Miten gothic lolitaksi?

ARKAJALKA~

hei. olen ajatellut gothic lolitaksi ryhtymistä, mutta en oikein uskalla. haluaisin olla erillainen mutta en silti niin erottua.. mikä auttaisi? haluaisin kovasti oman tyylin, mutta en todellakaan uskalla. Sitäpaitsi en löydä vaatteita mistään. ;_; Apua!

14

2948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ainakaan naiselle sellasta suosittelisi.. näyttää nimittäin aika pelottavalta.. ja rumaltakin.. kyl sitä muutenkin pystyy erottumaan...

• Gothic Mörkö

Vitsin murjaisit...

• ...

Joo, älä vaan missään nimessä laita päälles mitään sellasta, mistä oikeesti tykkäisit!!! se on parempi et pysyttelet ihan piilossa vaan ettei KUKAAN HUOMAA, on tää maailma sen verran pieni.

Niin, jos et tajunnut, niin vittuilin ;)

• ARKAJALKA~

joo tajusin... >__>
        kiitos vaan vastauksista kaikille autoitte tosi paljon mua. ;

• neito

Kyllä niitä vaatteita löytyy jos pidät silmäsi auki. Ja mikähän estää sua niitä päälle pistämästä? Oma tyyli löytyy kokeilemalla. Joten rohkeesti vaan, laitat päälles sitä mistä pidät ja kannat vaattees yhtään ajattelematta, pitääkö joku tyylistäsi vai ei, kunhan ite pidät! :)

Eikä sitä tyyliä tartte yhdessä yössä muuttaa, vaan jos löydät jotain kivaa... laukun, vyön, alusvaatteet tai vaikka hiussoljen, osta se ja ala pikkuhiljaa muokkaamaan tyyliäsi.

Susta itestäs se lähtee, eikä kenestäkään muusta tän palstan lukijasta!

• Minä

Minusta olisi ihanaa olla egl. ongelma on tosiaan vain siinä, että niitä vaatteita ei löydy. Mutta kuten joku jo sanoi, vähitellen, aloita hiussoljesta.
      Minulla on aika samanlainen ongelma. Sellaiset vaatteet, joita pitäisin mielelläni ovat kiven takana tai sitten sopimattomia tiettyihin tilaisuuksiin. Mutta kyllä sitä aina jotain kivaa löytää. Ehkä. Jos löydät, niin kerro minullekin. =)

• hazelnut

Käykää vaikka kattelemassa http://morgana.hybridi.net/
        sieltä löytyy kivoja vaatteita sun muuta eikä nuo hinnat edes näytä päätä huimaavilta :)

• Minä
        hazelnut kirjoitti:

Käykää vaikka kattelemassa http://morgana.hybridi.net/
        sieltä löytyy kivoja vaatteita sun muuta eikä nuo hinnat edes näytä päätä huimaavilta :)

Jaa morganan hinnat ei ole kalliita? Nehän on täyttä riistoa... syitä, miksen ole aiemmin tilannut sieltä mitään, enkä aio tilata jatkossa.
        Lähinnä kaipaisin kaavoja.

• rrrrr
        Minä kirjoitti:

Jaa morganan hinnat ei ole kalliita? Nehän on täyttä riistoa... syitä, miksen ole aiemmin tilannut sieltä mitään, enkä aio tilata jatkossa.
        Lähinnä kaipaisin kaavoja.

Mitä itket että on huimat hinnat?
        Eiköhän egl ole sen verran harvinaista, ettei sitä henkka ja maukan massatuotannosta löydy. Erilaisuus maksaa. Ja tee ite kaavat. Tai ala itkemään että et osaa.

• Minä
        rrrrr kirjoitti:

Mitä itket että on huimat hinnat?
        Eiköhän egl ole sen verran harvinaista, ettei sitä henkka ja maukan massatuotannosta löydy. Erilaisuus maksaa. Ja tee ite kaavat. Tai ala itkemään että et osaa.

Jos osaisin tehdä kauniit kaavat, en niitä täältä kyselisi. Erilainen voi olla tuhlaamatta omaisuutta älyttömyyksiin.
        Ja oikeasti, pieni pusero maksaa jotain 60 e. Jos on varaa ostaa, niin siitä vaan. Minä en aio kannattaa morganaa.

• Wooster

Mikäli haluat olla erilainen niin ei varmaankaan kannata pukeutua jonkin alakulttuurin tai tietyn,uniformumaisen pukeutumistyylin mukaan vaan valita kaupasta itse ne vaatteet joista pitää, välittämättä siitä kuuluvatko ne johonkin tiettyyn tyyliin?

Ylipäänsä, joku valmis malli ei ole "oma tyyli".

• Tayon

Mikset vaikka tekisi vaatteitasi itse? Ei se niin vaikeaa voi olla. Ja miks haluut erottua?

• Nimetön

Ihan kyynel vierähtää poskelleni ajatellessa kuinka jotkut teinitytöt raiskaavat tyyliä ihan vain sen takia että haluavat olla erillaisia ja haluavat erottua joukosta tietämättä itse tyylistä yhtikäs mitään muuta kun lähinnä "se vain näyttää kivalta"

Ette te herranjestas voi alkaa tuosta noin vain pitämään jostain tyylistä. Jos aidosti pitää jostain niin kyllä osaa hakeutua paikkoihin joista vaatteitakin löytyy ;___; Eikä kaikki tapahdu sormia napsauttamalla.

Raiskarit

-Olen hyvin pettynyt.

• Raven-chan

Ensinnäkin, kannattaa pukeutua tyyliin jossa viihtyy ja tuntee itsensä varmaksi ja kauniiksi.
      Vaatteita löytyy Fanplusfriendistä, Angelic Prettyltä,Baby the stars shine brightiltä ja sitten suomalaisistakin nettikaupoista kuten esim. Harajuku ja ihana ja halpa Sweet-sweet-shop.
      Enfant Terriblestä löytyy kaavoja hameille ja sen sellaisille ja muita hyviä vinkkejä muillekin kuin gothic lolitoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4367
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      231
      3002
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe