willhill ja voitonmaksu?

Jarmo

Onko kellään kokemuksia kuinka kauan voittojen tuleminen tilille kestää WillHillillä? Käytin tilisiirtoa missä on swiftit ja ibanit ja kaikki muut tarvittavat nopeuttavat tilinumerot mutta viikko ja päivä mennyt jo??

7

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikka

En oo ikinä kotiuttanut sieltä pankkitilille, mutta netelleriin kyllä ja se on ainakin todella hidasta.
      Suurin osa paikoista maksaa nykyään vuorokaudessa, korkeintaan kahdessa. WillHillillä meni viimeks 4.

Eli sen mukaan tilisiirrossa vois hyvinkin mennä reilu viikko, vaikkei mitään ongelmia oliskaan.

• kyle

Kotiuttamiseen meni mulle nettellerille puolitoista viikkoa.. oli hermoja raastavaa ku olis ollu kiire toiseen paikkaan.

• Mikko55

Kauan kestää voittojen saaminen ja on käynyt mielessä saako niitä edes... Hienot on sivut ja jne, mut muualle kehotan pelaajia siirtymään. Tuo luotettavuus ja rahojen siirron nopeushan se pelaajia puoleensa vetää...

• Axe

William Hill on kaikkien tunnettujen vahtikoirien suosituslistoilla. On käytännössä täysin varmaa, että sen luotettavuudessa ei ole mitään ongelmia. Minulla ei ole ollut rahansiirroissa vaikeuksia.

• Mape
        Axe kirjoitti:

William Hill on kaikkien tunnettujen vahtikoirien suosituslistoilla. On käytännössä täysin varmaa, että sen luotettavuudessa ei ole mitään ongelmia. Minulla ei ole ollut rahansiirroissa vaikeuksia.

ei tosiaan helpolla voittoja oo tullu tilille..on tää sen verran iso wirma mut kauan kestää silti. se ken puolustaa niin kyl hyvä mäihä on käyny...Ite piti antaa uudestaan todisteet et kyseessä on oma pankkitili-ei kyl sillon ihmetelty ku talletin muijan visalla..

• jorma78
        Axe kirjoitti:

Tunnettu on ja hyvä?? Ketä haluais ylipäänsä pelata paikassa josta omien rahojen takaisinmaksu kestää 2viikkoo??

• Axe
        Mape kirjoitti:

ei tosiaan helpolla voittoja oo tullu tilille..on tää sen verran iso wirma mut kauan kestää silti. se ken puolustaa niin kyl hyvä mäihä on käyny...Ite piti antaa uudestaan todisteet et kyseessä on oma pankkitili-ei kyl sillon ihmetelty ku talletin muijan visalla..

MAPE. Ongelmia syntyy, jos maksat toisen luottokortilla. Eihän niin voi tehdä missään. Voi olla, että voittoja ei sinulle makseta.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että William Hillin turvajärjestelmän olisi pitänyt hälyyttää jo siinä vaiheessa, kun teit talletuksen. Turha tässä tapauksessa on kuitenkaan WH:ta syyttää tai puolustaa. Olennaista on "pelastaa" rahasi.

Kuinka suuresta summasta on kysymys? Onko WH palauttanut talletetun summan luottokortille (tämä heidän joka tapauksessa pitää tehdä)? Mitä he ovat sinulle tähän asti sanoneet? Ovatko he luvanneet maksaa voittosi siitä huolimatta, että talletit vaimosi visalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe