Ilta-Sanomien tietojen mukaan Veikkaus tuo loton kännykkään. Lähiaikoina avattava palvelu mahdollistaa lottokupongin tilaamisen omaan matkapuhelimeen, mutta ainakaan alkuvaiheessa lottoriviä ei voi itse valita.
Palvelu on osa mobiilikehitystä, jonka takia Veikkaus on joutunut myös asettamaan ikärajat peleihinsä. Internet-peleissä on syyskuusta alkaen 18 vuoden ikäraja ja veikkauspisteissä 15 vuotta.
Lue lisää Ilta-Sanomista:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1003771
Kiinnostaako sinua lotota kännykällä vai vietkö mieluumin kupongin suoraan veikkauspisteeseen?
Lottoaminen pian mahdollista kännykällä
12
3595
Vastaukset
- .........
kaikki siirtyy mobiliini aikaa voi voi tätä maailmaa ja pikkupennutki saa pelata lottoa ei mitään järkeä olis saanut pysyä vanhana yli 18 vuotiaat saa vain pelätä ja wapissa lottoaamissessa ei oo järkeä
- satsa
Miks lottoon tulee ikäraja?Miksi??????????????????????????????
- Kannattaa
Miksi vastustat kehitystä? Tämä maailma vaan kehittyy, ei sitä kannata vastustaa.
Opettele vaikka kirjoittamaan ennemmin.
- Jii
pelannut lottoa toista vuotta netin kautta. Helppoa ja vaivatonta, kunhan muistaa vaan silloin tällöin lisätä pelitilille rahaa.
- LUSU
KERROPA MINULLE AINAKIN JA MIKSETPÄ MUILLEKIN TÄMÄN PALSTAN KESKUSTELIJOILLE, MITEN PELAAT TAI OLET PELANNUT SUOMALAISTA LOTTOA KAPULALLA. TARKOITUSHAN ON VASTA ALOITELLA KO. TOIMINTAA SUOMESSA. SE EI OLE VIELÄ KÄSITTÄÄKSENI MAHDOLLISTA JA LISÄKSI VOIMAANTULLAKSEEN VAATII "MUUTAMAN LAIN JA ASETUKSEN MUUTOKSEN" !!!
- pois vaan
Seuraavaksi loton arvonta muutetaan suoritettavaksi salaa, salaisessa paikassa ja salaisella tietokoneohjelmalla mutta ehdottoman rehellisesti tietenkin. Eihän veikkuun varat millään riitä ohjelma-ajan ostamiseen enää kauan.
Näinhän on jo laita useimpien ns. onnenpelien kohdalla. - ~PäiVäNSäDe~
Mitä helvetin järkee on lotota kännykällä kun voi yhtä hyvin mennä veikkauspisteeseen ja siellä lotota..!!
Tarviiko kaikki nykyään tehdä kännykällä..?!?!
Ja ikärajat.. Huh huh..!!
Mitä järkee siinä on..?!?
Ja mistä sen tietää, et minkä ikäsii ne on jotka lottoo sit kännykällä..?!
Ihan sama..- Eija1
Hyvä juttu!
Eläköön edistys. Aion ainakin kokeilla. - nössö
Eija1 kirjoitti:
Hyvä juttu!
Eläköön edistys. Aion ainakin kokeilla.Voi teitä älypäitä. Ei se mobiili teiltä pois ole. Jos joku lottohalukas ei ennen arvontaa pääse tavalla eikä toisella voi hän silloin lotota kännykästä. Ideahan voi jopa toimia. Kitiskää ennemmin siitä että mobiilitarjontaan kuuluu turhia taustakuvia ja ärsyttäviä soittoääniä.
Sellasta.
P.S. Minä ainakin ihan vain teidän kiusaksenne kokeilen lottoa kännykällä! - lottooja
nössö kirjoitti:
Voi teitä älypäitä. Ei se mobiili teiltä pois ole. Jos joku lottohalukas ei ennen arvontaa pääse tavalla eikä toisella voi hän silloin lotota kännykästä. Ideahan voi jopa toimia. Kitiskää ennemmin siitä että mobiilitarjontaan kuuluu turhia taustakuvia ja ärsyttäviä soittoääniä.
Sellasta.
P.S. Minä ainakin ihan vain teidän kiusaksenne kokeilen lottoa kännykällä!olen pelannut lottoa ja muitakin veikkauksen pelejä kännykällä jo vuoden ajan hyvä palvelu on kun en ehdi aina kioskille tai muihin v.pisteisiin
- hattivatti
Rahastusta!
- JoKa
Nyt on taas keksitty keino rahastaa oikein kunnolla. Kun lasketaan palvelumaksut ja varsinainen lottorivin hinta, niin saadaan lottoriville hintaa melkoisesti. Sitäpaitsi moinen uhkapeli on väärin. Itse en lottaa, koska siitä ei voita ja jos voittaisinkin, niin mitä ihmettä minä teen niin paljolla rahalla????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514