Löysin haamuauton Las Vierrasta!

joona654

Löysin haamuauton Las Vierran lähellä olevan bensaaseman takaa.
Se oli erään sillan vieressä se bensaasema, siiis siellä aavikolla.
Se jotenkin oli parkkeerattu sinne.
Kartanruutu on tulossa pian.

11

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki rikkinäiset autot (en muista nimeä) ei ole aaveautoja ellei se sitten liiku ilmankuljettajaa noita pysäköityjä "aaveautoja" on monessa paikkaa mm.keskellä metsää E-F 3 ruudussa,sit siel missä on hinausauto ja betoniautoja (en muista missä) sielä myös on hajonnut "aave"auto

      • joona654

        A-3 on se ruutu, ja jos katsot sen ruudun paikannimiä, niin siellä kartassa pitäisi lukea Valle Ocualtado. Jos katsot karttaa tarkasti niin huomaat sen Valle Ocualtado sanan vieressä harmaata aluetta, eli siellä se on.
        Ottakaa huomioon etsinnöissa korkea hiekka/kivi- vuori (joka on siinä sen aaveauton vieressä), lähellä oleva silta, ja bensa-asema. Muistakaa että se on bensa-aseman takana.
        Mutta olen nähnyt sen F-3 ruudun haamuauton, koska se on ihan Back'O Beyonin vieressä.

        Tässä linkki teille kartta jossa on kaikki pelin parkkeeratut autot: http://koti.mbnet.fi/kotkaz/kuvat/sa_vehicles.png
        Mielenkiintoisista tuossa kartassa on, että siihen on merkitty kaiki haamuautotkin myös, eli ne haamuautot lukevat kartassa näin:
        "Ghost Car" ja muut romuttuneet autot joita ei ehkä luokitella haamuautoiksi on kirjoitettu sanalla: Glendale.
        Glendaleja lukee yhteensä siinä kartalla Las Vierran alueella 4.
        San Fierran alueella siinä kartassa on haamuautoja 3, joista yksi lukee sanalla "Ghost Car" ja loput lukevat sanalla Glendale.
        Ja Los Santosin alueella 1, joka on Glendale.

        Kartalla Las Vierran alueella Glendalet(2 kpl) sijaitsevat Las Vierran pohjois-osassa ja loput (2 kpl) Area 69 alapuolella.

        San Fierran alueella "Ghos Car" sijaitsee Back'O Beyonin alueella, kuten sijaitsee myös Glendaletkin samalla alueella.

        Los Santosissa sijaitsee 1 Glendale kaupungin pohois-osassa Red Coyntryn vasemmalla puolella.

        Kartalla sijaitsee myös muita kiinnostavia autoja kuten Monster ja Sandking.
        Sandking on monsterin tapainen auto, jossa on tarrat, ja jouset, joita saa Trans Fenderiltä.
        (siis ei tarroja).

        Mukavia etsiskelyhetkiä!


      • joona654
        joona654 kirjoitti:

        A-3 on se ruutu, ja jos katsot sen ruudun paikannimiä, niin siellä kartassa pitäisi lukea Valle Ocualtado. Jos katsot karttaa tarkasti niin huomaat sen Valle Ocualtado sanan vieressä harmaata aluetta, eli siellä se on.
        Ottakaa huomioon etsinnöissa korkea hiekka/kivi- vuori (joka on siinä sen aaveauton vieressä), lähellä oleva silta, ja bensa-asema. Muistakaa että se on bensa-aseman takana.
        Mutta olen nähnyt sen F-3 ruudun haamuauton, koska se on ihan Back'O Beyonin vieressä.

        Tässä linkki teille kartta jossa on kaikki pelin parkkeeratut autot: http://koti.mbnet.fi/kotkaz/kuvat/sa_vehicles.png
        Mielenkiintoisista tuossa kartassa on, että siihen on merkitty kaiki haamuautotkin myös, eli ne haamuautot lukevat kartassa näin:
        "Ghost Car" ja muut romuttuneet autot joita ei ehkä luokitella haamuautoiksi on kirjoitettu sanalla: Glendale.
        Glendaleja lukee yhteensä siinä kartalla Las Vierran alueella 4.
        San Fierran alueella siinä kartassa on haamuautoja 3, joista yksi lukee sanalla "Ghost Car" ja loput lukevat sanalla Glendale.
        Ja Los Santosin alueella 1, joka on Glendale.

        Kartalla Las Vierran alueella Glendalet(2 kpl) sijaitsevat Las Vierran pohjois-osassa ja loput (2 kpl) Area 69 alapuolella.

        San Fierran alueella "Ghos Car" sijaitsee Back'O Beyonin alueella, kuten sijaitsee myös Glendaletkin samalla alueella.

        Los Santosissa sijaitsee 1 Glendale kaupungin pohois-osassa Red Coyntryn vasemmalla puolella.

        Kartalla sijaitsee myös muita kiinnostavia autoja kuten Monster ja Sandking.
        Sandking on monsterin tapainen auto, jossa on tarrat, ja jouset, joita saa Trans Fenderiltä.
        (siis ei tarroja).

        Mukavia etsiskelyhetkiä!

        Kartan saa isommaksi pitämällä hiirtä vähän aikaa kunnes oikeaan alanurkkaan tulee semmoinen
        neliöjuttu ja painat sitten sitä.
        Siro noi yhdyssana jutut.


      • tyrmistynyt
        joona654 kirjoitti:

        A-3 on se ruutu, ja jos katsot sen ruudun paikannimiä, niin siellä kartassa pitäisi lukea Valle Ocualtado. Jos katsot karttaa tarkasti niin huomaat sen Valle Ocualtado sanan vieressä harmaata aluetta, eli siellä se on.
        Ottakaa huomioon etsinnöissa korkea hiekka/kivi- vuori (joka on siinä sen aaveauton vieressä), lähellä oleva silta, ja bensa-asema. Muistakaa että se on bensa-aseman takana.
        Mutta olen nähnyt sen F-3 ruudun haamuauton, koska se on ihan Back'O Beyonin vieressä.

        Tässä linkki teille kartta jossa on kaikki pelin parkkeeratut autot: http://koti.mbnet.fi/kotkaz/kuvat/sa_vehicles.png
        Mielenkiintoisista tuossa kartassa on, että siihen on merkitty kaiki haamuautotkin myös, eli ne haamuautot lukevat kartassa näin:
        "Ghost Car" ja muut romuttuneet autot joita ei ehkä luokitella haamuautoiksi on kirjoitettu sanalla: Glendale.
        Glendaleja lukee yhteensä siinä kartalla Las Vierran alueella 4.
        San Fierran alueella siinä kartassa on haamuautoja 3, joista yksi lukee sanalla "Ghost Car" ja loput lukevat sanalla Glendale.
        Ja Los Santosin alueella 1, joka on Glendale.

        Kartalla Las Vierran alueella Glendalet(2 kpl) sijaitsevat Las Vierran pohjois-osassa ja loput (2 kpl) Area 69 alapuolella.

        San Fierran alueella "Ghos Car" sijaitsee Back'O Beyonin alueella, kuten sijaitsee myös Glendaletkin samalla alueella.

        Los Santosissa sijaitsee 1 Glendale kaupungin pohois-osassa Red Coyntryn vasemmalla puolella.

        Kartalla sijaitsee myös muita kiinnostavia autoja kuten Monster ja Sandking.
        Sandking on monsterin tapainen auto, jossa on tarrat, ja jouset, joita saa Trans Fenderiltä.
        (siis ei tarroja).

        Mukavia etsiskelyhetkiä!

        Hiukan paikannimistöä tietämättömille:

        Valle Ocualtado = Valle Ocultado
        Back'O Beyon = Back O' Beyond
        Las Vierra = Las Venturas
        Red Coyntry = Red Country

        PS. Niille, jotka syyttävät minua pilkunnussinnasta mainittakoon, että esim. se ei ole sama asuuko Helsingissä vai Helnitskissä. Paikannimet pitää osata.


      • tyrmistynyt
        tyrmistynyt kirjoitti:

        Hiukan paikannimistöä tietämättömille:

        Valle Ocualtado = Valle Ocultado
        Back'O Beyon = Back O' Beyond
        Las Vierra = Las Venturas
        Red Coyntry = Red Country

        PS. Niille, jotka syyttävät minua pilkunnussinnasta mainittakoon, että esim. se ei ole sama asuuko Helsingissä vai Helnitskissä. Paikannimet pitää osata.

        PUKLPUKL VAUVAT PUKL ELI RED COUNTY EI REDKAH COUASNTY JOTEN HAISTAKAA MINUN VIESTIÄNI!!!!!!


    • äiti!!!!!

      Bensaasema = Bensa-asema
      Kartanruutu = Kartan ruutu (Ei ole yhdyssana)

      Haamuauto = Kumma kyllä kirjoitit oikein.

      Hyvää Joulua!

    • hihhhii

      San Andreasin kaupungit ovat kylläkin Los Santos, San Fierra ja _Las Venturas_ ei Las Vierra kuten väitit.

      • joku2345

        Se on SAN FIERRO eikä SAN FIERRA.


      • tyrmistynyt
        joku2345 kirjoitti:

        Se on SAN FIERRO eikä SAN FIERRA.

        olen japaniisi sithed ELI VAUVAT PUKL VAAN NIIN! GORURUGORTONKIGIRJTUEJVB ostSOGKA oITEKBIgotk JOTEN OLKAA hiJLAH, KSOKSA OLNE IRC KIELINNE HEUEHUEUEEHE SCHEISSE! OLEN TALVIORAVA


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Back o beyondissa on liikkuva haamuauto

      • löllötin

        Joo mun peräreijässäki on haamukakka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe