Psykologi lavasti isejä hyväksikäyttäjiksi

Äidit ensin- asenne

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ajaa miehet

      omalla toiminnallaan ns. hulluuden partaalle valehtelemalla lapsen olosuhteet
      saaadakseen äidille yksinhuollon ja evättyä lapsilta lapsen oikeudet isäänsä
      ja isältä lastensa huoltajuuden..

      • ...

        Ajatellaanpa asian toista puolta. Jos oikeasti mies onkin pedofiili ja hän saattaa jonkun yksinkertaisen naisen raskaaksi ja eroaa tästä, kun lapsi on hyvin pieni. Yhteishuoltajuus on tällöin pedofiilille voitto ja lapselle helvetti.

        Mistä löytyisi luotettavat menetelmät tutkia, mitä ihmisen pään sisällä liikkuu?


    • Isä

      Aivan varmasti onnistuu tuollainen touhu.

      Etenkin jos lapsi on pieni eron tullessa, äiti voi ilmoittaa lapsen hyväksikäytöstä. Asiaa ei yleensä edes tutkita, ja vaikka tutkittaisiinkin, siihen menee aikaa niin kauan, että lopulta voidaan sanoa lapsen vieraantuneen lapsesta siinä määrin, ettei isä ole enää kelvollinen huoltajaksi.

      Samalla tavalla voidaan valehdella väkivaltaisuus, alkoholismi, se ettei isää lainkaan kiinnosta tai ihan mitä tahansa kuviteltavissaolevaa.

      Tästä se alkaa. Ihan vaan vinkiksi (jota toivon ettei kukaan käytä).

      Olen onnellinen, ettei mun lapseni äiti ole esittänyt valheita viranomaisille.

      • psyk.prof

        Tämä aihe on todella tälle foorumille sopiva kuin mikä!
        Sopiva siinä suhteessa että tuon psykologisen "sodankäynnin" uhrit ja itse sotivat äidit lukevat nämä......
        Tuo lapsen hyväksikäyttö -veto on riitaisan eron jälkeen todella suosittu buumi äidin taholta varsinkin kun lapsi on otollisessa tilassa.
        (eli silloin kun lasta vieroitetaan isästä koko arsenaalilla jonka suomen laki ja sosiaalihuolto antaa myöden)
        Lapsen iälläkään ei ole paljon merkitystä sillä kun pienen lapsen tai nuoren mielikuviin luodaan erillaisin psykologisin keinoin haluttu ajatusmaailma niin herkkäuskoinen lapsi on todella helppo uhri tuolle inhottavalle toiminnalle!
        Vaikka se äiti ehkä itse uskookin tekevänsä oikein kun käyttää järjestelmää hyväksi omiakseen lapsen kokonaan oman ajatusmaailmansa tueksi niin että lapsi irtaantuu isästään kokonaan tai edes osittain niin tuo itsekeskeinen äiti ei myönnä että eniten vahinkoa hän tekee juuri lapselle, se tulee eteen ennemmin tai myöhemmin mutta ihan varmasti se köyden pää tulee vastaan.. (voi tulla todella karulla, raadollisella tavalla lapsen itsensä tekemänä...)


      • ...
        psyk.prof kirjoitti:

        Tämä aihe on todella tälle foorumille sopiva kuin mikä!
        Sopiva siinä suhteessa että tuon psykologisen "sodankäynnin" uhrit ja itse sotivat äidit lukevat nämä......
        Tuo lapsen hyväksikäyttö -veto on riitaisan eron jälkeen todella suosittu buumi äidin taholta varsinkin kun lapsi on otollisessa tilassa.
        (eli silloin kun lasta vieroitetaan isästä koko arsenaalilla jonka suomen laki ja sosiaalihuolto antaa myöden)
        Lapsen iälläkään ei ole paljon merkitystä sillä kun pienen lapsen tai nuoren mielikuviin luodaan erillaisin psykologisin keinoin haluttu ajatusmaailma niin herkkäuskoinen lapsi on todella helppo uhri tuolle inhottavalle toiminnalle!
        Vaikka se äiti ehkä itse uskookin tekevänsä oikein kun käyttää järjestelmää hyväksi omiakseen lapsen kokonaan oman ajatusmaailmansa tueksi niin että lapsi irtaantuu isästään kokonaan tai edes osittain niin tuo itsekeskeinen äiti ei myönnä että eniten vahinkoa hän tekee juuri lapselle, se tulee eteen ennemmin tai myöhemmin mutta ihan varmasti se köyden pää tulee vastaan.. (voi tulla todella karulla, raadollisella tavalla lapsen itsensä tekemänä...)

        Harva suomalainen eronnut nainen estää isää tapaamasta lapsiaan ja yhtä harva suomalainen eronnut mies alkaa vaatimaan hyvin pienen lapsensa huoltajuutta. Yleensä nämä asiat saadaan vietyä sopuisasti eteenpäin.


    • Tolloja olette!

      Juu, ei kannata erota kun lapset ovat niin pieniä, etteivät pysty puhumaan omasta puolestaan. Jos menette tekemään kakaroita jonkun naisen kanssa, niin kasvattakaa yhdessä jälkikasvuanne sulassa sovussa edes niin kauan, kun nuorin lapsista on 12-vuotias, jolloin häntä ainakin on pakko kuulla huoltajuuskäsittelyssä!

      Jos alatte tapella pikkulasten huoltajuudesta, olisi kannattanut pitää housut jalassa!

      • Kyllä kyllä

        Pedo haluaa päästä äkkiä muijasta eroon, koska siitähän on lasten synnyttämisen jälkeen tullut todella aikuinen nainen! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe