisin vaiko pelkästään autisti?


      • Ihmettelijä kirjoitti:

        Huhhuh.. onko kirjoittaja täysin sekaisin vaiko pelkästään autisti?

        En kumpaakaan noista, mutta kai sitä nyt hermot menee väkisinkin tollaisesta jatkuvasta vittuilusta ja kiusaamisesta, jota täällä on ihan joka saatanan päivä mua kohtaan.


      • 232629
        DarkFear kirjoitti:

        Tuli ehkä vähän noita kirosanoja ja huutomerkkejä tohon edelliseen tekstiin, kun meni hermot tossa tota edellisen KUSIAIVON kirjoitusta lukiessa. Mutta eipä se mun vika ole, kun täällä on niin vitun kusipäisiä kirjoittajia, jotka saavat hermot multa menemään.

        "Tuli ehkä vähän noita kirosanoja ja huutomerkkejä tohon edelliseen tekstiin"

        :D

        Kunnon Asperger-raivarit piristävä aina tätä palstaa!


    • sillä lailla

      SUOMI-Makelle on tullut pakkomielle.

      • Niin näyttää selvästi olevan pakkomielteestä hänen kohdalla kyse. Kukahan idiootti oikein mahtaa olla tämän suomi-maken hahmon takana?


      • etköymmärrätätäkää
        DarkFear kirjoitti:

        Niin näyttää selvästi olevan pakkomielteestä hänen kohdalla kyse. Kukahan idiootti oikein mahtaa olla tämän suomi-maken hahmon takana?

        Jos et olisi aivan saatanan vajaa tajuaisit, kaikki täällä tietävät kuka Suomi-make on


      • etköymmärrätätäkää kirjoitti:

        Jos et olisi aivan saatanan vajaa tajuaisit, kaikki täällä tietävät kuka Suomi-make on

        Meinaatko siis todella, että periaatteen mies olisi tämän suomi-maken hahmon takana?


      • no principals
        DarkFear kirjoitti:

        Meinaatko siis todella, että periaatteen mies olisi tämän suomi-maken hahmon takana?

        Eikun at-analyysit se varmasti onkin


    • köyhä ätmi

      5 egeä

    • poistoon

      firman piikki on rajaton

    • mies 86

      Pari sataa tykkään pitää pelivaraa, jos vaikka joku juopottelevista kavereistani on tyhjentänyt tlilinsä ja tarvitsee taksikyydin kotiin.

    • Tilillä on15.000€ ja jos saisin potkut, henkilöstörahastosta jäisi verojen jälkeen 8000€. Sen jälkeen myisin vähäiset osakkeeni parilla tonnilla ja vinguttaisin Masterini 5000€ pakkaselle. Eli 28.000€.

      Kun kaikki olisi pistetty sileäksi, myisin yhden yksiön. Tai sitten voisi muuttaa siihen yksiöön ja pistää tämä asuntomme vuokralle. Siitäkin jäisi verojen jälkeen 600€ kuussa ylimääräistä.

      Vaan minähän olenkin 90-luvun laman traumatisoima, säästövimmainen ja turvallisuushakuinen ihminen.

      • zzxxccsssaa

        Entäs jos asuntojen hinnat tässä romahtavat jotain luokkaa -50%


      • n34.
        zzxxccsssaa kirjoitti:

        Entäs jos asuntojen hinnat tässä romahtavat jotain luokkaa -50%

        Sitä odotellessa...


      • zzxxccsssaa kirjoitti:

        Entäs jos asuntojen hinnat tässä romahtavat jotain luokkaa -50%

        Ai Helsingin keskustassa, kun Helsinkiin muutti viime vuonnakin 8000 ihmistä lisää? Kuten tuo n34 totesi: Sitä odotellessa. ;-)


      • ätmi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ai Helsingin keskustassa, kun Helsinkiin muutti viime vuonnakin 8000 ihmistä lisää? Kuten tuo n34 totesi: Sitä odotellessa. ;-)

        Helsinkiin muuttaa lähinnä opiskelijoita, maahamuuttajia ja muuta köyhälistöä. Omistusasunnon ostajat vähenevät vuosi vuodelta.


    • ryppis

      En ole ajatellut silarien hankkimista.

    • Varovainen

      Tilillä n. 15k€. Sitten on toisella tilillä n. 50k€ mutta sen olen ajatellut käyttää pieneen investointiin. Jos oikein tiukka paikka tulee muutan palmujen alle. Siellä on kesämökki odottamassa ja sen verran investointeja, että niidenkin tuloilla pärjää.

      • uskomatonta...

        Onpä täällä varakasta porukkaa!

        Harva mainostaja lienee tietoinen, että suomi24:n "roskafoorumilta" löytyy porukkaa, jolla on käteistä viisi numeroinen summa tilillä ja jollain 300 000 euroa säästöjä.

        Aika harvinaista, kun ottaa huomioon suomi24:n käyttäjäprofiilin. Paljon vähänkoulutettua porukkaa, pienituloiset tilastollisesti yliedustettuina.


      • ei tartte olla sherlock
        uskomatonta... kirjoitti:

        Onpä täällä varakasta porukkaa!

        Harva mainostaja lienee tietoinen, että suomi24:n "roskafoorumilta" löytyy porukkaa, jolla on käteistä viisi numeroinen summa tilillä ja jollain 300 000 euroa säästöjä.

        Aika harvinaista, kun ottaa huomioon suomi24:n käyttäjäprofiilin. Paljon vähänkoulutettua porukkaa, pienituloiset tilastollisesti yliedustettuina.

        Kunnon miehet, joka tarkoittaa töitä tekeviä fiksuja miehiä, jäävät nimenomaan yksin. Lähtökohtaisesti nämä miehet tulevat jo tienaamaan hyvin ja sitte kun eivät saa ketään naista tai yrittävät sitä kovalla vimmalla niin molemmissa tapauksissa he tekevät lisäksi pitkää päivää ja etenevät urallaan.

        Em.syistä on täysin järkeenkäypää että sinkut-palstalla on ikäistään varakkaampia miehiä.


      • Ikisinkku M
        uskomatonta... kirjoitti:

        Onpä täällä varakasta porukkaa!

        Harva mainostaja lienee tietoinen, että suomi24:n "roskafoorumilta" löytyy porukkaa, jolla on käteistä viisi numeroinen summa tilillä ja jollain 300 000 euroa säästöjä.

        Aika harvinaista, kun ottaa huomioon suomi24:n käyttäjäprofiilin. Paljon vähänkoulutettua porukkaa, pienituloiset tilastollisesti yliedustettuina.

        Sinkut -palstalla kokontuu suomi24:sen eliittikumppanittomat :)


      • 1+23
        uskomatonta... kirjoitti:

        Onpä täällä varakasta porukkaa!

        Harva mainostaja lienee tietoinen, että suomi24:n "roskafoorumilta" löytyy porukkaa, jolla on käteistä viisi numeroinen summa tilillä ja jollain 300 000 euroa säästöjä.

        Aika harvinaista, kun ottaa huomioon suomi24:n käyttäjäprofiilin. Paljon vähänkoulutettua porukkaa, pienituloiset tilastollisesti yliedustettuina.

        Ei rahan tekoon koulutusta tarvitse . Monestekkin nuorena rikastuneet on just kovia duunareita ja yksinäisiä. Monikin kouluttautut maksaa taas vielä 35 opintovelkojaan pois ennen kuin rupee edes tienaamaan. Ensin pitäisi tietysti saada niitä töitä. Itse olen akateemisesti koulutettu ja olen pakun kuljettaja.


      • ht ...
        ei tartte olla sherlock kirjoitti:

        Kunnon miehet, joka tarkoittaa töitä tekeviä fiksuja miehiä, jäävät nimenomaan yksin. Lähtökohtaisesti nämä miehet tulevat jo tienaamaan hyvin ja sitte kun eivät saa ketään naista tai yrittävät sitä kovalla vimmalla niin molemmissa tapauksissa he tekevät lisäksi pitkää päivää ja etenevät urallaan.

        Em.syistä on täysin järkeenkäypää että sinkut-palstalla on ikäistään varakkaampia miehiä.

        Joo. Varmaan aika polarisoitunutta väkeä täällä. On niitä työttömiä syrjäytyneitä jotka on osaltaan sen takia sinkkuja. Ja sitten töihin keskittyneitä työnarkomaaneja ja nörttejä joilla on älliä hyväpalkkaisiin töihin, muttei sosiaalisia taitoja tai menekkiä.


      • Gammaromeo
        1+23 kirjoitti:

        Ei rahan tekoon koulutusta tarvitse . Monestekkin nuorena rikastuneet on just kovia duunareita ja yksinäisiä. Monikin kouluttautut maksaa taas vielä 35 opintovelkojaan pois ennen kuin rupee edes tienaamaan. Ensin pitäisi tietysti saada niitä töitä. Itse olen akateemisesti koulutettu ja olen pakun kuljettaja.

        Ei rahantekoon koulutusta välttämättä tarvita, mutta kyllä kummasti vaan kaikkein korkein palkkaisimmilla on varsin usein akateeminen koulutus. Nuorena rikastuneet on todella pieni prosentti väestöstä.


      • uskoo ken tahtoo
        ei tartte olla sherlock kirjoitti:

        Kunnon miehet, joka tarkoittaa töitä tekeviä fiksuja miehiä, jäävät nimenomaan yksin. Lähtökohtaisesti nämä miehet tulevat jo tienaamaan hyvin ja sitte kun eivät saa ketään naista tai yrittävät sitä kovalla vimmalla niin molemmissa tapauksissa he tekevät lisäksi pitkää päivää ja etenevät urallaan.

        Em.syistä on täysin järkeenkäypää että sinkut-palstalla on ikäistään varakkaampia miehiä.

        Eikö täällä ole juuri viikkotolkulla väännetty, kuinka nämä palstankin pienituloiset miehet jäävät kumppanitta, koska naiset arvostavat varallisuutta ja statusta?


      • todennäköisyys?
        ht ... kirjoitti:

        Joo. Varmaan aika polarisoitunutta väkeä täällä. On niitä työttömiä syrjäytyneitä jotka on osaltaan sen takia sinkkuja. Ja sitten töihin keskittyneitä työnarkomaaneja ja nörttejä joilla on älliä hyväpalkkaisiin töihin, muttei sosiaalisia taitoja tai menekkiä.

        Palstan faktan mukaan 2% ylimmän tuloluokan miehistä on sinkkuja. Tilastokeskuksen tulotilaston (vuodelta 12) mukaan se tarkoittaisi 1000 miestä.

        Toisaalta Suomessa on n. 40 000-80 000 psykopaattia (miehiä pääasiassa), joille valehtelu ja trollaaminen netissä on ominaista.

        Pelkästään lukujen valossa, kumpia ketjun äveriäät sinkkumiehet ovat, jos otetaan huomioon, että koko sivusto voidaan määritellä alaluokan sivustoksi?


      • ätmi
        Gammaromeo kirjoitti:

        Ei rahantekoon koulutusta välttämättä tarvita, mutta kyllä kummasti vaan kaikkein korkein palkkaisimmilla on varsin usein akateeminen koulutus. Nuorena rikastuneet on todella pieni prosentti väestöstä.

        Et ehkä tiedä tätä, mutta palkka ei ole ainoa mahdollinen tulonlähde.


      • 9+15
        ätmi kirjoitti:

        Et ehkä tiedä tätä, mutta palkka ei ole ainoa mahdollinen tulonlähde.

        Todennäköisesti ne pääomatulotkin korreloi koulutuksen kanssa.

        (Näillä "puskurirahastoni on satoja tuhansia"-tyypeillä ei taida olla koulutusta, eikä pääomatuloja. Harva, tuskin kukaan, sijoittamisesta kiinnostunut makuuttaa rahoja tilillä, jonka korko on pienempi kuin inflaatio.)


      • Varovainen
        uskoo ken tahtoo kirjoitti:

        Eikö täällä ole juuri viikkotolkulla väännetty, kuinka nämä palstankin pienituloiset miehet jäävät kumppanitta, koska naiset arvostavat varallisuutta ja statusta?

        Tuon olen huomannut, että naiset ovat materian perään. Jos kerron, että minulla on mökki ja vuokra-asuntoja St.Helenalla niin naisten kiinnostus 'minuun' nousee heti. En kuitenkaan kerro sitä yleensä.

        Olen päälle 4-kymppinen, että siinä mielessä varallisuutta on kerennyt hiukan jo kerääntyä, ja olen hiukan perintöjäkin saanut. Muuten ns. normivarallisuus ei ole mikään ihme juttu. Jos on asiallinen työ eikä esim. perheeseen mene rahaa niin sitä jää pakostakin yli. Sitten on kysymys mihin sen sijoittaa.

        Yksineläjä olen koska naiset eivät ole sillä tavalla kiinnostaneet, tai niitä ei silloin nuorempana koskaan saanut. Nyt ehkä saisi mutta niillä 3-4 -kymppisillä on ne mielipiteensä ja kropatkin on mitä on. Itse treenaan kuitenkin aika säännöllisesti ja minua ällöttää ne lösähtäneet naiskropat joissa on ylimääräistä rasvaa. Joskus olen käynyt huorilla mutta nykyään sitäkin harvemmin. Ei se niin ihmeellistä ole, rahaa vaan menee.


      • Varovainen
        Varovainen kirjoitti:

        Tuon olen huomannut, että naiset ovat materian perään. Jos kerron, että minulla on mökki ja vuokra-asuntoja St.Helenalla niin naisten kiinnostus 'minuun' nousee heti. En kuitenkaan kerro sitä yleensä.

        Olen päälle 4-kymppinen, että siinä mielessä varallisuutta on kerennyt hiukan jo kerääntyä, ja olen hiukan perintöjäkin saanut. Muuten ns. normivarallisuus ei ole mikään ihme juttu. Jos on asiallinen työ eikä esim. perheeseen mene rahaa niin sitä jää pakostakin yli. Sitten on kysymys mihin sen sijoittaa.

        Yksineläjä olen koska naiset eivät ole sillä tavalla kiinnostaneet, tai niitä ei silloin nuorempana koskaan saanut. Nyt ehkä saisi mutta niillä 3-4 -kymppisillä on ne mielipiteensä ja kropatkin on mitä on. Itse treenaan kuitenkin aika säännöllisesti ja minua ällöttää ne lösähtäneet naiskropat joissa on ylimääräistä rasvaa. Joskus olen käynyt huorilla mutta nykyään sitäkin harvemmin. Ei se niin ihmeellistä ole, rahaa vaan menee.

        Kun nyt tässä on lähdetty avautumaan niin kerrotaan vielä pari asiaa. En varsinaisesti kaipaa perhettä mutta haluaisin kyllä perillisen ja olen pohtinut sitä aika paljon.

        Asiaan liittyy kuitenkin suuri riski koska naiset ovat taipuvaisia eroamaan ja viemään erossa kaiken mahdollisen. Siihen en halua antaa kenellekään edes teoreettista mahdollisuusuutta koska se romahduttaisi muurahaiskekoni jonka pystyttämiseen olen satsannut kaiken ja jota en pystyisi rakentamaan uudestaan jäljellä olevan työurani aikana. Lapsethan naiset vievät erossa joka tapauksessa.


      • ätmi
        9+15 kirjoitti:

        Todennäköisesti ne pääomatulotkin korreloi koulutuksen kanssa.

        (Näillä "puskurirahastoni on satoja tuhansia"-tyypeillä ei taida olla koulutusta, eikä pääomatuloja. Harva, tuskin kukaan, sijoittamisesta kiinnostunut makuuttaa rahoja tilillä, jonka korko on pienempi kuin inflaatio.)

        Ne rahat voi tulla myös omasta firmasta. Seuraavaksi joku varmaan vänkää itku kurkussa, että korkeakoulutetuilla olisi todennäköisemmin oma yritys -- vailla todisteen häivää.


      • Gammaromeo
        ätmi kirjoitti:

        Et ehkä tiedä tätä, mutta palkka ei ole ainoa mahdollinen tulonlähde.

        "Et ehkä tiedä tätä, mutta palkka ei ole ainoa mahdollinen tulonlähde. "

        Jos olisit vaivautunut lukemaan etenpäin, niin siellähän käy vähän alempana ilmi, että itsekin sijoitan eli tienaan muuten kuin palkkatulojen avulla.


      • Sentit sijoitukseen
        Gammaromeo kirjoitti:

        "Et ehkä tiedä tätä, mutta palkka ei ole ainoa mahdollinen tulonlähde. "

        Jos olisit vaivautunut lukemaan etenpäin, niin siellähän käy vähän alempana ilmi, että itsekin sijoitan eli tienaan muuten kuin palkkatulojen avulla.

        No, onko tällä hetkellä näköpiirissä hyviä sijoitusmahdollisuuksia, suosituksia otetaan vastaan.
        Varaan kuitenkin itselleni oikeuden arvioida vihjeitä ihan tapauskohtaisesti.


    • espoon miehiä

      330.000e. Se ja sama uskotteko kun täällä anonyyminä huudellaan.

    • asdffghjjjkkkkllkjhg

      Sitten kun yhteiskunta lopettaa elättämiseni niin rahoitus haetaan rikkailta, eli kait se kättä pidempi on meikän puskuri.

      • mene nurkkaan häpeämään

        Voi olla että tuollaista kommunismia joka pitää muiden rahoja ominaan tulee kalautettua rautatangolla päähän ennenkuin sinä hidasreaktioinen neandertaali ehdit edes nostaa mitään kättä pitempää.

        Sinunlaisesi arvottomat hylkiöt ovat todellakin ansainneet kohtalonsa köyhänä ja surkeana. Sitä paitsi vaikka joltain mummolta onnistuisit pesismailan turvin ryöstämään käsilaukun niin vankilassa sitten saat kokea miltä siellä maistuu olo pahnan pohjimmaisena. Vankilassa nääs on hierarkia ja se on paljon armottomampi kuin siviilimaailman hierarkia jossa nyt olet pohjalla.


      • asdffghjjjkkkkllkjhg
        mene nurkkaan häpeämään kirjoitti:

        Voi olla että tuollaista kommunismia joka pitää muiden rahoja ominaan tulee kalautettua rautatangolla päähän ennenkuin sinä hidasreaktioinen neandertaali ehdit edes nostaa mitään kättä pitempää.

        Sinunlaisesi arvottomat hylkiöt ovat todellakin ansainneet kohtalonsa köyhänä ja surkeana. Sitä paitsi vaikka joltain mummolta onnistuisit pesismailan turvin ryöstämään käsilaukun niin vankilassa sitten saat kokea miltä siellä maistuu olo pahnan pohjimmaisena. Vankilassa nääs on hierarkia ja se on paljon armottomampi kuin siviilimaailman hierarkia jossa nyt olet pohjalla.

        Tuskinpa löytyy voimaa mihinkään kalautteluun, ei runkkaaminen sitä kehitä. Eikä pleikkarin hakkaaminen oikeita taistelutaitoja anna.
        Muutenkin vastauksestasi huomaa että olet vetelä vässykkä.


    • Gammaromeo

      Oikeastaan rahani ovat sekä pahan ja hyvän varalle ja niitä pahojakin päiviä on ehtinyt taloudellisesti olla, joten varautuminen on ollut tarpeen. Pyrin pitämään jatkuvasti käyttötilillä vähintään 7000 euroa. Kaksia tonnia on yllättäviä kulutusmenoja varten ja 5 tonnia siltä varalta, jos markkinoilla aukeaa jotain hyviä sijoitusmahdollisuuksia. Tällä kertaa on tilillä enemmän kuin 7 tonnia.

    • puskuri_

      Puskurissa 6 kk menot - ansiosidonnaisen osuus.

    • 2+23

      Joku väittää että rikastumiseen tarvitaan kouluja. Mutta minulla on kaverina semmonen tyyppi joka on käynyt vaan ammattikoulun ja autoasentas. Mutta nuorena se oli työhullu ja aina töissä kun me muut kitattiin iltasin kaljaa. Nuorempana hän otti lainoja ja osti sijoitus asuntoja ja vuokraili niitä. Nykyään hänellä ei ole lainoja mutta on omakotitalot ja sijoitus kämppiä, metsää. Ja lisäksi hänestä tuli sukupolven vaihdon yhteydessä menestyvän firman omistaja. Hänellä on satoja tonneja pankissa jo rahahana rahastoissa ja tileillä sit vielä muuta omaisuutta ja firma.
      Omaisuus mitataan hänellä varmasti miljoonissa.

      • 9+2

        Jonkinlainen verrannollisuus pärjäämisessä taloudellisesti on myös "ätmiksi" vajoamiseen ja ruikutukseen: toiset pystyvät hoitamaan kohtansa vähäisemmilläkin eväillä oikein, toiset vaan "kittaavat huolettomasti kaljaa".
        Paljon persoona- ja luonnekysymys, mutta mikä ja miksi tämän ajan toimeentulon kannalta helpossa maailmassa aiheuttaa sen, että entistä helpommin luisutaan ruikutuksen tielle, ja pienen kynnystason alitettuaan kaikki muuttuukin sitten naisten syyksi? (Lienee myös jonkinlainen yhteys masennuksen voimakkaaseen yleistymiseen.)
        Kaikki syrjäytyvät eivät ole diagnosoituja (henkisesti) kehitysvammaisia, vaan ovat isolta osaltaan itseaiheutettuja tiloja.


      • 11+13
        9+2 kirjoitti:

        Jonkinlainen verrannollisuus pärjäämisessä taloudellisesti on myös "ätmiksi" vajoamiseen ja ruikutukseen: toiset pystyvät hoitamaan kohtansa vähäisemmilläkin eväillä oikein, toiset vaan "kittaavat huolettomasti kaljaa".
        Paljon persoona- ja luonnekysymys, mutta mikä ja miksi tämän ajan toimeentulon kannalta helpossa maailmassa aiheuttaa sen, että entistä helpommin luisutaan ruikutuksen tielle, ja pienen kynnystason alitettuaan kaikki muuttuukin sitten naisten syyksi? (Lienee myös jonkinlainen yhteys masennuksen voimakkaaseen yleistymiseen.)
        Kaikki syrjäytyvät eivät ole diagnosoituja (henkisesti) kehitysvammaisia, vaan ovat isolta osaltaan itseaiheutettuja tiloja.

        Toisaalta hyvin tienaava ja omaisuutta kerännytkin voi olla ätmi.


      • 9+2
        11+13 kirjoitti:

        Toisaalta hyvin tienaava ja omaisuutta kerännytkin voi olla ätmi.

        No, ätmilogiikka on aikamoistä sekasotkua :) mutta eikös sellainen ole sitten ilman naissuhdetta omasta valinnastaan, eli mahdollisuudet kaikkeen on jos haluaa vai?
        Toki tiedän, että esim. periferiassa on mm.miestyyppejä, jotka ovat niin kiinni metsästys- ym.harrastuksissaan (geeniperimä voimakas sellaiseen), että nainen pysyvästi kuvioissa aiheuttaisi liikaa kompromisseja ja luopumista omista elämäntavoistaan, ettei suhde käytännössä pelaa.


      • 11+13
        9+2 kirjoitti:

        No, ätmilogiikka on aikamoistä sekasotkua :) mutta eikös sellainen ole sitten ilman naissuhdetta omasta valinnastaan, eli mahdollisuudet kaikkeen on jos haluaa vai?
        Toki tiedän, että esim. periferiassa on mm.miestyyppejä, jotka ovat niin kiinni metsästys- ym.harrastuksissaan (geeniperimä voimakas sellaiseen), että nainen pysyvästi kuvioissa aiheuttaisi liikaa kompromisseja ja luopumista omista elämäntavoistaan, ettei suhde käytännössä pelaa.

        Ei välttämättä


      • 1+2
        11+13 kirjoitti:

        Ei välttämättä

        Mikä on ätmi?


      • Jotenkin näin :)
        1+2 kirjoitti:

        Mikä on ätmi?

        Palstan inside-jargonia. Miehiä, jotka "vajavaiseen" naisten suosioon ("eivät saa teinineitsyttä") tyytymättöminä pyrkivät alentamaan yhteistuumin edelleen asemaansa ja siten ruikuttamaan, jos ei muuta niin edes empatiapisteitä nettipalstoilla ("samassa veneessä ollaan").
        On palstan ulkopuolellakin joku blogisti Laasanen, jonka termistössä Alemman Tason Mies tarkoittaa, että on naiseton "vasten tahtoaan".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe