bi-miehen ero kaappihomoon

kriisissä

Siis: milloin aattelette että ootte/ kotonanne on kaappihomo bi-miehen sijaan?
Miten näkyy seksissä.
Vai onko kaappihomous sitä ettei itsekään käsitä (tai olevinaan käsitä) suuntaustaan ja hengaa naisen kanssa vaikka seksi/ romantiikka ei maita.

Aina lukee näitä täysiä yllätyksiä "olinkin homo" tai "mieheni olikin homo", mutta kuinka yllätys se oikeesti on? Onko vain hiljaisuus ja puhumattomuus oudon seksin suhteen tavallista. kaikkeenhan tottuu.

Luin juuri jostakin miehestä, joka tiesi aina olleensa homo, mutta pohti pitäisikö asiasta puhua vaimolle - oletatteko, että vaimot ei tiedä, ettekö itse huomaa miten selvää toimittamuus on?

Ja vielä: voiko melko homo mies tuntea halua mieheen, mutta rakkautta OIKEASTI naiseen? Onko tällaista jakautumista oikeasti vai onko tää pelkkää legendaa?

15

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna vaan

      Mun mieheni oli selvä homo alun esityksen jälkeen. Nyt se on entinen mies.

    • vastaa up

      katso alku ja vastaa

    • homotar

      olisko niin, että homo ei nuole pillua,
      bi ja hetero käy kimppuun kuin mehiiläinen hunajaan.

      Tässä kohtaa homo ei voi esittää.

      • tom of

        Voi esittää jq voi nuolla vaikka ei kiinnostaisikaan. Välillä on tehtävä asioita vasten tahtoa.


    • ostoksilla

      Ihan tiedoksi vaan. Voit jäädä kaappiin älä tule pois sieltä.

    • auh auh auh auh auh.

      Olikohan ex-vaimoni sitten lesbo, kun hän ei suostunu ottamaan munaa suuhun vaikka reilut 20 vuotta tarjosin. Vastapalveluksena minäkään en sitten nuollut pimpsaa. Muut hommat kyllä hoidin mainiosti - hänen ääntelysttään päätelleen. Naapuritkin usein valittivat yöllisiä touhujamme.

      • Näin olen minäkin kuullut tapaamiltani bi-miehiltä, että eipä se eukko ime munaa vaikka kuinka pyytelisi ja sitten sen takia toteutetaan sitä homo/bi-puolta.

        Syytä siis kummassakin. Kun ei osata puhua mistä tykkää ja mistä ei, vaikkapa ennen vihkiäisiä.


    • Serviisi

      Olis tarttenu vastapalveluna hoitaa ne napuritkin, sukupuolesta riippumatta.

    • abrobatur

      Okei, bi-miehet hyökkäilee ja kritisoi kun kritisoidaan nuolemattomuutta: "olis tarttenu vastapalveluna...", "vastapalveluksena minä en sitten nuollut" jne.

      Ei kai naisen kanssa sängyssä oleva mies SUORITA (väkisin tai vastapalveluksena) suuseksiä naiselle vaan tekee sitä himosta ja halusta.

      Bi- miehillä heikompi halu naiseen ja suurempi mieheen, vai?

      Vastatkaas haaveiletteko kuitenkin kullin nuolemisesta?

      • hetero/bi ?

        Kohdallani halu menee juuri päinvastoin 85/ 15 naisen eduksi. Lämpimät tunteet, kipinä aina naisen kanssa mukana pillun nuolemisessakin, naisen suukottelu nautinnollista kiihoittavaa, miestä ei pussaa, yök. Paisuvaa patukkaa mukava katsella hyväillä, siihen se jääkin.


      • Saku31

        Mä oon 30v.mies ja avoliitossa naisen kanssa.Oon kuitenkin aina halunnut imeä kalua,enkä nuole omaa muijaa.Söpöiltä pojilta otan aina kiihkeesti poskeen,kun tilaisuus tulee.Nautin enemmän miesten kanssa.Ero parempi kait?


      • toisin päin

        "Bi- miehillä heikompi halu naiseen ja suurempi mieheen, vai?"

        Omalla kohdalla päin vastoin. Tai en nyt tiedä voinko edes itseäni biseksuaaliksi sanoa kun ei ole (vielä) kokemuksia miehen kanssa ollut. Kiinnostaisi kyllä. Mutta pääosin kyllä kiinnostun naisista. Mutta en ole naisista kiinnostunut sen vuoksi että he ovat naisia, vaan ihan vaan sen takia että ne itseä kiinnostavat piirteet löytävät useimmiten naisilta. Tai ehkä syy on myös suomalaisten miesten "tasossa". Ja homoja/bi-miehiä on aika vähän enkä ole mukana missään "piireissä" tai käy klubeilla ja baareissa kun ei se meininki kiinnosta.


    • minäjasinä

      Itse nuolen ja nain mielummin naisen kanssa, mutta haaveilen samalla sisääni kalua. En ole tuntenut tarvetta nuolla miestä. En tiedä vastasinko kysymykseen, mutta kuiteskin.

    • Viimeksinaurajan kommentista kaikuu kokemuksien syvä rintaääni.

      Jos ei kuitenkaan tuomita, vaan iloitaan hänen tavista monipuolisemmasta seksielämästään.

    • Itse nuolen/imen mielellään sekä naista että miestä. Suuseksiä antaessa näkee hienosti toisen nautinnon, mikä kiihottaa itseäni. Pidän myös paljon suutelemisesta, molempien sukupuolien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe