yksipuolisesta rakkaudesta irti?

joneaslak

Tapailin vuosi sitten erästä tyttöä vajaa puoli vuotta. Mulla tunteet syveni todella vahvoiksi, hänellä ei niin vahvoiksi ja hän sit ahdistui siitä, ettei tunteunut yhtä vahvasti kuin mä. Tapailu sit loppui hänen toiveestaan. En kuitenkaan koskaan päässyt täysin yli tästä. Yhä vieläkin jos näen hänet saattaa päähäni tulla ajatuksia, et kyllä se musta oikeasti tykkää vielä ja haaveilee et meillä ois jotain. Oikeasti mitään tällaseen viittaavaa ei ole missään näkynyt, mut mul tulee näitä ajatuksia vaan päähän, koska ite oon edelleen niin ihastunut ja ykspuolisesti rakastunut ja syvällä sisällä on toivo, et meillä vielä vois olla jotain. Oon onneksi pystynyt kontrolloimaan mun omia tuntoja, etten oo kuitenkaa "eron" jälkeen häirinny häntä tai ottanu tarpeettomasti yhteyttä. Mut nyt mä haluaisin jo päästä irti tästä! Oon kokeillu ties mitä, mut mikään ei vie tota tyttöä mun mielestä. Yritin tapailla muita. Yritin muka seurustella toisen kans, mut ei siitä mitään tuu. Jostain syystä kuvittelin, et petin tota tyttöö ja voin pahoin. Onko mitää keinoo päästä irti tästä vai pitääkö vaan oottaa ja kärsiä?

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha mennä sanooo..

      Jaa-a :DD

    • Anais Nïn

      We don't see things as they are; we see things as we are.

    • kokeile edes

      Häiritseminen on ihan sallittua jos on todella pakko.. Tätä ei tietenkään kukaan ääneen myönnä...

    • miracle of love

      Jos toinen on lopettanut tapailun ja ette hänen toiveestaan ole yhteyksissä, on sinun tyydyttävä tähän vaikka kuinka toisesta pitäisit tai vaikka rakastaisitkin. Kyllä sen yhteyttä pitämättömän tehtävä on tällöin ilmaista itsensä, tunteensa ja halunsa johonkin muuhun. Ajattelepa asia niin, että itse et ole tällöin tyrkky ja ripustautuja jonka kanssa toinen olisi vain mahdollisesti paremman puutteesta. Lisäksi sinäkin ansaitset ihmisen, jonka edessä sinä olet juuri se rakas, hyvine ja huonoine puolinesi.
      Tietysti toivon, että se toinen ottaisi sinuun yhteyttä ja saisitte homman toimimaan, jos toisianne rakastatte. Onnea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe