Oma keskustelu uskoville heteroille!

tasa-arvoa

Haluaisin, että uskoville heteroille perustettaisiin oma palsta. Ateisteilla ja uskovilla homoilla ja lesboilla on omat palstat mutta täällä he terrorisoivat heteroiden uskovien keskusteluja.

101

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakemusta vetämään ylläpidolle. Jos transhumanismi on oman palstan arvoinen, niin kyllä heterot uskovat ovat ansainneet omansa. Lupaan tulla sinne keskustelemaan kanssanne heteroseksuaalisesta uskovaisuudesta.

    • jake59

      Hyvä idea. Saataisiin järkevää keskustelua aikaan.

      • edtey rt sry srrty s

        Euroopan ja Venäjän khasaarijuutalaiset veivät karvalakkinsakin kuumaan Palestiinaan


        http://aijaa.com/udR90G

        http://aijaa.com/GvQrOp



        Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään khasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.



        http://aijaa.com/9TYkHn



        KENRAALI PATTON:



        Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.


        http://aijaa.com/xiFpq6

        http://aijaa.com/WJqk6V



        Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.



        Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.



        Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.


        http://aijaa.com/R5lKlV



        Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani


      • Anonyymi
        edtey rt sry srrty s kirjoitti:

        Euroopan ja Venäjän khasaarijuutalaiset veivät karvalakkinsakin kuumaan Palestiinaan


        http://aijaa.com/udR90G

        http://aijaa.com/GvQrOp



        Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään khasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.



        http://aijaa.com/9TYkHn



        KENRAALI PATTON:



        Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.


        http://aijaa.com/xiFpq6

        http://aijaa.com/WJqk6V



        Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.



        Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.



        Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.


        http://aijaa.com/R5lKlV



        Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani

        talmudissa luke,,et,,,kunJumala halua rankaista ihmista,,,hän ottaa hänestä JARJEN

        sitten hän tule vihaiseksi ja usko kaiikian mitä san itse...
        puhut PALESTINASTA,,lue Kor
        ania ja katso montako kerta siellä löytyy sana
        Palestiina,,
        käsitteet TYHmä ja TYHja ovat sisaruksija,,,


    • tämä hyvä

      Olen mukana. Nyt ei viitsi mitään kirjoittaa kun homot ja atskut sönkkää omaa agendaansa joka asiaan.

    • mairetäti

      Toivottavasti onnistuu!

    • stadin friidu

      Olisi tosiaan kiva keskustella uskon asioista ilman homojen propagandaa ja ateistien aggressiivisuutta....

    • Maisalis

      Eihän sellaista apartheidia voi kannattaa. Kyllä mielestäni tänne mahtuu kaikenlaiset ihmiset. Nyt eletään 2000-lukua.

      • stafin friidu

        Miksi uskovilla homoilla, lesboilla ja transuilla on omat palstat ja jopa messut?


      • stadin friidu
        stafin friidu kirjoitti:

        Miksi uskovilla homoilla, lesboilla ja transuilla on omat palstat ja jopa messut?

        Vastaisitko Maisalis.


      • stadin friidu
        stadin friidu kirjoitti:

        Vastaisitko Maisalis.

        Voisiko nyt joku kertoa miksi homoilla on nuo omat palstat ja messut.


      • Kristillisyys edelly
        stadin friidu kirjoitti:

        Voisiko nyt joku kertoa miksi homoilla on nuo omat palstat ja messut.

        Johtuisikohan se siitä, että te itsenne ylentäneet heterot olette halunneet olla rakkaudettomia heitä kohtaan! Homot ja muut seksuaalivähemmistöt ovat joutuneet hakeutumaan turvaan teidän kylmyyttänne vastaan!

        Kuitenkaan Kristus ei ole näin opettanut, en tosin tiedä ollenkaan, mitä sitten Luther on teille mennyt opettamaan?

        Itse olen vain havainnut, että luterilaiset haluavat niin usein esitellä itsensä kristittyinä ja minä taas esittelisin heidät aina vain luterilaisina eli Lutherin uskovaisina.

        Kristillisyys edellyttää Kristuksen opetuksen seuraamista, siksi ihmettelenkin, miksi te olette niin kylmiä niitä kaikkein heikoimpia lähimmäisiänne kohtaan, joita Kristus itse olisi maan päällä eläessään tukenut kaikkein eniten?


      • raamatusta löytyy
        Kristillisyys edelly kirjoitti:

        Johtuisikohan se siitä, että te itsenne ylentäneet heterot olette halunneet olla rakkaudettomia heitä kohtaan! Homot ja muut seksuaalivähemmistöt ovat joutuneet hakeutumaan turvaan teidän kylmyyttänne vastaan!

        Kuitenkaan Kristus ei ole näin opettanut, en tosin tiedä ollenkaan, mitä sitten Luther on teille mennyt opettamaan?

        Itse olen vain havainnut, että luterilaiset haluavat niin usein esitellä itsensä kristittyinä ja minä taas esittelisin heidät aina vain luterilaisina eli Lutherin uskovaisina.

        Kristillisyys edellyttää Kristuksen opetuksen seuraamista, siksi ihmettelenkin, miksi te olette niin kylmiä niitä kaikkein heikoimpia lähimmäisiänne kohtaan, joita Kristus itse olisi maan päällä eläessään tukenut kaikkein eniten?

        Olet erehtynyt luuloissasi nyt totaalisesti.

        Kristitty ihminen sanoo synnistä siksi, että niin on annettu ohjeita. Lisäksi se on rakkautta suuressa mitassa, että välitämme homoista niin paljon, että kerromme heille synnin seurauksista.

        Yhtälailla murhaajat voisivat vaania palstalla, murhatakseen jonkun. Silloinkin me sanomme että se on syntiä. Henkistä murhaamista on myös nähtävissä.

        Synti ei kuulu kirkkoon mitenkään tai ole hyväksyttävää. Jos joku on ymmärtänyt niin, hän on eksynyt totuudesta.
        Jeesus on ilmoittanut täysin selvästi, että synti ei ole mieluisaa.
        Jeesus ei pyytänyt synnintekijöitä luokseen tekemään syntiä. Sen sijaan Jeesus kyllä armahti syntistä joka katui syntejään.
        Niin tulisi olla kirkossakin. Synnittömiä Jumalanpalveluksia, joissa syntiset homot voisivat pyytää anteeksi syntejään ja parantaa tapansa, kuten Jeesus syntisille sanoi.

        Lyhyesti : Rakastamme kaikkia ihmisiä, mutta emme rakasta syntiä. Emme omaamme ja vielä vähemmän toisen syntejä.
        Jos homo tulee homona hän tulee syntiä harjoittavana (oletan).
        Jos homo tulee kuten muutkin; syntisenä, ei häntä karteta.
        Kristinusko ja Jeesus kertoo, että syntiä emme rakasta.
        Onko se vaikeaa?


      • mnhg
        raamatusta löytyy kirjoitti:

        Olet erehtynyt luuloissasi nyt totaalisesti.

        Kristitty ihminen sanoo synnistä siksi, että niin on annettu ohjeita. Lisäksi se on rakkautta suuressa mitassa, että välitämme homoista niin paljon, että kerromme heille synnin seurauksista.

        Yhtälailla murhaajat voisivat vaania palstalla, murhatakseen jonkun. Silloinkin me sanomme että se on syntiä. Henkistä murhaamista on myös nähtävissä.

        Synti ei kuulu kirkkoon mitenkään tai ole hyväksyttävää. Jos joku on ymmärtänyt niin, hän on eksynyt totuudesta.
        Jeesus on ilmoittanut täysin selvästi, että synti ei ole mieluisaa.
        Jeesus ei pyytänyt synnintekijöitä luokseen tekemään syntiä. Sen sijaan Jeesus kyllä armahti syntistä joka katui syntejään.
        Niin tulisi olla kirkossakin. Synnittömiä Jumalanpalveluksia, joissa syntiset homot voisivat pyytää anteeksi syntejään ja parantaa tapansa, kuten Jeesus syntisille sanoi.

        Lyhyesti : Rakastamme kaikkia ihmisiä, mutta emme rakasta syntiä. Emme omaamme ja vielä vähemmän toisen syntejä.
        Jos homo tulee homona hän tulee syntiä harjoittavana (oletan).
        Jos homo tulee kuten muutkin; syntisenä, ei häntä karteta.
        Kristinusko ja Jeesus kertoo, että syntiä emme rakasta.
        Onko se vaikeaa?

        Synnin kuulumisesta kirkkoon on todistettavissa esim. luterilaisuuden historiassa; ihan suomalaisittainkin asiaa tutkien:

        herra epäjumalan rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        ASIAAN LIITTYVÄÄ LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.***"

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        jne...

        Nuo aikaan saannokset eivät ole Jumalalllisuuden osoituksia!!!!


    • toimex

      Kannatetaan, homoilua tulee joka tuutista niin, että ihan kuvottaa.

    • asiasta tietävä

      Tämä on juuri sellainen palsta ja tosiaan, on omat palstat lähes kaikille ryhmille.

      Tänne on turhaa tulla herjaamaan ja kikkailemaan, kannattaa ensin lukea säännöt, koska asiattomat keskustelut menevät poistoon.

      • Jos lakia ei noudate

        Toki näin on ja sääntöjä on noudatettava, sillä luterilaisuushan on lakiuskonto aivan samalla tavalla kuin islamkin! Jos lakia ei noudateta, otetaan käyttöön käsi kädestä ja jalka jalasta sääntö, eikä mitään hentomielistä armoa, ei mitään sääliä, sillä rikolliset ovat rikkoneet sääntöjä, ja ovat vielä ei-heteroitakin! Me emme tule suvaitsemaan mitään mielipidettä, joka tulee ei-heterolta taholta, sillä tässä hetero-luterilaisessa keskustelussa voivat keskustella vain oikeat heterot, jotka pelastuvat! Oikean ja puhdasoppisen heterouden ulkopuolella ei toki ole mitään armoa eikä myöskään pelatusta!


      • hetrousko
        Jos lakia ei noudate kirjoitti:

        Toki näin on ja sääntöjä on noudatettava, sillä luterilaisuushan on lakiuskonto aivan samalla tavalla kuin islamkin! Jos lakia ei noudateta, otetaan käyttöön käsi kädestä ja jalka jalasta sääntö, eikä mitään hentomielistä armoa, ei mitään sääliä, sillä rikolliset ovat rikkoneet sääntöjä, ja ovat vielä ei-heteroitakin! Me emme tule suvaitsemaan mitään mielipidettä, joka tulee ei-heterolta taholta, sillä tässä hetero-luterilaisessa keskustelussa voivat keskustella vain oikeat heterot, jotka pelastuvat! Oikean ja puhdasoppisen heterouden ulkopuolella ei toki ole mitään armoa eikä myöskään pelatusta!

        Kyllä nyt on tehtävä pesäero kaikenlaisiin homppeleihin ja atskuihin.
        Jeesuksen kerrotaan aterioineen syntisten kanssa,vieläpä kertoi
        tulleensa etsimään niitä eksyneitä lampaita.
        Olkoon Jeesus mussuttanut ruokaansa kenen kanssa hyvänsä, ja
        etsiköön vaikka homoja,me oikeatheterouskovaiset emme kuitenkaan
        alennu homojen ja atskujen kanssa samalle keskustelu palstalle.

        Raamatussa sanotaan, joka itsensä ylentää,hänet alennetaan. Mutta
        onhan päivänselvää että me heterouskovaiset saamme ylentää itsemme,
        meitä tuolla kohdalla ei tarkoiteta.


      • Uskova
        hetrousko kirjoitti:

        Kyllä nyt on tehtävä pesäero kaikenlaisiin homppeleihin ja atskuihin.
        Jeesuksen kerrotaan aterioineen syntisten kanssa,vieläpä kertoi
        tulleensa etsimään niitä eksyneitä lampaita.
        Olkoon Jeesus mussuttanut ruokaansa kenen kanssa hyvänsä, ja
        etsiköön vaikka homoja,me oikeatheterouskovaiset emme kuitenkaan
        alennu homojen ja atskujen kanssa samalle keskustelu palstalle.

        Raamatussa sanotaan, joka itsensä ylentää,hänet alennetaan. Mutta
        onhan päivänselvää että me heterouskovaiset saamme ylentää itsemme,
        meitä tuolla kohdalla ei tarkoiteta.

        hetrouskolle: Kuten varmaan ymmärsitkin tässä on kysymys saada keskustella ilman homojen ja ateistien rääpimistä ja oannasiansa agresiivista markkinointia.
        Hetero uskovat eivätt pysty rauhassa keskustelemaan uskon asioista kun nämä em. ryhmät terrorisoivat keskusteluja


      • Uskova
        Jos lakia ei noudate kirjoitti:

        Toki näin on ja sääntöjä on noudatettava, sillä luterilaisuushan on lakiuskonto aivan samalla tavalla kuin islamkin! Jos lakia ei noudateta, otetaan käyttöön käsi kädestä ja jalka jalasta sääntö, eikä mitään hentomielistä armoa, ei mitään sääliä, sillä rikolliset ovat rikkoneet sääntöjä, ja ovat vielä ei-heteroitakin! Me emme tule suvaitsemaan mitään mielipidettä, joka tulee ei-heterolta taholta, sillä tässä hetero-luterilaisessa keskustelussa voivat keskustella vain oikeat heterot, jotka pelastuvat! Oikean ja puhdasoppisen heterouden ulkopuolella ei toki ole mitään armoa eikä myöskään pelatusta!

        Armoa ja pelastus on kaikille mutta homojen tulee luopua homoilustaan mutta sitähän he eivät halua vaan yrittävät syntinsä selittää hyväksyttäväksi jopa Raamattuun vedoten.
        Kaikista synneistä kaikien tulee luopua ja tehdä parannus mutta tämä homous kun on niin kivaa, että senharjoittamiseen halutaan kaikenlaisia verukkaita. Homostelkoot homot ihan rauhassa mutta eivät saa sitä yrittää vääntää Jumalan tahdon mukaiseksi.


      • Mutta mitä ovatkaan
        hetrousko kirjoitti:

        Kyllä nyt on tehtävä pesäero kaikenlaisiin homppeleihin ja atskuihin.
        Jeesuksen kerrotaan aterioineen syntisten kanssa,vieläpä kertoi
        tulleensa etsimään niitä eksyneitä lampaita.
        Olkoon Jeesus mussuttanut ruokaansa kenen kanssa hyvänsä, ja
        etsiköön vaikka homoja,me oikeatheterouskovaiset emme kuitenkaan
        alennu homojen ja atskujen kanssa samalle keskustelu palstalle.

        Raamatussa sanotaan, joka itsensä ylentää,hänet alennetaan. Mutta
        onhan päivänselvää että me heterouskovaiset saamme ylentää itsemme,
        meitä tuolla kohdalla ei tarkoiteta.

        Aivan todellakin! Heterouskovainen voi itsensä ylentää, varsinkin jos hän on ihan sataprosenttinen hetero ja uskoo Lutheriin vuorenvarmasti! Mutta hyvä nimimerkki hetrousko, vain yksi asia jäi kirjoituksestanne epäselväksi! Mitä ovatkaan nämä atskut? Olenkohan minä ihan vahingossa jo ollut hyvissä väleissä heidänkin kanssaan, kun en ole ymmärtänyt heidän syntisyyttään?!


      • eri seuraan kaikista
        Uskova kirjoitti:

        hetrouskolle: Kuten varmaan ymmärsitkin tässä on kysymys saada keskustella ilman homojen ja ateistien rääpimistä ja oannasiansa agresiivista markkinointia.
        Hetero uskovat eivätt pysty rauhassa keskustelemaan uskon asioista kun nämä em. ryhmät terrorisoivat keskusteluja

        Aivan niin, ja juuri kaikkein parhaimmilla uskovaisilla ajattelu niin helposti poikkeaakin homouteen ja kaikkeen siihen, jonka on itseltään kieltänyt ollakseen sataprosenttinen heterouskovainen! Jos nyt siihen tulee sitten joku muu jotain selostamaan, onhan selvää että hän saattaa olla juuri niitä homoja, jollainen ei itse haluaisi ollakaan!

        Jos me siis pääsemme eri seuraan kaikista homoista ja voimme vielä ylentää itsemme muita paremmiksi, silloinhan me emme ole itsekään enää piilohomoja vaan aivan oikeasti sataprosenttisia heteroita!


      • heteroille oma
        eri seuraan kaikista kirjoitti:

        Aivan niin, ja juuri kaikkein parhaimmilla uskovaisilla ajattelu niin helposti poikkeaakin homouteen ja kaikkeen siihen, jonka on itseltään kieltänyt ollakseen sataprosenttinen heterouskovainen! Jos nyt siihen tulee sitten joku muu jotain selostamaan, onhan selvää että hän saattaa olla juuri niitä homoja, jollainen ei itse haluaisi ollakaan!

        Jos me siis pääsemme eri seuraan kaikista homoista ja voimme vielä ylentää itsemme muita paremmiksi, silloinhan me emme ole itsekään enää piilohomoja vaan aivan oikeasti sataprosenttisia heteroita!

        Mietitääns hiukan enempi.

        Homot ovat selvästi kärsiviä ongelmansa kanssa.
        Eivät he muuten puhuisi koko ajan ongelmastaan. Se on suuri kärsimys homolle, mitä todennäköisemmin.
        Jos taas he luulevat löytävänsä jotain hyväksyntää synnillensä, ovat he aivan väärässä.
        Sitä ei ole eikä koskaan tule.

        Ymmärrän hyvin ja kannustan heteromielistä keskusteluareenaa, koska homot eivät tunnu ymmärtävän, että meillä on omakin elämä.
        Emme jaksa tai halua puhua jatkuvasti heidän synnistään homoudesta. Lisäksi emme edes tunne koko ongelma-aluetta mitenkään muuten, kun ikävänä ja oksettavana piirteenä. Sairaana jopa kuten se ennen luokiteltiinkin.

        On siis selkeä tarve päästä puhumaan muusta kun homoudesta.
        Se on kuitenkin vain äärimmäisen pienen ihmismäärän synti ja ongelma.

        Joskus itse ajattelen, että sen on oltava mielenvikaisen ihmisen ongelma, kun sitä työnnetään joka keskusteluun ja jatkuvasti.
        Juuri sairaushan määritellään siten, että ihminen kärsii siitä kohtuuttomasti ( on mielessä koko ajan ja jatkuvasti), niin silloin on sairas. Näin suunnilleen lääketieteellisesti asiaa määritellään.


      • heteroille oma
        Mutta mitä ovatkaan kirjoitti:

        Aivan todellakin! Heterouskovainen voi itsensä ylentää, varsinkin jos hän on ihan sataprosenttinen hetero ja uskoo Lutheriin vuorenvarmasti! Mutta hyvä nimimerkki hetrousko, vain yksi asia jäi kirjoituksestanne epäselväksi! Mitä ovatkaan nämä atskut? Olenkohan minä ihan vahingossa jo ollut hyvissä väleissä heidänkin kanssaan, kun en ole ymmärtänyt heidän syntisyyttään?!

        En voi uskoa, että kysyt tuollaista ?
        Atskut ovat mitä luultavimmin ateisteja. Oliko vaikea ?
        Ateisti on myös väärällä kanavalla ollessaan kristinuskon puolella. Olen samaa mieltä.
        Heille on omansa.
        Jos ateisti taas on kiinnostunut kristinuskosta oikeasti, hän on oikealla kanavalla.
        Silloin tulee unohtaa ateismi ja miettiä keskustella kristinuskosta.

        Sinua harmittaa tämä hetero-usko ajatus. Miksi ?
        Selvitä se itsellesi, niin sinun on helpompi elää.


    • Minusta ei sen enmpää heterot, homot kuin muutkaan seksuaaliruhmät tarvitse omaa palstaa, mitä uskonasioihin tulee. Minusta uskonasiat kuuluu kaikille erottelematta.

      • joopa joo

        Heillä nyt kuitenkin sellaiset on - miksi? Samoin omat messut ja muut hengelliset tapahtumat - miksi?
        He näistä huolimatta vain käyvät täällä rääpimässä suutaan ja kieltämässä Raamatun sanan ja Jumalan - miksi?


      • joopa joo kirjoitti:

        Heillä nyt kuitenkin sellaiset on - miksi? Samoin omat messut ja muut hengelliset tapahtumat - miksi?
        He näistä huolimatta vain käyvät täällä rääpimässä suutaan ja kieltämässä Raamatun sanan ja Jumalan - miksi?

        Sitä sopiikin kysyä. Minusta se on väärin.


      • demokratiaa vain
        evita- kirjoitti:

        Sitä sopiikin kysyä. Minusta se on väärin.

        Tuo Raamattu kun on käsitettävissä aika monesta näkökulmasta. Ja sen kun voi myös oppikirjana hylätä.


      • erottelu rauhaksi

        Kaikki voivat lukea niitä. Eivät ne varmaan ole mitenkään salasanan takana.
        He voivat kuitenkin kunnioittaa sitä, että heteroilla on omat alueensa.
        Hetero on kovin ulkona homoudesta ja onkin älytöntä ja järjenvastaista ( taitaa olla sama asia suunnilleen) että homous olisi jotenkin mielenkiintoista.
        Käsitykseni mukaan yleensä otetaan kantaa inhosta ja muuten iljettävästä lähtökohdasta. Siitä on turha osoitella sormella, sillä se on varsin luonnollinen reaktio epäluonnollisiin ilmiöihin.
        Moni muukin synti on iljettävää, eikä niihin riitä mielenkiintoa.
        Jos homo tulee pyytämään anteeksi syntiään, uskon että moni hetero kertoo hänelle Jeesuksen lunastustyöstä syntien anteeksi saamiseksi. On kuitenkin turha luulla, että synti poistuisi itsestään. Jos ei kadu, ei voi saada syntiä anteeksikaan. Sehän on ihmisen aivokopassa mahdottomuus.


      • mnbhjgyt

        mielestäsi ei edes Jumala ja Jeesus sekä Pyhä Henki kuulu kirkon piiriin muutakuin pilkatattaviksi!!!

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


    • Ensi luulin että tämä on vitsi. Ehkei olekaan?

      Miksi seksuaalisuuden pitää hallita niin paljon, ettei voi edes kirjoittamalla keskustella muiden kanssa? Minusta se on hyvin omituista.

      Jokaisella on omat näkemyksensä sekä mielipiteensä. Kun tulee avoimelle palstalle, se pitää ottaa huomioon., aivan varmaan löytyy paljon suljettuja keskusteluja, joihin ei osallistu ”vääränlaiset” persoonat. Niissä voi kaikki saman mieliset kirjoitella.

      Nyt kun me heterot olemme saaneet olla jyräämässä vuosisatoja, etenkin kun olemme aivan varmasti valtaenemmistöä, niin aivan varmaan tilaa löytyy myös muille?

      Jokainen voi valita, millaiseen ketjuun osallistuu ja kenen kommentointia jatkaa.

      • mummikselle

        Et tainnut taaskaan haluta ymmärtää kun olet niin homoagendan sokaisema.


      • Toki meidän luterila

        Niin ja ajatella sentään, jos tällainen luterilainen keskustelu olisikaan ollut jo sata vuotta sitten. Silloin oltaisiin vaadittu, että väärän väriset ihmiset eivät sentään saisi keskustella samassa keskusteluketjussa puhtaiden valkoisten uskovaisten kanssa! Väärän värisethän oli jo Jumalan tahdosta luotu pakanoiksi, joita me valkoiset oikeasti uskovat vain käännytämme oikeaan uskoon, koska me olemme niin hyviä ja armorikkaita jopa niin suuria syntisiä kohtaan, joiden värikin on vääränlainen!

        Toki meidän luterilainen jumalalle on aivan puhdas hetero ja myös valkeaihoinen!


      • sano vihdoinkin

        Miksi seksuaalisuuden pitää hallita niin paljon, ettei voi edes kirjoittamalla keskustella muiden kanssa? Minusta se on hyvin omituista.


        Miksi homot tarvitsevat sitten omat messunsa ja muut hengelliset tilaisuutensa sekä omat palstansa uskosta keskusteluun?


      • Olisi hyvin kannatet
        sano vihdoinkin kirjoitti:

        Miksi seksuaalisuuden pitää hallita niin paljon, ettei voi edes kirjoittamalla keskustella muiden kanssa? Minusta se on hyvin omituista.


        Miksi homot tarvitsevat sitten omat messunsa ja muut hengelliset tilaisuutensa sekä omat palstansa uskosta keskusteluun?

        Luterilaisuudessahan tämmöinen eriseuraisuus on tietenkin täysin mahdollista, mutta jos vertaamme kristinuskoon niin jo Kirkon uskontunnustus määrittelee koko opin yhteiseksi kaikille, kirkko on vain yksi, ei siis monia lahkoja tai monia kirkkoja ja erilaisia omia poppoita.

        Kirkon palvelus on aina yhteinen, se on tarkoitettu ihan kaikille jumalanpalvelijoille eikä mikään erityisryhmä toimita omia palveluksiaan.

        Olisi hyvin kannatettavaa, että myös luterilaisuus omaksuisi edes joitakin kristinuskon perusperiaatteita, nythän siellä voi kuka vain opettaa ihan mitä haluaa, ja kun joku Räisänen avaa suunsa, jo seuraavina päivinä seurakunnista saattaa erota tuhansia tai kymmeniä tuhansia jäseniä!


      • sano vihdoin
        Olisi hyvin kannatet kirjoitti:

        Luterilaisuudessahan tämmöinen eriseuraisuus on tietenkin täysin mahdollista, mutta jos vertaamme kristinuskoon niin jo Kirkon uskontunnustus määrittelee koko opin yhteiseksi kaikille, kirkko on vain yksi, ei siis monia lahkoja tai monia kirkkoja ja erilaisia omia poppoita.

        Kirkon palvelus on aina yhteinen, se on tarkoitettu ihan kaikille jumalanpalvelijoille eikä mikään erityisryhmä toimita omia palveluksiaan.

        Olisi hyvin kannatettavaa, että myös luterilaisuus omaksuisi edes joitakin kristinuskon perusperiaatteita, nythän siellä voi kuka vain opettaa ihan mitä haluaa, ja kun joku Räisänen avaa suunsa, jo seuraavina päivinä seurakunnista saattaa erota tuhansia tai kymmeniä tuhansia jäseniä!

        Et vastannut kysymykseen.


      • Minä vain parodioin!
        sano vihdoin kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen.

        Niin enhän minä sanonutkaan!

        Minä vain parodioin täällä itsekeskeisten Lutherin uskovaisten omahyväisyyttä! Mutta eikö se olekin jo tarpeeksi arvokasta työtä, sillä me kaikki toivomme myös heidän havahtuvan omaan pönöttämiseensä ja valitsevan rakastavan Kristuksen opin seurattavakseen!


      • sano vihdoin
        Minä vain parodioin! kirjoitti:

        Niin enhän minä sanonutkaan!

        Minä vain parodioin täällä itsekeskeisten Lutherin uskovaisten omahyväisyyttä! Mutta eikö se olekin jo tarpeeksi arvokasta työtä, sillä me kaikki toivomme myös heidän havahtuvan omaan pönöttämiseensä ja valitsevan rakastavan Kristuksen opin seurattavakseen!

        Miksi sinun mielestä nuo omat palstat ja messut on. Tähän ei kukaan halua vastata, miksei.


      • siirrän vastaukseni
        sano vihdoin kirjoitti:

        Miksi sinun mielestä nuo omat palstat ja messut on. Tähän ei kukaan halua vastata, miksei.

        Vastasin jo, mutta tuolla toisaalla, joten siirrän vastaukseni vielä tähän, koska tiedon tarve näyttää niin akuutilta ja todella suurelta.

        Johtuisikohan se siitä, että te itsenne ylentäneet heterot olette halunneet olla rakkaudettomia heitä kohtaan! Homot ja muut seksuaalivähemmistöt ovat joutuneet hakeutumaan turvaan teidän kylmyyttänne vastaan!

        Kuitenkaan Kristus ei ole näin opettanut, en tosin tiedä ollenkaan, mitä sitten Luther on teille mennyt opettamaan?

        Itse olen vain havainnut, että luterilaiset haluavat niin usein esitellä itsensä kristittyinä ja minä taas esittelisin heidät aina vain luterilaisina eli Lutherin uskovaisina.

        Kristillisyys edellyttää Kristuksen opetuksen seuraamista, siksi ihmettelenkin, miksi te olette niin kylmiä niitä kaikkein heikoimpia lähimmäisiänne kohtaan, joita Kristus itse olisi maan päällä eläessään tukenut kaikkein eniten?


      • kiitos vastauksestasi
        siirrän vastaukseni kirjoitti:

        Vastasin jo, mutta tuolla toisaalla, joten siirrän vastaukseni vielä tähän, koska tiedon tarve näyttää niin akuutilta ja todella suurelta.

        Johtuisikohan se siitä, että te itsenne ylentäneet heterot olette halunneet olla rakkaudettomia heitä kohtaan! Homot ja muut seksuaalivähemmistöt ovat joutuneet hakeutumaan turvaan teidän kylmyyttänne vastaan!

        Kuitenkaan Kristus ei ole näin opettanut, en tosin tiedä ollenkaan, mitä sitten Luther on teille mennyt opettamaan?

        Itse olen vain havainnut, että luterilaiset haluavat niin usein esitellä itsensä kristittyinä ja minä taas esittelisin heidät aina vain luterilaisina eli Lutherin uskovaisina.

        Kristillisyys edellyttää Kristuksen opetuksen seuraamista, siksi ihmettelenkin, miksi te olette niin kylmiä niitä kaikkein heikoimpia lähimmäisiänne kohtaan, joita Kristus itse olisi maan päällä eläessään tukenut kaikkein eniten?

        Homot siis hakevat turvaa omilla palstoillaan ja messuillaan niiltä jotka sanovat, että homous on synti.
        Selvä, eivät halua kuulla ja kääntyä synneistään vaan haluavat, että heidät jätetään rauhaan.
        Kiitos vastauksestasi. Tuo uhriksi asettuminen oli kyllä aika hupaisaa.


      • Kiitos muuten rehell
        kiitos vastauksestasi kirjoitti:

        Homot siis hakevat turvaa omilla palstoillaan ja messuillaan niiltä jotka sanovat, että homous on synti.
        Selvä, eivät halua kuulla ja kääntyä synneistään vaan haluavat, että heidät jätetään rauhaan.
        Kiitos vastauksestasi. Tuo uhriksi asettuminen oli kyllä aika hupaisaa.

        Kristushan rakastaa homoja ja kaikkia muitakin, joita fariseukset vihaavat!

        Luuletko tosiaan, että Kristus uudelleen maan päälle tultuaan hakeutuisi omahyväisten luterilaisten lahkouskovaisten rukouspiiriin tai kinkereille? Ei hän sinne tulisi, sillä hän tietää, ettei häntäkään hyväksyttäisi. Aivan varmasti Kristus olisi läsnä kaikkein halveksituimpien ja yksinäisimpien miesten ja naisten seurassa ja hyvin monet heistä ovat nykyaikana homoja ja lesboja.

        Kiitos muuten rehellisyydestäsi, kun halusit itse näyttää oman epärehellisyytesi ja julmuutesi kaikkein vähäisimpiä lähimmäisiäsi kohtaan! En olekaan tavannut aikoihin ihmisiä, jotka ovat aivan samalla tavalla ylpeitä pahuudestaan ja epäinhimillisyydestään ja samalla väittävät olevansa vielä uskovaisiakin, vaikkakin vain luterilaisia!


      • kiitos vastauksestasi
        Kiitos muuten rehell kirjoitti:

        Kristushan rakastaa homoja ja kaikkia muitakin, joita fariseukset vihaavat!

        Luuletko tosiaan, että Kristus uudelleen maan päälle tultuaan hakeutuisi omahyväisten luterilaisten lahkouskovaisten rukouspiiriin tai kinkereille? Ei hän sinne tulisi, sillä hän tietää, ettei häntäkään hyväksyttäisi. Aivan varmasti Kristus olisi läsnä kaikkein halveksituimpien ja yksinäisimpien miesten ja naisten seurassa ja hyvin monet heistä ovat nykyaikana homoja ja lesboja.

        Kiitos muuten rehellisyydestäsi, kun halusit itse näyttää oman epärehellisyytesi ja julmuutesi kaikkein vähäisimpiä lähimmäisiäsi kohtaan! En olekaan tavannut aikoihin ihmisiä, jotka ovat aivan samalla tavalla ylpeitä pahuudestaan ja epäinhimillisyydestään ja samalla väittävät olevansa vielä uskovaisiakin, vaikkakin vain luterilaisia!

        Onko homot sinusta vähäisimpiä? No, joka tapauksessa homoille tulee kertoa suoraan, että homous on synti ja Jumalan tahdon vastaista toimintaa. Siitä on tehtävä parannus kuten kaikista muistakin synneistä. Jos joku ei tahdo tietää Jumalan tahtoa ja pyri noudattamaan sitä niin sitten ei tahdo.


      • miten hyvin te ylipä
        kiitos vastauksestasi kirjoitti:

        Onko homot sinusta vähäisimpiä? No, joka tapauksessa homoille tulee kertoa suoraan, että homous on synti ja Jumalan tahdon vastaista toimintaa. Siitä on tehtävä parannus kuten kaikista muistakin synneistä. Jos joku ei tahdo tietää Jumalan tahtoa ja pyri noudattamaan sitä niin sitten ei tahdo.

        Jumalan selän taakse voi piiloutua hyvin monissa epämääräisissä tarkoituksissa.

        Voisitteko edes harkita maan päälle palaamista ja luopua Jumalan puolesta puhumisesta? Varmaankin olette jo oivaltanut, ettei luterilaisen lahkon uskova ole lähellä muuta kuin Lutherin keskiaikaista maailmaa. Kristinusko on asia aivan erikseen ja useimmat Lutherin seuraajat toteuttavat itse asiassa pietistisiä tavoitteita, ja ovat itse asiassa Lars-Levi Laestadiuksen tai Paavo Ruotsalaisen seuraajia.

        Voisitteko te siis kysyä itseltänne, miten hyvin te ylipäänsä voitte edes tuntea Kristusta ja Hänen opetustaan?


      • kiitos vastauksestasi
        miten hyvin te ylipä kirjoitti:

        Jumalan selän taakse voi piiloutua hyvin monissa epämääräisissä tarkoituksissa.

        Voisitteko edes harkita maan päälle palaamista ja luopua Jumalan puolesta puhumisesta? Varmaankin olette jo oivaltanut, ettei luterilaisen lahkon uskova ole lähellä muuta kuin Lutherin keskiaikaista maailmaa. Kristinusko on asia aivan erikseen ja useimmat Lutherin seuraajat toteuttavat itse asiassa pietistisiä tavoitteita, ja ovat itse asiassa Lars-Levi Laestadiuksen tai Paavo Ruotsalaisen seuraajia.

        Voisitteko te siis kysyä itseltänne, miten hyvin te ylipäänsä voitte edes tuntea Kristusta ja Hänen opetustaan?

        Jumala on antanut meille Raamatun ja kertonut siinä itsestään kaiken mitä meidän pitääkin tässä ajassa vajavaisina ihmisin tietää.


      • Ai niinkö ylennätte?
        kiitos vastauksestasi kirjoitti:

        Jumala on antanut meille Raamatun ja kertonut siinä itsestään kaiken mitä meidän pitääkin tässä ajassa vajavaisina ihmisin tietää.

        Ja sekö on antanut teille oikeuden ylentää itsenne korkeuksiin ja unohtaa ne lähimmäiset, joista myös Kristus oli huolissaan?


      • Oletteko te edes tie
        kiitos vastauksestasi kirjoitti:

        Jumala on antanut meille Raamatun ja kertonut siinä itsestään kaiken mitä meidän pitääkin tässä ajassa vajavaisina ihmisin tietää.

        Onko Jumala sitten antanut luterilaisille myös oikeuden tuomita puolestaan?

        Oletteko te edes tietoinen siitä, ettei Raamatussa edes tunneta mitään luterilaisuutta tai edes Lutherin niin sanottua uskonpuhdistusta! Eikä niitä tunneta tänä päivänäkään missään kristinuskon keskuksissa!

        Mikä siis luterialaisuus on tässä suhteessa tuomitessaan Jumalan puolesta vielä Jumalan omaksi kuvakseen luomia lähimmäisiämme? Voitteko te selventää näkemystänne arvoisa nimimerkki "kiitos vastauksestasi"? Tunnetteko te muuten mitenkään kristinuskoa?


      • heterokanava +
        Oletteko te edes tie kirjoitti:

        Onko Jumala sitten antanut luterilaisille myös oikeuden tuomita puolestaan?

        Oletteko te edes tietoinen siitä, ettei Raamatussa edes tunneta mitään luterilaisuutta tai edes Lutherin niin sanottua uskonpuhdistusta! Eikä niitä tunneta tänä päivänäkään missään kristinuskon keskuksissa!

        Mikä siis luterialaisuus on tässä suhteessa tuomitessaan Jumalan puolesta vielä Jumalan omaksi kuvakseen luomia lähimmäisiämme? Voitteko te selventää näkemystänne arvoisa nimimerkki "kiitos vastauksestasi"? Tunnetteko te muuten mitenkään kristinuskoa?

        Mitä me olemme nyt tuominneet ? Jos tuomio tulisi, niin itkisit katkerasti ja loputtomasti.
        Ei , emme tuomitse vaan Jumala hoitaa sen asian.
        Me sanomme synnin synniksi ja se on sitä. Se on kuten Jumalansana sen kertoo olevan.
        Jumala loi kuvakseen miehen ja miehelle vaimon. Ei homoja eikä homoutta.
        Kyse on normaalista luonnollisesta avioliitosta.
        Siitä ulkopuolelle jäävät ne, jotka eivät siihen yletä.
        Avioliitto on miehen ja naisen liitto. Vaikka menisitte 1000 x naimisiin, se ei olisi koskaan avioliitto Jumalan edessä. Homous , kuten muukin synti on tuhoon tuomittu jo aikoja sitten. Homot eivät voi koskaan olla mies ja nainen.
        Raamattu kertoo aika paljon asiasta. Sorry vaan. Emme tuomitse. Pidämme vaan homouden synnin kaukana itsestämme. Emme hyväksy sitä koskaan, kuten ei Jumalakaan. Ainoa tie homolle on se, että hän katuu tekojaan, pyytää anteeksi antoa ja parantaa tapansa. Tällöin häntä ei voi sanoa enää homoksi, koska hän ei ole sitä enää.


      • sano vihdoinkin kirjoitti:

        Miksi seksuaalisuuden pitää hallita niin paljon, ettei voi edes kirjoittamalla keskustella muiden kanssa? Minusta se on hyvin omituista.


        Miksi homot tarvitsevat sitten omat messunsa ja muut hengelliset tilaisuutensa sekä omat palstansa uskosta keskusteluun?

        Ehkä juuri sellaisten ihmisten takia jotka mm vaativat omia suljettuja palstojaan valkoihoisille keksiluokkaisille heteroille? Jos ilmoitetaan, ettei ole kelvollinen olemaan edes seurakunnan jäsen, riippumatta uskosta, eikö ole aika selvää, että silloin haluaa järjestää jotain mihin kaikki voivat osallistua?

        Samoin niin kauan kun on ihmisiä, jotka haluavat sulkea ulkopuolelle ja vaientaa hiljaisiksi muita, niiden myötä syntyy tarve järjestää sitten muille myös jotain.


      • Valitettavasti näin
        heterokanava + kirjoitti:

        Mitä me olemme nyt tuominneet ? Jos tuomio tulisi, niin itkisit katkerasti ja loputtomasti.
        Ei , emme tuomitse vaan Jumala hoitaa sen asian.
        Me sanomme synnin synniksi ja se on sitä. Se on kuten Jumalansana sen kertoo olevan.
        Jumala loi kuvakseen miehen ja miehelle vaimon. Ei homoja eikä homoutta.
        Kyse on normaalista luonnollisesta avioliitosta.
        Siitä ulkopuolelle jäävät ne, jotka eivät siihen yletä.
        Avioliitto on miehen ja naisen liitto. Vaikka menisitte 1000 x naimisiin, se ei olisi koskaan avioliitto Jumalan edessä. Homous , kuten muukin synti on tuhoon tuomittu jo aikoja sitten. Homot eivät voi koskaan olla mies ja nainen.
        Raamattu kertoo aika paljon asiasta. Sorry vaan. Emme tuomitse. Pidämme vaan homouden synnin kaukana itsestämme. Emme hyväksy sitä koskaan, kuten ei Jumalakaan. Ainoa tie homolle on se, että hän katuu tekojaan, pyytää anteeksi antoa ja parantaa tapansa. Tällöin häntä ei voi sanoa enää homoksi, koska hän ei ole sitä enää.

        Sepustuksenne on tarkoitushakuista potaskaa, oikeaa harhaoppia! Valitettavasti näin on, siinä korostuu koko luterilaisuuden ongelma.


      • jake59
        Ai niinkö ylennätte? kirjoitti:

        Ja sekö on antanut teille oikeuden ylentää itsenne korkeuksiin ja unohtaa ne lähimmäiset, joista myös Kristus oli huolissaan?

        Ei se ole itsensä ylentämistä jos kertoo mitä Jumala on tahdokseen ilmoittanut. Se on itsensä ylentämistä, että ei suostu sitä kuuntelemaan eikä ottamaan siitä opikseen vaan luulee itse tietävänsä Jumalaa paremmin mikä on oikein ja mikä väärin.


      • sano sitten
        mummomuori kirjoitti:

        Ehkä juuri sellaisten ihmisten takia jotka mm vaativat omia suljettuja palstojaan valkoihoisille keksiluokkaisille heteroille? Jos ilmoitetaan, ettei ole kelvollinen olemaan edes seurakunnan jäsen, riippumatta uskosta, eikö ole aika selvää, että silloin haluaa järjestää jotain mihin kaikki voivat osallistua?

        Samoin niin kauan kun on ihmisiä, jotka haluavat sulkea ulkopuolelle ja vaientaa hiljaisiksi muita, niiden myötä syntyy tarve järjestää sitten muille myös jotain.

        Miksi homot ovat vaatineet itselleen omat palstat ja omat messut ja muut?


      • sano sitten kirjoitti:

        Miksi homot ovat vaatineet itselleen omat palstat ja omat messut ja muut?

        Juuri tuon asenteen vuoksi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?


      • sano sitten
        mummomuori kirjoitti:

        Juuri tuon asenteen vuoksi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

        Jos kerran vaativat tasa-arvoa miksi eivät itse ole tasa-arvoisia ja ensimmäiseksi itse hyväksy itseään?
        Puhuvat ja toimivat täysin päinvastaisesti vaatimalla hyväksymään heidän seksuaalisen poikkeavuutensa joka on Raamatun sanan mukaan synti.
        Jos hyväksyisivät itsensä eläisivät homoina muiden joukossa eivätkä yrittäisi uskotella, että he ovat kuten muutkin.


      • Arvoisa nimimerkki
        sano sitten kirjoitti:

        Jos kerran vaativat tasa-arvoa miksi eivät itse ole tasa-arvoisia ja ensimmäiseksi itse hyväksy itseään?
        Puhuvat ja toimivat täysin päinvastaisesti vaatimalla hyväksymään heidän seksuaalisen poikkeavuutensa joka on Raamatun sanan mukaan synti.
        Jos hyväksyisivät itsensä eläisivät homoina muiden joukossa eivätkä yrittäisi uskotella, että he ovat kuten muutkin.

        Eivätkö kaikki ihmiset sitten ole kuten muutkin? Mielestäni myös heterot ovat kuten muutkin, mutta kuka homo on teille jotain muuta kertonut?

        Arvoisa nimimerkki sano sitten, tekin voisitte edes yrittää olla kuten muutkin!

        Mitä te muuten täällä jankkaatte? Selviä asioita kaikille muille, mutta vain te itse ette näytä ymmärtävän.


      • sano sitten
        Arvoisa nimimerkki kirjoitti:

        Eivätkö kaikki ihmiset sitten ole kuten muutkin? Mielestäni myös heterot ovat kuten muutkin, mutta kuka homo on teille jotain muuta kertonut?

        Arvoisa nimimerkki sano sitten, tekin voisitte edes yrittää olla kuten muutkin!

        Mitä te muuten täällä jankkaatte? Selviä asioita kaikille muille, mutta vain te itse ette näytä ymmärtävän.

        Homous on luonnotonta ja synti. Vaikka sitä kuinka yritätte puolustella. Olkaa homoja mutta näin se on.
        Sen todistaa biologia, historia ja Raamattu.


      • stadin friidu
        Arvoisa nimimerkki kirjoitti:

        Eivätkö kaikki ihmiset sitten ole kuten muutkin? Mielestäni myös heterot ovat kuten muutkin, mutta kuka homo on teille jotain muuta kertonut?

        Arvoisa nimimerkki sano sitten, tekin voisitte edes yrittää olla kuten muutkin!

        Mitä te muuten täällä jankkaatte? Selviä asioita kaikille muille, mutta vain te itse ette näytä ymmärtävän.

        ET sinäkään "arvoisa nimimerkki" vastannut kysymykseen vaan aloit syyttää heteroita ja uskovia.


      • höpsön höpsön
        Valitettavasti näin kirjoitti:

        Sepustuksenne on tarkoitushakuista potaskaa, oikeaa harhaoppia! Valitettavasti näin on, siinä korostuu koko luterilaisuuden ongelma.

        Hömpöti pömpöti sullekin!


      • joh3:16
        Oletteko te edes tie kirjoitti:

        Onko Jumala sitten antanut luterilaisille myös oikeuden tuomita puolestaan?

        Oletteko te edes tietoinen siitä, ettei Raamatussa edes tunneta mitään luterilaisuutta tai edes Lutherin niin sanottua uskonpuhdistusta! Eikä niitä tunneta tänä päivänäkään missään kristinuskon keskuksissa!

        Mikä siis luterialaisuus on tässä suhteessa tuomitessaan Jumalan puolesta vielä Jumalan omaksi kuvakseen luomia lähimmäisiämme? Voitteko te selventää näkemystänne arvoisa nimimerkki "kiitos vastauksestasi"? Tunnetteko te muuten mitenkään kristinuskoa?

        Jumala tuomitsee mutta uskovien velvollisuus on tuoda Jumalan tahto ja perusteet millä hän sen tekee kaikkien tietoon. Totuuden kuuleminen ei aina syntistä miellytä mutta ilman synnintuntoa ei voi tehdä parannusta ja syntejään anteeksi.


      • sano sitten kirjoitti:

        Jos kerran vaativat tasa-arvoa miksi eivät itse ole tasa-arvoisia ja ensimmäiseksi itse hyväksy itseään?
        Puhuvat ja toimivat täysin päinvastaisesti vaatimalla hyväksymään heidän seksuaalisen poikkeavuutensa joka on Raamatun sanan mukaan synti.
        Jos hyväksyisivät itsensä eläisivät homoina muiden joukossa eivätkä yrittäisi uskotella, että he ovat kuten muutkin.

        Ne jotka eivät hyväksy jotain, eivät itse ole tasa-arvoisia. Joten ne joita syrjitään, luonnollisesti haluavat tulla kuulluksi. Ellei muu auta, se tehdään sitä näkyvämmin mitä suurempaa vastustus on.

        Miksi tämä on vaikeaa ymmärtää että esim. sinä olet enemmistöä ja sinun säätöjen mukaan on eletty ja nyt pitää ottaa huomioon n e muutkin. Mitä enemmän annat tilaisuuksia ja mahdollisuuksia, sitä vähemmän tarvitsee tehdä jotain erikseen.

        Niin, jos sinä tahdollasi voit muuttaa näitä asioita, toki niin saat yrittää. Samalla tulee kuitenkin ottaa huomioon ne seuraukset mitä siitä koituu.

        Ihmisinä homot ovat aivan samanlaisia kuten sinäkin.


      • miten syntisenä te e
        sano sitten kirjoitti:

        Homous on luonnotonta ja synti. Vaikka sitä kuinka yritätte puolustella. Olkaa homoja mutta näin se on.
        Sen todistaa biologia, historia ja Raamattu.

        Myös rakkaudettomuus, kylmyys ja tuomitseminen Jumalan puolesta ovat suuria syntejä, mutta te ette näytä edes ymmärtävän, miten syntisenä te elätte tässä maailmassa, tehän syytätte vain homoja!

        Kristus ei koskaan opettanut sellaista, mutta tehän taidattekin olla Lutherin seuraaja? Mitä sitten Luther on opettanut teille luterilaisille, sitä en voi kristittynä edes tietää.


      • oleellinen ero
        mummomuori kirjoitti:

        Ne jotka eivät hyväksy jotain, eivät itse ole tasa-arvoisia. Joten ne joita syrjitään, luonnollisesti haluavat tulla kuulluksi. Ellei muu auta, se tehdään sitä näkyvämmin mitä suurempaa vastustus on.

        Miksi tämä on vaikeaa ymmärtää että esim. sinä olet enemmistöä ja sinun säätöjen mukaan on eletty ja nyt pitää ottaa huomioon n e muutkin. Mitä enemmän annat tilaisuuksia ja mahdollisuuksia, sitä vähemmän tarvitsee tehdä jotain erikseen.

        Niin, jos sinä tahdollasi voit muuttaa näitä asioita, toki niin saat yrittää. Samalla tulee kuitenkin ottaa huomioon ne seuraukset mitä siitä koituu.

        Ihmisinä homot ovat aivan samanlaisia kuten sinäkin.

        on se, että homot hakevat hyväksyntää synnilliselle köytökselleen eivätkä kadu ja halua tehdä parannusta. Mitä muuta syntiä halutaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Homot on ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus.


      • oleellinen ero kirjoitti:

        on se, että homot hakevat hyväksyntää synnilliselle köytökselleen eivätkä kadu ja halua tehdä parannusta. Mitä muuta syntiä halutaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Homot on ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus.

        Missä sinä olet tehnyt parannuksen? Missä kaikissa asioissa aiot tehdä niin?

        Olen pahoillani, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • miten syntisenä te e kirjoitti:

        Myös rakkaudettomuus, kylmyys ja tuomitseminen Jumalan puolesta ovat suuria syntejä, mutta te ette näytä edes ymmärtävän, miten syntisenä te elätte tässä maailmassa, tehän syytätte vain homoja!

        Kristus ei koskaan opettanut sellaista, mutta tehän taidattekin olla Lutherin seuraaja? Mitä sitten Luther on opettanut teille luterilaisille, sitä en voi kristittynä edes tietää.

        "Myös rakkaudettomuus, kylmyys ja tuomitseminen Jumalan puolesta ovat suuria syntejä..."

        Aivan, ja tässä asiassa moni luterilainen on samaa mieltä.


      • Miksi te ette siis a
        oleellinen ero kirjoitti:

        on se, että homot hakevat hyväksyntää synnilliselle köytökselleen eivätkä kadu ja halua tehdä parannusta. Mitä muuta syntiä halutaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Homot on ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus.

        Mitä eroa siinä on, jos te itse haluatte nyt hakea hyväksyntää omalle synnilliselle käytöksellenne ettekä edes kadu tai halua tehdä mitään parannusta! Tehän olette itse rakkaudeton, kylmä ihminen, ja haluatte tuomita ja lyödä yhä enemmän Jumalan luomia lähimmäisiämme, joita Kristus on opettanut vain rakastamaan!

        Mitä muuta syntiä te vielä haluattekaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Kylmät ja rakkaudettomat ihmiset ovat ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus!

        Miksi te ette siis aloittaisi itsestänne ja tekisi parannusta ensin omista synneistänne?


      • Miksi te ette siis a kirjoitti:

        Mitä eroa siinä on, jos te itse haluatte nyt hakea hyväksyntää omalle synnilliselle käytöksellenne ettekä edes kadu tai halua tehdä mitään parannusta! Tehän olette itse rakkaudeton, kylmä ihminen, ja haluatte tuomita ja lyödä yhä enemmän Jumalan luomia lähimmäisiämme, joita Kristus on opettanut vain rakastamaan!

        Mitä muuta syntiä te vielä haluattekaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Kylmät ja rakkaudettomat ihmiset ovat ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus!

        Miksi te ette siis aloittaisi itsestänne ja tekisi parannusta ensin omista synneistänne?

        Tuota, miksi sinä et halua tehdä parannusta? Miksi tähän vastaaminen on niin vaikeaa? Miksi sinä et aloita parannusta itsestäsi?

        Ei kukaan tee kollektiivista kääntymystä. Enkä esim. minä ole hakemassa keneltäkään hyväksyntää millekään tekemilleni synneille. Sen jätän yksin Jumalalle.


      • homous on synti
        mummomuori kirjoitti:

        Tuota, miksi sinä et halua tehdä parannusta? Miksi tähän vastaaminen on niin vaikeaa? Miksi sinä et aloita parannusta itsestäsi?

        Ei kukaan tee kollektiivista kääntymystä. Enkä esim. minä ole hakemassa keneltäkään hyväksyntää millekään tekemilleni synneille. Sen jätän yksin Jumalalle.

        Homous on synti.


      • homous on synti kirjoitti:

        Homous on synti.

        Ja heterousko tekee meistä synnittömiä?


      • vellinkeittäjälle
        mummomuori kirjoitti:

        Ja heterousko tekee meistä synnittömiä?

        Usko ilman homoutta ja muita syntejä, kyllä. Se ei poista homouden syntiä, että heteroilla on muita syntejä.


      • vellinkeittäjälle kirjoitti:

        Usko ilman homoutta ja muita syntejä, kyllä. Se ei poista homouden syntiä, että heteroilla on muita syntejä.

        Miksi siis et halua tehdä parannusta omista synneistäsi?


      • vellinkeittäjälle
        mummomuori kirjoitti:

        Miksi siis et halua tehdä parannusta omista synneistäsi?

        Etkö osaa lukea vai on ymmärryksessäsi jotakin vikaa?
        Et kestä keskustella homouden synnistä.


      • lkjhgf
        mummomuori kirjoitti:

        Miksi siis et halua tehdä parannusta omista synneistäsi?

        Jumalan Valtakunnan ja Ihmisten väliset asiat eivät kuulu rikolliselle uskonnollisuudelle.


      • parannus synneistä
        Miksi te ette siis a kirjoitti:

        Mitä eroa siinä on, jos te itse haluatte nyt hakea hyväksyntää omalle synnilliselle käytöksellenne ettekä edes kadu tai halua tehdä mitään parannusta! Tehän olette itse rakkaudeton, kylmä ihminen, ja haluatte tuomita ja lyödä yhä enemmän Jumalan luomia lähimmäisiämme, joita Kristus on opettanut vain rakastamaan!

        Mitä muuta syntiä te vielä haluattekaan hyväksyttäväksi jopa kirkossa? Kylmät ja rakkaudettomat ihmiset ovat ihmisiä kuten kaikki ja ihmisinä tasa-arvoisia mutta synnistä on kaikkien myös heidän tehtävä parannus!

        Miksi te ette siis aloittaisi itsestänne ja tekisi parannusta ensin omista synneistänne?

        Jeesus ei koskaan kehoittanut rakastamaan eikä itsekään siunannut syntiä vaan kehoitti tekemään parannuksen!


      • vellinkeittäjälle kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vai on ymmärryksessäsi jotakin vikaa?
        Et kestä keskustella homouden synnistä.

        Kyllä kestän mutta ymmärrän sen että kierrät tätä aihetta kuin kissa kuumaa puuroa.
        Nimimerkki ”Miksi te ette siis a” Kysyy: ”Miksi te ette siis aloittaisi itsestänne ja tekisi parannusta ensin omista synneistänne?”

        Näinhän se pitää olla. Mutta miksi täällä penätään vain muilta tuota mutta ei itseltä? Tuli jo selväksi että pelkäksi heterona oleminen ei riitä. Heterotkin tekevät syntiä siinä missä kaikki muutkin. Miksi näiden syntien tunnustaminen ei siis onnistu joiltakin uskovilta?


      • parannus synneistä kirjoitti:

        Jeesus ei koskaan kehoittanut rakastamaan eikä itsekään siunannut syntiä vaan kehoitti tekemään parannuksen!

        Jaa, Hän piti itsestään selvänä että rakastetaan myös itseä ja samalla tavalla tulee muitakin rakastaa. Hyvin usein Jeesus painotti sitä, että rikkailla on kaikkein vaikeinta tehdä sitä parannusta. Miksiköhän?


      • juuri sen takiahan n
        lkjhgf kirjoitti:

        Jumalan Valtakunnan ja Ihmisten väliset asiat eivät kuulu rikolliselle uskonnollisuudelle.

        Aivan ja juuri sen takiahan nyt tutkitaankin muun muassa Jalosvaaran laittomia rahankeräyksiä!


      • parannus synneistä
        mummomuori kirjoitti:

        Jaa, Hän piti itsestään selvänä että rakastetaan myös itseä ja samalla tavalla tulee muitakin rakastaa. Hyvin usein Jeesus painotti sitä, että rikkailla on kaikkein vaikeinta tehdä sitä parannusta. Miksiköhän?

        Eipä nyt sotketa homouden syntiin kakkkia syntejä. Nyt keskustelussa on homouden synti. Avaa sinä keskustelu rikkaiden parannuksen teosta jos siitä haluat keskustella.


      • parannus synneistä kirjoitti:

        Eipä nyt sotketa homouden syntiin kakkkia syntejä. Nyt keskustelussa on homouden synti. Avaa sinä keskustelu rikkaiden parannuksen teosta jos siitä haluat keskustella.

        Niin, onhan se tullut selväksi että seksuaalisuus ,mukaan lukien sen ilmentymät, ovat mieliaiheita. Se nyt vain on tätä trendiä...


      • parannus synneistä
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, onhan se tullut selväksi että seksuaalisuus ,mukaan lukien sen ilmentymät, ovat mieliaiheita. Se nyt vain on tätä trendiä...

        Tämän "trendin" aloitti mäkinenaskola-akseli joka hylkäsi Jumalan sanan ja alkoi puhua, että homous ei olekaan enää synti. Jumalan sana on kuitenkin sama eilen tänään ja iankaikkisesti.
        Tästä on lähtenyt kirkon alamaki joka pättyy sen tuhoon.


      • parannus synneistä kirjoitti:

        Tämän "trendin" aloitti mäkinenaskola-akseli joka hylkäsi Jumalan sanan ja alkoi puhua, että homous ei olekaan enää synti. Jumalan sana on kuitenkin sama eilen tänään ja iankaikkisesti.
        Tästä on lähtenyt kirkon alamaki joka pättyy sen tuhoon.

        Ja te innokkaana sitä pidätte yllä ja jaatte kansaa...


    • kjhgfdr

      Jumala loi ihmiset omaksi kuvakseen!
      1. Moos. 1:26
      Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
      1. Moos. 1:26
      >>>>Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, KALTAISEKSEMME; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
      1. Moos. 1:27
      Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
      1. Moos. 1:28
      Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".

      Ilmeisesti homoystävällisen rikollis järjestön herra jumala on homo!

      Homoparista EI SYNNY homoja
      joten
      Jumalaa ja Jeesusta vihaavat kouluttavat homoiksi!

      Heteroudella on omat rajansa, jotka ihmiskunnan historiassa ovat aina olleet samat, ja ne rajat, ovat mahdollistaneet kaikkien tänään elävien ihmisten olemassaolon - jopa homojen. Että hetero tuntee vastenmislisyyttä homoutta kohtaan, taustalla vaikuttaa koko ihmiskunnan historia perimätietoineen, luonnollisesti, mutta se ei saa olla este sivistyneelle ymmärtämiselle, sillä ihmiskunnan historia velvoittaa ymmärtämään henkisen ja/tai ruumiillisen väkivallan uhreja, tänään ja historiassa.

      Että yksittäinen henkilö tai osa etnistä Suomen kansaa tänään on tietämätön, ja tietämättömyyttään esittää asioita jotka eivät ole Lakiin sidottuja, on useita satoja vuosia kestäneen vääräoppisuuden tulos ja summa. Vääräoppisuus mistä etnisen Suomen kansan epätietous, lisääntyvä huonovointisuus ja niistä kumpuavat kaikki ennakkoluulot, ei ole Suomalaista alkuperää.

      Kaikella ja kaikilla on oma aikansa, paikkansa ja myös rajansa maan päällä; Heterolla ja homolla on omat luonnolliset rajansa, ja rajan ylittäminen puolin tai toisin millään tasolla, on epäsivistyneisyyttä.

      Kasveilla on omat rajansa, lakinsa miten ne luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Eläimillä on omat rajansa, lakinsa miten ne luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Ihmisillä on omat rajansa, lakinsa miten ihmiset luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Kun homoudesta keskustellaan, viitataan usein eläinmaailmaan ja esitetään kuinka "homoutta esiintyy myös eläinmaailmassa"; pysykää rajojenne sisäpuolella; Homot eivät ole eläimiä.

      Uskonlahkoissa viitataan myös kasvi- ja eläinmaailmaan esittämällä, että "ihminen ei voi täyttää lakia"; vain kasvit ja eläimet eivät voi täyttää ihmisille säädettyä lakia. Haudalla esitetään kuinka edesmennyt ihminen on "maasta tullut ja maaksi jälleen tuleva", mutta luomistyön mukaan niinkuin me sen tänään todistamme, vain kasvit ovat maasta tulleita ja maaksi jälleen tuelvia. Turhaan kasvi- ja eläinmaailmaan kuuvuliva oppeja saarnaa ihmisille, menkööt kertomaan evankeliuminsa karhulle, ja veisaamaan virtensä kuuselle.

      Jos lapsen mielen raiskaa vauvaiästä opilla jonka mukaan "ihminen ei voi täyttää lakia", sieltä maailman kuulusta "kaapista" (mielestä) voi "hypätä ulos" mitä tahansa milloin tahansa - jopa koulumurhaaja. Puhdasmielinen homo joka noudattaa lakia, täyttää Lain, on huomattavasti luotettavampi virkamiespaikalla jossa vaaditaan Lain noudattamista, kuin henkilö jonka elämänkatselmus on että "ihminen ei voi täyttää lakia".

      Minä hyväksyn sinut sellaisena niin kuin sinä olet, ihmisenä joka on rehellinen itselle ja muille, terveesti ylpeä siitä kuka sinä olet, häpeämättä, Lakia noudattava. Jos olet homo, niin ole homo 100% ja pysy 100% homouden rajojen sisäpuolella, niin sinua kunnioitetaan. Mutta jos sinä et pysy rajojesi sisäpuolella, esittäen asioita jotka ovat vasten sitä kuka sinä todellisuudessa olet ja ketä sinä todellisuudessa edustat, ja vasten minun vakaumustani joka kumpuaa henkilökohtaisesta, kansallisesta ja kansainvälisestä todenperäisestä Lakiin sidotusta Lain suojelemasta identiteetistäni tänään ja ihmiskunnan historiassa, ja vaadit minua "hyväksymään, tai ottamaan vastaan "homouden evankeliumisi", sinä loukkaat minua, ja sinä loukkaat kaikkea mitä minä edustan.

      Minä olen 100% hetero, ja terveesti ylpeä siitä, ilman minkäänlaisia fobioita.

      Sanojen väärin käyttö johtaa ajatuksen epäselvyyteen. Ajatuksen epäselvyys puolestaan johtaa vääriin sanoihin ja vääriin tekoihin; Fobiaa ei ole kun huutaa "Nyt ryssä hyökkää Suomeen!" riippumatta siitä mistä ilmansuunnasta "ryssä" hyökkää Suomeen. Fobiaa on kun huutaa että "Nyt ryssä hyökkää Suomeen!" silloin kun se toisella puolella maapalloa hyökkää johonkin toiseen maahan, tai silloin kun se ei hyökkää mihinkään maahan.

      Kirkko oppeineen on monen muun huonovointisuuden ohella, homouden aiheuttaja.

    • hömpötipöm
    • kuitenkin eräitä ong

      On aivan varmasti oikein, että uskovat heterot voivat keskustella keskenään puhtaan heterosti uskostaan heteroseksuaalisuuteen mutta mutta, tässä on kuitenkin eräitä ongelmia, joista on pakko muistuttaa!

      Ensinnäkin, miten te voitte varmistaa, että keskustelussa keskustelevat vain puhtaat heterot? On niin monta kertaa käynyt ilmi, että kaikkein puhtaimmat heterot luterilaiset uskovat ovatkin oikeasti piilohomoja, jotka vain haluaisivat olla heteroita ja tuomita sitten heterokesksutelussa homoja!

      Toiseksi meidän tulee vielä muistaa, ettei edes uskovaisen tunnistaminen ole niin yksinkertaista luterilaisuudessa, jossa siihen vaaditaan henkilökohtainen miehenkuohua muistuttava uskoon tuleminen kaikkine näkyineen ja fantasioineen, joista pitää vielä merkitä kalenteriin tarkat päivämäärät ja kellon ajat!

      Kristinuskossa kaikki olisi paljon selvempää, siellähän kastettu ja voideltu seurakunnan jäsen on uskovainen, eikä Kirkossa edes ole sellaista käsitettä kuin uskoon tuleminen! Mutta luterilaisuus on omaksunut muiden lahkouskontojen tapaan nämä henkilökohtaisen ratkaisun menetelmät, joiden todentaminen lienee täysin mahdotonta. Uskovainen voi siis teeskennellä uskossaan Lutheriin tai sitten hän saattaa valehdella suoraan päin naamaa!

      • hömpötipöm

        Älä sinä siitä huolta kanna.


    • mnbghfdr

      Edelleen on selvää, ettei homoja synny homopareista joten homoiksi koulutetaan.

      Heteroudella on omat rajansa, jotka ihmiskunnan historiassa ovat aina olleet samat, ja ne rajat, ovat mahdollistaneet kaikkien tänään elävien ihmisten olemassaolon - jopa homojen. Että hetero tuntee vastenmislisyyttä homoutta kohtaan, taustalla vaikuttaa koko ihmiskunnan historia perimätietoineen, luonnollisesti, mutta se ei saa olla este sivistyneelle ymmärtämiselle, sillä ihmiskunnan historia velvoittaa ymmärtämään henkisen ja/tai ruumiillisen väkivallan uhreja, tänään ja historiassa.

      Että yksittäinen henkilö tai osa etnistä Suomen kansaa tänään on tietämätön, ja tietämättömyyttään esittää asioita jotka eivät ole Lakiin sidottuja, on useita satoja vuosia kestäneen vääräoppisuuden tulos ja summa. Vääräoppisuus mistä etnisen Suomen kansan epätietous, lisääntyvä huonovointisuus ja niistä kumpuavat kaikki ennakkoluulot, ei ole Suomalaista alkuperää.

      Kaikella ja kaikilla on oma aikansa, paikkansa ja myös rajansa maan päällä; Heterolla ja homolla on omat luonnolliset rajansa, ja rajan ylittäminen puolin tai toisin millään tasolla, on epäsivistyneisyyttä.

      Kasveilla on omat rajansa, lakinsa miten ne luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Eläimillä on omat rajansa, lakinsa miten ne luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Ihmisillä on omat rajansa, lakinsa miten ihmiset luonnostaan ovat ja käyttäytyvät. Kun homoudesta keskustellaan, viitataan usein eläinmaailmaan ja esitetään kuinka "homoutta esiintyy myös eläinmaailmassa"; pysykää rajojenne sisäpuolella; Homot eivät ole eläimiä.

      Uskonlahkoissa viitataan myös kasvi- ja eläinmaailmaan esittämällä, että "ihminen ei voi täyttää lakia"; vain kasvit ja eläimet eivät voi täyttää ihmisille säädettyä lakia. Haudalla esitetään kuinka edesmennyt ihminen on "maasta tullut ja maaksi jälleen tuleva", mutta luomistyön mukaan niinkuin me sen tänään todistamme, vain kasvit ovat maasta tulleita ja maaksi jälleen tuelvia. Turhaan kasvi- ja eläinmaailmaan kuuvuliva oppeja saarnaa ihmisille, menkööt kertomaan evankeliuminsa karhulle, ja veisaamaan virtensä kuuselle.

      Jos lapsen mielen raiskaa vauvaiästä opilla jonka mukaan "ihminen ei voi täyttää lakia", sieltä maailman kuulusta "kaapista" (mielestä) voi "hypätä ulos" mitä tahansa milloin tahansa - jopa koulumurhaaja. Puhdasmielinen homo joka noudattaa lakia, täyttää Lain, on huomattavasti luotettavampi virkamiespaikalla jossa vaaditaan Lain noudattamista, kuin henkilö jonka elämänkatselmus on että "ihminen ei voi täyttää lakia".

      Minä hyväksyn sinut sellaisena niin kuin sinä olet, ihmisenä joka on rehellinen itselle ja muille, terveesti ylpeä siitä kuka sinä olet, häpeämättä, Lakia noudattava. Jos olet homo, niin ole homo 100% ja pysy 100% homouden rajojen sisäpuolella, niin sinua kunnioitetaan. Mutta jos sinä et pysy rajojesi sisäpuolella, esittäen asioita jotka ovat vasten sitä kuka sinä todellisuudessa olet ja ketä sinä todellisuudessa edustat, ja vasten minun vakaumustani joka kumpuaa henkilökohtaisesta, kansallisesta ja kansainvälisestä todenperäisestä Lakiin sidotusta Lain suojelemasta identiteetistäni tänään ja ihmiskunnan historiassa, ja vaadit minua "hyväksymään, tai ottamaan vastaan "homouden evankeliumisi", sinä loukkaat minua, ja sinä loukkaat kaikkea mitä minä edustan.

      Minä olen 100% hetero, ja terveesti ylpeä siitä, ilman minkäänlaisia fobioita.

      Kirkko oppeineen on monen muun huonovointisuuden ohella, homouden aiheuttaja.

      • lähes kaikki homot o

        Aivan niin, lähes kaikki homot ovat syntyneet heteropariskunnille ja he ovat kasvaneet heteroperheissä, jotka ovat toivoneet lapsestaan vain ja ainoastaan heteroa! Koko yhteiskuntamme on heteronormatiivinen, eikä se ota huomioon mitään muuta mahdollisuutta kuin heterona elämisen.

        Mutta Jumalan luomistyö on niin ihmeellistä, Hän on luonut myös seksuaalisuuden ja sekin muuntelee aivan samalla tavalla kuin ihan kaikkien luotujen ominaisuuksien tiedetään muuntelevan. Jotkut ihmiset ovat jopa pitempiä kuin toiset ja jotkut taas lyhyempiä, eivätkä he ole itse pituuttaan aiheuttaneet!

        Me tiedämme myös, että homoseksuaaleille vanhemmille on syntynyt lapsia, jotka ovat kasvaneet ihan itsestään heteroiksi! Eikö elämä olekin ihmeellistä, niin suurta on Jumalan luomistyö!

        Homoilla voi todellakin olla omia biologisia lapsia, ovathan niin monet homot naimisissa ja elävät perheellisinä. Tai sitten he elävät samaa sukupuolta olevan kumppaninsa kanssa ja lapset ovat aikaisemmasta heterosuhteesta!

        Ehkä kukaan muu ei ole niin yksinkertainen kuin ääriprotestantti, että hän joutuisi näin tavallista asiaa ihmettelemään!


      • näin se kuitenkin on
        lähes kaikki homot o kirjoitti:

        Aivan niin, lähes kaikki homot ovat syntyneet heteropariskunnille ja he ovat kasvaneet heteroperheissä, jotka ovat toivoneet lapsestaan vain ja ainoastaan heteroa! Koko yhteiskuntamme on heteronormatiivinen, eikä se ota huomioon mitään muuta mahdollisuutta kuin heterona elämisen.

        Mutta Jumalan luomistyö on niin ihmeellistä, Hän on luonut myös seksuaalisuuden ja sekin muuntelee aivan samalla tavalla kuin ihan kaikkien luotujen ominaisuuksien tiedetään muuntelevan. Jotkut ihmiset ovat jopa pitempiä kuin toiset ja jotkut taas lyhyempiä, eivätkä he ole itse pituuttaan aiheuttaneet!

        Me tiedämme myös, että homoseksuaaleille vanhemmille on syntynyt lapsia, jotka ovat kasvaneet ihan itsestään heteroiksi! Eikö elämä olekin ihmeellistä, niin suurta on Jumalan luomistyö!

        Homoilla voi todellakin olla omia biologisia lapsia, ovathan niin monet homot naimisissa ja elävät perheellisinä. Tai sitten he elävät samaa sukupuolta olevan kumppaninsa kanssa ja lapset ovat aikaisemmasta heterosuhteesta!

        Ehkä kukaan muu ei ole niin yksinkertainen kuin ääriprotestantti, että hän joutuisi näin tavallista asiaa ihmettelemään!

        Homus on synti ja luonnotonta siitä tulee uskovien tehdä parannus jos ovat siihen hairahtuneet. Ne jotka eivät usko Jumalaan ja hänen sanaansa tehköön mitä lystäävät.
        Jos Jumala olis tarkoittanut ihmisen homosuhteeseen Hän olisi luonut Aadamille Eevan ja Eeron joista olisi voinut valita.....


      • lues tästä
        lähes kaikki homot o kirjoitti:

        Aivan niin, lähes kaikki homot ovat syntyneet heteropariskunnille ja he ovat kasvaneet heteroperheissä, jotka ovat toivoneet lapsestaan vain ja ainoastaan heteroa! Koko yhteiskuntamme on heteronormatiivinen, eikä se ota huomioon mitään muuta mahdollisuutta kuin heterona elämisen.

        Mutta Jumalan luomistyö on niin ihmeellistä, Hän on luonut myös seksuaalisuuden ja sekin muuntelee aivan samalla tavalla kuin ihan kaikkien luotujen ominaisuuksien tiedetään muuntelevan. Jotkut ihmiset ovat jopa pitempiä kuin toiset ja jotkut taas lyhyempiä, eivätkä he ole itse pituuttaan aiheuttaneet!

        Me tiedämme myös, että homoseksuaaleille vanhemmille on syntynyt lapsia, jotka ovat kasvaneet ihan itsestään heteroiksi! Eikö elämä olekin ihmeellistä, niin suurta on Jumalan luomistyö!

        Homoilla voi todellakin olla omia biologisia lapsia, ovathan niin monet homot naimisissa ja elävät perheellisinä. Tai sitten he elävät samaa sukupuolta olevan kumppaninsa kanssa ja lapset ovat aikaisemmasta heterosuhteesta!

        Ehkä kukaan muu ei ole niin yksinkertainen kuin ääriprotestantti, että hän joutuisi näin tavallista asiaa ihmettelemään!

        http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2011/02/myytti-homouden-synnynnaisyydesta-mita.html


      • Hän loi myös seksuaa
        näin se kuitenkin on kirjoitti:

        Homus on synti ja luonnotonta siitä tulee uskovien tehdä parannus jos ovat siihen hairahtuneet. Ne jotka eivät usko Jumalaan ja hänen sanaansa tehköön mitä lystäävät.
        Jos Jumala olis tarkoittanut ihmisen homosuhteeseen Hän olisi luonut Aadamille Eevan ja Eeron joista olisi voinut valita.....

        No mutta sentään. Jumalahan on luonut paljon ihmisiä, meidät kaikki, jopa teidät luterialaiset uskovaiset, vaikka teistä ei yhtään mitään Raamatussa edes mainita. Mutta teilläkin on mahdollisuus luopua harhaopista, luopua synnistä ja tulla Kristuksen seuraajiksi oikeaan Kirkkoon ja kristilliseen seurakuntaan. Luopukaa Lutherin opista ja unohtakaa se harhaoppina!

        Jumala loi siis Adamin, Reinon, Eeron, Pekan, Josén, Juanin, Carlosin, Clauden, Panun eli Basileioksen ja Sergein, vain muutamia mainitakseni. Jumala loi myös Eevan, Marian, Annan, Anastasian, Zoen, Pelagian ja Eijan, vain muutamia mainitakseni.

        Ja jokaiselle Hän loi myös seksuaalisuuden, joka on ihan kaikilla yksilöllinen ja sisältää monenlaisia ominaisuuksia. Silti Jumala ei antanut kenellekään lupaa tehdä väkivaltaa seksuaalisesti, ei huorata ja turmella ketään seksuaalisesti. Pahaa ei saa tehdä kenellekään, mutta hyvän tekemistä ja rakastamista saa tässä maailmassa olla paljon, se ei ole keneltäkään mitenkään pois, jos joku rakastaa kumppaniaan ja pitää häntä hyvänään.

        Mitään sen enempää meidän ei tarvitse lähimmäistemme yksityisyydestä edes tietääkään, me emme voi ketään tuomita Jumalan puolesta, sillä se olisi jo suuri synti!


      • hömpötipöm
        Hän loi myös seksuaa kirjoitti:

        No mutta sentään. Jumalahan on luonut paljon ihmisiä, meidät kaikki, jopa teidät luterialaiset uskovaiset, vaikka teistä ei yhtään mitään Raamatussa edes mainita. Mutta teilläkin on mahdollisuus luopua harhaopista, luopua synnistä ja tulla Kristuksen seuraajiksi oikeaan Kirkkoon ja kristilliseen seurakuntaan. Luopukaa Lutherin opista ja unohtakaa se harhaoppina!

        Jumala loi siis Adamin, Reinon, Eeron, Pekan, Josén, Juanin, Carlosin, Clauden, Panun eli Basileioksen ja Sergein, vain muutamia mainitakseni. Jumala loi myös Eevan, Marian, Annan, Anastasian, Zoen, Pelagian ja Eijan, vain muutamia mainitakseni.

        Ja jokaiselle Hän loi myös seksuaalisuuden, joka on ihan kaikilla yksilöllinen ja sisältää monenlaisia ominaisuuksia. Silti Jumala ei antanut kenellekään lupaa tehdä väkivaltaa seksuaalisesti, ei huorata ja turmella ketään seksuaalisesti. Pahaa ei saa tehdä kenellekään, mutta hyvän tekemistä ja rakastamista saa tässä maailmassa olla paljon, se ei ole keneltäkään mitenkään pois, jos joku rakastaa kumppaniaan ja pitää häntä hyvänään.

        Mitään sen enempää meidän ei tarvitse lähimmäistemme yksityisyydestä edes tietääkään, me emme voi ketään tuomita Jumalan puolesta, sillä se olisi jo suuri synti!

        Homous on luonnon vastaista ja Jumalan tahdon vastaista. Ei se miksikään muutu vaikka kuinka selittelet. Kaikki muu seksuaalinen kanssa käyminen on juuri haureutta paitsi miehen ja vaimon välinen.


      • hömpötipöm

      • näin se kuitenkin on
        Hän loi myös seksuaa kirjoitti:

        No mutta sentään. Jumalahan on luonut paljon ihmisiä, meidät kaikki, jopa teidät luterialaiset uskovaiset, vaikka teistä ei yhtään mitään Raamatussa edes mainita. Mutta teilläkin on mahdollisuus luopua harhaopista, luopua synnistä ja tulla Kristuksen seuraajiksi oikeaan Kirkkoon ja kristilliseen seurakuntaan. Luopukaa Lutherin opista ja unohtakaa se harhaoppina!

        Jumala loi siis Adamin, Reinon, Eeron, Pekan, Josén, Juanin, Carlosin, Clauden, Panun eli Basileioksen ja Sergein, vain muutamia mainitakseni. Jumala loi myös Eevan, Marian, Annan, Anastasian, Zoen, Pelagian ja Eijan, vain muutamia mainitakseni.

        Ja jokaiselle Hän loi myös seksuaalisuuden, joka on ihan kaikilla yksilöllinen ja sisältää monenlaisia ominaisuuksia. Silti Jumala ei antanut kenellekään lupaa tehdä väkivaltaa seksuaalisesti, ei huorata ja turmella ketään seksuaalisesti. Pahaa ei saa tehdä kenellekään, mutta hyvän tekemistä ja rakastamista saa tässä maailmassa olla paljon, se ei ole keneltäkään mitenkään pois, jos joku rakastaa kumppaniaan ja pitää häntä hyvänään.

        Mitään sen enempää meidän ei tarvitse lähimmäistemme yksityisyydestä edes tietääkään, me emme voi ketään tuomita Jumalan puolesta, sillä se olisi jo suuri synti!

        Jos sinä tai joku muu homostelee tekee itselleen pahaa. On hyvä tietää mitä Jumala asiasta on mieltä niin tietää ottaa sitten vastuun tekemisistään. Tuo tuomitseminen on kyllä ihan väärä sana millä syytätte niitä jotka kertovat, että homous on synti. Onko kysymys vain teidän torjunnasta vai mistä moinen?


      • lähimmäinen
        Hän loi myös seksuaa kirjoitti:

        No mutta sentään. Jumalahan on luonut paljon ihmisiä, meidät kaikki, jopa teidät luterialaiset uskovaiset, vaikka teistä ei yhtään mitään Raamatussa edes mainita. Mutta teilläkin on mahdollisuus luopua harhaopista, luopua synnistä ja tulla Kristuksen seuraajiksi oikeaan Kirkkoon ja kristilliseen seurakuntaan. Luopukaa Lutherin opista ja unohtakaa se harhaoppina!

        Jumala loi siis Adamin, Reinon, Eeron, Pekan, Josén, Juanin, Carlosin, Clauden, Panun eli Basileioksen ja Sergein, vain muutamia mainitakseni. Jumala loi myös Eevan, Marian, Annan, Anastasian, Zoen, Pelagian ja Eijan, vain muutamia mainitakseni.

        Ja jokaiselle Hän loi myös seksuaalisuuden, joka on ihan kaikilla yksilöllinen ja sisältää monenlaisia ominaisuuksia. Silti Jumala ei antanut kenellekään lupaa tehdä väkivaltaa seksuaalisesti, ei huorata ja turmella ketään seksuaalisesti. Pahaa ei saa tehdä kenellekään, mutta hyvän tekemistä ja rakastamista saa tässä maailmassa olla paljon, se ei ole keneltäkään mitenkään pois, jos joku rakastaa kumppaniaan ja pitää häntä hyvänään.

        Mitään sen enempää meidän ei tarvitse lähimmäistemme yksityisyydestä edes tietääkään, me emme voi ketään tuomita Jumalan puolesta, sillä se olisi jo suuri synti!

        Tämä on juuri sitä jankutusta mitä ainakaan minä en halua kuulla. Älkää vastatko näihin.


      • tyttö

      • voi olla siunaukseks
        lähimmäinen kirjoitti:

        Tämä on juuri sitä jankutusta mitä ainakaan minä en halua kuulla. Älkää vastatko näihin.

        Juurihan te itsekin vastasitte! Mutta se voi olla siunaukseksi teille itsellenne, ehkä löydätte vielä kristinuskon ja olette silloin valmis jättämään luterilaisen uskonnon elikkä Lutherin luoman lahkouskonnon kokonaan. Kun opitte tuntemaan kristinuskon, ette enää kaipaa entistä harhaoppianne!


      • Homouden täytyy olla
        hömpötipöm kirjoitti:

        Homous on luonnon vastaista ja Jumalan tahdon vastaista. Ei se miksikään muutu vaikka kuinka selittelet. Kaikki muu seksuaalinen kanssa käyminen on juuri haureutta paitsi miehen ja vaimon välinen.

        Jos edes vähän ymmärtäisitte biologiaa, teille olisi täysin selvää, ettei homous olisi voinut edes säilyä ihmisen seksuaalisuuden muuntelussa ellei siitä olisi jotain merkittävää hyötyä! Kaikki epäedulliset ominaisuudet karsiutuvat, ja homouskin olisi karsiutunut jo kauan sitten, jopa satatuhatta vuotta sitten nykyihmisen ominaisuuksien joukosta, jos se olisi jotenkin haitallista!

        Homouden täytyy olla siis monella tavalla hyödyllistä ihmisen kannalta, se antaa etua koko ihmisväestölle menestymisessä elossa olon toistelussa.


      • ei todellakaan täydy
        Homouden täytyy olla kirjoitti:

        Jos edes vähän ymmärtäisitte biologiaa, teille olisi täysin selvää, ettei homous olisi voinut edes säilyä ihmisen seksuaalisuuden muuntelussa ellei siitä olisi jotain merkittävää hyötyä! Kaikki epäedulliset ominaisuudet karsiutuvat, ja homouskin olisi karsiutunut jo kauan sitten, jopa satatuhatta vuotta sitten nykyihmisen ominaisuuksien joukosta, jos se olisi jotenkin haitallista!

        Homouden täytyy olla siis monella tavalla hyödyllistä ihmisen kannalta, se antaa etua koko ihmisväestölle menestymisessä elossa olon toistelussa.

        Miksi kaikki perversiot ja mielisairaudet ei ole karsiutunut ihmisestä vuosituhansien saatossa? Mitä hyötyä niistä on ihmiselle?


      • eivät ole sairauksia
        ei todellakaan täydy kirjoitti:

        Miksi kaikki perversiot ja mielisairaudet ei ole karsiutunut ihmisestä vuosituhansien saatossa? Mitä hyötyä niistä on ihmiselle?

        Homous ja lesboushan ovat normaalin seksuaalisuuden muuntelua, toisin sanoen seksuaalisuuden ominaisuuksia. Ne eivät ole sairauksia eivätkä perversioita. Siitä johtuu sekin, että jokainen homo ja lesbo voi elää tasapainoista elämää, jos vain ympärillä oleva yhteisö on valistunutta. Homous ja lesbous ei ole mikään ongelma hyvin suuressa osassa maailman kulttuureita.

        Tulkaa siis nykyaikaan sieltä keskiaikaisesta maailmastanne, jossa te elätte taikauskon vallassa.


      • ei todellakaan täydy
        eivät ole sairauksia kirjoitti:

        Homous ja lesboushan ovat normaalin seksuaalisuuden muuntelua, toisin sanoen seksuaalisuuden ominaisuuksia. Ne eivät ole sairauksia eivätkä perversioita. Siitä johtuu sekin, että jokainen homo ja lesbo voi elää tasapainoista elämää, jos vain ympärillä oleva yhteisö on valistunutta. Homous ja lesbous ei ole mikään ongelma hyvin suuressa osassa maailman kulttuureita.

        Tulkaa siis nykyaikaan sieltä keskiaikaisesta maailmastanne, jossa te elätte taikauskon vallassa.

        Ja homouteen tarvitsee ympäristön oikein opetella suhtautumaan. Sehän suuri kertoo, että se on luonnotonta ja epänormaalia. Hyväksy nyt vaan, että niin on. Hyväksy itsesi homona jos et halua muuttua mutta älä muita pakota mukaan tuohon luonnottoman hyväksyntään. Lopetan tämän keskustelun tähän koska ihan alkaa oksettamaan sun juttus.


      • hypsista
        eivät ole sairauksia kirjoitti:

        Homous ja lesboushan ovat normaalin seksuaalisuuden muuntelua, toisin sanoen seksuaalisuuden ominaisuuksia. Ne eivät ole sairauksia eivätkä perversioita. Siitä johtuu sekin, että jokainen homo ja lesbo voi elää tasapainoista elämää, jos vain ympärillä oleva yhteisö on valistunutta. Homous ja lesbous ei ole mikään ongelma hyvin suuressa osassa maailman kulttuureita.

        Tulkaa siis nykyaikaan sieltä keskiaikaisesta maailmastanne, jossa te elätte taikauskon vallassa.

        Miksi niin monet homomiehet yrittävät olla naisia ja käyttäytyvät kuin naiset? Miksi lesbonaiset yrittävät olla kuin miehet ja käyttäytyvät kuin miehet? Eikös siinä ole jotakin epänormaalia.


      • lues tästä kirjoitti:

        http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2011/02/myytti-homouden-synnynnaisyydesta-mita.html

        Synnynnäinen vai periytyvä? Sekä että…

        ”Sen sijaan kyseessä on ns. epigeneettinen periytyminen. Se tarkoittaa perinnöllisen tiedon siirtymistä jälkeläiselle ilman, että tieto on koodattuna varsinaiseen DNA:han…”
        http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288523652538.html?ref=rss

        Nuo ”epimarkkerit aktivoituvat sikiökehityksen aikana äidin kohdussa ja ne määrittävät tuleeko lapsesta ehkä homopoika tai lesbotyttö.” eikä siihen voi vaikuttaa kasvatuksella tai vanhempien sparrauksella suuntaan tai toiseen.
        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/02/05/miksi-joistakin-tulee-homoja

        Jostain syystä homomiesten suvut lisääntyvät enemmän.

        Vaikka kuinka tätä vääntää, niin kauan kun itse ei voi valita mielensä mukaan heteroutta, aseksuaalisuutta tai homoutta, se määräytyy kehitykseen liittyvien tekijöiden kautta. Me emme voi päättää tahdonvoimalla näistä vaikka kuinka haluaisimme. Moni varmaan toivoo olevansa aseksuaali silloin, kun ei ole ketään kumppania. Siitä huolimatta ne reaktiot vain jylläävät, vaikka kuinka itseään ruoskisi.


      • katso ja kuuntele
        mummomuori kirjoitti:

        Synnynnäinen vai periytyvä? Sekä että…

        ”Sen sijaan kyseessä on ns. epigeneettinen periytyminen. Se tarkoittaa perinnöllisen tiedon siirtymistä jälkeläiselle ilman, että tieto on koodattuna varsinaiseen DNA:han…”
        http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288523652538.html?ref=rss

        Nuo ”epimarkkerit aktivoituvat sikiökehityksen aikana äidin kohdussa ja ne määrittävät tuleeko lapsesta ehkä homopoika tai lesbotyttö.” eikä siihen voi vaikuttaa kasvatuksella tai vanhempien sparrauksella suuntaan tai toiseen.
        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/02/05/miksi-joistakin-tulee-homoja

        Jostain syystä homomiesten suvut lisääntyvät enemmän.

        Vaikka kuinka tätä vääntää, niin kauan kun itse ei voi valita mielensä mukaan heteroutta, aseksuaalisuutta tai homoutta, se määräytyy kehitykseen liittyvien tekijöiden kautta. Me emme voi päättää tahdonvoimalla näistä vaikka kuinka haluaisimme. Moni varmaan toivoo olevansa aseksuaali silloin, kun ei ole ketään kumppania. Siitä huolimatta ne reaktiot vain jylläävät, vaikka kuinka itseään ruoskisi.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=7628


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe