Lantionpohjalihakset

Elli

Voiko lantionpohjalihaksia treenata kotona muutenkin kuin joillain palloilla? :S Ei nimittäin huvittais mennä tällasena nuorena tyttönä mihinkää erotiikkaliikkeese ostaa mitää kuulia..
Millaset ne kuulat muute on, miten ne laitetaa paikoillee ja miten ne saa pois? Yks kuula kerrallaan?
Ja vielä siitä että siis tietääkö kukaan muita "treenaustapoja" kuin kuulilla? KIITOS paljon :)

5

19485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeneempi

Voi treenata ilman pallojakin, mutta oikeiden lihasten löytäminen voi olla hiukan vaikeaa ilman apuvälineitä. Yksi tapa löytää oikeat lihakset, on se, että laitat sormen tai kaksi emättimeesi, ja yrität puristaa niitä emättimen lihaksilla. Jos ei tunnu löytyvän lihaksia, laita toisen käden etusormi suuhusi, ja imaise sitä. Samalla todennäköisesti jännität vaistomaisesti myös lantionpohjan lihaksiasi, ja tunnet sen niissä sormissasi, mitkä ovat emättimessäsi. Sitten kun olet löytänyt oikeat lihakset, supistelet ja rentouttelet niitä vaikka siinä tietokoneella istuessasi tai milloin vain. Ei sitä kukaan huomaa. Tämä ei ole yhtä tehokasta kuin kuulien kanssa treenaaminen, mutta kyllä siitäkin hyötyä on, kunhan muistaa tehdä sitä päivittäin.

Erotiikkaliikkeiden kuulat eivät muuten ole niitä parhaita kuulia. Itse ostin omat kuulani Instrumentaruimista, eli samasta kaupasta, missä myydään silmälaseja ja terveyskenkiä. Se "kuula", jonka minä ostin, ei ole mikään pallo vaan vähän tamponia muistuttava pötkylä, jonka sisälle laitetaan painoja, ja se laitetaan emättimeen kuten tamponi. Sen annetaan olla parikymmentä minuuttia sisällä ja otetaan pois joko narusta vetämällä, kuten tamponi tai sitten lihaksilla ponnistamalla (miellyttävämpi tapa, mutta vaatii vähän harjoittelua).

• hilde

Millainen tuo kyseinen pötkylä on mitoiltaan (halkaisija ja pituus)? Entä materiaali? Itse hankin seksikaupan kuulat, jotka ovat halkaisijaltaan n. 3,3 cm. Ne tuntuvat minusta liian suurilta ja epämiellyttäviltä, vähän niin kuin olisi tunkenut golf-palloja sisuksiinsa. Epäilen, ettei niillä tule harjoiteltua. En haluaisi toistamiseen tehdä virheinvestointeja.

• oona
        hilde kirjoitti:

Millainen tuo kyseinen pötkylä on mitoiltaan (halkaisija ja pituus)? Entä materiaali? Itse hankin seksikaupan kuulat, jotka ovat halkaisijaltaan n. 3,3 cm. Ne tuntuvat minusta liian suurilta ja epämiellyttäviltä, vähän niin kuin olisi tunkenut golf-palloja sisuksiinsa. Epäilen, ettei niillä tule harjoiteltua. En haluaisi toistamiseen tehdä virheinvestointeja.

Minulla on myös kokemusta Vagitrim kuulista, jotka ostin n. 5 v. sitten Instrusta. Näissä on 4 eri painoista kuulaa, ja ovat halkaisijaltaan hieman yli 3 cm.
        Toiset kuulat ostin joskus erotiikkakaupasta, ja ovat Smartball merkkiset. Niissä on liikkuva sisä kuula, joka värähtelee kävellessä. Saa lihakset aktivoiumaan hyvin. Näiden halk. on 3,5 cm.

• Kokeneempi
        hilde kirjoitti:

Nuo Instrussa nykyisin myytävät kuulat ovat sellainen paketti, jossa on kaksi eri kokoista "sukkulaa", halkaisijaltaan 20 mm ja 25 mm, sekä painoja joita kuulan sisälle laitetaan. "Kuulien" pituutta en ole mitannut. Olisikohan jotain 4 cm luokkaa. Yksi sellainen laitetaan kerrallaan sisään sopivien painojen kanssa. Pinta materiaaliltaan kuulat ovat muovia, ja sisälle laitettavat painot ovat kai jotain terästä tms.

Tuo paketti maksaa 55 euroa, mutta siitä löydät hyvin todennäköisesti itsellesi sopivan kuulan tähän hetkeen, ja jos joskus synnytät, voit sen jälkeen aloittaa jumpan isommalla kuulalla ilman painoja heti kun paikat kestävät sen.

• leikatunjumppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe