hei!
Vähän yli nelikymppinen siisti, sopusuhtainen (173/74), kiva mies Helsingistä hakee tanssipartneria Taitokolmion kursseille joko Tuusulaan tai Keravalle. Päivät ovat joko maanantai tai torstai ja itse en ole kovin paljon tanssinut - kiinnostaa lähinnä nämä perinteiset ravintolatanssit kuten (hidas) valssi, tango, foksi, jive.
Voi perkule
liian pitkällä ....Kerrankin mies hakee
Pitäsköhän mun ihan sun tähtes muuttaa Tuusulaan?15 min..
Helsingistä ajaa autolla Tuusulaan varttitunnissa..Kerrankin mies hakee
Ei ole autoa, eikä edes ajotaitoa...Jos ei muuta...
Olen itse hakemassa paria lattareihin tai boogie-woogieen ensisijaisesti, ja miel. lähempänä Hesaa, mutta jos ei noihin paria löydy, voisin harkita tätä. Ainakin tunnit alkavat tarpeeksi myöhään että töistä ehdin.Onko tietoa mitä kurssit maksavat? tähän kun tulee matkakulut sitten päälle.
Itse hallitsen foxin/tangon, valssin, fuskun ja humpan "alkeet" eli perusaskeleet, eli paljon lajeja vielä ihan osaamattomissa ja treeni ei pahitteeksi noissakaan.
Oma ilmoitukseni täällä 19.12., ks tietoni siitä, jos kiinnostaa.
Tanssipartneri
hei Trixie!Nämä jutu löytyvät nettisivuilta www.taitokolmio.net
Aloitus voisi olla ma 10.1 klo 19.15 Keravalla ja siellä tammikuu. Loppukuusta siirto Tuusulaan ja siellä aloitus aina torstaisin 19.45 ja tällä mentäis alkukevääseen saakka..
Mikäli olet edelleen kiinnostunut niin ilmoita sähköpostiosoitteesi niin voidaan tarkemmin sopia jatkosta. Kiitos.
Tuusula / to ei käy
Pystyt lähettämään mulle www.tanssi.netin keskustelu -palstalla mailia (kun kirjaudut sinne. Siellä voin vastata sulle yksityisesti ja kertoa mailiosoitteeni.) Osastossa "Viimeinen viikko" aihealue "Tanssilajit ja niiden harjoittelu" Trixien 23.12. jättämä viesti "Kurssipari hakusessa".Vielä en osaa sanoa lähdenkö Keravallekaan asti, etsin nyt vielä näihin Hesan kouluille paria, mutta to/Tuusula ei onnaa, kun sinne pitäisi mennä juna+bussi? ja kävely? ja hikisenä sama takaisin, ei onnaa, ja torstaisin mulla on usein muuta menoa. (en tosin löytänyt koko paikkaa kartalta). Torst Lavatanssit-ohjelma on myös juuri sitä mitä mä jo osaankin, helmik. eteenp.
Katsoin mainitsemaasi (graafikon horror) sivustoa, en löytänyt mitään hintatietoja. Täytynee soittaa. Mikä näistä sua siis kiinnostaa - onko tarkoitus tanssia koko ilta, ensin jivellä hikeen ja sitten hidasta valssia ? Mulle sopisi hitaat + tango/lattari/swing, koska ehtimiseni kuudeksi jiveen Keravalle asti on täysin töistä riippuvaa ja etukäteen ennakoimatonta.
tunneilla mukana ollut
Olen jo syyskauden käynyt noilla Taitokolmion kursseilla ja aion jatkaa keväänkin. Tuusulan tunneille pääsen miltei aina ja Keravallekin yritän. Nyt pari ekaa Keravan maanantaita on vielä epävarmoja, hidasta valssia tekis kyllä mieli päästä harjoittelemaan. Olen ollut ilman vakiparia, mutta suhthyvin on parinvaihtokin toiminut. Keravalla on ollut aika paljon porukkaa ja välillä vähän ahdastakin mutta Tuusulaan on mahtunut hyvin, ja näin naisena ollut usein se mukava tilanne että miehiä on ollut enemmän! Mikä taas miehistä ei tietysti ole niin mukavaa.Tervetuloa mukaan parilla tai ilman. Parittomana olen ainakin minä paikalla 13.1.
Sami
hei!Hidas valssi kiinnostaa kyllä minuakin. Luulisin ehtiväni Keravalle maanantaisin juuri 19.15 - myöhemmin nuo Tuusulan ajat sopivat huomattavasti paremmin ja siellähän on sitten tuota valssia, foksia ja tangoa talven mittaan.
Samille: Olitko maanantaina / torstaina
Maanantaina en ehtinyt mukaan hitaaseen valssiin mutta viimeinsen tunnin olin mukana hitaissa iskelmissä. Olitko Sami paikalla,ja jos niin miltä kurssi tuntui?Torstain tunneillakin Tuusulassa oli oikein runsas osanotto. Taisi olla enemmän porukkaa kuin koskaan kun olen ollut mukana. Ihan mukavaa kuitenkin.
Maanantaina taas Keravalle, nyt toivottavasti ajoissa.
Mari
Marille..
Mari, en ollut mukana. Oon käännellyt ja väännellyt tätä. Aloittaisin tod.näk. Tuusulassa 27.1 eli valssilla ja sen jälkeen foksi, tango ja ehkä häävalssikin. Myöhäisempi aika sopii mulle paremmin kuin toi Kerava.Mutta en viitsisi lähteä vain kokeilemaan löytyykö ylimääräisiä pareja vaan haluaisin löytää vakiparin, jonka kanssa saa sitten koko ajan harjoitella.
kerrankin mies
Ei sua kiinnostaisi harjoitella Helsingissä...Hki
Kerro mitä sulla on mielessä ja missä päin Helsinkiä?Kerrankin mies...
Olen käynyt viime syksynä Pasilan Pilvistepsissä, mutta siellä ei voi edetä mihinkään, jollei ole omaa paria ja se tilanne on nyt just kohta edessä.Viime kevään kävin Tanssiklubi Starissa, jossa vaihdettiin kyllä pareja, mutta toiset olivat aloittaneet jo syksyllä. Muuten paikka oli mukava.
Aloitin viime syksynä sekä kilpatanssin alkeet että boogie woogien, mutta molemmat kaatuivat siihen, ettei ollut omaa paria.
Haluaisin löytää oman parin, jonka kanssa harjoitella, oppia uusia tanssejakin ja käydä vaikka tanssimassa ja lavoilla kesäisin.
Tänään viimeksi totesin jollekin, että tanssivat miehet ovat kai kuolleet sukupuuttoon, kun ei niitä sopivia tahdo löytää.
Ja on aivan hirveä hinku päästä parketille liitelemään.
Ehkä..
hei!Kirjoittele suoraan mulle sulkis@suomi24.fi niin
katsotaan löydettäiskö mitään joka sopis molemmille. Kiitti.
Vieläkö..
hei!Löysin tällaisen todella vanhan viesti kun googletin...
Minä olen käynyt Starin kilpatanssin alkeet, etsin nyt paria jatkokurssille. Olisiko kiinnostusta?
tanssipartneri
heiItse olen ajatellut Keravan kurssia... Olen nelikymppinen sopusuhtainen mukava 157 cm nainen. tanssinut jo jonkin verran. Monet lajit kiinnostaa.
Ja 55-vuotias 165 cm pituinen, virkeä, hoikka ja nuorekas nainen etsii tanssipartneria syyskuun 1. päivä 2011 joka torstai-iltaisin alkavaan tanssiharrastukseen tasolta alkeiskurssi.
Tunnit ovat tanssiseuran järjestämiä ja pidetään Helsingin keskustassa. Kysymyksessä on vakio paritanssi, joten yksin siellä olisi varmasti melko orpoa tanssia. Alkeistunnille voi osallistua ilman aiempaa tanssikokemusta. Kurssi kestää vuoden ja sisältää F-luokan tanssit: englantilainen valssi, quickstep, chacha ja jive.
Nimerkki TUUTKO TANSSIIN