IHMISSUDET

pelottava

Mitä luulette onko ihmissusia olemassa? Pelotta jos niitä onkin...

19

511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmissusien ystävä

      Niitä on vaikka kuinka paljon! Nou hätä ollenkaan.....ystävällinen ja hidas lähestyminen ja kunnolla ruokaa Siwan muovikassissa niille ja vähän juomista. Kyllä ne siitä rauhoittuu.

      • susitar

        lipastessaan ylhäältä..alas ja alhaalta..ylös SUA.


    • olen

      Valvon kaikki kuutamoyöt!Miksi?En kuitenkaan ole vielä ruvennu ulvomaan yöllä.Mikä vialla?Ottaa pattiin öisin valvoa,ja kun tietää että jossain se kuu kumottaa vaikka ei näy!

      • pelottava

        SINÄ sitten ihmissusi????


      • pelottava kirjoitti:

        SINÄ sitten ihmissusi????

        iikk! ihmissusejako? onko niitä oikiasti? eihän ole...sanokaa että ne on vaan satua!!! =´


      • Volchara
        elegia85 kirjoitti:

        iikk! ihmissusejako? onko niitä oikiasti? eihän ole...sanokaa että ne on vaan satua!!! =´

        kyllä me olemme vaan satua. Siis nukkuu rauhassa.


      • pelottava
        Volchara kirjoitti:

        kyllä me olemme vaan satua. Siis nukkuu rauhassa.

        liikkua yksin ulkona silloin kun on täysikuu!!! Onko joillain muilla sama ongelma??? Pelottaa ,vaikka en itse usko ihmissusiin...


    • ERITTÄIN PELOKAS! =(

      joo ihan sama juttu en haluaisi uskoa ihmissusiin mutta se ajatus vaan tulee pelottaa siis päivällä ja yöllä täydenkuun aikaan en uskalla hyvä että yksin vessassa käydä :(

      • elä pelkää, tulen l.

        sähän puhut samanlailla kuin sähkötuoliin tuomittu ennen tuomion täytäntöön laittoa, kun hänet tuominnut tuomari kysyi viimeistä toivomusta, se oli lyhyt ja ytimekäs *pidä mua kädestä*.


      • kuuta pelkäävä

        Pelkään minäkin ainakin yksin yöllä kulkea jos ei muita näy ja kuu vain mollottaa taivaalla:)

        "Kuu paistaa kirkkahasti ,kuollut ajaa komiasti"


    • bibimbap

      Voi älä hätäile.
      Ihmisuset kaipaavat rauhaa ja rakkautta, siis silloin kun eivät ole KARMEASTI RAATELEMASSA ja MURHAAMASSA VIATTOMIA SIVULLISIA!
      Kamalan pitkillä kynisllään ja terävillä raateluhampaillaan, joilla ne silppovat ihmislihaa tuosta vaan.
      Täyskuu ja keskiyö ja miesystäväsi kämmenselkiin alkaa kasvaa KARVAA!

    • phuuuuuuuuuu!

      En tiedä mutta pierunkuoria on olemassa esim. Tenho ja Seppo.

    • ..kenties..mutta eniten pelottaa täällä näin..ihmishirviöt..niitä saattaa liiikkuu yöaikaan.. joten hopealuodin sijasta jotain kättä pidempää..yöjuoksuille..

      mutta ihmissusista..susiahan ne ja suden tavat..

    • Susi Rakas <3

      Minusta ne on aika kivoja = )

      itekkin tykkään kävellä kuutamolla ellen pöyräile :P

    • Girs on naimisissa

      Iso-britanniassa, missä kaverinsakin samalta paikkakunnalta asuu. Ei mainittu missään paikkakuntaa...Ja yksi lapsi.

    • :)

      Helsingin katuja tallatessani .... käveli ihmissusi vastaan kello oli puolella öin.

    • tietäjä.

      Ihmissusista en tiedä, mutta ihmispaska on olemassa tälläkin palstalla, nimittäen Seppo Myllis, tuo onneton ihmispoloinen xanoreissaan

    • susitutkia

      On minun mielestä ja haluaisin nähdä sen ja saada pureman ja olla ihmissusi. Nousen joskus täydenkuun aikaan ja lähden meidän mökin metsään taskulampun kanssa. Se on kyl pelottavaa. Yks kerta kuulin ulvontaa, mutta oliko se ihmissusi? Meijän mökin mettässä ei oo susia.

    • suomalainen mies on maailman hurjin otus ,. sen kainalossa on naisen turvallisinta olla ,.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe