Mieleenpainuva yo

Nimetön

Hohhoijaa..viime yona herattiin Krabilla puheluun, joka tuli Hua hinista: avakkaa teevee, uus tsunami vaara. Kamat kassiin ja ei kun hotellia kohti joka sijaitsi maen paalla. Siella meita oli 30 suomalaista.
Naurattaa, ku lukee noita hesarin ja iltalehden juttuja, etta thaimaalaiset olisivat olleet tietoisia asiasta tai etta hotellin henkilokunta olisi infottu asiakkaita. Paskan marjat! Kukaan ei tiennyt mistaan mitaan...
Onneks aallot jai tulematta.
Suuri kiitos Aurinkomatkojen oppaille!

73

51360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

Ja sitten tänne kerkesit heti kirjottelemaan kuinka matkallasi ei tapahtunutkaan mitään niin järkyttävää kuin mitä kokivat ihmiset tapaninpäivänä ja sen jälkeen! Voi sinua raukkaa kuinka kurja reissu! Ja tietysti on se kamalaa kuinka huonoa se on tuo hotelleiden henkilökunta!Vaikka tapaninpäivän tsunamin aikaan moitittiin hotellin henkilökuntaa niin kokemuksesta tiedän henkilökunnan tehneen parhaansa! Valitse hottellisi paremmin :) ja vaikkapa kokeile ihan aidosti Thaimaata! :)

• namnlös

Joku purkaa taas näköjään henk.koht ongelmia syyttömiin...Eihän tuossa aloitusviestissä ollut mitään mikä antoi aihetta tollaseen typerään surkutteluun!

Järistys oli paha ja onneksi siihen osattiin suhtautua tällä kertaa tarpeellisella vakavuudella mutta tapaninpäivän tsunami oli ja pysyy kuitenkin erittäin erikoisena katastrofina.Turha näitten iltapäivälehtien on sen takia pakko repiä kuka ties mitä otsikkoja asioista...

• voi voi
        namnlös kirjoitti:

Joku purkaa taas näköjään henk.koht ongelmia syyttömiin...Eihän tuossa aloitusviestissä ollut mitään mikä antoi aihetta tollaseen typerään surkutteluun!

Järistys oli paha ja onneksi siihen osattiin suhtautua tällä kertaa tarpeellisella vakavuudella mutta tapaninpäivän tsunami oli ja pysyy kuitenkin erittäin erikoisena katastrofina.Turha näitten iltapäivälehtien on sen takia pakko repiä kuka ties mitä otsikkoja asioista...

Siis minun mielestäni tuo on naurettavaa JOS on matkalla, lomalla niin hetikö kirjoittaisi tänne suomi24:n keskustelupalstalle millainen yö oli??? Herätys!!! Matka? lienee todella tylsä tai sitten todella paha addikti 24:een!!! Siis lukisin tämän vietin kirjoittajan vain näihin huomionkipeisiin ihmisiin kenelle ei todella tapahdu mitään!

• tiitu

mieleenpainuva yö: hei sulla on kieltämättä vähä hohhoi asenne. Kaikki olis ollu sillon tapaninpäivänä ikionnellisii, jos ne ois saanu ees jotain tietoo, et olis voinu mennä vuorille. Et ei tarvi valittaa.

• aivotampio
        voi voi kirjoitti:

Siis minun mielestäni tuo on naurettavaa JOS on matkalla, lomalla niin hetikö kirjoittaisi tänne suomi24:n keskustelupalstalle millainen yö oli??? Herätys!!! Matka? lienee todella tylsä tai sitten todella paha addikti 24:een!!! Siis lukisin tämän vietin kirjoittajan vain näihin huomionkipeisiin ihmisiin kenelle ei todella tapahdu mitään!

Mika vittu teidan paata vaivaa siella kotisohvilla, ku joku kirjoittaa asiasta asiallisesti, niin ette osaa muuta ku suolata toisten jutut. Opetelkaa tampiot kirjoittamaan asiasta, alkaaka keskittyko muitten kirjoittajien haukkumiseen. Toivottavasti siella sun kotisohvalla kaikki on ok.
        ps. taalla Bangkokissa jaristys ei tuntunut millaan tavalla, ja viikon paasta ollan lahdossa iloisin mielin Phukettiin.

• Nimetön
        aivotampio kirjoitti:

Mika vittu teidan paata vaivaa siella kotisohvilla, ku joku kirjoittaa asiasta asiallisesti, niin ette osaa muuta ku suolata toisten jutut. Opetelkaa tampiot kirjoittamaan asiasta, alkaaka keskittyko muitten kirjoittajien haukkumiseen. Toivottavasti siella sun kotisohvalla kaikki on ok.
        ps. taalla Bangkokissa jaristys ei tuntunut millaan tavalla, ja viikon paasta ollan lahdossa iloisin mielin Phukettiin.

Kato, oli tanne yks jarkevakin viesti tullu.:)
        Hyvilla mielin tas on matkaa jatkettu kans. Kolmisen viikkoa viela ja sitten takas Suomeen.

• taasko?

onneks aallot jäi tulematta,suuri kiitos aurinkomatkojen oppaille!

• moolok

tuliko jumala mieleen?

• jumala

onko oikeesti jumalaa ja tsunamia olemassa mieti vähän

• Paras
        jumala kirjoitti:

onko oikeesti jumalaa ja tsunamia olemassa mieti vähän

musta oli tooosi hyvä et niitä ihmisii kuoli niin paljon ei tule kaupasssakaan ruuhkaa

• muumi
        Paras kirjoitti:

musta oli tooosi hyvä et niitä ihmisii kuoli niin paljon ei tule kaupasssakaan ruuhkaa

Kyllä täällä palstalla on välillä täys idioot-
        teja,niin kun nyt tämäkin nimimerk.??? paras.
        Että osaat olla ilkeä,sinusta kivaa kun ihmisiä kuolee.Entäs jos omaisia kuolee hihhuloitko samalla tavalla.Joskus erehdyn lukemaan näitä mutta ei tätä kauan jaksa,niin ovat törkeitä kommentit

• Nimetön
        muumi kirjoitti:

Kyllä täällä palstalla on välillä täys idioot-
        teja,niin kun nyt tämäkin nimimerk.??? paras.
        Että osaat olla ilkeä,sinusta kivaa kun ihmisiä kuolee.Entäs jos omaisia kuolee hihhuloitko samalla tavalla.Joskus erehdyn lukemaan näitä mutta ei tätä kauan jaksa,niin ovat törkeitä kommentit

totta se on

• öö aapisen kulmassa

Mukavasti ja uskottavasti muten kirjoitettu - jätetty äät ja ööt laittamatta ja kikkailut ae:nkin kanssa, mutta voi sentään, kun nimimerkkiin on "vanhingossa" tullut öö...Eikös se sekin olisi pitänyt kirjoittaa paikallisella näppäimistöllä "nimeton"?

• että

Hyvä, että teitä tarkkakatseisia ihmisiä vielä löytyy.... hyvä huomio tuo Ö.

Surullista sinällään, että jonkun pitää feikata ja kirjoitella tänne mielikuvitusjuttuja.

• Nimetön
        että kirjoitti:

Surullista sinällään, että jonkun pitää feikata ja kirjoitella tänne mielikuvitusjuttuja.

Nimimerkki
        Et ole vielä rekisteröinyt nimimerkkiä Galleriaan. Käy rekisteröimässä itsellesi nimimerkki tai viestisi lähtetään nimimerkillä NimetÖn.

..tampiot. :)

• Tommi Tampio
        Nimetön kirjoitti:

Nimimerkki
        Et ole vielä rekisteröinyt nimimerkkiä Galleriaan. Käy rekisteröimässä itsellesi nimimerkki tai viestisi lähtetään nimimerkillä NimetÖn.

..tampiot. :)

Ei se täällä mene noin - jollain muulla palstalla ehkä.

• Menee...
        Tommi Tampio kirjoitti:

Ei se täällä mene noin - jollain muulla palstalla ehkä.

Tunnen Porvoosta by the way yhen juntin Tommi Tampion. Ja suomi24sessa tulee nimetön, juuri niin kuin sanottiin.

• mäne
        Menee... kirjoitti:

Tunnen Porvoosta by the way yhen juntin Tommi Tampion. Ja suomi24sessa tulee nimetön, juuri niin kuin sanottiin.

Ei tule nimetöntä, vaan nimmarin pitää sisältää vähintään kolme kirjainta/merkkiä. Otsikonkin tulee sisältää vähintään 3 merkkiä - kokeilin sitä tässä samalla!

• copy paste
        että kirjoitti:

Saa sen ö:n copy pasteamallakin, kuten mina juuri tein...tuosta yllaolevasta tekstista.

• veikko

Hei,

Täällä on aina niin tietäväistä porukkaa, että ei voi kuin ihaillen katsella. Thaimaalaisessa näppäimistössä ei ole skandeja, mutta xp:ssä voi valita näppäimistötyypin halunsa mukaan.

Henkilökohtaisesti en ota kantaa aloitusviestin aitouteen. Itse kirjoitin kyseiselle palstalle 28.12.2004 Kata Beachilta kun tilanne alkoi rauhoittua ja odottelimme evakuointilentoa. Mediasta Suomessa saatu kuva ei vastannut tuolloin tilannetta paikanpäällä. Minut haukittiin tuolloin pystyyn ja väitettiin huijaavani, kun kesken viestin hoksasin valita näppäimistöksi SWE tyypin jossa oli skandit.

P.S Lomavideoilla ja kuvissa on useita tuttuja, jotka eivät tulleet elävinä kotiin, että tämä ei ole minulle leikin asia. Arvostelija mekää itseenne!

• NimetÖn

meneppä vaikka sähköpostiisi mutta ÄLÄ kirjaudu ulos ja tule tänne kirjoittamaan viestiä niin automaattisesti siihen nimimerkin kohtaan tulee "Nimetön" ellet sitten ole rekannut itsellesi nimimerkkiä! ottakaa asioista selvää ennen kun alatte syyttelemään toisia

• ei onnistu
        NimetÖn kirjoitti:

meneppä vaikka sähköpostiisi mutta ÄLÄ kirjaudu ulos ja tule tänne kirjoittamaan viestiä niin automaattisesti siihen nimimerkin kohtaan tulee "Nimetön" ellet sitten ole rekannut itsellesi nimimerkkiä! ottakaa asioista selvää ennen kun alatte syyttelemään toisia

No oi voi, kun ei onnistu noinkaan...

• että semmosta

ei herranjumala..onhan tuo aika katastrofaalista, jos on ö:n pisteet?

• Jepulis
        että semmosta kirjoitti:

ei herranjumala..onhan tuo aika katastrofaalista, jos on ö:n pisteet?

Eikö parempaa tekemistä sitten löydy kuin arvostella ja leimata huijareiksi ihmisiä jotka kirjoittaa tänne? Siis ei tuolle voi muuta kuin nauraa..Oikeasti, ihan naurettavaa touhua.
        Katsokaa nyt tuota.. Onko tuo vitsi vai oletteko te ihan tosissanne? Jos tämä ei ole vitsiä, niin jo on säälittävää. Luen nämä jutut koska saan näistä oikein makeat naurut.. Tämähän on 1.luokan viihdettä! Eikö totta?

• Redu
        veikko kirjoitti:

Hei,

Täällä on aina niin tietäväistä porukkaa, että ei voi kuin ihaillen katsella. Thaimaalaisessa näppäimistössä ei ole skandeja, mutta xp:ssä voi valita näppäimistötyypin halunsa mukaan.

Henkilökohtaisesti en ota kantaa aloitusviestin aitouteen. Itse kirjoitin kyseiselle palstalle 28.12.2004 Kata Beachilta kun tilanne alkoi rauhoittua ja odottelimme evakuointilentoa. Mediasta Suomessa saatu kuva ei vastannut tuolloin tilannetta paikanpäällä. Minut haukittiin tuolloin pystyyn ja väitettiin huijaavani, kun kesken viestin hoksasin valita näppäimistöksi SWE tyypin jossa oli skandit.

P.S Lomavideoilla ja kuvissa on useita tuttuja, jotka eivät tulleet elävinä kotiin, että tämä ei ole minulle leikin asia. Arvostelija mekää itseenne!

MitÄ ihmeen vÄliÄ kirjoituksen ulkoasulla on ??? Olisko tÄÄ sitÄ kuuluisaa pilkun ...piip... HALOOO !!

• ikku
        veikko kirjoitti:

Hei,

tiesittekö että ää:t ja öö:t saa myös helposti näppäimistöltä.. painetaan vain sitä entterin vieressä olevaa näppäintä jossa on seuraavat kolme merkkiä ¨~^ sitten painetaan a tai o kirjainta ja kas, meillä onkin ä tai ö kirjain samoin saadaan myös seuraavat kitrjaimet aikaiseksi ë, ÿ, ü ja ï kätevää jos ei ole skandinaavista näppäimiöstöä kuten ei ollut kerran erään pienen kaupungin kirjastossa.. (samalla konstilla aiheutimme myös epä uskoisuutta eräällä ulkomaan reissulla kun meidän porukan tekstissä oli ä ja ö kirjaimet, paikallisen puljun pomo tarkisti epä uskoisena näppäimistän ja pudisteli päätään) mutta kun meni nettiin niin siellä oli kaikissa sivustoissa myös suomi24 ää:t ja öö:t paikoillaan.. ulkomailla luuhannut frendini sanoi, että oli näppäimistä kotoisin ties mistä hevon kuusesta, niin suomen kielisillä sivuilla oli aina ää:t ja öö:t oikeilla paikoillaan kaikessa muussa tekstissä paitsi siinä jonka oli itse kirjoittanut oudolla näppiksellä

• mää kans
        veikko kirjoitti:

Hei,

mulla ois kans pari juttua näppiksestä mutta kun mää olin pakarang villagessa ja vettä tuli keuhkoon ja nyt olen kuollut, niin jää jutut muille.

se oli mun kuva siinä jutussa.

• Nimetön
        copy paste kirjoitti:

Saa sen ö:n copy pasteamallakin, kuten mina juuri tein...tuosta yllaolevasta tekstista.

tai Alt pohjaan ja 1-4-8 tuolta oikeasta numeronäppäimistöstä.. (tai 153 :)

• -MollaMaija-

Se on varmaankin norttimiehiä.

Kyl tossa aloitusviestissä oli oikeasti epäilyttävää kirjoitusta. En tiedä sitten, vai pelästyikö todella ja kirjoittaa tänne sekavasti kuin olisi vielä shokissa...:o
        Yritän kuitenkin uskoa rehellisyyteen ilman huomion kipeyttä tässä tapauksessakin.

Hotellin henkilökuntaa kiitteli....

Mihin hävisi hän....?

• Nimetön
        mäne kirjoitti:

Ei tule nimetöntä, vaan nimmarin pitää sisältää vähintään kolme kirjainta/merkkiä. Otsikonkin tulee sisältää vähintään 3 merkkiä - kokeilin sitä tässä samalla!

vai meneekö sittenkin. on hurjia nää keskutelunaiheet täällä :)

• Missä mun nimettömät on?
        Nimetön kirjoitti:

vai meneekö sittenkin. on hurjia nää keskutelunaiheet täällä :)

Jos on rekisteröitynyt nimimerkki, ja kirjautunut sillä sisään, mutta ei halua, että oma nimimerkki tulee näkyviin postaukseen, niin silloin Suomi24-foorumissa tulee automaattisesti nimimerkiksi "Nimetön". Öö tule mukaan riippumatta naputtelijan näppiksestä.

•     
        Missä mun nimettömät on? kirjoitti:

Jos on rekisteröitynyt nimimerkki, ja kirjautunut sillä sisään, mutta ei halua, että oma nimimerkki tulee näkyviin postaukseen, niin silloin Suomi24-foorumissa tulee automaattisesti nimimerkiksi "Nimetön". Öö tule mukaan riippumatta naputtelijan näppiksestä.

Ei muuten tuu vaan, siinä nimen tilalla on linkki "rekisteröi nimimerkki" ja ilman sitä ei voi kirjoittaa, koko juttu on siis kopsattu jostain muusta huuhaa-palstalta!

• kiki
        Nimetön kirjoitti:

tai Alt pohjaan ja 1-4-8 tuolta oikeasta numeronäppäimistöstä.. (tai 153 :)

sitten samantien laittanut öötä muihinkin kohtiin?

• ressukkaa

Hanki elämä, ettei tarvitse puppua pukertaa.

• Saar@

Onneks oot hengissa - sehan on paaasia...!

Kylla ma ymmarran etta sua suututtaa/hermostuttaa tuollainen valinpitamattomyys. Onhan loppupelissa kyse ihmishengista!

Niin...onneksi ne matkanjarjestajat olivat aktiivisia.:)

• just...

Ei hemmetti,mix taytyy feikata?Eiko se ny oo hyva ettei kellee tapahtunu mitaa??
      Hanki oikeesti elama...=)

• idea

Aloituskirjoitus ei välttämättä ole feikki. Minulle on ainakin pari kertaa itselleni käynyt (ilmeisesti jostain häiriöstä johtuen) siten, että nimimerkiksi on tullut nimetön. En siis ole itseäni nimettömäksi kirjannut. Jos tässä on käynty niin, niin ö-kirjain ei riipu mitenkään paikalisesta "näppäimistöstä".

Viesti alkuperä on ilmeisesti kuitenkin tarkastettavissa palstan valvojan taholta!!

• vähintään kolme kirjainta

En minä ainakaan ole saanut Suomi24:ään yhtään viestiä, jos en ole itse kirjoittanut nimmaria. Ainahan tulee se teksti, että nimimerkin tulee sisältää vähintään 3 merkkiä. Ei siis ainakaan täällä tapahdu vahingossa. Kokeile vaikka!

• Acanthus
        vähintään kolme kirjainta kirjoitti:

En minä ainakaan ole saanut Suomi24:ään yhtään viestiä, jos en ole itse kirjoittanut nimmaria. Ainahan tulee se teksti, että nimimerkin tulee sisältää vähintään 3 merkkiä. Ei siis ainakaan täällä tapahdu vahingossa. Kokeile vaikka!

Mulle ainakin on käynyt muutaman kerran niin. Harvoin, mutta kuitenkin. Minulla sentään on kaiken huipuksi rekisteröity nimimerkki. Silti joskus nimimerkiksi kirjautuu "nimetön".Tiedän kyllä, että 3 merkkiä nimimerkissä pitäisi olla minimi. I don't know why???

• HUIJARI...

SÄ HUIJAAT!!! ESTIT ET SUL EI OO ÅÄÖ-näppäimistöä, mut siel on yks ö!!!!!!!!

• SINNE MENNÄ?

kun on vasta tapaninpäivänä kuollut paljon ihmisiä ja jälkijäristyksiä oli tiedossa. KÖYHYYS ON ILO TÄLLAISESSA TAPAUKSESSA, EI KOSKAAN PÄÄSE NOIN KAUAS KUOLEMAAN

• veke

Eikö teillä ole parempaa väiteltävää. Vai pentujako olette kun lillukanvarsiin pitää sotkeutua. ei aikuisten mieleen tulis tuommonen pikkusieluisuus. juupas eipäs tasoa. kyllä se elämä vielä opettaa...Kun tulee oikeitakin huolia ja murheita. ja isojakin sellasia

• Jepulis
        veke kirjoitti:

Eikö teillä ole parempaa väiteltävää. Vai pentujako olette kun lillukanvarsiin pitää sotkeutua. ei aikuisten mieleen tulis tuommonen pikkusieluisuus. juupas eipäs tasoa. kyllä se elämä vielä opettaa...Kun tulee oikeitakin huolia ja murheita. ja isojakin sellasia

Totta puhut, olen samaa mieltä.

• Köyhä2

mikä täytinen saa ihmiset matkustelemaan maanjäristysalueille ja muihin epämääräisiin vaaran paikkoihin? On puhtaasti oma vika jos maailmalla loukkaantuu, tulee ryöstetyksi tai kuolee. On turha kauhistella ja valittaa, itsehän vapaaehtoisesti turistimatkoille menette.

On tästä köyhyydestä se ilo, että saa kohdata kaikki ongelmansa kotimaassa.

Kalastaja Linkola on sanonut:Periaatteessa ihmisen tulee pysyä kotonaan.

• Nimimerkki

Tämä systeemi VAATII nimimerkin, väh. 3 merkkiä on oltava, joten nimetön ei todellakaan tule automaattisesti. No hyvä että löytyi koneesta edes se yksi ööööööööö! =DDDDDDDDD

• Ööö vaan sinnekin

En voi ku ihmetellä kerta toisensa jälkeen tätä sivustoa. Oli aihe mikä tahansa niin kiistaa tulee kun valitetaan ihan toisarvoisista jutuista kun mitkäkin kakarat (joita varmaan olette kaikki)! Tässäkin on nyt aiheena THAIMAA, ei riita siitä että kuka on feikannut ja eikö oo ja miten. Voin kyllä sanoa että en Suomi24:sta tuu enää käyttämään jos sisältöön ei aleta pian puuttumaan.

• Oho
        Ööö vaan sinnekin kirjoitti:

En voi ku ihmetellä kerta toisensa jälkeen tätä sivustoa. Oli aihe mikä tahansa niin kiistaa tulee kun valitetaan ihan toisarvoisista jutuista kun mitkäkin kakarat (joita varmaan olette kaikki)! Tässäkin on nyt aiheena THAIMAA, ei riita siitä että kuka on feikannut ja eikö oo ja miten. Voin kyllä sanoa että en Suomi24:sta tuu enää käyttämään jos sisältöön ei aleta pian puuttumaan.

Eihän täällä kukaan aikuinen ole.... Miksi olisi sillä heilläpä onkin elämä, kaiketi, vai...

• Acanthus

Tuota, mulla ainakin on muutaman kerran käynyt siten, että olen kirjautuneena palveluun sisään ja laitan viestin, niin jostain syystä nimimerkiksi tulee "nimetön". Viestin lähettäminen kestää tällöin hirmuisen kauan, jokin häiriö varmasti. Tämän alkuperäisviestin lähettäjästä en tiedä, mutta luulisi tosiaan, että seriffi voisi tarkistaa viestin alkuperän. Jos se on lähetetty kotimaasta, niin silloinhan tällaiset viestiketjut voisi poistaa.. säästyttäisiin monelta turhalta spekulaatiolta ja suorastaan naurettavilta viesteiltä.. :)

• oppaat

Jos lukee kirjoitustasi niinkuin olet sen kirjoittanut, niin kiität aurinkomatkojen oppaita siitä, ettei aaltoa tullut. (Paha korrelaattivirhe)

• Tycker jag

Siinähän on kaksi erillistä lausetta...ehkä ei aivan kielioppiopusten mukaisesti siirrytä asiasta toiseen, mutta mainitsemaasi korrelaattivirhettä siinä ei kyllä ole.

• Elmeri Pesonen

Ja taasko täällä valitetaan? Ettekö ihmiset muuta osaa kuin valittaa? Että kivat vaan teille!

• opas
        Tycker jag kirjoitti:

Siinähän on kaksi erillistä lausetta...ehkä ei aivan kielioppiopusten mukaisesti siirrytä asiasta toiseen, mutta mainitsemaasi korrelaattivirhettä siinä ei kyllä ole.

Kyllä, kyllä. Olet varmaan oikeassa, mutta mielestäni siinä täyttyy kuitenkin korrelaattivirheen "filosofia". eli viitataan väärään kohteeseen ja tuskin tahallaan, joten se on tahaton korrelaattivirheen tapainen erhe. Olen myös iloisesti yllättynyt, että joku täällä tuntee korrelaattivirheen. Yhdyssanatkin kun tuntuvat olevan ylen vaikeita.

• HESARI JA ILTALEHTI????

Saako kestona????

• netti-

lehdet ilmestyvät?

• amstel
        netti- kirjoitti:

lehdet ilmestyvät?

Netitkö toimivat myös tapaninpäivän tsunamin jälkeen? Nekö siellä nyt ensinnä on kuntoon laitettu?

• no lol

no just. hei haloo sä vaan valitat et miten kamalaa kaikki oli mutta kyllä tapaninpäivän tsunami oli vähän vakavampi juttu...ja olin itsekin siellä kun tapaninpäivän tsunami iski ja tiedän että thaimaalaiset yrittävät parhaansa ja hekin ovat yhtä hämillään tapahtuneesta kuin muutkin!!!

• Nimetön

En ma valita..kerroin vaan miten homma meni. Ma tiedan, et thaimaalaiset on yrittany kaikkensa sillon tapaninpaivana ja tiedan, etta ne on hamillaan..vielakin.
        Tulin Thaimaahan noin kolmisen kuukautta sitten ja jo silloin tsunamista vitsailtiin. Ei me lansimaalaiset vaan thaimaalaiset.
        Se mita tapaninpaivana tapahtu on jotain mita ihmismieli ei pysty ymmartaan..

• lukutaitoinen nice

"Naurattaa, kun lukee noita hesarin ja iltalehden juttuja, että thaimaalaiset olisivat olleet tietoisia asiasta tai että hotellin henkilökunta olisi infottu asiakkaita. Paskan marjat! Kukaan ei tiennyt mistään mitään..."
      No eikös tuo tarkoita, että suomalainen lehdistö on naurettava valehtelija, koska oikeasti paikanpäällä ollut näki, että ei edelleenkään paikalliset ole sen fiksumpia luonnonkatastrofin iskiessä kuin turistitkaan. Eli nim. Nimetön haukkui lehdistöä, puolusteli paikallisia ja kiitteli oppaita. Ja kaiken kukkuraksi ajatteli, että koska tapaninpäivän jälkeen kaikki halusivat netistä näitä silminnäkijä-juttuja lukea, niin hän ystävällisesti meille omasta kokemuksestaan kertoi. Thaimaan matkat ovat n. 16 päivän mittaisia, eli kylä siinä ehtii edes kerran hotellin aulan internettiä käyttää. Omituisia tyyppejä äö-kommentteineen. Lukekaa alkup. viesti uudestaan!

• Greenone

Itse olen myös sortunut moiseen, vaikken itseäni pahimmaksi nettiaddiktiksi luokittelekkaan. Vaikka pääosan lomamatkastani luonnollisesti vietän vaikkapa altaalla tai rannalla rentoutuen, retkeille tms. niin käväisen minä välillä lukemassa sähköpostini, tai kurkkaamassa vaikka iltalehden tms. sivuilla mitä siellä kotimaassa tapahtuu.. ei kai se nyt mitenkään ihmeellistä pitäisi olla. :)

Ja tuo nimetön juttu.. on mullekin käynyt sillain, että nimimerkiksi tulee nimetön (vaikka olen ollut kirjautuneena palveluun omalla nimimerkilläni)!

• ei liikuta pätkääkään

Mikä pakko on mennä sellaiseen maahan missä voi
        mennä henki.En ymmärrä moista matkustamista.
        Ei olla maksu velvollisia näitä matkalaisia kohtaan,ovat omalla vastuullaan lähteneet.

• satsa

Olen aivan samaa mieltä.

Se joka on eri mietä.Vastatkoon tähän.

• apt

Tulipas luettua kaikki kommentit tästä aiheesta ja ihan päänsäryksi pukkas :). Aurinkoista kevättä kaikille!

• wammasta sakkia

tulin tähän viestiketjuun suomi24.fi etusivun linkin kautta. kun siinä isolla mainostettiin, että täällä keskustellaan taas maanjäristyksestä Indonesiassa. HAH ! ja voi vittu! Täällähän olikin vaan kasapäin aivovammasia ja junttejakirjotuksia ja vaikka mitä muuta idioottimaisuuksia. No sitähän taitaa olla suurin osa koko suomi24.fi sivustoa muutenkin. prkl!

• Nimetön
        wammasta sakkia kirjoitti:

tulin tähän viestiketjuun suomi24.fi etusivun linkin kautta. kun siinä isolla mainostettiin, että täällä keskustellaan taas maanjäristyksestä Indonesiassa. HAH ! ja voi vittu! Täällähän olikin vaan kasapäin aivovammasia ja junttejakirjotuksia ja vaikka mitä muuta idioottimaisuuksia. No sitähän taitaa olla suurin osa koko suomi24.fi sivustoa muutenkin. prkl!

Ei anna hyvää kuvaa foorumista kun etusivun linkistä pääsee ketjuun jossa vain ensimmäinen viesti on aiheeseen liittyvä. Loppu on pelkkää spekulaatiota viestin alkuperästä...

Mielestäni olisi hyvä jos ei kirjoittaisi mitään ellei ole järkevää sanottavaa. Kaikki asiallinen kritiikki on täysin tervetullutta, mutta asiaton kirjoittelu on turhanpäiväistä.

Itsekin poikkesin aiheesta, mutta innolla odottamani ketju paljastui täysin epäoleelliseksi.

Ei anna hyvää kuvaa foorumista kun etusivun linkistä pääsee ketjuun jossa vain ensimmäinen viesti on aiheeseen liittyvä. Loppu on pelkkää spekulaatiota viestin alkuperästä...

Mielestäni olisi hyvä jos ei kirjoittaisi mitään ellei ole järkevää sanottavaa. Kaikki asiallinen kritiikki on täysin tervetullutta, mutta asiaton kirjoittelu on turhanpäiväistä.

Itsekin poikkesin aiheesta, mutta innolla odottamani ketju paljastui täysin epäoleelliseksi.

"Ei anna hyvää kuvaa foorumista kun etusivun linkistä pääsee ketjuun jossa vain ensimmäinen viesti on aiheeseen liittyvä"

Olet oikeassa; ei anna hyvää kuvaa. Antaa kylläkin varsin todellisen kuvan "foorumin" tasosta. Suomi24 on kuin lätkäareena josta on valot sammutettu. Pimeässä on helvetin helppo huudella toiselle puolelle ja haukkua veteläksi mulkuksi. Sitähän tämä on, 95-prosenttisesti.

• utelias uuno

Soittiko Aurinkomatkojen opas Hua Hinista? Eikö oppaita ollut Krabilla? Hua Hinhän on sisämaassa, suosittu golfaajien lomaviettopaikka.
      Soitettiinko hotellihuoneen numeroon tai matkapuhelimeenne?
      Miksi TV piti avata - annettinko siellä varoitus esim. englanniksi vai vain thaiksi?

• tuttifrutti22

luulen, että suomi24 on lähettänyt tämän viestin. se kun oli jo tuoreeltaan tuossa keskustelun etusivulla...

• katoi

Naurattaa, ku lukee noita hesarin ja iltalehden juttuja, etta thaimaalaiset olisivat olleet tietoisia asiasta tai etta hotellin henkilokunta olisi infottu asiakkaita. Paskan marjat! Kukaan ei tiennyt mistaan mitaan...

eikö toi nyt ole menny telle jakeluun,sama kun juttelis korkeasaaren apinoille ,ei ne tajuu mitään,eikä vaikka tulisi 10 tsunamia,ei ne opi..

• Korkeasaaren apina kysyy

Jos kukaan ei tiennyt mitään, eikä ketään infottu, niin mistä ihmeestä turistit tai thaimaalaiset saivat tiedon maanjäristyksestä ja tsunamivaarasta? Mistä täällä mainitut Aurinkomatkojen oppaat saivat sen tiedon, jos he varoittivat suomalaisia turisteja? Varoittivatko he pelkästään suomalaisia, ja jos, niin miten? Soittivatko suoraan matkapuhelimiin vai hotellihuoneisiin?
        Miksi uutisissa näkyi skoottereilla ja tuktukeilla ranta-alueilta pakenevia thaimaalaisia? Kuka heille kertoi, Aurinkomatkojen oppaatko?

• Joulupukki

Painukaa vittuun koko sakki ! Tekis mieli kusta koko porukan paalle, kun jauhatte tommosta potaskaa. Mita merkitysta on aa:n pisteillä ?

• voi sittenb

ite oli karon beachilla..ja siell porukka otti rauhallisesti mopot ja ajeli vuoren rinteelle...siella oltiin pari tuntia ja takaisin nukkumaan.

• Nimetön

Onpas ihmisil mielikuvista tosiaan...Aika urpo sais olla, jos olis mielta feikata jotain tallasta tekstia. Mut todellakin netista loytyy kaikkee.
      Suomen suurlahetyston pyynto oli, et kaikki suomalaiset 2 kilsaa pois rannasta pain. Ei oltu siella hotellilla kuin kolmisen tuntia.
      No eipa sinne Krabille lehtia tuu, mut nekin voi lukee netista.Wau..:)
      Ja todellakin tieda missa on Hua hin. Oon asunu siella viimeset kolme kuukautta ja tiedan myos sen, et sia voi golffata. Kun taalla asuu tarpeeks kauan niin saattaa olla, et loytaa paikallisia kavereita. Paikallinen kaveri meinaan soitti meille sinne Krabille ja sano, et avakkaappa telkkari. Uutiset oli tosin kaikki thaiks.
      Mut se on ny ollutta ja mennytta.
      Tas ny pari vastausta niita kaipaaville.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe