Paula Abdul on nainen, joka paranee vanhetessaan! Voi juku mikä namu. En ihmettele vaikka Simon käy väkisin sen kimppuun välillä muka leikillään.
Paula Abdul = herkku!!!!
melekonen
7
1705
Vastaukset
- vane
Onko sen ääni jotenkin vaurioittunut?
- -----------
Onko tietoa minkä ikäinen tämä Paula on?
- Katih
Paula Abdul on syntynyt 19.6.1962
- Abdul11w
Paula on mun Täti oon ite 11 vuotias.Kiitos Välitän noi kaikki Paulalle
- jonne
Olisko kiinnostavaa tietää minkälainen hän on ilman meikkiä, ei varmaan enää herkku olisi! :D
- paula abdul fani
Joo olis kiva nähä se ilman meikkejä en usko et ois sillon enään kovinkaan kaunis... :]
Paula abdul on tosi kaunis ihana!!
Joo ei oo mikään ihme et simo käy aina välil kiinni paulaan :)
- tie34
hah haa et näkojään tunne simonia ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462