GALLUB: VARTALON MITAT

Jumppa_pupu

Eli tässäpä gallupin tynkää:
1. Ikä?
2. Pituus?
3. Paino?
4. Strategiset mitat? (Rinnan-, vyötärön ja lantion ympärys).
5. Miten liikunta on vaikuttanut ulkönäköösi ja terveyteesi?
6. Jotain kuntoiluun liittyvää mitä haluat erityisesti suositella muille?

15

2549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältänäi

1. 25 vuotta
      2.172 cm
      3.64kg
      4.96cm-72cm-95cm
      5. Vasta kuukauden olen salilla käynyt, oli muutaman vuoden tauko, nyt tuntuu että tulosta alkaa kyllä syntymään. Aikaisemmasta pyöräilyharrastuksestaniko lie, on jalat ja takamus kyllä timmit vieläkin
      6. Isoja painoja myös naisille

• Utelias

Kerro tietty omasikin :D

• tulee

1. 24v
      2. 172 cm
      3. 59 kg
      4. 85-69-83
      5. Usein suoritettu jumppa venyttelyineen ja pitkät lenkit saa aikaan sen että kroppa on ihan jees vaikka söis mitä. Enkä oo isommin sairastellukkaan.
      6. Pitkät venytykset ennen liikuntaa ja lyhyet liikunnan jälkeen. Vatsalihakset tiukkana liikkeitä tehdessä.

• RipsaK

1. 34v
      2. 165cm
      3. 60kg
      4. 92-70-95
      5. Ulkonäkö: lihasten kasvu, selän leveneminen
      Terveys: mielenterveys järkkyy, kun ei löydä
      sopivia vaatteita
      6. Kuntosali sopii kaikille ja isot painot
      myös naisille
      Extra: rasva%: 20%

• kjskd

1. Ikä?
      -15
      2. Pituus?
      -162cm
      3. Paino?
      -55kg
      33cm/27cm/32cm
      -Ihan jees (: Joka päivä pyrin tekeen lihaskuntoa. Teen esim. vatsassa tavoiteita mihin pyrin jne. (:
      -Lenkkeilyä ja lihaskuntoa.

• 66-v

1. 66-v
      2. 176cm
      3. 91,2kg tänään salin jälkeen
      4. 123cm, 90cm, 98cm.
      5. Tippaiitojen mukaan ikäsekseni nuorekas ja hyväkuntoinen. Labrakokeet vahvistavat sen osaltaan.
      Ulkonäöstäni en juuri piittaa mutta hammaspesun aikainen, peilistä näkyvä uurteinen pärstä ei ilahduta.
      6. Yleispätevää, takempaa lääkettä tuskin on.
      Olemme erilaisia ja lähtötilanteemme ja harrastusmahdollisuudet poikkeavat toisitaan.

Itse aloitin salilla työttömyyseläkkeen alkamisen tietämissä.
      Pääpaino vapaan tangon harjoitteissa.
      Maastaveto, syvä- ja pohjakyykyt, rinnallevedot, pystypunnerrukset, vauuhtipunnerrukset, työnnöt.
      Lisänä mahaa monipuolisesti, leuanvetoja ja putkivempeleitä maun mukaan sykkeen ylläpitämiseksi.
      6krt/viikko. Joka kerta alku- ja loppuverryttelyt 5 5min sekä kolmesti viikossa aerobisia jumputuksia 45 - 60min.

Sopii minulle mutta varmasti ei kaikille!

• lolzzzz

1. 17v
      2. 164 cm
      3. 64 kg
      4. 94cm, 73-75cm, 97cm
      5. Läskistä on vaikea päästä eroon, mutta liikunta kiinteyttää ja tuntuu turvottavan minua.
      6. Pyöräilyä pienellä asteella nopeaan tahtiin.

• 1. 33v
      2. 182cm
      3. 123kg
      4. ei hajuakaan, eikä ole mittanauhaa täällä töissä..
      5. olen aloittanut liikkumisen 7 vuotiaana kamppailulajien parissa ja 15 vuotiaanaa tuli punttisali mukaan kuvioihin. Nykyään liikun työkseni ja se tietty näkyy vartalossani, kunnossani ja vastustuskyvyssäni.
      6. suosittelen liikuntaa kaikille. Mikä tahansa liikuntalaji on aina 100x parempi kuin se sohvalla makailu tai baareissa ramppaaminen. ;)

• ninni**

1. 23v
      2. 157cm
      3. 54kg
      4. 85-65-93
      5. Liikunta vaikuttaa mielenterveyteeni niin, että jos en parina päivänä pääse liikkumaan niin rupee masentamaan. Ulkonäkö: olen aika lihaksikas ja "kiinteä".
      6. Käyn salilla ohjatuilla tunneilla noin 4-5 krt/vko ja tanssitunnilla 3 krt/vko. Lisäksi kävelen päivittäin.

• kuntokalle

1. 54
        2, 176
        3. 85 kg
        4. 103-102-104
        5. Ylipainosta tuli ongelma ja aloin kuntoilla. Vyötäröltä on lähtenyt nyt 3 kk 9 cm ja painoa pois n. 5 kg
        6. Kuntoloilua mahdollisimman usein vähintään 6 x viikossa ½-1 kerrallaan ja jsokus pidempäänkin mahdollisimman monipuolisestio. Murtsikkahiihto on hyvä painon pudottaja ja kiinteyttäjä.

• iso pylly

Aika vanha galup, mutta vastataanpa silti:D
      1. 23
      2. 161cm
      3. 52kg
      4. 84-66-94
      5. Mieli on paljon pirteämpi kun liikun säännöllisesti. Olen paljon kiinteytynyt, vaikka en varsinaisesti lihava koskaan ole ollutkaan.
      6. Ryhmäliikuntatunnit on itelleni tehokkain urheilumuoto: jumpassa ei "kehtaa" lopettaa kesken kun kaikki muut tekee ja muutenkin ohjatussa liikunnassa saa paremmin tuloksia aikaan

• Katri

23v
      164cm
      67kg
      94-72-102
      En käy salilla, liikuntaa tulee siinä kun kävelee paikasta toiseen, eli voisi sanoa että hyötyliikunta on ainoa. Autolla/ pyörällä tulee lähdettyä vain silloin kun matka on yli 5km ja pitää näyttää suht- hyvältä siellä määränpäässäkin!

• Sannii

1. 16v
      2. 167cm
      3. 56kg
      4. 82-62-82
      5. Raikas ilma tekee pirteämmäksi, joten hyvän olon takia kävelen n. 5km nelisen kertaa viikossa. Erityisesti tanssilliset lajit kiinteyttävät, rakastan aerobista harjoittelua (tanssi 1krt viikossa, aerobic 1-2krt) ja se sopii kropalleni. Liikunnan myötä olen oppinut rakastamaan vartaloani. En ole laihtunut, mutta kiinteytynyt ehkä. Olen aina pitänyt vartalostani, mutta nyt olen sen kanssa sujut, enkä näe siinä parantamista. Ennemminkin aion pitää siitä huolta!
      6. Hyötyliikunta! Ne lenkit/pelkkä käveleminenkin tekee hyvää. Kannattaa tehdä asioita, jotka tuntuvat itsestään hyvältä. Ennen vihasin liikuntaa. En ole lahjakas joukkuelajeissa, sillä en viitsi hyökätä yms. Liikuntanumeron näyttäessä 8:aa, luulin olevani huono ja lahjaton. Mutta kun lukiossa liikunnanopettajani antoi kympin tanssillisista lajeista ja muutenkin, kun kokeilin niitä ensimmäistä kertaa kunnolla, tajusin että ne olivat juttuni. En ole hyvä joukkuepeleissä enkä kilpailullisissa jutuissa, mutta tykkään, kun saan nauttia liikunnasta esim. musiikin kautta. Olen etsinyt kauan liikuntaa, josta pidän. Nyt olen löytänyt sen, ja tunnen itseni itsevarmemmaksi kuin koskaan ennen :)

• -

1. Ikä?
      kohta 16v
      2. Pituus?
      169
      3. Paino?
      52-55kg
      87-65-78
      aloitin futiksen jo kakkos tai kolmos luokalla. nykyisin harjoitukset 2krt viikossa lihaskuntotreeni ja lenkkeily. en osaa sanoa miten on vaikuttanut koska niin kauan olen harrastanut eikä juurikaan taukoa ole tullut, reisissä olisi kyllä parantamista mutta kai ne tuosta vielä pienenee kun kesä tulee ja pääsee paremmin lenkkeilemään taas. käyn talvisinkin lenkillä ihan itsekseen 1-3krt viikossa. itse en ole täysin sujut vartaloni kanssa.. vaikka useimmat sanovat että olen aivan normaali, tai että en näytä todellakaan lihavalta mistään kohtaa. salillakin tulee joskus käytyä.
      kaikki liikunta ! itse pidän itsenäisestä liikunnasta esim. lenkkeily, kuntosali yms. sekä joukkueurheilusta jos on hyvä joukkuehenki (:

• -

1. 45 v.
      2. 187 cm
      3. 102 kg
      4. 116 - 111 - 105 cm - peruslöysä siis
      5. Riittämätön liikunta on näkynyt jo pitkään.
      6. Ennen sitä täytyy korjata oma tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2993
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2228
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      48
      2149
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1716
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1420
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      105
      1174
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      896
    Aihe