Lottoaminen pian mahdollista kännykällä

Suomi24toimitus

Ilta-Sanomien tietojen mukaan Veikkaus tuo loton kännykkään. Lähiaikoina avattava palvelu mahdollistaa lottokupongin tilaamisen omaan matkapuhelimeen, mutta ainakaan alkuvaiheessa lottoriviä ei voi itse valita.

Palvelu on osa mobiilikehitystä, jonka takia Veikkaus on joutunut myös asettamaan ikärajat peleihinsä. Internet-peleissä on syyskuusta alkaen 18 vuoden ikäraja ja veikkauspisteissä 15 vuotta.

Lue lisää Ilta-Sanomista:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1003771

Kiinnostaako sinua lotota kännykällä vai vietkö mieluumin kupongin suoraan veikkauspisteeseen?

12

3595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

kaikki siirtyy mobiliini aikaa voi voi tätä maailmaa ja pikkupennutki saa pelata lottoa ei mitään järkeä olis saanut pysyä vanhana yli 18 vuotiaat saa vain pelätä ja wapissa lottoaamissessa ei oo järkeä

• satsa

Miks lottoon tulee ikäraja?Miksi??????????????????????????????

• Kannattaa

Miksi vastustat kehitystä? Tämä maailma vaan kehittyy, ei sitä kannata vastustaa.

Opettele vaikka kirjoittamaan ennemmin.

• Jii

pelannut lottoa toista vuotta netin kautta. Helppoa ja vaivatonta, kunhan muistaa vaan silloin tällöin lisätä pelitilille rahaa.

• LUSU

KERROPA MINULLE AINAKIN JA MIKSETPÄ MUILLEKIN TÄMÄN PALSTAN KESKUSTELIJOILLE, MITEN PELAAT TAI OLET PELANNUT SUOMALAISTA LOTTOA KAPULALLA. TARKOITUSHAN ON VASTA ALOITELLA KO. TOIMINTAA SUOMESSA. SE EI OLE VIELÄ KÄSITTÄÄKSENI MAHDOLLISTA JA LISÄKSI VOIMAANTULLAKSEEN VAATII "MUUTAMAN LAIN JA ASETUKSEN MUUTOKSEN" !!!

• pois vaan

Seuraavaksi loton arvonta muutetaan suoritettavaksi salaa, salaisessa paikassa ja salaisella tietokoneohjelmalla mutta ehdottoman rehellisesti tietenkin. Eihän veikkuun varat millään riitä ohjelma-ajan ostamiseen enää kauan.

Näinhän on jo laita useimpien ns. onnenpelien kohdalla.

• ~PäiVäNSäDe~

Mitä helvetin järkee on lotota kännykällä kun voi yhtä hyvin mennä veikkauspisteeseen ja siellä lotota..!!
      Tarviiko kaikki nykyään tehdä kännykällä..?!?!
      Ja ikärajat.. Huh huh..!!
      Mitä järkee siinä on..?!?
      Ja mistä sen tietää, et minkä ikäsii ne on jotka lottoo sit kännykällä..?!
      Ihan sama..

• Eija1

Hyvä juttu!
        Eläköön edistys. Aion ainakin kokeilla.

• nössö
        Eija1 kirjoitti:

Hyvä juttu!
        Eläköön edistys. Aion ainakin kokeilla.

Voi teitä älypäitä. Ei se mobiili teiltä pois ole. Jos joku lottohalukas ei ennen arvontaa pääse tavalla eikä toisella voi hän silloin lotota kännykästä. Ideahan voi jopa toimia. Kitiskää ennemmin siitä että mobiilitarjontaan kuuluu turhia taustakuvia ja ärsyttäviä soittoääniä.
        Sellasta.

P.S. Minä ainakin ihan vain teidän kiusaksenne kokeilen lottoa kännykällä!

• lottooja
        nössö kirjoitti:

Voi teitä älypäitä. Ei se mobiili teiltä pois ole. Jos joku lottohalukas ei ennen arvontaa pääse tavalla eikä toisella voi hän silloin lotota kännykästä. Ideahan voi jopa toimia. Kitiskää ennemmin siitä että mobiilitarjontaan kuuluu turhia taustakuvia ja ärsyttäviä soittoääniä.
        Sellasta.

P.S. Minä ainakin ihan vain teidän kiusaksenne kokeilen lottoa kännykällä!

olen pelannut lottoa ja muitakin veikkauksen pelejä kännykällä jo vuoden ajan hyvä palvelu on kun en ehdi aina kioskille tai muihin v.pisteisiin

• hattivatti

Rahastusta!

• JoKa

Nyt on taas keksitty keino rahastaa oikein kunnolla. Kun lasketaan palvelumaksut ja varsinainen lottorivin hinta, niin saadaan lottoriville hintaa melkoisesti. Sitäpaitsi moinen uhkapeli on väärin. Itse en lottaa, koska siitä ei voita ja jos voittaisinkin, niin mitä ihmettä minä teen niin paljolla rahalla????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe