baldur2 v.23037 crack

pööööööööööööö

tietääkö kukaan mistä löytäis no cd crackin baldur2 versioon 23037 vai toimiiko se muilla no cd crack versioilla

6

2183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kharadak

Tällä foorumillahan on kiellettyä näistä aiheista puhua. Emme saa yllyttää millään muotoa ihmisiä tämäntyyliseen "rikokseen", joten luultavasti sinun on turha odottaa vastausta tähän kysymykseesi.

• Boo

Ei ole missään kielletty ettei nocd-crackkejä saisi käyttää. Vaikka itselläni on alkuperäinen versio pelistä, otan silti kyseisen crackin käyttöön jos sellaisen löydän. Tällöin ei tarvitse laitella levyjä asemaan pelitellessä.

• Pelimies-77

Jep Khadarakilla on pointtia tekstissään; luulisin että parempi paikka kysellä nocd-fileistä on joku p2p-ohjelmiin keskittynyt keskustelualue/palsta :D

• hjälppii
        Pelimies-77 kirjoitti:

Jep Khadarakilla on pointtia tekstissään; luulisin että parempi paikka kysellä nocd-fileistä on joku p2p-ohjelmiin keskittynyt keskustelualue/palsta :D

niin hei miten noita nocd cräkkejä käytetään? laitoin bfv (battefield vietnam) ja sano et file size didn't match?!?

• Jokunen
        hjälppii kirjoitti:

niin hei miten noita nocd cräkkejä käytetään? laitoin bfv (battefield vietnam) ja sano et file size didn't match?!?

en ymmärrä miten ihmeessä teette tästä asiasta laitonta? hehe.. http://www.gamecopyworld.com/ tuolta varmasti löytyy jotain jollei niin Googlesta vaan etsimään. "NoCD" "pelinimi".

Itse olen kiroillut pitkään välillä kun pelit on 3-5CD:tä (Kuten baldur's gate esim.) ja sitten saa tapella kun CD:tä vaihtaa jatkuvasti.

Jopa osassa Unofficial Addoneja on Sisään rakennettu NoCD baldur's gate 2:seen ja on ne silti Biowaren suosituimpien unofficial Expansionien kohdalla.

• Loiaoefjoi

Loiaoefjoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe