Heips kaikille. Lueskelin tämän sivun aiheita ja huomasin että oma tilanteeni on päinvastakkainen.
No kuitenkin teille kaikille jotka todella kärsitte herkästä rakosta, niin apu löytyy ihan omasta aktiivisuudesta.
Ketä teistä harrastaa aktiivisesti keskikehon voimatreeniä? Siis tavallista kuntosaliharjoittelua ei siis lueta mukaan, vaan voimaharjoittelua jossa pääpaino on keskikehossa.
Omasta 15-vuoden kokemuksestani, lukuisista hieronnoista, kirjoista yms. asioista voin sanoa että siitä on juuri kyse.
Ihmisen rakkoa kun voi hallita juuri noilla lihaksilla. Ei pelkästään niillä, onhan rakon seinämässäkin lihaksistoa ja siihen tietyt lääkkeet taasen auttavat. Mutta muutama treeni vihje tässä teille.
Tee staattisia voimaliikkeitä.
Tee maastavetoa vapailla painoilla.
Tee vatsalihaksia (eri variaatioita)
Venyttele kunnolla, venyttele oikein ja tee venytykset nimenomaan oikeassa järjestyksessä!
Mielen hallinta sekä oman kehon hallinta on kummantkin ihan yhtä tärkeitä.
Mielen hallintaan oikeat lääkkeet tietysti toimivat myös, mutta molempiin sinä voit vaikuttaa, riippuu omasta aktiivisuudesta.
Pidättelyvaivoihin muutama todella hyvä keino
1
818
Vastaukset
- valaisemiseksi.
Aina ei ole pidätysongelmista kyse treenaamattomudesta tai halusta treenata.
Taustalla voi olla ja näin usein onkin, jokin sairaus.
Olen myös itse lukenut palstan juttuja ja todennut että näin varmaan on.
Virtsanpidätys ongelmia liittyy moniin sairauksiin mm. monet neurologiset sairaudet, MS, Parkinsonin tauti ja monet muut jotka vaikuttavat lihasten toimintaan kuten onnettomuuksien aiheuttamat jälkitilat ja psyyykkiset sairaudet mainiten.
Ei ole kuitenkaan sääntö, että jokaisella tämän tapaisia sairauksia sairastavalla olisi pidätys vaikeuksia tai vaikeus tyhjentää normaalisti rakko.
Käytännöllisesti katsoen koko ikäni treenanneena ja nyttemmin sairastuneena, tiedän mistä puhun. Liikunnallisen taustan omaavana ehkä sain tämän kaltaisia ongelmia siirrettyä kauemmaksi.
Jotta tällaiset asiat ymmärretään täysin, niin luulen, että täytyy itse sairastua, ennen kuin asia on käsitetty täysin. Kenenkään sairastumista en tietenkään toivo.
Vatsalihasten treenaamisesta näissä ongelmissa aloitetaan liki aina ja edetään tarpeenmukaan kunnes kaikki konstit on käyty läpi.
Henkilö kenelle rakkovaivat ovat yksi ja ainot sairaus ilman taustalla olevaa sairautta saa yleensä jumpasta myös helpottavaa apua.
Kiitos kuitenkin kirjoituksestasi, ehkäpä jollekkin siitä on apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472