Tutkintapyyntöjä!?

Siis ihan tosissaanko tr:ä tekee palstalaisista tutkintapyyntöjä?? Onko joku saanut sellaisen?

Entäs herran oma käytös palstalla? Hän on mm. haukkunut minua palstalla, jolla on jo rekattu nimimerkki. Enkö minä voisi tehdä hänestä tutkintapyynnön??

34

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSInaurettavaa

      Siinä nauravat naurismaan aidatkin, kun joku menee poliisilaitokselle tekemään tutkintapyyntöä Kokkola-palstan kirjoittelusta. Tämä on kuin hiekkalaatikko, jossa aikuiset lapset mätkivät toisiaan lapioilla ja välillä joku alkaa parkua. En neuvoisi ketään tekemään tutkintapyyntöä kenestäkään. Poliisien rajalliset resurssit täytyy kohdentaa oikean rikollisuuden vähentämiseen. Älkää hyvät ihmiset nolatko itseänne turhan takia.

      Jos Tosirealisti on oikeasti käynyt poliisilaitoksella tekemässä tutkintapyyntöjä, kyllä siellä on sen jälkeen virkavallalle nauru maistunut. Tämän tiedän aivan varmasti.

      • No en halua nolata itseäni, kyselin vain neuvoa asiasta enemän tietäviltä, kiitos!

        En halua turhaan vaivata poliisia. Toivon että poliisi tr:ää tosissaan, kun hän itse haukkuu palstalaisia.


    • liinan levitäjä ym

      "Ei löydy perusteita joten ei ole mahdollista, kaksi tuntematonta keskustelijaa täällä höpöttää niitä näitä ja toiset seuraavat ja nauravat etupäässä TOSIrealistin jutuille, mistä ja kenet voisi haastaa käräjille.

      Taitaisi mennä niin, että perusteettomasta tutkintapyynöstä lähtisi TOSIrealistille ainakin rikesakko."

      Olet kittie2 vahvoilla koska sinulla on rekisteröity nimimerkki, mutta ole kuitenkin varovainen juuri siksi kun olet rekisteröity.
      Huutele puun takaa eli millä nimellä vaan kun keskustelet TOSIrealistin kanssa ja puhu vain asiaa rekisteröidyllä nimarilla.

      • Yritän olla varovainen, se ei vaan ole helppoa, kun tr:ä itse vaan jatkaa haukkumistaan.. Mikä hänet siihhen oikeuttaa??


      • Anna ukon haukkua
        kittie2 kirjoitti:

        Yritän olla varovainen, se ei vaan ole helppoa, kun tr:ä itse vaan jatkaa haukkumistaan.. Mikä hänet siihhen oikeuttaa??

        Haukkumiseen ei oikeuta mikään. Itse kirjoitin ennen jatkuvasti samalla nimimerkillä, mutta nykyään en tee enää niin, koska Tr:n häiriköinti nimimerkkiäni kohtaan oli jatkuvaa. Tr on entinen armeijan kapiainen ja jokainen heitä vähänkään tunteva tietää, että he nauttivat suuresti muiden kiusaamisesta. Älä välitä Kittie Tr:n haukkumisesta. Mitä enemmän hän sinua haukkuu, sitä typerämmän vaikutelman hän itsestään antaa.


      • Anna ukon haukkua kirjoitti:

        Haukkumiseen ei oikeuta mikään. Itse kirjoitin ennen jatkuvasti samalla nimimerkillä, mutta nykyään en tee enää niin, koska Tr:n häiriköinti nimimerkkiäni kohtaan oli jatkuvaa. Tr on entinen armeijan kapiainen ja jokainen heitä vähänkään tunteva tietää, että he nauttivat suuresti muiden kiusaamisesta. Älä välitä Kittie Tr:n haukkumisesta. Mitä enemmän hän sinua haukkuu, sitä typerämmän vaikutelman hän itsestään antaa.

        Harmi että sinuakin on haukuttu.. Voi huh huh! :(


    • liinan levittäjä ym

      Kittie2 älä ota näitä juttuja liian vakavasti, äläkä sorru edes ajattelemaan mitään tutkintapyyntöä koska harvoin löytyy todellisia perusteluita tämmösten palstojen keskusteluista joista lähtisi rikos syyte

      • Kiitos! Toivon ettei tarvitse ottaa vakavasti. Ärsyttää vaan kun tr:ä saa itse terrorisoida palstaa.


      • TRFuck
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitos! Toivon ettei tarvitse ottaa vakavasti. Ärsyttää vaan kun tr:ä saa itse terrorisoida palstaa.

        Tämä TR on ihan sekaisin,jutut ja kirjoittelut voi jättää omaan arvoonsa.Paskanjauhaja koko mies,kuuluisi ilmeisesti jonkilaisen hoidon piiriin mutta tämä yhteiskunnallinen tilanne nyt on,mikä on niin näitä vapaalla jalalla valitettavasti kuljeksii.
        Äläkää ottako itteenne,arvostelukyvyn ja realiteettien tunnustaminen/tunnistaminen on edelleen voimissaan.
        Vai miten tuo TR tähänkin nyt sitten vastaisi kun ei muuta voi,ilmeisesti " Hah hah haa".....
        Siitä voi ÄO;n päätellä.


      • AitoTOSIrealistiKokkola
        TRFuck kirjoitti:

        Tämä TR on ihan sekaisin,jutut ja kirjoittelut voi jättää omaan arvoonsa.Paskanjauhaja koko mies,kuuluisi ilmeisesti jonkilaisen hoidon piiriin mutta tämä yhteiskunnallinen tilanne nyt on,mikä on niin näitä vapaalla jalalla valitettavasti kuljeksii.
        Äläkää ottako itteenne,arvostelukyvyn ja realiteettien tunnustaminen/tunnistaminen on edelleen voimissaan.
        Vai miten tuo TR tähänkin nyt sitten vastaisi kun ei muuta voi,ilmeisesti " Hah hah haa".....
        Siitä voi ÄO;n päätellä.

        TOSIrealisti on Kokkolan viisain mies, kaikkien ystävä, vapaaehtoistoimija, saattaja, tuhansien nuorten kouluttaja ja idoli (ollut ammatissaan ja on edelleen), kateellisten naapureitten kauhu - kusitolppa, luonteeltaan ystävällinen, huolehtiva, sympaattinen, joviaali ja rakastettavan raju karju, hah hah haaa!!!...
        JK Tosirealisti on nero ja ÄO on sata ja nolla...


    • liinan levittäjä ym

      Ajatellaanpa asiaa TOSIrealistin kannalta vaimo käy töissä ja kun TOSImulkku ei keksi mitää järkevää, niin hän lähtee tälle palstalle kiusaamaan naisia.

      Hän kertoo menevänsä nukkumaan klo 21.30 johtunee siitä että vaimo menee ensin kun ei jakasa kuunella TOSIraskaita elämänkertomuksia joita hän kuulut jo satoja tai jopa tuhansia kertoja.

      • TOSIsäälittävää

        Pienessä maistissaan äijä alkaa vaimonsa mentyä nukkumaan ehdotella seksiä palstalla kirjoittaville neitosille. Tarjoutuu opettajaksi ja kehuu mieskuntoaan. Kyllä tällaisen äijän kanssa perhe on lujilla, kun netti pitää nuohota päivittäin läpi ja poistaa sieltä toistuvasti ne kaikkein pahimmat ja törkeimmät jutut.


      • TOSIsäälittävää kirjoitti:

        Pienessä maistissaan äijä alkaa vaimonsa mentyä nukkumaan ehdotella seksiä palstalla kirjoittaville neitosille. Tarjoutuu opettajaksi ja kehuu mieskuntoaan. Kyllä tällaisen äijän kanssa perhe on lujilla, kun netti pitää nuohota päivittäin läpi ja poistaa sieltä toistuvasti ne kaikkein pahimmat ja törkeimmät jutut.

        Niinpä.. Minua vieläkin yököttää hänen iskemisyrityksensä.. Minulla on kiitos vain aviomies johon olen ihan tyytyväinen.


    • kittie 2

      Tee kittie2 vaikka näin>> minä laitan nyt sinun sanomaan pahasti tosirealistille.

      TOSIrealisti olet tollo tomppeli jolla yäpää alkaa kaljuuntumaan ja halutkin näyttävät olevan eläimen tasolla kun et löydä haluillesi muita kohteita.

    • kittiefani

      Ei sulla tosiaan ole mitään hätää:)

      Jos jostain ihmeen syystä TR otettaisiin vakavasti sielä poliisilaitoksella niin jutun avaaminen paljastaisi täysin ala-arvoista solvaamista... Mutta solvaaja on TR etkä sinä Kittie.

      Ai niin ja sinähän (kuten minäkin) olet vaan vaihtanut kitkeriä kommentteja jonkun nimimerkin kanssa. Hänen henkilöllisyyttä et tietenkään voi tietää koska se on rekkaamaton.

      • Kiitos kaikille tänne ketjuun kirjoittajille tuesta!


      • mvh
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitos kaikille tänne ketjuun kirjoittajille tuesta!

        Lohduttavaa havaita että meitä realistiin kyllästyneitä todellakin on lukuisa joukko.
        Pidetään yhtä.


      • mvh kirjoitti:

        Lohduttavaa havaita että meitä realistiin kyllästyneitä todellakin on lukuisa joukko.
        Pidetään yhtä.

        Ilman muuta pidetään yhtä!


      • kittiefani
        kittie2 kirjoitti:

        Ilman muuta pidetään yhtä!

        No yhtä pitää myös tämä mies. Ja nauraa samalle aiheellle kuin fanittamani:))))


      • kittiefani kirjoitti:

        No yhtä pitää myös tämä mies. Ja nauraa samalle aiheellle kuin fanittamani:))))

        Ensin minua ärsyttää palstan asiat, ja nyt sain päivän naurut... :D

        Ja sitäpaitsi, palstalla mitään kingiä ole,mitä se tuolla yrittää todistaa?? tämän on kaikkien palsta yhtä lailla. :)


    • tossukkarassukka

      ^^ Koittaa pönkittää omaa egoaan, ja hakea huomiota keinolla millä hyvänsä. Mahtaa olla päivä pilalla jos joku nyt ei satukaan kommentoimaan herran typeryyksiin tai jos joku hänen aloittamansa ketju luiskahtaa johonkin alas. No hei, mitä voi odottaa tyypiltä kenen koko elämän sisältö rajoittuu akselille Halkokari-Kusiveijari.

      Tosirassu on jo menneen talven lumia. Oikeasti ketään ei kiinnosta jonkun keski-ikäisen papparaisen jorinat.

      Ja iso haukotus tähän perään.

    • kova vittuilija

      Itse en ole saannut mitään haastetta vaikka jo vuodet oon sille vittuilu, Sen tutkintapyyntö jutuista se on usein palstalla maininnu, viimeksi tänään sanoi aloituksessa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12966216 asiasta.

      Sen verran mautonta paskaa se levittää että se saa leikin kestää, miten voi ei rek. nimimerkkiä muka edes loukata kun se ite uhkaa ja ties mitä paskaa suoltaa.

      • Hänen sama käytös jatkuu, nyt hän myös solvaa aviomiestänI. Mikä oikeuttaa hänet siihen että hän saa jatkuvasti haukkua toisia??


      • TR on paha mies
        kittie2 kirjoitti:

        Hänen sama käytös jatkuu, nyt hän myös solvaa aviomiestänI. Mikä oikeuttaa hänet siihen että hän saa jatkuvasti haukkua toisia??

        Olisi hyvä jos joku haastaisi hänet solvaamisesta julkisella palstalla


    • akat ja ukot

      Keskustelut jatkuvat niin kauan kuin niihin ottaa osaa, nyt sitten siirrytään asipohjalle mikäli ei haluta olla mukana typerissä nokitteluissa joista ei kuitenkaan löydy voittajia.

      • Kiitos Kokkola

        Jaha ja annatte TR:lle oikeudet olla niin saatanan oikeassa joka asiassa, oisitte ees floodannu palstan täyteen TOSIrealisti Kokkola nimimerkillä paskaa niin ois loppunu, nyt se on niin elvistä kun luulee kaikkien tykkäävän sen paskasta, Kiitos teille viisaat Kokkolalle, pystyttäkää nyt sille vielä patsas


      • exupseerismies

        MITÄ RIEHUT! KYLLÄ KIVELÄ TIETÄÄ!!


    • joo-o..

      Pikku-Reijon leikeissä hänen pitää aina saaha sanua se viiminen sana.

      • Se on kyllä huomattu joo.. ;)


    • Asiattomuuksia

      Asiaton hyökkäys viesti toisen keskustelijan kimppuun. Tämä kittie2 massapostittaa provosoivia propagandaviestejä palstojen toisista keskustelijoista monin eri tavoin, joka on omiaan lietsomaan mielipahaa toisissa keskustelijoissa ja rikkoo keskustelun ilmapiirin haukkumalla kohdettaan muiden keskustelijoiden kanssa kilpaa. Tällainen menettely on kielletty S24.n keskustelun säännöissä, joten poistakaa asiaton palsta.

    • Anonyymi

      Mulle ei oo tullu poliisilta mitään kutsua kuulusteluun, monta kymmentä kertaa TR on uhannut minua vankilalla jne 15v aikana

      • Anonyymi

        Sähän retee oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän retee oot

        Ei saa viisasta vähätellä


    • Anonyymi

      TR on syyllinen tai syytön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe