on nimi,mutta sopiiko mielestänne sen nimen eteen jokin nimi vaiko jälkeen?
Ehdotuksia molempiin vaihoehtoihin.Kiitos
Katianna
7
489
Vastaukset
- Kati Anna
Katianna kuulostaa oikein kauniilta nimeltä, mutta oletko ajatellut nimenkantajaa. Saa varmaankin aika monta kertaa kertoa viivalla vai ilman yhteen vai erikseen.
- lena.edi-
Mieluumminkin se ei ole nimi.
Sen sijaan voi suositella nimiyhdistelmää Kati Anna. - Äiti
ollaan mietitty asiaa.
- donna
Virallisissa papereissa olisi parempi Kati Anna...
ja voittehan te sitten kutsumanimenä sanoa
Katiannaksi tai miksi huvittaa!
kolmanneksi nimeksi sopisi jokin pitempi esim:
Karoliina
Pauliina...jne- pöllö
...on persoonallinen nimi. Se on kaunis juuri noin yhteen kirjoitettuna. Aivan varmasti myös esim. Marianna, Marianne tai Annemari nimisiltä kysytään kirjoitetaanko nimi väliviivalla vai yhteen. Tunnen naiset nimeltä Anna Liina ja Anniliina sekä Anna-Leena, ja kyllä he kaikki joutuvat aina selittämään kirjoitetaanko nimi yhteen, erikseen vai väliviivalla, joten Katianna ei ole mielestäni yhtään sen "huonompi". En ymmärrä miksi tämä Katianna nimi nyt sai tämmöisen "ryöpytyksen" niskaansa. Erittäin kaunis nimi joka on erikoinen ja persoonallinen, mutta jota ei ole keksimällä keksitty vaan saatu yhdistämällä kaksi kaunista nimeä.
- sukunimestä
mikä toiseksi nimeksi... tosin se sukunimihän voi vaihtua myöhemmin likkalapsella... esim. Juulia, Maaria tms. jälkeen sopii mielestäni hyvin.
- Katianna
Mun nimi on Katianna, ja oon joutunut monesti selittämään, tuleeko se yhteen, erikseen vai väliviivalla. Siihen tottuu jos tottuu, mutta se on kuitenkin hauskaa selitellä, miten se nimi kirjotetaan (ainakin musta!). Tuliko sille vauvalle nyt mikä nimeksi?
Mä oon itse neljäntoista ):
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462