Tämän Karikin tietää!

Että vain vindovs on tubutin. Linuxihan on k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !

22

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava Linux

      Kaikkihan sen tietää. Onkos jollain ollut epäselvyyttä siitä? M$:n tekele on nimenomaan tuputin, jota tuputetaan uusien (marketti)koneiden mukana. Valistuneet käyttäjät, joihin Karia ei tuntemistamme syistä ole syytä lukea, vieroksuvat moisia tuputuksia ja jyräävät akkunasätöksen jollain Linux-distrolla. Turvallisuuskin lisääntyy.
      Tai oikeastaan turvallisuus syntyy, koska akkunoissahan ei ole mitään turvallisuutta.
      Että näin.

    • Linux vain lelux

      Etkö sinä vieläkään ymmärrä mitä tubutin takoittaa edes.
      Se takoittaa että vain linuxia joudutaan tubuttamalla tubuttamaan ja silti sitä ei moni koneellensa halua.
      Windowsia ei tarvi tubuttaa vaan suurin osa kansalaisista on ottanut sen omakseen ja potääkin sitä ainoana oikeana tietokonekäyttöjärjestelmänä.
      Laitevalmistajat ja ohjelmistokehittäjätkin on saman huomanneet, siksi linuxille et saa oikeita ohjelmia edes saatikka kunnolla lisälaitteita.
      Windowsin saa jopa uusien koneiden mukana ilman tubuttamista.


      Eli kaikki tämä on lyhyesti: Linux on tubutin ja linux vain leluksi.

      • "vain linuxia joudutaan tubuttamalla tubuttamaan ja silti sitä ei moni koneellensa halua.
        Windowsia ei tarvi tubuttaa vaan suurin osa kansalaisista on ottanut sen omakseen ja potääkin sitä ainoana oikeana tietokonekäyttöjärjestelmänä."

        Jallulla on nyt pää pahasti seonnut, voi voi! Ei ymmärrä edes, että ainoastaan vindovsia tuputetaan kaikkien tietokoneiden mukana väkisin, Linux-käyttöjärjestelmäthän on itse ladattava netistä.


      • Linux vain lelux
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        "vain linuxia joudutaan tubuttamalla tubuttamaan ja silti sitä ei moni koneellensa halua.
        Windowsia ei tarvi tubuttaa vaan suurin osa kansalaisista on ottanut sen omakseen ja potääkin sitä ainoana oikeana tietokonekäyttöjärjestelmänä."

        Jallulla on nyt pää pahasti seonnut, voi voi! Ei ymmärrä edes, että ainoastaan vindovsia tuputetaan kaikkien tietokoneiden mukana väkisin, Linux-käyttöjärjestelmäthän on itse ladattava netistä.

        Ai sinäkö se oletkin tuo nimimerkki meitä et hämää, ainakin sama Jallu horina päällä jolla ei ole mitää todellisuus perää, mistä lie olet keksinyt koko Jallusekoilun joka toista kutsut Jalluksi.


      • meitä et hämää
        Linux vain lelux kirjoitti:

        Ai sinäkö se oletkin tuo nimimerkki meitä et hämää, ainakin sama Jallu horina päällä jolla ei ole mitää todellisuus perää, mistä lie olet keksinyt koko Jallusekoilun joka toista kutsut Jalluksi.

        Ei hän ole minä. Tosiasia nyt vain on, että et hämää ketään.

        Windows tubutetaan oletuksena uusien koneiden mukana, muiden käyttöjärjestelmien käyttäminen on enemmän tai vähemmän valinta.

        Myöskään on ihan turha kuvitella, että suurin tai edes merkittävä osa Windows-käyttäjistä innoistuisi tuosta sinun irvokkaasta Windows-hihhulointiuskonnosta.


      • win sanonta
        Linux vain lelux kirjoitti:

        Ai sinäkö se oletkin tuo nimimerkki meitä et hämää, ainakin sama Jallu horina päällä jolla ei ole mitää todellisuus perää, mistä lie olet keksinyt koko Jallusekoilun joka toista kutsut Jalluksi.

        Missä Win-hihhuli, siellä vainoharha!


      • Linux vain lelux
        meitä et hämää kirjoitti:

        Ei hän ole minä. Tosiasia nyt vain on, että et hämää ketään.

        Windows tubutetaan oletuksena uusien koneiden mukana, muiden käyttöjärjestelmien käyttäminen on enemmän tai vähemmän valinta.

        Myöskään on ihan turha kuvitella, että suurin tai edes merkittävä osa Windows-käyttäjistä innoistuisi tuosta sinun irvokkaasta Windows-hihhulointiuskonnosta.

        Kyllä on sinä, eli sama multinikki.
        Minä en yritä ketään hämätä, mutta sinä olet todistanut että ot. on sinulla 0/5 koska luulet joka toista kirjoittajaa Jalluksi ja ties miksi.

        On sullakin harrastus, ja vielä puhut itsestäsi monikossa.


      • meitä et hämää
        Linux vain lelux kirjoitti:

        Kyllä on sinä, eli sama multinikki.
        Minä en yritä ketään hämätä, mutta sinä olet todistanut että ot. on sinulla 0/5 koska luulet joka toista kirjoittajaa Jalluksi ja ties miksi.

        On sullakin harrastus, ja vielä puhut itsestäsi monikossa.

        Jallu it. 0/5.

        "ja vielä puhut itsestäsi monikossa. "

        ps. meitä on useampia :)


      • Linux vain lelux
        meitä et hämää kirjoitti:

        Jallu it. 0/5.

        "ja vielä puhut itsestäsi monikossa. "

        ps. meitä on useampia :)

        Niinhän sinä tunnut kuvittelevan että teitä, monikossa, siis sinua on useampia.

        Sinä olet sitäpaitsi itse pelimies Jallu.


      • Linux vain lelux kirjoitti:

        Niinhän sinä tunnut kuvittelevan että teitä, monikossa, siis sinua on useampia.

        Sinä olet sitäpaitsi itse pelimies Jallu.

        Kyllä meitä on useampia, sillä olen itsekin joskus käyttänyt tuota "meitä et hämää"-nimimerkkiä!


    • cernel paukku

      no se linuks nyt on yks käyttöjärjestelmäbn irvikuva ei siitä ota erkki eik'ä sen poikakaan selvää vairsiknkaan silloin kun ovat epäselvänä muta minkäs teet kun tuollaisia kurttauksia puklataan maailmaan ja muka vielä yritysten toimesta no ei voi muuta sanoa kuin että yritykseksi taitaa jäädä koska ei noiasta ole mitään otimivaan saatu aikaiseksi jos olisi niin kai niillä sitten olisi kotikäyttäjiäkin mutta eeeeiiii ole ja onko se nyt mikään ihme? no eeeeeeeiiiiiiii ole. cerneli venny ja paukkuu silloin kun se ei panikoi ja ajurit on mitä ei ole laitteistotoimittajien omia hallintaohjelömia laitteilla on tytyminen siihen mitä jollain perussyteemeillä saa aikaiseksi mutta kaikki kehittyneempi on pannassa ja sillä sitten pitää tulla toimeen tai olla tulematta mikä onkin juuri se mitä usemmille siinä käy pitäisi alkaa jotain oikeaa tekemään!!!

      • Loistava Linux

        Mitähän sieniä nyt on tullut syödyksi, kun teksti on niin täynnä kirjoitusvirheitä ettei selvää meinaa saada vai onko örkkien vahtaamisen takia lepo jäänyt vähälle?


      • win tuhoaa aivot
        Loistava Linux kirjoitti:

        Mitähän sieniä nyt on tullut syödyksi, kun teksti on niin täynnä kirjoitusvirheitä ettei selvää meinaa saada vai onko örkkien vahtaamisen takia lepo jäänyt vähälle?

        Liiallinen annos vintouvsia, niin aivot alkavat tuottamaan pieruja ;)


      • pieruaivoiselle
        win tuhoaa aivot kirjoitti:

        Liiallinen annos vintouvsia, niin aivot alkavat tuottamaan pieruja ;)

        Sinä se vaan piereskelet ubutubuttimen aivopieruja!


      • meitä et hämää
        pieruaivoiselle kirjoitti:

        Sinä se vaan piereskelet ubutubuttimen aivopieruja!

        Sinä HISKI piereskelet aivopieruja palstalle!


    • Tri.aivoton.........

      Eikös "Linuxihan" kirjoiteta = Linuxsihan...........?

      • Meitä et hämää.

        Ei tosiaan kirjoiteta, vaan se kirjoitetaan että Linuxissa, linuxihan jne.
        Tai linuks, linuksihan.
        Tuo sun vääntö on jotain ihan outoa, heh vai että Linuxshihan, mistä ainä tuon s kirjaimen tuohon väliin revit?

        Sitä paitsi minä olen Jallu.


      • äidinkieli haussa
        Meitä et hämää. kirjoitti:

        Ei tosiaan kirjoiteta, vaan se kirjoitetaan että Linuxissa, linuxihan jne.
        Tai linuks, linuksihan.
        Tuo sun vääntö on jotain ihan outoa, heh vai että Linuxshihan, mistä ainä tuon s kirjaimen tuohon väliin revit?

        Sitä paitsi minä olen Jallu.

        Se repi sen vapuselta, tai siis kannymanilta. Se aina sanoo esim. "firefoxsin".


    • Lumoava Windows ♥

      Kovasti ihmettelin aloitusta, jossa väitettiin jotakin ihan mahdotonta. Kerrataanpa vielä uudelleen:

      Vain linuks on tubutin.

      Windows on tietokoneen käyttöjärjestelmä - Ja loistava onkin....

      • Linux vain lelux

        Jota ei tarvi tubuttaa edes vaan sen saa koneen mukana tai kaupasta ostaa, ilman tubutusta monet valitsee mieluummin Windowsin kuin linuxin jota pitää tubuttaa.
        Täälläkin kovasti yritetään tubuttaa linuksia mutta kuka sellaisen haluaa kun parempiakin on.


      • Linux vain lelux kirjoitti:

        Jota ei tarvi tubuttaa edes vaan sen saa koneen mukana tai kaupasta ostaa, ilman tubutusta monet valitsee mieluummin Windowsin kuin linuxin jota pitää tubuttaa.
        Täälläkin kovasti yritetään tubuttaa linuksia mutta kuka sellaisen haluaa kun parempiakin on.

        Vindovs tuputetaan väkisin koneen mukana.


      • Linuks itkee...†
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Vindovs tuputetaan väkisin koneen mukana.

        Tuputa sinä sitä tubutintasi - onhan tämä vapaa markkinatalous!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe