SPIRITISMI KOKEMUKSIA

minä vain...

kertokaa spiritismi kokemuksia, niin hyviä kun huonojakin! mitä olette kokeneet kyselleet hengiltä... kaikkea..

319

45530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö

      ei kellään sellaisia ole kun ei se toimi... eikä ole totta...

      • huohvoihuoh

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.


      • nii-in
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.


      • öööö
        nii-in kirjoitti:

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.

        eihän tollanen paska ole millään totta..taloja ilmaan ja haloo!! ne on ihmisen omaa mielikuvitusta kun luulevat että oikeasti tapahtuu jotain mutta adrenaliini on vaan niin korkealla että mielikuvitus tekee temppuja!! älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tollaseen oikeasti!!!


      • tomi96
        öööö kirjoitti:

        eihän tollanen paska ole millään totta..taloja ilmaan ja haloo!! ne on ihmisen omaa mielikuvitusta kun luulevat että oikeasti tapahtuu jotain mutta adrenaliini on vaan niin korkealla että mielikuvitus tekee temppuja!! älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tollaseen oikeasti!!!

        mä en ole sitä kokeillut vielä mutta mä uskon että se toimii.oletko ikinä kuullut pazuzusta?


      • öööö
        tomi96 kirjoitti:

        mä en ole sitä kokeillut vielä mutta mä uskon että se toimii.oletko ikinä kuullut pazuzusta?

        en ole kuullut mutta luultavasti samaa paskaa kun tuo spiritismi höpötys.... hah haa että saan nauraa joka päivä näille hölmöille jotka tuollaisia huuhaa juttuja uskovat...


      • spiritismin pelaaja(t)
        öööö kirjoitti:

        en ole kuullut mutta luultavasti samaa paskaa kun tuo spiritismi höpötys.... hah haa että saan nauraa joka päivä näille hölmöille jotka tuollaisia huuhaa juttuja uskovat...

        se on totta vi*un ääliö!!!
        kun kysyin koska mun kaverin mutsi kuolee niin se kuoli noin 3 kk sit sen jälkee


      • tlank
        öööö kirjoitti:

        en ole kuullut mutta luultavasti samaa paskaa kun tuo spiritismi höpötys.... hah haa että saan nauraa joka päivä näille hölmöille jotka tuollaisia huuhaa juttuja uskovat...

        mä saan aina aina nauraa tollasille kusipäille.sä varmaan pelkäät näitä juttuja ja teeskentelet ettei se ole totta.sen takia sanot että se ei ole totta koska tiedät että se on totta mutta pelkäät spiritismii.spiritismi on oikeeta ja vaarallista.se avaa portin helvettiin.


      • öööö
        tlank kirjoitti:

        mä saan aina aina nauraa tollasille kusipäille.sä varmaan pelkäät näitä juttuja ja teeskentelet ettei se ole totta.sen takia sanot että se ei ole totta koska tiedät että se on totta mutta pelkäät spiritismii.spiritismi on oikeeta ja vaarallista.se avaa portin helvettiin.

        tosiaan kiitos kun kerroit mulle ja sait mut tajuamaan että oikeastihan salaa uskonkin spiritismi paskaan.. sä sait mut sisäistämään tämän asian nyt että vain pelkään koko paskaa... hah hah haa... oonkin ihmetellyt että mikäs se siellä kaapissa kolisee ja kuka heittelee aakkosia mun sänkyyn... hah hah haa.... vajaa älyset HERÄTKÄÄ!!!!


      • annika
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        mä uskon spiritismiin, vaikka en ikinä itse voisi kokeilla. älkääkä te muutkaan kokeilko. siinä on kuollu monia ihmisiä, eikä varmasti ihan sattumalta, miettikää sitä. mä uskon ja tuun aina uskomaan et jotai yliluonnollistakii on olemassa. kuten nyt toi spiritismikii.


      • Nimetön
        annika kirjoitti:

        mä uskon spiritismiin, vaikka en ikinä itse voisi kokeilla. älkääkä te muutkaan kokeilko. siinä on kuollu monia ihmisiä, eikä varmasti ihan sattumalta, miettikää sitä. mä uskon ja tuun aina uskomaan et jotai yliluonnollistakii on olemassa. kuten nyt toi spiritismikii.

        mä uskon myös spiritismiin. ystäväni kuoli koska pelasi. lauta oli hokenut kuolema perjantai, kuolema perjantai ja ystäväni puukotettiin kuoliaaksi seuraavana perjantaina. ensimmäisen kerran kun pelasin spiritismiä olimme ystävämme talossa. laudan paha henki siirtyi ystäviemme taloon. ulko oveen ilmestyi ristejä alaspäin, ovet nousivat saranoiltaan eikä telkkari sammunut vaikka johto vedettiin irti seinästä. laudalla ollut lasi myös pöyri jossain vaiheessa niin nopeasti että kuudesta pelaajasta vain kaksi onnistui pitämään sormet lasin päällä. sanokaa mitä sanotte mutta olkaa varovaisia, älkääkä leikkikö.


      • Clive
        tlank kirjoitti:

        mä saan aina aina nauraa tollasille kusipäille.sä varmaan pelkäät näitä juttuja ja teeskentelet ettei se ole totta.sen takia sanot että se ei ole totta koska tiedät että se on totta mutta pelkäät spiritismii.spiritismi on oikeeta ja vaarallista.se avaa portin helvettiin.

        Nyt sä oot ymmärtäny väärin. Ei se spiritismi avaa porttia helvettiin. Se on se Hellraiserin Puzzle Box Cube, kun näin tekee.


      • satanFaN93
        Nimetön kirjoitti:

        mä uskon myös spiritismiin. ystäväni kuoli koska pelasi. lauta oli hokenut kuolema perjantai, kuolema perjantai ja ystäväni puukotettiin kuoliaaksi seuraavana perjantaina. ensimmäisen kerran kun pelasin spiritismiä olimme ystävämme talossa. laudan paha henki siirtyi ystäviemme taloon. ulko oveen ilmestyi ristejä alaspäin, ovet nousivat saranoiltaan eikä telkkari sammunut vaikka johto vedettiin irti seinästä. laudalla ollut lasi myös pöyri jossain vaiheessa niin nopeasti että kuudesta pelaajasta vain kaksi onnistui pitämään sormet lasin päällä. sanokaa mitä sanotte mutta olkaa varovaisia, älkääkä leikkikö.

        Meillä kävi kerran nii että oli sängyn jalka rikki nii se sitte tuli ja korjas sen ja teillä se on vastaavasti halunnu kattoo telkkarii ja tuulettaa ovien kautta. spiritismi on täyttä TOTTA kaverini makaa sairaalassa kun sai paska halvauksen pelatessaan sitä ja ei toivu ikinä.


      • hahaahah
        nii-in kirjoitti:

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.

        vitut te mitää taloo saanu nousee ilmaan T:joku


      • Nakki
        öööö kirjoitti:

        tosiaan kiitos kun kerroit mulle ja sait mut tajuamaan että oikeastihan salaa uskonkin spiritismi paskaan.. sä sait mut sisäistämään tämän asian nyt että vain pelkään koko paskaa... hah hah haa... oonkin ihmetellyt että mikäs se siellä kaapissa kolisee ja kuka heittelee aakkosia mun sänkyyn... hah hah haa.... vajaa älyset HERÄTKÄÄ!!!!

        Mitä väliä sillä on kuka mihinkin uskoo? Alatko haukkumaan kaikkia, jotka uskovat jumaliin vajaa älyisiksi? Siinä spiritualismi missä muutkin uskonnot.


      • Spiritismi-
        spiritismin pelaaja(t) kirjoitti:

        se on totta vi*un ääliö!!!
        kun kysyin koska mun kaverin mutsi kuolee niin se kuoli noin 3 kk sit sen jälkee

        Ei koskaan saa kysyy koska joku kuolee, ei saa puhuu kuolemasta!


      • Filosifi??

        Mä en ymmärrä miksi asiasta toimiiko vai eikö toimi pitää kiistellä? Minusta on paras jos uskoo mitä halua eikä ala sitten haukkumaan niitä josta asiaan uskoo, Vähän sama kuin yhtäkkiä alat haukkua toisen uskontoa, loukkaavaa eikö?


      • minä minä
        Spiritismi- kirjoitti:

        Ei koskaan saa kysyy koska joku kuolee, ei saa puhuu kuolemasta!

        Spiritismin ohjeita ja sääntöjä:
        -Piirrä lauta (ota oikeat ohjeet netistä)
        -Aseta lasi tai jokin muu esine (sormuskin käy) piirtämäsi laudan keskikohdalla olevalle pentagrammille.
        -aloita kysymällä vaikka, että tuletko valosta tai jos olet täällä liikuta esinettä.
        - Anna mahdollisen hengen vastata rauhassa.
        - Älä koskaan kysy kuolemasta muussa yhteydessä kuin itse hengen kuolemasta!!!
        - älä ikinä kiroile spiritismin aikana tai lausu saatanan nimeä!!!
        - voit esittää muita kysymyksiä rauhassa, mutta kaikkeen henget eivät osaa vastata.
        - Lopeta pelaaminen aina kysymällä " saammeko lopettaa?" jos henget eivät anna lupaa, mielellään ei kannattaisi silloin lopettaa.
        - Älä pelaa spiritismiä liikaa, siitä voi jäädä riippuvaiseksi ja jotkut ovat jopa tulleet hulluiksi!!!!
        - Pidä järkesi aina mukana pelatessasi Spiritismiä, itsesi ja ystäviesi vuoksi!!!

        Tossa muutamia tärkeitä ohjeita.

        Itse kokeilin ensimmäisen kerran kavereitteni kanssa koulussa, se toimi oikeasti!


      • uskoja-94-

        no säähä se tiiät ku et vittu oo ees pellanu! kyl se meil iha hyvi liikku ja vesi hana aukes itestää ku kysyttii merkkiä! KYLLÄ SE TOIMII JA ON TOSI PELOTTAVA


      • nickname .
        annika kirjoitti:

        mä uskon spiritismiin, vaikka en ikinä itse voisi kokeilla. älkääkä te muutkaan kokeilko. siinä on kuollu monia ihmisiä, eikä varmasti ihan sattumalta, miettikää sitä. mä uskon ja tuun aina uskomaan et jotai yliluonnollistakii on olemassa. kuten nyt toi spiritismikii.

        En mä nyt mihhinkään semmosii kummituksiin usko mut spiritismiin kyllä , koska oon itte kokeillu , mutta en haluu kokeilla toista kertaa! ja en oikeen kyl usko että ootte saanu talon nousemaan ilmaan!! on tainnu mielikuvitus mennä teillä liian pitkälle...


      • sentimental
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        Väität sen olevan pelkkää sentimentaalista paskaa.
        Älä puhu asioista joista et mitään tiedä,varoitan sinua.
        Oet pelkkä turhuus,ihminen joka luulee liikaa itsestään.
        Olet rationalisti ajattelija,et sen enempää.
        Älä koskaan astu enää varpailleni.
        Tai sinulle käy hyvin huonosti:)


      • pain in the ass
        hahaahah kirjoitti:

        vitut te mitää taloo saanu nousee ilmaan T:joku

        kyllä se on totta, että talo nousee ilmaa. mein tutut oli saanu nouseen niide vieresä olevan ladon ilmaan .... me nähtii se !

        vähän soli siistiä. jooooooooh, me ei olla kokeiltu viel spiritismiä ko ei oo kunno lautaa mut kyl me sellane jostahi väsätää, kattos sitte mite suu pannaa.

        t. satan666 is the best


      • pain in the ass
        uskoja-94- kirjoitti:

        no säähä se tiiät ku et vittu oo ees pellanu! kyl se meil iha hyvi liikku ja vesi hana aukes itestää ku kysyttii merkkiä! KYLLÄ SE TOIMII JA ON TOSI PELOTTAVA

        vitu se mitää pelottavaa oo .... siistiä pikemminki jumalauta !


      • pain in the ass

        yhdyn siihen et pitää vaan uskoo!!
        mäkin sain kerran talon nouseen ilmaan


      • zasft

      • Emmily Strange
        Nimetön kirjoitti:

        mä uskon myös spiritismiin. ystäväni kuoli koska pelasi. lauta oli hokenut kuolema perjantai, kuolema perjantai ja ystäväni puukotettiin kuoliaaksi seuraavana perjantaina. ensimmäisen kerran kun pelasin spiritismiä olimme ystävämme talossa. laudan paha henki siirtyi ystäviemme taloon. ulko oveen ilmestyi ristejä alaspäin, ovet nousivat saranoiltaan eikä telkkari sammunut vaikka johto vedettiin irti seinästä. laudalla ollut lasi myös pöyri jossain vaiheessa niin nopeasti että kuudesta pelaajasta vain kaksi onnistui pitämään sormet lasin päällä. sanokaa mitä sanotte mutta olkaa varovaisia, älkääkä leikkikö.

        Yeah, right...
        Kyllä toi vois ollakin totta, mut en oikeen usko, et

        -sun kamu puukotettiin (auton alle jäämisen kyl uskoisin)
        -oveen ilmestyy Pietarin ristejä...

        ovien nousemisen ja TV:n olisin uskonut, jos ne eivät olisi samassa jutussa.


      • gigastuma
        nickname . kirjoitti:

        En mä nyt mihhinkään semmosii kummituksiin usko mut spiritismiin kyllä , koska oon itte kokeillu , mutta en haluu kokeilla toista kertaa! ja en oikeen kyl usko että ootte saanu talon nousemaan ilmaan!! on tainnu mielikuvitus mennä teillä liian pitkälle...

        se vaan alkaa tuntumaan ja näyttämään siltä jos pelaa oikein!!!


      • pölölö
        nii-in kirjoitti:

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.

        Miten ihmeessä?


      • !?
        öööö kirjoitti:

        tosiaan kiitos kun kerroit mulle ja sait mut tajuamaan että oikeastihan salaa uskonkin spiritismi paskaan.. sä sait mut sisäistämään tämän asian nyt että vain pelkään koko paskaa... hah hah haa... oonkin ihmetellyt että mikäs se siellä kaapissa kolisee ja kuka heittelee aakkosia mun sänkyyn... hah hah haa.... vajaa älyset HERÄTKÄÄ!!!!

        Jos et tajua pelin henkeä niin lopeta pelaaminen ! Osa meistä ei olla vielä edes kokeiltu joten, haluisimme tietää kivoja juttuja. Minä kokeilen tänään (vähäsen jännittää) kavereiden kaa. meitä on yhteensä 4 onko se hyvä määrä??


      • Bellacenter
        spiritismin pelaaja(t) kirjoitti:

        se on totta vi*un ääliö!!!
        kun kysyin koska mun kaverin mutsi kuolee niin se kuoli noin 3 kk sit sen jälkee

        Älä koskaan kysy hengiltä kuolemasta tai tulevaisuudesta tai rakkaudesta!


      • Bellacenter
        öööö kirjoitti:

        tosiaan kiitos kun kerroit mulle ja sait mut tajuamaan että oikeastihan salaa uskonkin spiritismi paskaan.. sä sait mut sisäistämään tämän asian nyt että vain pelkään koko paskaa... hah hah haa... oonkin ihmetellyt että mikäs se siellä kaapissa kolisee ja kuka heittelee aakkosia mun sänkyyn... hah hah haa.... vajaa älyset HERÄTKÄÄ!!!!

        Eikö sais kokeilla?
        Vaikka en usko mihinkään Jumalaan tai henkiin, on kiva kokeilla Spiritismiä ja se on kiinnostavaa! Mutta kun pelaa, täytyy uskoa henkiin (ainakin sillä hetkellä)!


      • pöör53jwd
        öööö kirjoitti:

        eihän tollanen paska ole millään totta..taloja ilmaan ja haloo!! ne on ihmisen omaa mielikuvitusta kun luulevat että oikeasti tapahtuu jotain mutta adrenaliini on vaan niin korkealla että mielikuvitus tekee temppuja!! älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tollaseen oikeasti!!!

        shut up!


      • EDESVÄHÄNVIISAAMPIXD
        öööö kirjoitti:

        eihän tollanen paska ole millään totta..taloja ilmaan ja haloo!! ne on ihmisen omaa mielikuvitusta kun luulevat että oikeasti tapahtuu jotain mutta adrenaliini on vaan niin korkealla että mielikuvitus tekee temppuja!! älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tollaseen oikeasti!!!

        oliko ees tolla tyypill läppä XDD nauran sulle koska oot hölmö jos et tajunnu xd


      • ...
        öööö kirjoitti:

        en ole kuullut mutta luultavasti samaa paskaa kun tuo spiritismi höpötys.... hah haa että saan nauraa joka päivä näille hölmöille jotka tuollaisia huuhaa juttuja uskovat...

        Jos spiritismi ei ole totta niin miten selität sen kun viini pullot poksahteli rikki ja kaveri nousi ilmaan ja pyörtyi?
        Se ei ollut mielikuvitusta nähnytkään! Pelasimme spiritismiä päivällä kellarissa ja kyselimme hengiltä... Kysyin kuinka kauan koirani elää ja kun lopetimme ja tulimme ylös niin se makasi kuoleena pedisään ja kun veimme sen eläin lääkäriin niin kunnon kuolin selitystä ei ollut! Että sä v***n p***a voisit olla vaihteeks hiljaa ja lukee toisten jännitäviä kertomuksia!


      • matia

        ööö einii


      • meloooni
        ... kirjoitti:

        Jos spiritismi ei ole totta niin miten selität sen kun viini pullot poksahteli rikki ja kaveri nousi ilmaan ja pyörtyi?
        Se ei ollut mielikuvitusta nähnytkään! Pelasimme spiritismiä päivällä kellarissa ja kyselimme hengiltä... Kysyin kuinka kauan koirani elää ja kun lopetimme ja tulimme ylös niin se makasi kuoleena pedisään ja kun veimme sen eläin lääkäriin niin kunnon kuolin selitystä ei ollut! Että sä v***n p***a voisit olla vaihteeks hiljaa ja lukee toisten jännitäviä kertomuksia!

        Niin ai tarkotatko sitä että muitten pitää sun huuhaa kertomuksias kuunnella. Muutkin saa vat kertoamielipiteensä. Oli sitten totta tai ei niin miksi juuuri sun juttus ois tottaa kun monet sanovat että ovat kokeilleet eikä tapahtunut mitään
        niin tuskimpa kaikki ne huijaa!


      • meloooni
        pain in the ass kirjoitti:

        kyllä se on totta, että talo nousee ilmaa. mein tutut oli saanu nouseen niide vieresä olevan ladon ilmaan .... me nähtii se !

        vähän soli siistiä. jooooooooh, me ei olla kokeiltu viel spiritismiä ko ei oo kunno lautaa mut kyl me sellane jostahi väsätää, kattos sitte mite suu pannaa.

        t. satan666 is the best

        Opettele kirjottaa ennen kun kommentoit!


      • Poikkesinvähäaiheest
        Nimetön kirjoitti:

        mä uskon myös spiritismiin. ystäväni kuoli koska pelasi. lauta oli hokenut kuolema perjantai, kuolema perjantai ja ystäväni puukotettiin kuoliaaksi seuraavana perjantaina. ensimmäisen kerran kun pelasin spiritismiä olimme ystävämme talossa. laudan paha henki siirtyi ystäviemme taloon. ulko oveen ilmestyi ristejä alaspäin, ovet nousivat saranoiltaan eikä telkkari sammunut vaikka johto vedettiin irti seinästä. laudalla ollut lasi myös pöyri jossain vaiheessa niin nopeasti että kuudesta pelaajasta vain kaksi onnistui pitämään sormet lasin päällä. sanokaa mitä sanotte mutta olkaa varovaisia, älkääkä leikkikö.

        Mä uskon kans, mutta en varmaa ikinä uskaltaisi kokeilla. Samoin uskon kaikkeen muuhunkin yliluonnolliseen, paitsi zombeihin ym. Uskon siis esim. Just henkiin ja kuoleman jälkeiseenelämään tai uudelleen syntymiseen. Uskonnollinen en ole, enkä usko jumalaan. Henkiä/aaveita on oikeasti nähty/nähty kun ne liikuttavat jotain esinettä tai muuten näyttävät läsnäolonsa. Niin moni kertomus ei voi olla keksitty. Jumalaa tai Jeesusta kukaan ei ole koskaan nähnyt, ne ovat vain kertomuksia. Uskonnolliset älkää ottako pahalla, mulla ei oo mitää uskonnollisia vastaan. ☺️


      • hölmöxd
        nii-in kirjoitti:

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.

        Joo mäki koitin parin tytönkaa. Sainha sentää munan nousee.


      • EI EI EI EI
        spiritismin pelaaja(t) kirjoitti:

        se on totta vi*un ääliö!!!
        kun kysyin koska mun kaverin mutsi kuolee niin se kuoli noin 3 kk sit sen jälkee

        EI SAA PUHUA KUOLEMASTA !!!!


      • kauhea tositarina
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        TUO PELI ON KAUHEA! Pelasin sitä ystäväni kanssa kahdestaan ja mitään ei ensimmäisellä kerralla sattunut. Kaverini lähti kotiin ja halusin koittaa yksin tuota peliä ja yritin todella uskoa siihen. Laitoin kynttilöitä palamaan. Aloitin pelaamisen yksin alakerran kellarissa ja sanoin"hos olet täällä anna jokin merkki" heti tuon lauseen sanottuani näin mustan hengen takanani. Aloin kiljumaan ja otin heti puhelimeni. Olin soittamassa äidilleni, kun tunsin jonkun koskevan minua kylmillä käsillä olkapäitäni. Huusin kovempaa kuin koskaan. Lopetin pelin kesken ja juoksin yläkertaan. Muistin, että puhelimeni oli alhaalla ja menin hakemaan sen. Olin menossa ylös ja huomasin, että ovi ei auennut! Omin ihan paniikissa ja aloin huutamaan kovaa. Otin puhelimeni, mutta se sammui heti kun avasin sen. Päätin yrittää, voisiko ovi aueta jos pelaisin pelin loppuun. Pyysin lupaa lopettaa mutta en saanut. Pyysin toisen kerran ja sain sitten. Menin koittamaan onko ovi auki ja ihme! Se oli auki! Päätin että en enään koskaan pelaa spiritismiä. Tuon kerran jälkeen olen nähnyt kouluun mennessäni minun kuolleesta isästäni harhoja tiellä ja olen kuullut mielessäni kun isäni puhuu. ÄLKÄÄ KOSKAAN PELATKO SIITÄ JÄÄ IKUISET TRAUMAT!!! OLEN KOKENUT SEN JA JOSKUS TULEE JOPA MIELEEN ITSEMURHA..


      • kauhea tositarina
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        TUO PELI ON KAUHEA! Pelasin sitä ystäväni kanssa kahdestaan ja mitään ei ensimmäisellä kerralla sattunut. Kaverini lähti kotiin ja halusin koittaa yksin tuota peliä ja yritin todella uskoa siihen. Laitoin kynttilöitä palamaan. Aloitin pelaamisen yksin alakerran kellarissa ja sanoin"hos olet täällä anna jokin merkki" heti tuon lauseen sanottuani näin mustan hengen takanani. Aloin kiljumaan ja otin heti puhelimeni. Olin soittamassa äidilleni, kun tunsin jonkun koskevan minua kylmillä käsillä olkapäitäni. Huusin kovempaa kuin koskaan. Lopetin pelin kesken ja juoksin yläkertaan. Muistin, että puhelimeni oli alhaalla ja menin hakemaan sen. Olin menossa ylös ja huomasin, että ovi ei auennut! Omin ihan paniikissa ja aloin huutamaan kovaa. Otin puhelimeni, mutta se sammui heti kun avasin sen. Päätin yrittää, voisiko ovi aueta jos pelaisin pelin loppuun. Pyysin lupaa lopettaa mutta en saanut. Pyysin toisen kerran ja sain sitten. Menin koittamaan onko ovi auki ja ihme! Se oli auki! Päätin että en enään koskaan pelaa spiritismiä. Tuon kerran jälkeen olen nähnyt kouluun mennessäni minun kuolleesta isästäni harhoja tiellä ja olen kuullut mielessäni kun isäni puhuu. ÄLKÄÄ KOSKAAN PELATKO SIITÄ JÄÄ IKUISET TRAUMAT!!! OLEN KOKENUT SEN JA JOSKUS TULEE JOPA MIELEEN ITSEMURHA..


      • meh uskokaa paskaan
        Spiritismi- kirjoitti:

        Ei koskaan saa kysyy koska joku kuolee, ei saa puhuu kuolemasta!

        tee sama juttu 100 kertaa ja uskon kun 100 ihmistä on kuollu 3kk päästä. Siis se on jumalauta vaan tuuria, samalla tavalla kun mun ukki on selvinny 7 vuotta vaikka sille annettiin sillon eliaikaa pari kk ja alottivat saattohoidon jne. se on sama asia, tuuria mutta vaan toiseen suuntaan. Nii ja sil on eturauhas syöpä.


      • sarkkuliinih
        tomi96 kirjoitti:

        mä en ole sitä kokeillut vielä mutta mä uskon että se toimii.oletko ikinä kuullut pazuzusta?

        hienoa että uskot :) se saattaakin toimia jos uskoo täysillä ;) takaan ettet tuu pettymään ;)


      • veera kertoo
        annika kirjoitti:

        mä uskon spiritismiin, vaikka en ikinä itse voisi kokeilla. älkääkä te muutkaan kokeilko. siinä on kuollu monia ihmisiä, eikä varmasti ihan sattumalta, miettikää sitä. mä uskon ja tuun aina uskomaan et jotai yliluonnollistakii on olemassa. kuten nyt toi spiritismikii.

        olet oikealla tiellä ;) olen Veera. kun kirjoitat YouTubeen Veera kertoo löydät videoitani missä tutkin paranormaaleja asioita Evp laitteellani :)


      • vitun taapero
        öööö kirjoitti:

        tosiaan kiitos kun kerroit mulle ja sait mut tajuamaan että oikeastihan salaa uskonkin spiritismi paskaan.. sä sait mut sisäistämään tämän asian nyt että vain pelkään koko paskaa... hah hah haa... oonkin ihmetellyt että mikäs se siellä kaapissa kolisee ja kuka heittelee aakkosia mun sänkyyn... hah hah haa.... vajaa älyset HERÄTKÄÄ!!!!

        Ääliö vajaa älynn kirjotetaan yhteen ja uskon ainaki ite spiritismii mut en oo kylläkään kokeilemassa. Sä taidat olla vajaaälyne ku sun ymmärrys ei riitä spiritismii... eikö tää ihmisten olemassa olo ja elämä oo muutenki aika erikoista ni mikä siinä spiritismissä on niin erikoista.....


      • un taaperot
        hahaahah kirjoitti:

        vitut te mitää taloo saanu nousee ilmaan T:joku

        Se jätkä heitti läppää vitun retu xDD haista paska xDDD


      • Omavikas
        ... kirjoitti:

        Jos spiritismi ei ole totta niin miten selität sen kun viini pullot poksahteli rikki ja kaveri nousi ilmaan ja pyörtyi?
        Se ei ollut mielikuvitusta nähnytkään! Pelasimme spiritismiä päivällä kellarissa ja kyselimme hengiltä... Kysyin kuinka kauan koirani elää ja kun lopetimme ja tulimme ylös niin se makasi kuoleena pedisään ja kun veimme sen eläin lääkäriin niin kunnon kuolin selitystä ei ollut! Että sä v***n p***a voisit olla vaihteeks hiljaa ja lukee toisten jännitäviä kertomuksia!

        Henkin suuttui sinulle koska kysyit kuolemasta


      • Ksksk
        Nimetön kirjoitti:

        mä uskon myös spiritismiin. ystäväni kuoli koska pelasi. lauta oli hokenut kuolema perjantai, kuolema perjantai ja ystäväni puukotettiin kuoliaaksi seuraavana perjantaina. ensimmäisen kerran kun pelasin spiritismiä olimme ystävämme talossa. laudan paha henki siirtyi ystäviemme taloon. ulko oveen ilmestyi ristejä alaspäin, ovet nousivat saranoiltaan eikä telkkari sammunut vaikka johto vedettiin irti seinästä. laudalla ollut lasi myös pöyri jossain vaiheessa niin nopeasti että kuudesta pelaajasta vain kaksi onnistui pitämään sormet lasin päällä. sanokaa mitä sanotte mutta olkaa varovaisia, älkääkä leikkikö.

        Kannataa aina varmistaa onko kyseessä hyvä vai paha henki.


      • spiritismi on totta!!!!!
        pain in the ass kirjoitti:

        kyllä se on totta, että talo nousee ilmaa. mein tutut oli saanu nouseen niide vieresä olevan ladon ilmaan .... me nähtii se !

        vähän soli siistiä. jooooooooh, me ei olla kokeiltu viel spiritismiä ko ei oo kunno lautaa mut kyl me sellane jostahi väsätää, kattos sitte mite suu pannaa.

        t. satan666 is the best

        Täyttä totta se on. Kerran mun kaveri muuttu lohikäärmeeksi ja se tappo samantien miljoonia ihmisiä ja toinen kaveri kiros siinä nii se lasi hajos millä me pelattii ja se piru tuli sieltä ja ampu sitä kaveria singolla päähän ja sitte ku se katos nii sytty jäätävä tulipalo jota palokuntakaa ei saanu sammutettua. Me sitte kysyttii että saahaanko lopettaa se peli nii se anto luvan siihen ja se palo sammu.


      • make ouija board
        hölmöxd kirjoitti:

        Joo mäki koitin parin tytönkaa. Sainha sentää munan nousee.

        toi oli hyvä sainhan munan seisoo


      • 666satan
        spiritismi on totta!!!!! kirjoitti:

        Täyttä totta se on. Kerran mun kaveri muuttu lohikäärmeeksi ja se tappo samantien miljoonia ihmisiä ja toinen kaveri kiros siinä nii se lasi hajos millä me pelattii ja se piru tuli sieltä ja ampu sitä kaveria singolla päähän ja sitte ku se katos nii sytty jäätävä tulipalo jota palokuntakaa ei saanu sammutettua. Me sitte kysyttii että saahaanko lopettaa se peli nii se anto luvan siihen ja se palo sammu.

        Juuuuuust... pitäskö muka uskoo tollaseen liiotteluun


      • Anonyymi
        nii-in kirjoitti:

        niin kyllä se totta on,me tossa just kavereitten kanssa saatiin nouseen yks talo ilmaan.

        Siä vaan vitsillä sanot tommosia et joku hönö nee uskois mut miä tiiän et ei semmone oo mahrollista! Jote en haluu pilkata teit jotka siihe uskoo siin ei oo mitää väärää. Mut on se spiritismikin eräänlainen uskonto


      • Anonyymi
        spiritismin pelaaja(t) kirjoitti:

        se on totta vi*un ääliö!!!
        kun kysyin koska mun kaverin mutsi kuolee niin se kuoli noin 3 kk sit sen jälkee

        No ei kuolema aina johu jostain spiritismistä, niinku kyl voi kuolla vaik autoonnettomuuteen ja kuule vaa ääliöt uskoo siihen


      • Anonyymi
        Ksksk kirjoitti:

        Kannataa aina varmistaa onko kyseessä hyvä vai paha henki.

        Suuttuuko henki jos häneltä kysyy suoraan? T. Hymiöpää


      • Anonyymi
        huohvoihuoh kirjoitti:

        Kyllä se spiritismi toimii jos siihen uskoo.
        Jos et itse usko hommaa kavereita ja aivopese ne uskomaan.

        Itse en uskonut, mut toimi koska kamut usko ja hauskaa oli ku uskoivat pirun vastailevan. :)

        Kyseessä on aivo- ja sormienergia jutut, joiden ansiosta tapahtuu sitä mitä haluamme.

        Me mennään testaamaan kavereitten kaa


    • tiltu

      kokeiltu on.. ja puhuttu pirun kanssa. todellakin toimii. puhuttiin myös pikkutytön kanssa jonka isä oli murhannut. toimii erittäin hyvin mutta piru jutun jälkeen sovimme kavereiden kanssa ettei enää pelata. kävi turhan intensiiviseksi. mieli tekisi mutta rohkeus ei riitä.

      • minä vain....

        aika hurja kokemus.. olen kuullut siskoni kokeilleen peliä mutta hän ei suostu kertomaan minulle.. toinen sikoni kuitenkin on sen verran kuullut että he olivat joutuneet useita tunteja anelemaan lupaa lopettaa peli.. eivät olleet uskaltaneet lopettaa ilman lupaa...


      • jartsu91

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?


      • minä vain...
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        onhan tuo aika hurjan kuulonen... mutta näitä tarinoita on kyllä paljon...


      • öööö
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        joopa joo, hei haloo! miksei tällaisista tapauksista ole missään kuullut? yleensä lehtiin päätyy aina pelkästään jos jotakuta on puukotettu tai vaan hakattu... ei todellakaan ole noi jutut totta! miettikää nyt omall järjellä!!


      • meitä on kaksi
        öööö kirjoitti:

        joopa joo, hei haloo! miksei tällaisista tapauksista ole missään kuullut? yleensä lehtiin päätyy aina pelkästään jos jotakuta on puukotettu tai vaan hakattu... ei todellakaan ole noi jutut totta! miettikää nyt omall järjellä!!

        no entäs jos kuolin syytä ei tiedetty ja henki on kieltäny niitä' kertomasta ,että jos ne kertoo nii arvon henki tappaa neklin samalla tavalla!
        me ku pelattiin kavereiden kaaa ja mun kaveri kuoli ika lailla samalla tavalla mut me ei kerrottu koska se henki uhkas tappaa meidätki et silviisii TÄÄ ON TOTTA!!!!


      • mä!
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        mä uskon sua koska mun kaverille kävi samalla tavalla!henki sano et me ei saada kertoo kellekkään tais e tappaa meidät!tai ei saada kertoo poliisille tai jolekki joka vois ilmottaa siitä!

        JEE TÄNÄÄN PÄÄSEN PELAA SPIRITISMII!!!!
        koska haluun kokea kaiken!!!


      • öööö
        mä! kirjoitti:

        mä uskon sua koska mun kaverille kävi samalla tavalla!henki sano et me ei saada kertoo kellekkään tais e tappaa meidät!tai ei saada kertoo poliisille tai jolekki joka vois ilmottaa siitä!

        JEE TÄNÄÄN PÄÄSEN PELAA SPIRITISMII!!!!
        koska haluun kokea kaiken!!!

        ai, ja mitähän niille silpotuille ruumiille tehdään ... hautaatte takapihalle?! hah!!! jos joku sillä tavalla on kuollut että on raadeltu vessaan tai kurkku auki ynm.. ja talossa ei ollut tapahtumahetkellä kuin muita spiritismin pelaajia niin poliisihan sanoo et "kappas vaan kurkku auki, hymn... varmaan itsemurha... " joo joo hei älkää viittikö naurattaa!! ei niitä jätetä tutkimatta!! vai mikähän on sitten ollut kuolinsyy, jos ei itsemurha! kyllä kaikki raaemman näköiset kuolinsyyt on nykyään tullut lehtiin enkä ole viellä kertaakaan törmännyt sen tapaisiin että oltaisiin vessaan kuolto (se kun tuntuu olevan näitten huijari paskan puhujien yleien paikka missä heidän toverinsa kuolee)...


      • bad boy
        öööö kirjoitti:

        ai, ja mitähän niille silpotuille ruumiille tehdään ... hautaatte takapihalle?! hah!!! jos joku sillä tavalla on kuollut että on raadeltu vessaan tai kurkku auki ynm.. ja talossa ei ollut tapahtumahetkellä kuin muita spiritismin pelaajia niin poliisihan sanoo et "kappas vaan kurkku auki, hymn... varmaan itsemurha... " joo joo hei älkää viittikö naurattaa!! ei niitä jätetä tutkimatta!! vai mikähän on sitten ollut kuolinsyy, jos ei itsemurha! kyllä kaikki raaemman näköiset kuolinsyyt on nykyään tullut lehtiin enkä ole viellä kertaakaan törmännyt sen tapaisiin että oltaisiin vessaan kuolto (se kun tuntuu olevan näitten huijari paskan puhujien yleien paikka missä heidän toverinsa kuolee)...

        mitäs jos kokeilisit?
        Ite en oo kokeillu kyllä et en sano juuta enkä jaata.
        Osa jutuista vähän epäilyttää mut osa pysyy ihan maalaisjärjen piirissä.
        Ja painotan nyt että en tosiaa kiellä mitään ku e oo kokeillu. vielä ainakaan


      • Teppo_92

        Ne on ne saatanan voimat jotka on siellä lasin sisällä. Olin pelaamassa kavereitten kanssa pari viikkoa sitten tuota ja ei aluksi uskottu tuohon ja kysyin läpällä että onko mulla perseessä reikä... ja vastaus oli ei...siinä naureskeltiin jonkun aikaa mutta sitten rupes sattuun ihan simona perseeseen ja kaverit katto mua ja sano "sulla ei oo perseenreikää!!"... piru ite oli muurannu mun perseen umpeen... ei kannata kokeilla!!!


      • Jututtaja
        meitä on kaksi kirjoitti:

        no entäs jos kuolin syytä ei tiedetty ja henki on kieltäny niitä' kertomasta ,että jos ne kertoo nii arvon henki tappaa neklin samalla tavalla!
        me ku pelattiin kavereiden kaaa ja mun kaveri kuoli ika lailla samalla tavalla mut me ei kerrottu koska se henki uhkas tappaa meidätki et silviisii TÄÄ ON TOTTA!!!!

        Siis että te olette tyhmiä kun tällasiin uskotte. Mielikuvitus vaan menee niin suureksi, että uskotte jopa itteänne, noita kuollon juttuja. Siis kuolla, vessaan raa'asti, ja kaverit vaan. "Joo, ei kerrota, haudataax se meijän takaphihal?", juu, melko uskottavaa. Te olette järjettömiä.


      • kokokokoko
        öööö kirjoitti:

        joopa joo, hei haloo! miksei tällaisista tapauksista ole missään kuullut? yleensä lehtiin päätyy aina pelkästään jos jotakuta on puukotettu tai vaan hakattu... ei todellakaan ole noi jutut totta! miettikää nyt omall järjellä!!

        vittu sä et tie sitte mitää toi voi olla totta voit koittaa ja todistaa että se ei ooo tottaa vitun PELLE paska


      • arvatkaa
        meitä on kaksi kirjoitti:

        no entäs jos kuolin syytä ei tiedetty ja henki on kieltäny niitä' kertomasta ,että jos ne kertoo nii arvon henki tappaa neklin samalla tavalla!
        me ku pelattiin kavereiden kaaa ja mun kaveri kuoli ika lailla samalla tavalla mut me ei kerrottu koska se henki uhkas tappaa meidätki et silviisii TÄÄ ON TOTTA!!!!

        no mikä vitun idea oli kertoo se sit tääl sivulla?!?!?!?!


      • a pen
        meitä on kaksi kirjoitti:

        no entäs jos kuolin syytä ei tiedetty ja henki on kieltäny niitä' kertomasta ,että jos ne kertoo nii arvon henki tappaa neklin samalla tavalla!
        me ku pelattiin kavereiden kaaa ja mun kaveri kuoli ika lailla samalla tavalla mut me ei kerrottu koska se henki uhkas tappaa meidätki et silviisii TÄÄ ON TOTTA!!!!

        jos kerran et sais kertoo sitä kenellekkään ilman et sut tapetaan ni miksi helvetissä kerroit sen netissä?

        Ja muuten oon sitä itekki kokeillu eikä toimi... kaverit kyl usko siihe ja itekki vähän jännitin et onkohan totta mut eipä oikeen ollu...


      • a pen
        Teppo_92 kirjoitti:

        Ne on ne saatanan voimat jotka on siellä lasin sisällä. Olin pelaamassa kavereitten kanssa pari viikkoa sitten tuota ja ei aluksi uskottu tuohon ja kysyin läpällä että onko mulla perseessä reikä... ja vastaus oli ei...siinä naureskeltiin jonkun aikaa mutta sitten rupes sattuun ihan simona perseeseen ja kaverit katto mua ja sano "sulla ei oo perseenreikää!!"... piru ite oli muurannu mun perseen umpeen... ei kannata kokeilla!!!

        HAH repesin tota persereikä juttuu ääneen XDXDXD

        mut todellisuudes vois olla iha pelottava juttu...


      • Jokuvaa...
        minä vain.... kirjoitti:

        aika hurja kokemus.. olen kuullut siskoni kokeilleen peliä mutta hän ei suostu kertomaan minulle.. toinen sikoni kuitenkin on sen verran kuullut että he olivat joutuneet useita tunteja anelemaan lupaa lopettaa peli.. eivät olleet uskaltaneet lopettaa ilman lupaa...

        Ni et jos ei saa ekal kertaa lupaa eikä toiselkaa ni sit pitää huutaa 3kertaa et: Jeesuksen Kristuksen nimeen lopeta!


      • kokeiltu
        Teppo_92 kirjoitti:

        Ne on ne saatanan voimat jotka on siellä lasin sisällä. Olin pelaamassa kavereitten kanssa pari viikkoa sitten tuota ja ei aluksi uskottu tuohon ja kysyin läpällä että onko mulla perseessä reikä... ja vastaus oli ei...siinä naureskeltiin jonkun aikaa mutta sitten rupes sattuun ihan simona perseeseen ja kaverit katto mua ja sano "sulla ei oo perseenreikää!!"... piru ite oli muurannu mun perseen umpeen... ei kannata kokeilla!!!

        mites sää si paskoit ku sull ei oo persreikää??... pelasin kerra kaverin luona mutt mitään ei tapahtunnu. kyselin koko aja et "onko täällä ketään?" pelattii oikee kynttilöiden valoss ikkuna oli kiinni nii sielt ei tullu valoo... voiko peili ja ikkuna estää sen ettei kukaan vastaa??


      • nuuuyt

      • tiedänkaiken
        kokeiltu kirjoitti:

        mites sää si paskoit ku sull ei oo persreikää??... pelasin kerra kaverin luona mutt mitään ei tapahtunnu. kyselin koko aja et "onko täällä ketään?" pelattii oikee kynttilöiden valoss ikkuna oli kiinni nii sielt ei tullu valoo... voiko peili ja ikkuna estää sen ettei kukaan vastaa??

        peili pitäisi peittää koska pelin aikana ei saa katsoa peiliin! ja jos sattumoisin on vaikka ollu risti tai raamattu jossakin laatikossa tai jossain missä pelasittekin ni nekin on voinu estää pelin peluuta... mut ikkuna ei ole ikinä estänyt meidän peluuta


      • cool girl
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        en tiiä mutta sää voisit kertoo totuuden


      • plöäh
        öööö kirjoitti:

        ai, ja mitähän niille silpotuille ruumiille tehdään ... hautaatte takapihalle?! hah!!! jos joku sillä tavalla on kuollut että on raadeltu vessaan tai kurkku auki ynm.. ja talossa ei ollut tapahtumahetkellä kuin muita spiritismin pelaajia niin poliisihan sanoo et "kappas vaan kurkku auki, hymn... varmaan itsemurha... " joo joo hei älkää viittikö naurattaa!! ei niitä jätetä tutkimatta!! vai mikähän on sitten ollut kuolinsyy, jos ei itsemurha! kyllä kaikki raaemman näköiset kuolinsyyt on nykyään tullut lehtiin enkä ole viellä kertaakaan törmännyt sen tapaisiin että oltaisiin vessaan kuolto (se kun tuntuu olevan näitten huijari paskan puhujien yleien paikka missä heidän toverinsa kuolee)...

        Eikä sul oo varmasti tullu mieleenkää et vessas o yleensä peili eikä pelin aikana sais kattoo peiliin


      • olen jorma
        öööö kirjoitti:

        ai, ja mitähän niille silpotuille ruumiille tehdään ... hautaatte takapihalle?! hah!!! jos joku sillä tavalla on kuollut että on raadeltu vessaan tai kurkku auki ynm.. ja talossa ei ollut tapahtumahetkellä kuin muita spiritismin pelaajia niin poliisihan sanoo et "kappas vaan kurkku auki, hymn... varmaan itsemurha... " joo joo hei älkää viittikö naurattaa!! ei niitä jätetä tutkimatta!! vai mikähän on sitten ollut kuolinsyy, jos ei itsemurha! kyllä kaikki raaemman näköiset kuolinsyyt on nykyään tullut lehtiin enkä ole viellä kertaakaan törmännyt sen tapaisiin että oltaisiin vessaan kuolto (se kun tuntuu olevan näitten huijari paskan puhujien yleien paikka missä heidän toverinsa kuolee)...

        Spiritismin huuma menee joillekkin alitajuntaa että voi jopa tehä itselleen jotain, mutta kaikki perustuu vain mielikuvitukseen ja alitajuntaan. kokeilkaapa samaa ulkona auringonpaisteessa. on kai liian mielikuvitukseton paikka?


      • wadafuq
        mä! kirjoitti:

        mä uskon sua koska mun kaverille kävi samalla tavalla!henki sano et me ei saada kertoo kellekkään tais e tappaa meidät!tai ei saada kertoo poliisille tai jolekki joka vois ilmottaa siitä!

        JEE TÄNÄÄN PÄÄSEN PELAA SPIRITISMII!!!!
        koska haluun kokea kaiken!!!

        jos ei saa kertoo et kaveri vaik tapetti ni miks sanotte et ''me ei saada kertoo et meiän kaveri tapettii'' ku se ois sama asia ku kertos et se tapettii assholes!


      • ...
        öööö kirjoitti:

        ai, ja mitähän niille silpotuille ruumiille tehdään ... hautaatte takapihalle?! hah!!! jos joku sillä tavalla on kuollut että on raadeltu vessaan tai kurkku auki ynm.. ja talossa ei ollut tapahtumahetkellä kuin muita spiritismin pelaajia niin poliisihan sanoo et "kappas vaan kurkku auki, hymn... varmaan itsemurha... " joo joo hei älkää viittikö naurattaa!! ei niitä jätetä tutkimatta!! vai mikähän on sitten ollut kuolinsyy, jos ei itsemurha! kyllä kaikki raaemman näköiset kuolinsyyt on nykyään tullut lehtiin enkä ole viellä kertaakaan törmännyt sen tapaisiin että oltaisiin vessaan kuolto (se kun tuntuu olevan näitten huijari paskan puhujien yleien paikka missä heidän toverinsa kuolee)...

        Mm... Ainut ongelma tosa sun väiteessä ööö... On se et lehdessä on ollut juttu vesaan tapetusta miehestä joka oli pelannut spiritismiä, lauta oltiin jätetty lattialle ja siinä liikui muki edes takaisin kunnes se loppui...


      • paska3
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        no en usko


      • Sonja1773638939384736
        jartsu91 kirjoitti:

        moi mun veljen kamun oli myös pelannut ja sekin oli pelannut sitä ja hän ei kysy nyt hengeltä lupaa lopettaa ja hän meni vessaan ja hänet oli raadeltu päästä auki uskotko?

        Öö mäki pelasin mun kamujen kaa meit oli 6 ja sit me ei kysytty lupaa ja lopetettii siihe ku verhot alko liikkuu ittestää ja valot alko sammuu ja tulla päälle ja TADAAA oon ny tääl? Kukaa ei mua tai mun kamui Tapani et WAAUUU


      • Ajkakelsmabeiqpalls
        Sonja1773638939384736 kirjoitti:

        Öö mäki pelasin mun kamujen kaa meit oli 6 ja sit me ei kysytty lupaa ja lopetettii siihe ku verhot alko liikkuu ittestää ja valot alko sammuu ja tulla päälle ja TADAAA oon ny tääl? Kukaa ei mua tai mun kamui Tapani et WAAUUU

        Tappanu siis :DDD


      • Tietäjä
        öööö kirjoitti:

        joopa joo, hei haloo! miksei tällaisista tapauksista ole missään kuullut? yleensä lehtiin päätyy aina pelkästään jos jotakuta on puukotettu tai vaan hakattu... ei todellakaan ole noi jutut totta! miettikää nyt omall järjellä!!

        ÖÖÖ

        Lehteen tarvitaan todistusaineistoa, eli kuvia, eri asia jos on vaikka varoitus kidnappaajasta, ei siitä voi saada kuvia. Ja mistä lehti tietää ettei lähde huijaa? Niin.
        Aattelin kamun kaa pelata joskus,.


      • jokurandomm
        meitä on kaksi kirjoitti:

        no entäs jos kuolin syytä ei tiedetty ja henki on kieltäny niitä' kertomasta ,että jos ne kertoo nii arvon henki tappaa neklin samalla tavalla!
        me ku pelattiin kavereiden kaaa ja mun kaveri kuoli ika lailla samalla tavalla mut me ei kerrottu koska se henki uhkas tappaa meidätki et silviisii TÄÄ ON TOTTA!!!!

        nii mut nythän sä kerroit sen tänne ;)


      • veera kertoo
        Jokuvaa... kirjoitti:

        Ni et jos ei saa ekal kertaa lupaa eikä toiselkaa ni sit pitää huutaa 3kertaa et: Jeesuksen Kristuksen nimeen lopeta!

        kerros kuka huutaa ;) meedio! et sä ;D


      • Anonyymi
        öööö kirjoitti:

        joopa joo, hei haloo! miksei tällaisista tapauksista ole missään kuullut? yleensä lehtiin päätyy aina pelkästään jos jotakuta on puukotettu tai vaan hakattu... ei todellakaan ole noi jutut totta! miettikää nyt omall järjellä!!

        Ei saatana.Miks ihmiset ei usko nykyään läppää!Mutta spiritismi on totta.


      • Anonyymi
        kokeiltu kirjoitti:

        mites sää si paskoit ku sull ei oo persreikää??... pelasin kerra kaverin luona mutt mitään ei tapahtunnu. kyselin koko aja et "onko täällä ketään?" pelattii oikee kynttilöiden valoss ikkuna oli kiinni nii sielt ei tullu valoo... voiko peili ja ikkuna estää sen ettei kukaan vastaa??

        Oon kuullut sellasen.Ettö peilit pitää aina peittää ennen.On sellanen tarina ja hellanlettas tää on totta joten turvat kiinni.Töö ei oo tapahtunut mulle mutta.tämän henkilön kamu kysyi että miltä näytät henki vastasi että katso peiliin.Tämö lapsi sitten (tästä on yli 15v aikaa)Rupesi kiljumaan ja itkemään ja huutamaan aivan täysiä ja heitti peilistä seinään.Hän huusi aivan jörkyttömösti eikö päästänyt sanaakaan suusta mitö peilissä oli ollut.Eikö näin yli 15vuoden jälkeen puhu siitä vieläkään vaan menee ihan paniikkiin jos tästä aiheesta kysytään.


    • orjatar

      ei tommosilla asioilla saa leikkiä....
      se ei todellakaan oo mikään seurapeli!!!
      se on tavallaan uskonto, ja jos on herkkä siitä voi tulla hulluksi!
      älkää leikkikö!

      • Minä0898

        Minä oon kyllä aika herkkä. Rupeaisin kyllä heti kiljumaan jos se liikkuisi. Ja mä uskon siihen! Uskon kaikkeen epänormaaliin! Ei kannata kokeilla! Tekisi mieli mutta ei uskalla. T. Olen 9v.


      • lillysworld

        oikeesti jos ette usko älkää pelatko , se pelaa joka ei pelkää ... pelasin ekan kerran niin sanotusti feikillä , mutta ajan myötä rupesin arvostamaan tätä peliä : / meille on käynyt kokemuksia , mutta en suosittele kauheasti niistä kertomaaan. mut me ollaan aina pelatessa pyydetty sitä henke hyvällä
        no oonneeeeeee


    • hallusinaatio

      On se kumma, etteivät tiedemiehet ole kiinnostuneet tällaisesta portista henkimaailmaan!

      Kannattaa lukea Wikipediasta alla mainitusta linkistä - ja sieltä etenkin kohta "Sceptical view":
      http://en.wikipedia.org/wiki/Ouija
      - Huomatkaa, että side silmillä "pelaajat" eivät saa mitään järkeviä lauseita aikaan (jos edes ilman sidettä).

    • minävain.

      Mä jaksan uskoa johonkin yliluonnolliseen. esim henkiin. mutta voisikohan olla näin että se spiritismi peli perustuu ihmisen alitajuntaan..? Että joku on aivan varma niistä hengistä..niin voisikohan olla että ne henget on ihan vaan oman pään sisällä.
      Enpä tästä nyt sitten tiedä mutta henkilökohtaisesti jaksan uskoa henkiin yms. vaikka en olekkaan koskaan kokeillut "pelata" spiritismiä..

      Ja te jotka ette ollenkaan usko tämmöiseen "yliluonnolliseen paskaan" niin miten se teidän elämää muuttaa että jotkut uskoo..?

    • VITTUPERKELE :o

      Niin,ette ehkä usko, mutta oltiin vähän aika sitten kavereitten kanssa pelaamassa, ja kauheeta oli, kun kaverini kysyi "oletko täällä" muki vastasi "takanasi" sitten, kaikki me pelästyimme ja kysyimme "voimmeko lopettaa" se sanoi "ei" ja osa meistä purskahti itkuun , mutta vain kahdella riitti pokka, ja he alkoivat kyselemään ihan tyhmiä, piru hermostui ja otti yhtä kaveriani olkapäästä kiinni (kukaan ei siis nähnyt)mutta kaverini huusi ja itki että "lopeta" pyysimme kauheasti että saisimme lopettaa pelin ja lopulta hän antoi, seuraavana päivänä, kaverini tuli kouluun ja kertoi että piru oli koko yön ollut hänen huoneessaan. :( ÄLKÄÄ SIIS PELATKO HULLUT! SE EI OLE LEIKIN ASIA!

      • myyk

        Me pelattiin spiritismiä yhtenä päivänä varmaan 5 kertaa ja joka kerta onnistui hyvin. Tää oli mulle ensimmäinen kokemus.olen aina uskonut tällaisiin henkiin ja peli todisti mulle sen, että niitä on. Se toisti usein joihinkin kysymyksiin sanaa "izi", olikohan se sen nimi? Kyseltiin tyhmiäkin kysymyksiä mutta ei se suuttunut, ja saatiin melkein aina lopettaa kun haluttiin.


      • myyk
        myyk kirjoitti:

        Me pelattiin spiritismiä yhtenä päivänä varmaan 5 kertaa ja joka kerta onnistui hyvin. Tää oli mulle ensimmäinen kokemus.olen aina uskonut tällaisiin henkiin ja peli todisti mulle sen, että niitä on. Se toisti usein joihinkin kysymyksiin sanaa "izi", olikohan se sen nimi? Kyseltiin tyhmiäkin kysymyksiä mutta ei se suuttunut, ja saatiin melkein aina lopettaa kun haluttiin.

        oli hauska juttu kun sisko kysy että montako kertaa olen käynyt tänään paskalla ja lasi liikkui neloseen, mikä oli totta kun maha oli sekaisin :D myöhemmin kun pelattin sitä uudestaan niin lasi meni vitoseen, mikä oli myöskin totta. sitten kysyttiin kaikkee että montako kertaa ollaan pierastu tänään ja muuta sellaista hauskaa :D henki sano että se tykkää meistä!


      • omanalle.
        myyk kirjoitti:

        oli hauska juttu kun sisko kysy että montako kertaa olen käynyt tänään paskalla ja lasi liikkui neloseen, mikä oli totta kun maha oli sekaisin :D myöhemmin kun pelattin sitä uudestaan niin lasi meni vitoseen, mikä oli myöskin totta. sitten kysyttiin kaikkee että montako kertaa ollaan pierastu tänään ja muuta sellaista hauskaa :D henki sano että se tykkää meistä!

        Ne jotka ei usko, niin kokeiltaa ihmeessä. Eihän siinä voi tapahtua mitään, kun ei se ole totta, eihän ?

        Ite en oo koittanu, vähän kyllä epäilyttää, noi jutut, aika paljonkin. Mutta kyl mä luulen, että joillekin on sattunut jtn. yliluonnollista. Mutta sehän on voinut olla vain sattumaa? Eikä vain?

        No Mä oon kyllä koittanut sitä että menee peilin eteen ja sanoo n. 15-30 kertaa Bloody Mary. Ja kas kummaa, siinä kun sitä hoin niin alkoi silmät laajeta ihan uskomattomasti, ja niitä ei vain voinut sulkea. Olin siinä kaverin kanssa, sille kävi sama juttu. Mä luulen, että mun kaveri tyrkkäs mua sitten, vaikka se vannoi ettei tehnyt mitään. Kummiskin, joku tyrkkäs mua ja lujaa tyrkkäsikin. Ja kaaduin maahan, samalla mun kaveri lähti hiopertelee ja mumisi iha jtn. outoo. Mulla tuli käteen pikkusii naarmui ja mun kaverin vastakkaiseen käteen myös.

        Toisen kerran sitten mä näin, että musta irtautui joku semmonen tosi kirkas ja vaalea, mun näköinen henkilö. Huoneessa oli pimeää, joten lampun/salamavalon- haittaläikkiä ne eivät olleet. Se kumminkin irtautui musta. Se oli kyl aika pelottavaa, vieläkin muistan sen.

        Mun kaverille taas se jäi siihen vain ja näki jonkun kurpan naisen. Se alko täristä sillein oudosti. En oo ikinä nähny et kukaa tärisisi sillein. Iha outoo.

        Ja toinen kaveri näki sitten että sen taakse tulisi tumma varjo joka vetäis sitä alaspäin. Kamu purskahti itkuun ja juoksi pois. Nyt sillä on joku pakkomielle kattoo jokaseen peiliin.

        Emt sitten onko noi jutut vedetty vain mun ja kavereiden korvien välistä. Mutta todistajia oli paikalla, ja he sanoivat, että me kyllä oltiin aika julmetun outoja.

        Tän jälkeen sitten kaikki jotka vaan näki sen heräs yöllä joskus yhen aikaan. KAIKKI.

        voi olla puppua, mutta voin vannoa että näin on käynyt !!! ;))


      • skeptikoille.
        omanalle. kirjoitti:

        Ne jotka ei usko, niin kokeiltaa ihmeessä. Eihän siinä voi tapahtua mitään, kun ei se ole totta, eihän ?

        Ite en oo koittanu, vähän kyllä epäilyttää, noi jutut, aika paljonkin. Mutta kyl mä luulen, että joillekin on sattunut jtn. yliluonnollista. Mutta sehän on voinut olla vain sattumaa? Eikä vain?

        No Mä oon kyllä koittanut sitä että menee peilin eteen ja sanoo n. 15-30 kertaa Bloody Mary. Ja kas kummaa, siinä kun sitä hoin niin alkoi silmät laajeta ihan uskomattomasti, ja niitä ei vain voinut sulkea. Olin siinä kaverin kanssa, sille kävi sama juttu. Mä luulen, että mun kaveri tyrkkäs mua sitten, vaikka se vannoi ettei tehnyt mitään. Kummiskin, joku tyrkkäs mua ja lujaa tyrkkäsikin. Ja kaaduin maahan, samalla mun kaveri lähti hiopertelee ja mumisi iha jtn. outoo. Mulla tuli käteen pikkusii naarmui ja mun kaverin vastakkaiseen käteen myös.

        Toisen kerran sitten mä näin, että musta irtautui joku semmonen tosi kirkas ja vaalea, mun näköinen henkilö. Huoneessa oli pimeää, joten lampun/salamavalon- haittaläikkiä ne eivät olleet. Se kumminkin irtautui musta. Se oli kyl aika pelottavaa, vieläkin muistan sen.

        Mun kaverille taas se jäi siihen vain ja näki jonkun kurpan naisen. Se alko täristä sillein oudosti. En oo ikinä nähny et kukaa tärisisi sillein. Iha outoo.

        Ja toinen kaveri näki sitten että sen taakse tulisi tumma varjo joka vetäis sitä alaspäin. Kamu purskahti itkuun ja juoksi pois. Nyt sillä on joku pakkomielle kattoo jokaseen peiliin.

        Emt sitten onko noi jutut vedetty vain mun ja kavereiden korvien välistä. Mutta todistajia oli paikalla, ja he sanoivat, että me kyllä oltiin aika julmetun outoja.

        Tän jälkeen sitten kaikki jotka vaan näki sen heräs yöllä joskus yhen aikaan. KAIKKI.

        voi olla puppua, mutta voin vannoa että näin on käynyt !!! ;))

        Ne kaikki, ketkä haukkuvat niitä jotka oikeasti ovat kokeilleet spiritismiä tai ovat kokeilemassa, kokeilkaa itse. Ennen kuin itse kokeilin otin selvää siitä ja kokeiluhetkellä teimme kavereiden kanssa kaiken ohjeiden mukaan.

        Jos epäilette, ettei lasi liiku ellei sitä joku liikuta, valitkaa sellainen kaveriporukka mukaan josta olette varmoja etteivät he huijaa. Lasi oikeasti liikkuu, ja siinä oli melkein kusi housussa jokaisella mukanaolijalla. En sano että lasi liikkuu siksi että henki sitä liikuttelisi, onhan sitä sanottu että se voi johtua staattisesta sähköstä, magneettikentistä tai joukkohallusinaatiostakin. Itse kyllä uskon jonkun yliluonnollisen sitä liikuttavan.

        En suosittele kellekään, kokeilkaa omalla vastuulla. Itse sain paniikkikohtauksia monena yönä, mutta ne "äänet" joita kuulin olivat kyllä jälkeenpäin ajatellen mielikuvituksen tuotetta. Jännä kokemus, tosin oikeita lottonumeroita ei saatu :D


      • En tiedä : /

        Mä en tiedä oikeen uskoakko näihin kaikkiin juttuihin vaiko ei.. Toisaalta osa näistä jutuista on ihan uskottaviakin ja osa semmosia joihin en nyt tiedä niinkään uskomiseen..
        Esimerkiksi se, ettei sais muka kertoa jos joku kuolee jne.. Koska.. No, jos on esim vaikka nyt Milla 11.v ja sen pari kaveria.., sitten millan kaveri Satu kuolee. Nii eikö sen Satun vanhemmat ala epäillä, että missä se on jne,.. Et tota kuolin juttua en oikeen menis uskomaan..

        Itse en uskalla kokeilla tätä peliä, kun en ole varma onko jutut totta vaiko ei.. mutta sen lasin likkuminen johtuu mun mielestä siitä, että siihen sattuu joku lämpö virtaus tms.

        Sitten te jotka, ette usko tähän "peliin" millään sielullanne nii kokeilkaa tätä "peliä" ja sitten tulkaa arvostelemaan tänne.. te ette sitä tiiä ennen ku kokeilette.!! Siis jos ees uskallatte kokeilla, mutta jos ei usko nii pitäs uskaltaa kokeilla ku sehän on teidän mielestä niin scifiä niin scifiä!! Mutta kokeilkaa!

        Eli en tiedä uskooko vaiko ei.. Koska tunnen muutaman ihmisen jotka oikeesti jossain mielisairaalassa spiritismin takia.. : /


      • lapio
        skeptikoille. kirjoitti:

        Ne kaikki, ketkä haukkuvat niitä jotka oikeasti ovat kokeilleet spiritismiä tai ovat kokeilemassa, kokeilkaa itse. Ennen kuin itse kokeilin otin selvää siitä ja kokeiluhetkellä teimme kavereiden kanssa kaiken ohjeiden mukaan.

        Jos epäilette, ettei lasi liiku ellei sitä joku liikuta, valitkaa sellainen kaveriporukka mukaan josta olette varmoja etteivät he huijaa. Lasi oikeasti liikkuu, ja siinä oli melkein kusi housussa jokaisella mukanaolijalla. En sano että lasi liikkuu siksi että henki sitä liikuttelisi, onhan sitä sanottu että se voi johtua staattisesta sähköstä, magneettikentistä tai joukkohallusinaatiostakin. Itse kyllä uskon jonkun yliluonnollisen sitä liikuttavan.

        En suosittele kellekään, kokeilkaa omalla vastuulla. Itse sain paniikkikohtauksia monena yönä, mutta ne "äänet" joita kuulin olivat kyllä jälkeenpäin ajatellen mielikuvituksen tuotetta. Jännä kokemus, tosin oikeita lottonumeroita ei saatu :D

        En ole ite kokeillu spiritismiä, mutta olen kuullut kertomuksia eräältä ihmiseltä kehen oikeesti luotan. Voin sanoa heti aluks että uskon Jumalaan. Tää ihminen keltä kuulin kertomuksia on mun hyvä tuttu jota autoin tulemaan uskoon. Sitten itse asiaan. En näe mitään syytä uskoa ettei se olisi totta. Eihän ne kuolleiden (tai niiden jotka eivät ole syntynytkään yms) henget mihinkään katoa. Henget odottavat Jeesuksen toista tulemista. Vaikka en ole ite kokeillut, enkä haluakaan kokeilla, en näe syytä miksi se ei voisi toimia. Pitää muistaa että henget pelkäävät Raamattua, ikoneita, krusifikseja, rukousnauhoja ja muita kristinuskon symbolisia välineitä, koska niissä asuu *Raamatun mukaan* henkien valtias, Kolmiyhteinen Jumala. JOS SIIS "ET SAA UNTA ILTAISIN" yms. , OTA NÄITÄ VÄLINEITÄ LÄHELLESI. En sano tätä siksi, että haluaisin "käännyttää" ketään, vaan koska haluan auttaa niitä jotka haluavat lopettaa spiritismin tai hakea turvaa henkiolennoilta. Olen itse nähnyt ja minulle on kerrottu että entiset spiritismin harrastajat kokevat turvallisuudentunnetta uskonvälineiden lähellä.


      • janitaK
        omanalle. kirjoitti:

        Ne jotka ei usko, niin kokeiltaa ihmeessä. Eihän siinä voi tapahtua mitään, kun ei se ole totta, eihän ?

        Ite en oo koittanu, vähän kyllä epäilyttää, noi jutut, aika paljonkin. Mutta kyl mä luulen, että joillekin on sattunut jtn. yliluonnollista. Mutta sehän on voinut olla vain sattumaa? Eikä vain?

        No Mä oon kyllä koittanut sitä että menee peilin eteen ja sanoo n. 15-30 kertaa Bloody Mary. Ja kas kummaa, siinä kun sitä hoin niin alkoi silmät laajeta ihan uskomattomasti, ja niitä ei vain voinut sulkea. Olin siinä kaverin kanssa, sille kävi sama juttu. Mä luulen, että mun kaveri tyrkkäs mua sitten, vaikka se vannoi ettei tehnyt mitään. Kummiskin, joku tyrkkäs mua ja lujaa tyrkkäsikin. Ja kaaduin maahan, samalla mun kaveri lähti hiopertelee ja mumisi iha jtn. outoo. Mulla tuli käteen pikkusii naarmui ja mun kaverin vastakkaiseen käteen myös.

        Toisen kerran sitten mä näin, että musta irtautui joku semmonen tosi kirkas ja vaalea, mun näköinen henkilö. Huoneessa oli pimeää, joten lampun/salamavalon- haittaläikkiä ne eivät olleet. Se kumminkin irtautui musta. Se oli kyl aika pelottavaa, vieläkin muistan sen.

        Mun kaverille taas se jäi siihen vain ja näki jonkun kurpan naisen. Se alko täristä sillein oudosti. En oo ikinä nähny et kukaa tärisisi sillein. Iha outoo.

        Ja toinen kaveri näki sitten että sen taakse tulisi tumma varjo joka vetäis sitä alaspäin. Kamu purskahti itkuun ja juoksi pois. Nyt sillä on joku pakkomielle kattoo jokaseen peiliin.

        Emt sitten onko noi jutut vedetty vain mun ja kavereiden korvien välistä. Mutta todistajia oli paikalla, ja he sanoivat, että me kyllä oltiin aika julmetun outoja.

        Tän jälkeen sitten kaikki jotka vaan näki sen heräs yöllä joskus yhen aikaan. KAIKKI.

        voi olla puppua, mutta voin vannoa että näin on käynyt !!! ;))

        ok mul on saman tyyppisii kokemuksii


      • LeeviON
        lapio kirjoitti:

        En ole ite kokeillu spiritismiä, mutta olen kuullut kertomuksia eräältä ihmiseltä kehen oikeesti luotan. Voin sanoa heti aluks että uskon Jumalaan. Tää ihminen keltä kuulin kertomuksia on mun hyvä tuttu jota autoin tulemaan uskoon. Sitten itse asiaan. En näe mitään syytä uskoa ettei se olisi totta. Eihän ne kuolleiden (tai niiden jotka eivät ole syntynytkään yms) henget mihinkään katoa. Henget odottavat Jeesuksen toista tulemista. Vaikka en ole ite kokeillut, enkä haluakaan kokeilla, en näe syytä miksi se ei voisi toimia. Pitää muistaa että henget pelkäävät Raamattua, ikoneita, krusifikseja, rukousnauhoja ja muita kristinuskon symbolisia välineitä, koska niissä asuu *Raamatun mukaan* henkien valtias, Kolmiyhteinen Jumala. JOS SIIS "ET SAA UNTA ILTAISIN" yms. , OTA NÄITÄ VÄLINEITÄ LÄHELLESI. En sano tätä siksi, että haluaisin "käännyttää" ketään, vaan koska haluan auttaa niitä jotka haluavat lopettaa spiritismin tai hakea turvaa henkiolennoilta. Olen itse nähnyt ja minulle on kerrottu että entiset spiritismin harrastajat kokevat turvallisuudentunnetta uskonvälineiden lähellä.

        Totta, kokeilimme rippileirillä kavereiden kanssa spiritismiä, ja se toimi!
        Koska olin todella skeptinen asian suhteen, pistin jokaisen kaverin yksi kerrallaan ottamaan sormet pois laudan päältä. Jokaisen kohdalla lasi jatkoi liikkumistaan.
        Saimme luvan lopettaa toisella kysymiskerralla, onneksi. Tämä oli siis viimeinen ilta/yö riparilla.

        Sen jälkeisellä viikolla en saanut MILLÄÄN unta ennen kuin tajusin laittaa raamatun tyynyni viereen. Se auttoi.


    • -mainoskyltti-

      Eiköhän se jumalauta olla jo miljoonaan kertaan sanottu, että antaa muiden uskoa mihin haluaa, mitä se teitä haittaa, et uskooko joku tällä palstalla spiritismiin vai ei ! -.-

      Mutta joo. Asiaan. Ite kokeiltiin kavereitten kans sitä, mutta homma meni pipariks, ku yks joukon pojasta ei ollu ees tehny lautaa oikein! Ja muutenkin kaikki oli vähä huonosti, ei ollu muutaku yks kynttilä ja näin. Väkeä pelotti ihan sairaasti, ku lamppu rupes yhtäkki väpättämään, mut se siitä ilosta sitte. Päätettiin, että otetaan joskus uudestaan kunnon pelilaudalla ja 5 kynttilällä yms. Siinä vasta riemu ratkes ku heitettiin lasinen pilttipurkki hevonvittuun :-D

      En mä siihen touhuun usko, vaikka kaikki siitä pelotteleeki. Välillä koko ajatus ihan laittaa kylmät väreet käsiin, mutta siihen se sitte jääkin. Jos joku haluaa kokeilla tiettyä 'peliä' niin suosittelen ihan vaan omalla vastuulla. Mä tunnen niitä hnekilöitä jokka on sitä 'pelannu' ja tullu oikeasti traumoja. Yhen mun kaverin äiti oli pelannu sitä joskus muksuna, niin sen äidin kaveri oli kuollu seuraavana päivänä. Sattumaa(ko).

    • Residental

      Spiritismi on jossain määrin totta ja jossain määrin taas adrenaliinin aiheuttama mielikuva. Omia kokemuksia kuitenkin löytyy. Oltiin kerran 7 porukassa yhellä mökillä kesällä kaks päivää.siinä ku oltiin oltu jonkin aikaan ja iltaa ooteltu ni yks näistä ehdottaa että harjotetaanko spiritismiä, olis jännä kokeilla. No kaikki oli mukana sitte, kello lähesty muistaakseni jo 12 yöllä ku oltiin saatu jonkinlaista kontaktia. Ette uskokkaan millasen adrenaliini virtauksen se toi, pari kynttilää vaan huoneen kummassaki päässä, rupes siinä sitte satamaanki jossain vaiheessa, no vielä puolta tuntia myöhemmin sitte tosiaanki tapahtu jotain. Kuultiin kaikki joku ihme ääni ku lasi olis rikkoutunu ja niin kyllä oliki, saunan pieni ikkunaruutu oli hajonnu...ulospäin? eikä sitä olis voinu kukaan muu hajottaa koska kaikki oli huoneessa. siitä 5 minuuttia myöhemmin kuultiin kaikki askelia ulko oven takaa ja mentiin myöhemmin kattomaan. ei ketään, ei ees jalanjälkiä mutasella maalla. Mitä me siltä kysyttiin pysyy vaan meidän omana tietona toistaiseksi.

      • cameli

        Hei vaan! Olisin hyvin kiinnostunut spiritismin peluusta,ja mulla olis muutama kysymys. Eli haluaisin vinkkejä mistä voisi ottaa sen lasin kun siihen pelilautaan tarvitaan, ja myös mistä voisi ottaa sen "pikku palikan" ta imikä lie jossa on reikä keskellä?


      • tutkimus laitos.
        cameli kirjoitti:

        Hei vaan! Olisin hyvin kiinnostunut spiritismin peluusta,ja mulla olis muutama kysymys. Eli haluaisin vinkkejä mistä voisi ottaa sen lasin kun siihen pelilautaan tarvitaan, ja myös mistä voisi ottaa sen "pikku palikan" ta imikä lie jossa on reikä keskellä?

        spiritismi......on asia \ "peli" jota kaikki, pelkäävät mutta valitettavasti se on potaskaa eli teidän "mielikuvitusta" joka ihmisellä on heittelehtivä varisnkin, jos olet esim. tehnyt rankan "työpäivän" niin aivot reagoivat asioihin \ ääniin eri tavalla kuin vaikka, virkeänä esim. pesukoneen luukku aukeaa kun se on pessyt pyykin niin tajuat että se oli pesukone, mutta taas "unisena" saatat luulla että sinua "tarkkaillaan" tai se "naksahdus siitä ns. pesukoneesta että luonasi \ talossasi on joku muu mutta älä pelkää se ei ole totta! :tutkimuksen tulokset. t:tutkimuslaitos. kirjottanut: joku ihminen jonka oma käsitys on tämä. spiritismi on jonkun noita akan keksimä paska peli. t:12.v ihan persereiästä kaivettu paska keksintö.


      • kaverista huolissaan..
        tutkimus laitos. kirjoitti:

        spiritismi......on asia \ "peli" jota kaikki, pelkäävät mutta valitettavasti se on potaskaa eli teidän "mielikuvitusta" joka ihmisellä on heittelehtivä varisnkin, jos olet esim. tehnyt rankan "työpäivän" niin aivot reagoivat asioihin \ ääniin eri tavalla kuin vaikka, virkeänä esim. pesukoneen luukku aukeaa kun se on pessyt pyykin niin tajuat että se oli pesukone, mutta taas "unisena" saatat luulla että sinua "tarkkaillaan" tai se "naksahdus siitä ns. pesukoneesta että luonasi \ talossasi on joku muu mutta älä pelkää se ei ole totta! :tutkimuksen tulokset. t:tutkimuslaitos. kirjottanut: joku ihminen jonka oma käsitys on tämä. spiritismi on jonkun noita akan keksimä paska peli. t:12.v ihan persereiästä kaivettu paska keksintö.

        Ootko muka oikeesti joku tutkijA? En kyl todellakaan usko sua! Meinaan Ei ne kirjottais noin epäasiallisesti! : /


      • Kaverisa hulissaan..
        kaverista huolissaan.. kirjoitti:

        Ootko muka oikeesti joku tutkijA? En kyl todellakaan usko sua! Meinaan Ei ne kirjottais noin epäasiallisesti! : /

        Oon ihan sairaan huolissani mun kaverisa! Mua pelottaa! Luin sen viestejä, se oli kertonu sen äitille et se oli kokeillu spiritismiä sen kavereiden kanssa.. kysyin mitä se on mut se ei suostunu kertoon.. : ( Otin selvää.. luulin ek et se oli joku hiton seksi homma.. mut sit mua alko pelottaan.. kun niillä ei kuulemma ollu onnitunu se!!! Mitähän sille tapahtuuuu!!! Se on mun paras kaveri!!!


      • janitaK
        cameli kirjoitti:

        Hei vaan! Olisin hyvin kiinnostunut spiritismin peluusta,ja mulla olis muutama kysymys. Eli haluaisin vinkkejä mistä voisi ottaa sen lasin kun siihen pelilautaan tarvitaan, ja myös mistä voisi ottaa sen "pikku palikan" ta imikä lie jossa on reikä keskellä?

        se pitää olla kevyt snapsi lasi yleensä set lauta pitää polttaa ja lasi hajottaa akannattaa ottaa sellai mikä ei haittaa


    • unknown

      ollaan pelattu pari kertaa kavereitten kans.
      en aluks uskonu siihen, mut viime kerral tapahtu jotai minkä takii uskon siihen.

      eli. meit oli 6. oltii ihan tavallises huonees, mis ei ollu ees hirveen pimeetä. peitettiin peilaavat pinnat yms mitä ny tavallisestiki.
      ei kyselty mitään ihmeellistä... mut sit yhdes vaihees yks kynttilä sammu. kukaa ei ollu sitä puhaltanu sammuksii, SE VAAN SAMMU. mun kaveri joka oli ollu siin kulmas mis oli kynttilä, rupes eka nauraa mut se muuttu itkuks, ja se sano ettei se ainakaa sitä sammuttanu, eikä se tiedä miks se itkee. no me jatkettii, ja sit ku saatii lupa lopettaa, puhallettii kynttilät ja yks otti sen lasin käteensä. se sano et se oli sisält ihan KYLMÄ. sit se anto sen toisel, ja se sano et se on iha KUUMA. sit se tuli normaaliks. sit yks rupes yhtäkkii vaa itkee. yhtäkkii se sano sille joka otti sen lasin ekan kätees, et "mee pois". sit me lähettii pois siit huoneest, rikkomaa se lasi ja polttamaa se paperi.

      myöhemmi illal, ku mä olin menny kotii, yks mun kavereist soittaa mul ja kysyy onks mulle tapahtunu mitää. se, joka otti sen lasin käteensä, oli nähny jonkun liikkeen lasista peilautuvan jonku ihmisen, joka olis tullu sen perässä. ja myöhemmi, sama tyyppi, oli ajanu polkupyöräl, ja nähny varjostaa et sil olis ollu jotain sen selässä kiini. se oli kääntyny kattoo, ja oli sit kaatunu pyöräl ja kyynärpää, polvi ja kylki veril.

      semmosia kokemuksii.

    • Hönömönö

      Pelattiin kavereitten kaa spiritismii. meil oli 4 kynttilää, ja saatiin yhteys. oltiin iha kuset housuis, henki ilmotti nimekseen Wolkouya ja se oli paha. yhdessä vaiheessa 1 kynttilä sammui ja syytimme leikillämme kaveria siitä. hän sanoi: en se ollut mä! sitten hän rupesi nauramaan, mutta pian hän itki hysteerisesti. Myöhemmi se sano et joku oli vähä niiku pistäny se itkeen.
      Me jatkettii pelii, ku kaveri oli rauhottunu.pian se jälkee me kummiski lopetettii.
      nostin purki, ja kokeilin sitä sisältä, se oli jääkylmä.
      Mä annoin se kaveril, ja se sano et kyl se iha lämmin on. Just sil hetkel, ku otin käde lasist, mu 1 kavereist kavahti taaksepäi, huus jollekki näkymättömäl; MEE POIS! (tää o totta, mut ei oo pakko uskoo.) sit se rupes puhuu omiaa ja itki samal. me lähettii rantaa polttaa lautaa ja rikkoo purkkii. Rannas mu kaveri oli jo rauhottunu, ja se sano ettei se tie miks se sano nii.
      Myöhemmi illal olin menos kaveri kaa hakee sen kamoi ku oltii menos porukal telttaa. Matkal mä luuli nähneeni jotaki takanani, ja mä käännyi kattoo ja sit ku säikähdin vaik en nähny mitää, ni poljin kovempaa. samal ku katoin viel taakseni, tunsin jonki tuleva sivulta mu eturengast päi, ja lensin sarvie yli. mul oli vaa t-paita ja hame, ja liu´uin asfalttii pitki. Kylkee haava, koko kyynerpää iha auki, polvi auki, kämmen auki. pistettii niihi sit side, mut kyynärpääst tulee vieläki lihasnestet vaik siit on jo yli vuorokausi.
      Ei millää void uskoo et se oli pelkkää yhteesattumaa.
      Se et jokin sai mut kattoo taakseni just sillo. Ja se tapahtu just sillo ku me oltii pelattu.
      Tätä tapahtumaa oli todistaas 6 tyttöö.
      Jos haluutte, voitte kertoo tän omii kokemuksii?? ;)
      En suosittel spiritismii pahoje henkie kaa ;--S
      JA TÄÄ EI OLLU AINOO KERTA KU SAATII YHTEYS...

      • jarnoansami

        juuuu kun tässä ollaan suunniteltu spiritismin pelaamista jo pidemmän aikaa ja tää koko ilta meni näitä aiheeseen liittyviä materiaaleja tutkien niin alko aivan yhen äkin tapahtia kummia! istuin koneella siskon kanssa ja oli aivan pimeetä ja TOSI kuuma ja hiostava ilma oli.. sit ihan yhtäkkiä alko kuuluun aivan hirveetä kolinaa ja jtn raapimista muistuttavaa ääntä ja me molemmat tunnettiin kuinka kylmä ilma, suorastaan jäätävä, kiertää nytkin tätä huonetta.. hyrrr..
        Samaan aikaan siskoni jalassa olevaa haavaa alkoi poltella tuskaisasti, sillä siinä ollut rupi oli raapiutunut irti sohvan reunaa vasten! siinä sitten friikkasimme totaalisesti kunnes tajusimme että kappas kehveliä ilmastointi oli mennyt päälle =)


      • 0986353
        jarnoansami kirjoitti:

        juuuu kun tässä ollaan suunniteltu spiritismin pelaamista jo pidemmän aikaa ja tää koko ilta meni näitä aiheeseen liittyviä materiaaleja tutkien niin alko aivan yhen äkin tapahtia kummia! istuin koneella siskon kanssa ja oli aivan pimeetä ja TOSI kuuma ja hiostava ilma oli.. sit ihan yhtäkkiä alko kuuluun aivan hirveetä kolinaa ja jtn raapimista muistuttavaa ääntä ja me molemmat tunnettiin kuinka kylmä ilma, suorastaan jäätävä, kiertää nytkin tätä huonetta.. hyrrr..
        Samaan aikaan siskoni jalassa olevaa haavaa alkoi poltella tuskaisasti, sillä siinä ollut rupi oli raapiutunut irti sohvan reunaa vasten! siinä sitten friikkasimme totaalisesti kunnes tajusimme että kappas kehveliä ilmastointi oli mennyt päälle =)

        pelasin kerran kavereiden kannssa josta on noin 13vuotta. muistan sen illan todella hyvin ku kaverin piti mennä kotiin kesken peliä hän kerkesi päästä tien toiselle puolelle ja oli kuollu sydänkohtaukseen ilman mitään syytä. itse sain noin 10cm pitusia haavoja selkään. omat lapseni pelasivat kellarissa noin 3kk sitten suutuin heille sen jälkeen kävin katsomassa miten he olivat valmistaneet alustan mutta omana yllätyksenä näin palavaa tavaraa mutta sille on selitys he käyttivät isoja pysty kynntilöitä jotka on voinu kaatua. älkää pelatko!


      • Little Kinoko
        0986353 kirjoitti:

        pelasin kerran kavereiden kannssa josta on noin 13vuotta. muistan sen illan todella hyvin ku kaverin piti mennä kotiin kesken peliä hän kerkesi päästä tien toiselle puolelle ja oli kuollu sydänkohtaukseen ilman mitään syytä. itse sain noin 10cm pitusia haavoja selkään. omat lapseni pelasivat kellarissa noin 3kk sitten suutuin heille sen jälkeen kävin katsomassa miten he olivat valmistaneet alustan mutta omana yllätyksenä näin palavaa tavaraa mutta sille on selitys he käyttivät isoja pysty kynntilöitä jotka on voinu kaatua. älkää pelatko!

        Tänään pelattiin kavereiden kaa. Meitä oli 4. Kamun pimeessä huoneessa pelattiin, ja kyllä muuten toimi!
        Kun alotettiin, nii kaikkien kädet tärisi ihan julmetusti ni sit kun kysyttiin et onko täällä ketään, nii kaikkien kädet vaan tärisi ja se lasi siirty siihen "ei" kohtaan :D No siinä si revettiin ja todettiin et kyl se oli meijän tärisevien käsien vika, kun kaikki sitä vähän liikutti. No sit kysyttiin uudestaan "onko täällä ketään" no sit se lasi alko TOSI hitaasti liikkuun siihen "kyllä" kohtaan. Silleen se oli pelottavaa ja kaikki vakuutti ettei kukaan sitä liikuttanu. No sit se alko kohta saamaan puhtii se lasi ja se liikku jo paljon nopeemmin. Mut se oli kummallista. Se henki vaikutti kivalta. Kyseltiin kaikkee. Niitä henkii oli kuulemma kolme, ja luulen, et ne kinasteli siinä jotenkin et mihin se lasi laitetaan kun sieltä tuli jotain ihan outoja kirjainyhdistelmiä välillä :D
        Mut se oli kyl aika vakuuttavaa kun kysyttiin mun äiten silmien väriä, ja se osas sanoo sininen (ittelläni on ruskeet silmät) eikä kukaan niistä mun kavereista tienny mun äiten silmien väriä. Se myös osas sanoo et mun kaverin talossa asuu 5 ihmistä, vaikka niitä on neljä, mut se osas sanoo vauvan, meinaan sen äiti on raskaana nyt.
        Sit kysyttiin kaikkee, ja se oli ihan kiltti. Sit mun kaveri sai päähänsä kysyy et haluuko se henki lopettaa. No se sano et "kyllä". Kysyttiin vielä että haluaako se TOSISSAAN lopettaa, ja tuli taas "kyllä". No me sit lopetettiin ja mentiin mettään sellaselle lammelle särkeen se lasi ja heitettiin se revitty lautaki sinne. Enkä mitään oo kuullu et kamuille ois jotain tapahtunu. Kaikki on ihan ok. Se oli mukava henki.... ...onneks. Mut se yks niistä kamuista joiden kaa mentiin sitä niin sen tanssikaveri kerto sille et se oli menny kavereidensa kanssa ja ne oli tehny yhen pahan virheen; ne oli unohtanu peittää heijastavat pinnat. Sit se yks kaveri näki peilissä sen hengen, ja tuli hulluks. Se kuulemma ei suostu tuleen ulos, ja vaan viiltelee sisällä yksin... Ö_______ö Mut siis todellakin uskon spiritismiin. Muutenkins luulen että saatananpalvoja oon.


      • HettuLettuSweet
        0986353 kirjoitti:

        pelasin kerran kavereiden kannssa josta on noin 13vuotta. muistan sen illan todella hyvin ku kaverin piti mennä kotiin kesken peliä hän kerkesi päästä tien toiselle puolelle ja oli kuollu sydänkohtaukseen ilman mitään syytä. itse sain noin 10cm pitusia haavoja selkään. omat lapseni pelasivat kellarissa noin 3kk sitten suutuin heille sen jälkeen kävin katsomassa miten he olivat valmistaneet alustan mutta omana yllätyksenä näin palavaa tavaraa mutta sille on selitys he käyttivät isoja pysty kynntilöitä jotka on voinu kaatua. älkää pelatko!

        Wow oon itse 13 ja oon yrittäny hotelli huoneessa pelata mutta lasi ei liikkunut vaikka lausuin loitsun 3 kertaa O.o outoo!! näitte kommenttejen takii en taia ees kokeilla enää!!


    • jjaan.

      Niin, se on kaikkien moma asia mihinkä uskoo. Itse uskon Spiritismiin vaikka en ole sit (vielä) kokeillut..

      • Tuutkija

        Niin, no on todettu että se lasi liikkuu ajatuksen voimalla, tai joku liikuttaa ..


    • hmm..

      Juu no kun minä olin mun kamun kaa vessassa ja me tehtiin sitä yhdessä kun ei uskallettu yksin ... Ja sitten me kysyttiin että kuollaanko me 2 kuukauden päästä se meni vähän lähemmäs kyllä kohtaa. Ja kun me laitettiin se takaisin keskelle ja kysyttiin:: Kuollaanko me huomenna? Se siirtyi reilusti Kyllä kohtaan. Hitto se pelotti että kuoleeko huomenna vaikka tiesi ettei se oikeastaan voisi olla totta..

      KERTOKAA MUUTKIN TÄLLAISIA KOKEMUKSIA!!!

      • Bellacenter

        Etteks tiedä että hengiltä EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA KYSYÄ KUOLEMASTA?!?!!!


    • Heinji

      Vanhempani, tuttuni, tätini ( vaikka hänen serkun tyttö pelannut kyseistä peliä, ja onnistunut! ) kummini, setäni, mummoni eivät usko tähän spiritismi juttuun. Tätini huusi minulle päin naamaa että spiritismi on PASKAA! ( aika törkeesti sanottu ) ja vanhempani sanovat että se aiheuttaa pelkkiä pelko tiloja. Ainoat tuttavani jotka uskovat spiritismiin ovat Mikko-ukkini ja 2 kaveriani. Minun lisäkseni tietenkin. olen aina pienestä pitäen uskonut selittämättömiin asioihin. en pelkää helposti, ja osaan hallita mielikuvitukseni hyvin. olen pelannut spiritismiä 2:n kaverin kanssa, muttei toiminut.olemme pelanneet ainakin 15 kertaa!
      Pliis vinkkejä kuinka saada toimimaan

      • parahencca

        Olen itse pelannut spiritismiä noin 120 kertaa ja se on toiminut ehkä 110 kertaa. Kyse on oikeasta paikasta . Pelasimme vanhassa talossa jossa pyöri johonkin aikaan saatananpalvojat. Talossa tapahtui selittämättömiä asiota kuten kuului huutoa, askeleita, pamauksi. Kerran olin kaverini kanssa kyseisessä talossa. Menimme talon ylä kertaan. Ensiksi kuului askeleita ja sitten kuului valtava pamaus. Ala kertaan oli ilmestynyt valtava metallikori. JA kerran (tosi tapahtuma) olin talossa. Olin menossa erääseen huoneeseen jossa oli paljon kuoleiden tavaroita. Aluksi huomasin möykyn kulmassa. Sitten se syöksyi kohti ja lähdin juoksuun. Spiritismi on toiminut sen jälkeen toiminut aina.


      • Heinji
        parahencca kirjoitti:

        Olen itse pelannut spiritismiä noin 120 kertaa ja se on toiminut ehkä 110 kertaa. Kyse on oikeasta paikasta . Pelasimme vanhassa talossa jossa pyöri johonkin aikaan saatananpalvojat. Talossa tapahtui selittämättömiä asiota kuten kuului huutoa, askeleita, pamauksi. Kerran olin kaverini kanssa kyseisessä talossa. Menimme talon ylä kertaan. Ensiksi kuului askeleita ja sitten kuului valtava pamaus. Ala kertaan oli ilmestynyt valtava metallikori. JA kerran (tosi tapahtuma) olin talossa. Olin menossa erääseen huoneeseen jossa oli paljon kuoleiden tavaroita. Aluksi huomasin möykyn kulmassa. Sitten se syöksyi kohti ja lähdin juoksuun. Spiritismi on toiminut sen jälkeen toiminut aina.

        Joo kiitti, kokeillaan. Tiedän maailman täydellisimmän paikan sille!


      • Heinji
        Heinji kirjoitti:

        Joo kiitti, kokeillaan. Tiedän maailman täydellisimmän paikan sille!

        Ollaan kokeiltu ajat sitten lukemattomia kertoja, hylätyssä kartanossa. Ei vaan toimi. Lisää vinkkejä PLIIS


      • gf
        Heinji kirjoitti:

        Ollaan kokeiltu ajat sitten lukemattomia kertoja, hylätyssä kartanossa. Ei vaan toimi. Lisää vinkkejä PLIIS

        kyl se meil toimi. kaikkien pitää uskoo. ei saa olla muit valoi ku kynttilät


      • janitaK
        Heinji kirjoitti:

        Joo kiitti, kokeillaan. Tiedän maailman täydellisimmän paikan sille!

        ok saitko traumoi ??


      • lalalalllalala

        yleensä piru on hereillä 4 yöl aikaa mulle ainaki sanottii nii :) hope jaksat valvoo kavereittes kans koko yö !


    • veeera.

      Noo, oon ollu spiritismii jotain 10 kertaa?
      Jaa on joka kerta toiminut :-----o.

      Paras oli ehkä silleen viime kerta.
      Olin yhen Suvin, Lauran, Janikan, Jennan & Tuulin kanssa spiritismiä Suvin perheen _vanhalla_ saunarakennuksella. Meil oli ihan sika hyvä henki (tai siis soli silti pahis >8------D) & sen nimi oli joku Luomi? o.o
      Mut, joo. Sit se suuttu meille ja jouduttiin ''jammailee'' :----dd. Sit se kirjotti mun kaverin kauttaaa 8ooo.

      Sit siin lattial oli sen Suvin pikkusiskon sellanen lapsenkokoinen nukke, joka oli tippunu nukenvaunuistaa, sit Tuuli sano: ''näyttää ihan, ku toi ois kuollu'' :-----o (ku ei sais puhuu mitään kuolemasta). Sit Suvi katto vahingos peiliin & Laurakin (ku niinkää ei sais tehä :------------d).
      YHTÄKKII se ovi aukee & kaikki alkaa kiljuu ihan täysiin (luultiin et kuollaaan ;ssss). Sit siel on Suvin faija sellasel: ''wtf? o.o'' ilmeel, ku soli tullu sytyttää saunaa :------------------------------------------------------------D.

      • MOIÄÄÖLÖ

        Mun kaveri oli pelannu spiritismii ja sen jälkee kasvi oli alkanut haukkumaan kun koira ja koira oli muuttunut nahkatakiksi..TÄÄ ON TOTTA!!!! ELKÄÄ IKINÄ PELATKO SPIRITISMIÄ SE ON VAARALLISTA!!


      • joku tyyppi
        MOIÄÄÖLÖ kirjoitti:

        Mun kaveri oli pelannu spiritismii ja sen jälkee kasvi oli alkanut haukkumaan kun koira ja koira oli muuttunut nahkatakiksi..TÄÄ ON TOTTA!!!! ELKÄÄ IKINÄ PELATKO SPIRITISMIÄ SE ON VAARALLISTA!!

        ootko kuullu sellassesta jutusta et lemmikkejä ei kannata olla siinä vieressä töllöttämässä ?


    • veeera. jälleen

      Oltiin eilen spiritsmiä & tänäänkin, siis minä, Suvi & Julle.
      Meil oli ihan sikakiva henki, sen nimi oli Margareta (soli mies o.o) & lempinimi oli Lil G.
      Ja sit se koko ajan hoki ''Colin Firth'' :-----D, mun kaveri tykkää siit.
      Jaaaaa sit se tanssi meille (;;.

      • Heinji

        Ollaan taas kokeiltu tänä vuonna ainakin 3 kertaa, ei vaan toimi.
        Mikä vois olla vikana? Monta pelaajaa siinä pitää olla?


      • Pikku tytteli
        Heinji kirjoitti:

        Ollaan taas kokeiltu tänä vuonna ainakin 3 kertaa, ei vaan toimi.
        Mikä vois olla vikana? Monta pelaajaa siinä pitää olla?

        Kanttii olla sellasessa tilassa jossa ON henkiä!! Tai muutenki oikeanlaisessa paikassa.


      • Blackmetall666
        Heinji kirjoitti:

        Ollaan taas kokeiltu tänä vuonna ainakin 3 kertaa, ei vaan toimi.
        Mikä vois olla vikana? Monta pelaajaa siinä pitää olla?

        Me kuunneltiin frendien kanssa blackkistä, sellasta kunnon paatosta ihmissyönnistä ym, ja
        pelattiin sillä ouja boardilla! Tuli ihan kipeitä lauseita siihen sillä lasilla! Sellasta tekstiä
        että ei sairaammasta välilä! Sitten sanottiin että ota joku meistä valtaan ni frendi
        meni ihan oudoksi ja lähti kävelemään alkertaan ja meni vessaan yksin! Mentiin perässä
        kattomaan mitä se oikeen dunaa ja se oli lukinnu ittensä vessaan!! No nii saatiin se
        ovi auki ja tää oli siellä ammeessa vetänyt terillä itsensä ihan naarmuille tai tulihan siitä
        verta aika paljon! Sit se hoki jotain ihme kieltä arabiaa tai jotain ja päästeli ihan sairaita
        korahduksia! Pistettiin se nukkumaan ja onneksi porukat oli vklp mökillä ni ei tullu
        mitään sanomista! Aamulla se ihmetteli sit mistä vitusta nää jäljet on tullu mun naamaan ja
        käsiin!! Se on sekoillu sen jälkeen ihan älyttömästi ja kukaan ei oikeen tunnista sitä
        enää tepoksi kun se on täysin outo ja kai sen käy koko ajan jossain terapiassa!


      • 83475948
        Heinji kirjoitti:

        Ollaan taas kokeiltu tänä vuonna ainakin 3 kertaa, ei vaan toimi.
        Mikä vois olla vikana? Monta pelaajaa siinä pitää olla?

        voit vaikka yksinään pelata


    • mymmmeli

      älkää ikinä kokeilko. kavereitten kanssa mentiin sitä ja jäi elinikäset traumat. sen jälkeen en oo uskaltanu olla yksin pimeessä kodissa vaikka tapahtumasta onkin jo melkein 3 vuotta. tää henki ennusti meille kaikille jotain ja kaikki omituisimmatki asiat kävi toteen. ei oo todellakaan leikin asia!

      • TimppaaRa

        Kyllä on monta asiaa käynyt toteen. Se että lasi liikkuu itsekseen on verrattavissa
        siihen, että vaikka 5 ihmistä ajattelee samaa asiaa samaan aikaan ja ajatuksen
        "energian" voimalla liikuttaa lasia. Eikö tämä fyysiseen muotoon mennyt ajatusenergia
        voisi silloin 500 ihmisella kannatella vaikka pöytää??=)) Miten absurdilta tuo kuulostaakaan??
        Eikö yksinkertaisempi selitys voisi vain olla se, että henkimaailma on olemassa!
        Yksi kaveri pelasi tota ja soitti yöllä paniikissa kun kesken pelin oli joku hahmo törmännyt kaveriin
        ikäänkuin juossut ohi ja kaveri ei osannut sanoa oliko se henkilö vai joku energia tms..
        Sen jälkeen yksi pelaaja oli mennyt ihme jumiin eikä vastannut mihinkään fyysiseen tai
        henkiseen ärsykkeeseen vaan oli silmät auki ja oudon oloinen. Myöhemmin tämä kaveri oli
        saanut painajaisia ja kaikenlaisia outoja kohtauksia ja muuttunut täysin toiseksi ihmiseksi
        kesken kaiken. Kävi psykalla ja psyka totesi että joku ahdistushäiriö, eikä uskonot tämän
        kertomusta spiritsmi-istunnon tapahtumista. Itse en uskalla kokeilla, kun herkkä ihminen olen
        ja jos kesken kaiken tajuaisi, että on liian myöhäistä ja oikeasti joku henki on tilassa tms.
        niin kyllä paskoisin housuun!


      • janitaK

        voisitko kertoo mitä sulle kävi kun ois vitsin kiinnostavaa ainakin mun kamut kysy satutatko meitä nii sit se oli laittanu kyllä ne alko juosta ulos ja sil hajos lasi käteen set ne meni rikkoo sen lopun lasin ja polttaa sen paperin ja sit mulla on käyny niin että kysyin satutatko meitä nii se laittoi siihe seskelle sen lasin ja mul tippu sellai 5cm paksu kirja päähä paino varmaa 1-2kg


    • little bit scared :<

      Elikkä siis mä ja mun kaks kaverii aiotaa alkaa mun kaverin saunassa spiritismii, sillä siellä ei oo peilejä ja se on just hyvä paikka. Kannattaako sitä siis alkaa ? Monen kerran jälkeen saa huutaa "Jeesuksen Kristuksen nimeen lopeta!" Jos henki ei anna lupaa lopettaa ? Pitääkö kynttilöitä olla saman verran kuin pelaajia. Kysyykö vain yksi kerrallaan kysymyksen ja pitävätkö kaikki sormia lasin päällä/ilmassa vai vain se yksi ? Kiitos jos vastaatte (=

      • vastaan

        kaikki pitää sorema päällä ja yksi kerrallaan kysyy rauhallisesti kysymyksen


    • keroppi

      Oltiin erään kaverini synttäreiden jälkeen lähdetty heille yöksi,ja aateltiin kokeilla spiritismiä. Otettiin ohjeet netistä ja tehtiin niitten mukaan lauta ja muut järjestelyt. Kaverini teki huoneesta mahdollisimman pimeän ja laittoi vain väriä vaihtavan valaisimen laudan viereen,jotta näkisimme,jos jotain tapahtuisi.
      Aluksi ei tapahtunut mitään,mutta jonkin ajan päästä väriä vaihtava valaisin sammui.Kaverini säikähtivät,ja toki minäkin.Odotimme hetken hiljaa. Juuri kun kaverini aikoi katsoa,mikä valaisimessa oli vikana,se syttyi päälle. Valaisimen pimentyminen kesti noin kymmenen sekkaa. Töpseli oli ollut seinässä,ja ON-nappi ollut koko ajan alhaalla. Kaverini tai kukaan muu porukasta ei pystynyt ilmiötä selittämään. Muualta ei kaverin siskon mukaan valoja ollut sammunut. Ja valaisimen hän oli saanut tuona päivänä,joten siinä ei luultavasti pitäisi olla mitään vikaa.
      Toisella kerralla kaverini posliiniastia tipahti selittämättömästi lattialle,mutta kaverini epäili,että joku meistä oli vain vahingossa potkaissut hyllyä tai jotain.
      Snapsilasi ei ollut liikkunut senttiäkään. =D

      • sanderssii

        Eikö ole ihan oma asiansa mihin uskoo.. Olen kokeillut ja se toimii oikeasti. Ei ole ollut mitään negatiivisia kokemuksia. JA ÄLKÄÄ IKINÄ KYSYKÖ MITÄÄN KUOLEMAAN LIITTYVÄÄ!!!


      • omffg
        sanderssii kirjoitti:

        Eikö ole ihan oma asiansa mihin uskoo.. Olen kokeillut ja se toimii oikeasti. Ei ole ollut mitään negatiivisia kokemuksia. JA ÄLKÄÄ IKINÄ KYSYKÖ MITÄÄN KUOLEMAAN LIITTYVÄÄ!!!

        Me ollaan ne samat kolme tyttöö jotka aiko kokeilla spiritismii. Se oli tosi pelottavaa ja se joka kerralla toimii! :DD


      • _kokoro_
        omffg kirjoitti:

        Me ollaan ne samat kolme tyttöö jotka aiko kokeilla spiritismii. Se oli tosi pelottavaa ja se joka kerralla toimii! :DD

        Tietysti se toimii, miksi ei toimisi?
        Ongelmana on vain, että teidän ymmärrys siitä keiden kanssa leikitte, on hyvin olematon.
        Jos tarjoatte ulospääsyn elementaareille, jotka osallistuvat teidän leikkiin, niin miten osaatte sulkea tuon näyttämänne reitin leikkinne jälkeen? Siihen ei aina pysty edes amatööri meediotkaan.
        Siinä vaiheessa kun näkymätön maailma löytää tien teidän kauttanne, ette pääse niistä välttämättä koskaan eroon ellette pakene jonnekin pyhään kirkkoon suojaa rukoilemaan pelastusta.

        Ei kannata sekaantua sellaiseen mitä ei ymmärrä. Teillä ei ole mitään mahdollisuutta erottaa henkiä toisistaan, etenkin kun ne osaavat huijata ja valehdella. Meediot vihkiytyy okkultismiin juuri tuon takia, jotta voisi hallita sitä mitä tekee, silti usein heidän kehonsa otetaan väkisin käyttöön ilman että meedio voisi sitä estää.
        Syystäkin pelkäätte, koska aineellinen maailma on vain pieni osa kokonaisuutta uskoi siihen tahi ei.
        Ne negatiiviset asiat voivat ilmetä vasta paljon myöhemmin, esim. unien välityksellä. Tuossa maailmassa kun ajalla ei ole väliä, vain halu pitää heidät liikkeessä.


      • demoni123
        _kokoro_ kirjoitti:

        Tietysti se toimii, miksi ei toimisi?
        Ongelmana on vain, että teidän ymmärrys siitä keiden kanssa leikitte, on hyvin olematon.
        Jos tarjoatte ulospääsyn elementaareille, jotka osallistuvat teidän leikkiin, niin miten osaatte sulkea tuon näyttämänne reitin leikkinne jälkeen? Siihen ei aina pysty edes amatööri meediotkaan.
        Siinä vaiheessa kun näkymätön maailma löytää tien teidän kauttanne, ette pääse niistä välttämättä koskaan eroon ellette pakene jonnekin pyhään kirkkoon suojaa rukoilemaan pelastusta.

        Ei kannata sekaantua sellaiseen mitä ei ymmärrä. Teillä ei ole mitään mahdollisuutta erottaa henkiä toisistaan, etenkin kun ne osaavat huijata ja valehdella. Meediot vihkiytyy okkultismiin juuri tuon takia, jotta voisi hallita sitä mitä tekee, silti usein heidän kehonsa otetaan väkisin käyttöön ilman että meedio voisi sitä estää.
        Syystäkin pelkäätte, koska aineellinen maailma on vain pieni osa kokonaisuutta uskoi siihen tahi ei.
        Ne negatiiviset asiat voivat ilmetä vasta paljon myöhemmin, esim. unien välityksellä. Tuossa maailmassa kun ajalla ei ole väliä, vain halu pitää heidät liikkeessä.

        Kerrokko että mitä joku henki voi sulle tehä oli se sitten hyvä tai "paha". Ei tarvii paljoo lasia painaa leivinpaperiin nii loppuu hengeltä voimat sen liikuttamiseen. Ja ootte vaan tossun alla jos kyselette lupia lopettamiseen tai paskalla käymiseen, josta se vaaraton henki sit nauttii.


      • me vaa...
        demoni123 kirjoitti:

        Kerrokko että mitä joku henki voi sulle tehä oli se sitten hyvä tai "paha". Ei tarvii paljoo lasia painaa leivinpaperiin nii loppuu hengeltä voimat sen liikuttamiseen. Ja ootte vaan tossun alla jos kyselette lupia lopettamiseen tai paskalla käymiseen, josta se vaaraton henki sit nauttii.

        Se toimii !


      • janitaK
        sanderssii kirjoitti:

        Eikö ole ihan oma asiansa mihin uskoo.. Olen kokeillut ja se toimii oikeasti. Ei ole ollut mitään negatiivisia kokemuksia. JA ÄLKÄÄ IKINÄ KYSYKÖ MITÄÄN KUOLEMAAN LIITTYVÄÄ!!!

        joo se toimii liian hyvin ja on negatiivisii kokemuksii


      • janitaK
        demoni123 kirjoitti:

        Kerrokko että mitä joku henki voi sulle tehä oli se sitten hyvä tai "paha". Ei tarvii paljoo lasia painaa leivinpaperiin nii loppuu hengeltä voimat sen liikuttamiseen. Ja ootte vaan tossun alla jos kyselette lupia lopettamiseen tai paskalla käymiseen, josta se vaaraton henki sit nauttii.

        jaa mut ainakin se on vitun pelottavaa


      • Bellacenter
        omffg kirjoitti:

        Me ollaan ne samat kolme tyttöö jotka aiko kokeilla spiritismii. Se oli tosi pelottavaa ja se joka kerralla toimii! :DD

        Mitä se henki on sanonut?


      • teetsi1982
        omffg kirjoitti:

        Me ollaan ne samat kolme tyttöö jotka aiko kokeilla spiritismii. Se oli tosi pelottavaa ja se joka kerralla toimii! :DD

        mihin aikaan kokeilitte


    • Pläkkis

      Testattiin tässä kavereidenkanssa tänään,siis oltii haluttu koittaa ennenki jne... ja sitte päätettii,piilotettii peili,kaikki terävä,lapsuuden taulut.. jne. öö ja sitteku me pelattii,ni se lasi todellaki liikku,eikä kukaa liikuttan sitä..pelottavaa,koska eiks se niinko ota meist sillee virtaa? sitteku mun kaveri sano et "Pliis me rukoillaa " ku tahto lopettaa pelin,NI SILLO OLI VIRHE... tai sillee,kaikkii alko särkee sikanaa pääätä ja kaikkee :( ku ei sais mainita tollast,mut ei se oikein hyvin toimin,mut eka kertahan se oli,mut silloku se piti lopettaa,en vaa jostain syystä tahtonu? ... en tiiä mikä oli,mut tahtoisin pelaa sitä vaikka oisin yksin,ja nyt vaa tuijotan ton mielisairaalan noit käytävii.. ku voi kattoo netistä...:( onkohan tää vaarallist.
      mut en kyl sillo tunten mtn ihmeellist hengen olemas oloo :(

      • hki-90

        Olis kyllä todella jännää koittaa tota kun oon ollu aina kiinnostunu yliluonnollisista asioista :P Mut ei ketään kaverii oikeen kiinnosta, en ne usko siihen. Mä uskon henkiin, niiden kanssa olis jännittävää jutella. Jo monta monta vuotta oon halunnu kokeilla!


      • noblaablaavaan

        Voi sua


    • Jjjooku

      Mä haluisin iha hullusti kokeilla spiritismii, mut kaverit ei uskalla, ni en tiiä sit et kenenkaa pelaisin;((

      • janitaK

        pelaa mun kaa vaik ei khyl tunneta


      • pilllupelle

        tule miun kaa pellaa???


    • kokenut monta kertaa

      Oltiin kaveriporukan kanssa ulkona ilta kymmeneen ja päätettiin sitten mennä yhdelle meistä. Niillä ei ollu ketään kotona ja meillä oli aika tylsää niin sirpa (nimet muutettu) ehdotti että mentäs niiden kellariin kokeilee spiritismiä. Oltiin kaikki vähän et no totaa ööh ehkä ei... mutta houkutus vei voiton. me tehtiin se lauta ja laitettiin kynttilöitä ja sammutettiin valot.Meitsii pelotti ihan hirveesti! ja niin varmaan meitä kaikkia. sitte Johanna aloitti ja kysyi että onko täällä ketään. oli hetken hiljaista sitten jaana sanoi: todista että olet täällä. Ihan sillä sekunnilla kellarin ovi lennähti auki ja sisään tuli tuulen puuska joka sammutti kynttilät. Me oltiiin valmiit lähtee juoksee koko ajan mutta sirpa piti pään kylmänä ja sanoi: Selvä uskomme... kerrohan missä on tämän talon entinen omistaja.!" Sirpa oli tienny et tyyppi joka oli heille sen talon myyny oli kuollu. Sitten joku koputti ikkunaan me mentiiin kattoo ja takapihan nurmikko oli muuttunu mustaks yhest kohtaa. sitten jaana kysi: Tuollako?? lasi rupesi liikkumaan vinhaa vauhtia laudalla ja kulki kirjainten E ja I: n päällä. Minua alkoi pelottaa ja kysyin että voitaisko me lopettaa ja lasi liikkui taas E:n ja I:n päällä meidät valtas hirvee pakokauhu ja Sara hermostu ja kysy missä oot?!! lasi vastasi katso sängyn alle! Ja sara katsoi . Sara jäykistyi ja halvaantui hänet vietiin sairaalaan ja hän on yhä edelleen vihanneksena vuode osastolla että varokaa vaan mitä kysytte!!

    • bluzzy

      Pitää vaan uskoo siihen nii kyl se toimii. Ekaks en uskonu siihe, mut sit ku olin sitä kavereitten kaa ni aloin uskoo. Ei kannata olla mukana siinä ja sanoo jälkeen päin ettei usko. Yks mun kaveri oli mukana spiritismis ja myöhemmi se sano et se ei ees usko, se luulee et joku liikuttaa sitä lasia. Nooo... sit me tos viime viikolla kysyttiin (olin kavereitten kaa koulus sitä) et haluuko se näyttää jtn. Sit siihen tuli "Yes" ja sen jälkee se alko liikkumaan ovea kohti. Sit me kysyttiin et kuka sen oven takana on. Siihen tuli et siel oli se mun kaveri joka sano ettei usko tähä. Sit me kysyttiin et mitä se haluu kertoo siitä tyypistä. Sit siihen tuli et "kosto" Että pitää ny tarkailla et miten käy.
      Ollaan myös kokeiltu niitä että tee jokin ääni 30s kuluttua, ja joka kerta on kuulunut jonkin lainen ääni.

      • 1+5=7

        MITÄ PASKAA TE LAPSET TÄÄLLÄ SYÖTÄTTE TOISILLENNE! Noista typeristä kirjoituksistanne voi joku herkkä murrosikäinen saada ideoita joita ei pitäisi toteuttaa. Lapsilla, kavereillanne, kun mielikuvitus on vielä niin voimakas että voi saada pään sekasin. HÄVETKÄÄ !!


      • janitaK
        1+5=7 kirjoitti:

        MITÄ PASKAA TE LAPSET TÄÄLLÄ SYÖTÄTTE TOISILLENNE! Noista typeristä kirjoituksistanne voi joku herkkä murrosikäinen saada ideoita joita ei pitäisi toteuttaa. Lapsilla, kavereillanne, kun mielikuvitus on vielä niin voimakas että voi saada pään sekasin. HÄVETKÄÄ !!

        joo se on sit meidän oma vika XD


      • JoniSa
        janitaK kirjoitti:

        joo se on sit meidän oma vika XD

        Joko tuut pelaileen mun kans spiritismiä? Oon monet vuodet halunnu kokeilla mut ei oo yhtään hyvää kaveria joka tähän uskois.. itellekki on tapahtunu selittämättömiä asioita elämän aikana miksi haluan kokeilla spiritismiä. :)


      • seon6
        1+5=7 kirjoitti:

        MITÄ PASKAA TE LAPSET TÄÄLLÄ SYÖTÄTTE TOISILLENNE! Noista typeristä kirjoituksistanne voi joku herkkä murrosikäinen saada ideoita joita ei pitäisi toteuttaa. Lapsilla, kavereillanne, kun mielikuvitus on vielä niin voimakas että voi saada pään sekasin. HÄVETKÄÄ !!

        1 5 on kyllä 6..


    • sarkasmi

      Kaikki skidit kommentoi viestejä jossa spiritismi on siistiä ja näin.. mutta tosiasiassa sarkasmi auttaa pelkoon..

    • Mannila

      Eli tein kerran kavereitten kaa spiritismii. Lasi ei liikkunut, mutta jäi outo olo. Menimme sen jälkeen keittiöön hakemaan jotain syötävää. kun astuimme keittiöön uunin valo meni itsestään päälle! Meitä rupesi pelottamaan niin paljon että menimme ulos. Olimme ulkona niin kauan kunnes äitini tuli kotiin. Emme kertoneet siitä äidille vaan menimme takaisin sisään. Myöhemmin ïllalla olimme mun huoneessa ja radio meni OIKEASTI päälle itsestään! Laitoin sen pois päältä. Sitten se meni taas päälle! Laitoin sen taas kiinni ja yritimme olla rauhassa.´Sitten yöllä minun huoneen juliste tippui! Ja alkoi kuulua jotain epämääräistä naksutsta. Naksutus vain koveni. Kaverini ja minä pelättiin ihan sairaasti!

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        hmm, mun mielestä kaikki saa uskoo ihan mihin vaan haluaa. Avarakatseisuutta, avarakatseisuutta suomen kansa!
        Mutta onko nyt tämmösist pakko riidellä?=D Ihmetellään vielä miks on rasismia ja sotia... Näin pienistä asioista ihmiset vetää perunan nenäänsä.
        Ei oikeesti..


    • matilda666

      LEIVINPAPERILLA!

      • joku vaa

        se on TOTTA! me kokeltii tänää ku me kysyttiin onko täällä ketään? se lasi alko liikkuu sit mä mietin et kaveri sitä liikuttaa mut siihen sit tuli se haamu sit me oltiin puoli tuntii ku se ei antanu luppaa lopettaa sit se anto ja olin sen jutun jälkee et voi v***u


    • : O

      Toi on ihan V***N pelottavaa! Oon vast 11v. ja oon kokeillu jo 13 kertaa... En oo varma tesmaanks enää... Niin pelottavaa oli : ( Mut näin myöhemmin se vaan naurattaa :DD

      • janitaK

        joo me ollaan irl bestikset nii testattii yks päivä ja meinasin saada sydärin


      • :O
        janitaK kirjoitti:

        joo me ollaan irl bestikset nii testattii yks päivä ja meinasin saada sydärin

        Sori ku ''vastaan'' tähän ku tää kone vähä lagaa... Mut se on jokaisen ihan oma asia mihin uskoo! Et älkää te tulko tänne määkimään!! -.-


      • Bellacenter

        Varo vaan ettet pelaa liikaa siitä voi nimittäin tulla mielenterveysongelmii tai voit jäädä koukuun!


    • Empäs kerrokkaan...

      Ööh... Te ''pikkuisot'' jotka tulee tänne valittamaan... -.- Kaikki uskokoot mihin tahtoo se ei oo teijän päätettävissä -.- . Joten te valittajat menkää sinne mistä tulittekin. Koska... Noh.. En tiiä teistä muista mutta itse olen vahvasti sitä mieltä... Että noita valittajaia ei tänne kaivata. Ja te valittajat jos on vaa negatiivista palautetta nii älkää puhuko ollenkan. ^^

    • lakue<33

      hei!!uskon tuohon mutta haluisin tietää pari juttu kun kokeilen tuota perjantaina.Voiko ulkona tehä ton?? ja sitten viellä että kertokaa ne epäselivmmät jutut kun en ymmärrä kunoolla ;D kiitos jo etukäteen

      • Bellacenter

        Se toimii vaan talon yhessä huoneessa. En usko et toimii ulkona, kokeiltiin ja sisällä joo mut ulkona ei!


    • säikky 12 .v

      Moi! Olen vast 11 ja kokeilin kavereiden kans. Oltiin kolmisteen ja siin oli mun bestis ja sen pikkuveli. Kysyttiin ihan pokal et onks tääl joku ku aateltii et jes ei oo totta. Pia alettiinkin itkeä kaikki ku lasi liikkui. oltiin kaikki umpisäikkyjä. Alettiin vaa itkee kamalasti ja juostiin ympäri huonetta. Alkoipa vaa pikkaisen pelottaa EN koskaan enää pelaa sitä peliä. Ei kysytty saadaanko lopettaa ja häivyttiin pianse lasi poksahti ja bestiksen pikkuveljen saxofoni joka oli siel alkoi soittaa jotai hautajais musaa. Meitä pelotti viel enemmän ja noin 2 päivän jälkee niiden orkesterin johtaja kuoli tukehtumalla. ÄLÄ KOKEILE KOSKAAN

      • Bellacenter

        Moi.
        Kokeilitko eka kertaa?
        Kuulin että siitä voi nähdä näkyjä, jos pelaa liikaa. Ja voi tulla hulluksi tai mielisairaaksi:(


    • .

      faaaaiiiill :DDD

    • heipsuli

      Pitäs joskus kokeilla. Vaikuttaa mielenkiintoselta, jos noi tarinat on totta.

    • hgkj

      No läheskään kaikki noist ei oo totta... Se ei oikeesti oo mikään leikinasia ja pahuuden kaa ei kande leikkii.

      • joku typpi

        samaa mieltä hgkj:n kanssa tyhmiä kysymyksiä ei kannata kysyä ja pitää olla kohtelias koska kyseessä on itse saatana


    • TaikaUskoinen

      Yleensä kaikki tarinat mitä spiritismistä kerrotaan on muuneltuja, joten itse en ainakaan kaikkiin näihin tarinoihin usko. Minä uskon spiritismiin, mutta en ole uskaltanut kokeilla, sillä olen kuullut kaikenlaista joissa ihmisiä on kuollut tai seonnut lopullisesti. Menen luultavasti kaverini luo huomenna yöksi ja ajatteln ehdottaa hänelle, että kokeilisimme spiritismiä. Tärkeintä spiritismiä kokeillessa on mielestäni kai se että pyysyy rauhallisena, ei kysy kuolemaa koskevia kysymyksiä ja muistaa ennen lopettamista kysyä luvan lopettaa. Koulukaveriltani kuulin ettei pelatessa saisi olla selkä ikkunaa, peiliä tai ovea päin, pitääkö se paikkaansa? Kannattaako minun edes kokeilla sitä kun olen tämmöinen 14vuotias tyttö, ei arka mutta hieman arka. Aloin uskoa tämmöisiin asioihin nähtyäni itse kerran vanhassa talossa ihmisen varjon joka likkui huoneen päästä päähän. Ystäväni ei tähän varjoon uskonut kun hänelle kerroin mutta itse olen varma siitä mitä näin.
      Tahdon todella koikeilla spiritismiä, joten onko kellään vinkkejä esim. mitä hengeltä voi kysyä tai jotakin muita vinkkejä spiritismiin liittyen.

      • Bellacenter

        ÄLÄ KYSY HENGELTÄ:
        - Kuolemasta
        - Rakkaudesta
        - Tulevaisuudesta
        Pelin aluksi kandee kysyä: "Onko täällä henkiä, ja jos on niin liikuttakaa sormusta (pelilaudalla)"


    • jahas1

      todella pelottavaa olen itse 11v. ja haluaisinkokeilla mut en tiedä uskallanko!

    • Atcha

      Joo.... kokeiltiin eilen. ei toiminu, paitti että pari kertaa lasi liikahteli muttamutta, yöllä, näin sängynvieressä mustan hahmon, joka tuli lähemmäks. laitoin valot päälle eik ollu mitään.

      • Bellacenter

        Montako kertaa oot pelannu sitä?
        Nimittäin jos sitä pelaa liikaa voi alkaa näkemään näkyjä ja tulla riippuvaiseksi!


    • ihminen333

      joo kyl se totta on satiin talo nouseen. se perustuu pelon aiheutamaan harhaan pelkästään ja lasi likuu sen takia kun te siiräte sitä humaamattanne sinne minne ajatelette

    • filosofisti

      Toimi ja oltiin kavereiden kans ihan paniikissa eli me järjesteltiin peli tälleen :

      -Piirrä lauta (ota oikeat ohjeet netistä)
      -Aseta lasi tai jokin muu esine (sormuskin käy) piirtämäsi laudan keskikohdalla olevalle pentagrammille.
      -aloita kysymällä vaikka, että tuletko valosta tai jos olet täällä liikuta esinettä.
      - Anna mahdollisen hengen vastata rauhassa.
      - Älä koskaan kysy kuolemasta muussa yhteydessä kuin itse hengen kuolemasta!!!
      - älä ikinä kiroile spiritismin aikana tai lausu saatanan nimeä!!!
      - voit esittää muita kysymyksiä rauhassa, mutta kaikkeen henget eivät osaa vastata.
      - Lopeta pelaaminen aina kysymällä " saammeko lopettaa?" jos henget eivät anna lupaa, mielellään ei kannattaisi silloin lopettaa.
      - Älä pelaa spiritismiä liikaa, siitä voi jäädä riippuvaiseksi ja jotkut ovat jopa tulleet hulluiksi!!!!
      - Pidä järkesi aina mukana pelatessasi Spiritismiä, itsesi ja ystäviesi vuoksi!!!

      Ja noita ku noudatettiin nii toimi, meinattiin kuvata mut sit ei uskallettu. Ei ollu mitenkään hengenvaarallista mutta jännittävää ja siistiä. Kannattaa kokeilla. Tosin kaveredeiden kans sovittiin ettei enää pelata. Mut kaikki usko siihen vilpittömästi nii se toimi! Jännä. mietittiin että miten tää on mahdollista...

    • Atcha

      Minäpä taas. tänään kokeiltiin neljän porukalla, ja saatiin yhteys henkiin. pidettiin 3 istuntoa: 1henki: Erään meiän luokkalaisen kuollut isä 2henki: sekopäinen 12 vuotias poika joka ei suostunut kertomaan nimeään ja halusi mun kanssa sänkyyn... ( joo joo tiedetään, ei oo päästä vedettyä! ) 3henki: Paha henki joka vastattuuaan EI kysyttyämme oletko valosta ja lopetettuamme ilmestyi peiliin.... :O joka oli toisessa huoneessa. Mutta ihan Vitun siistiä oli!

    • jjjööp

      mä kokeilin tänää koulus kavereitten kaa aina välkil mut ei ehitty kysellä mtn ku välkät loppu jne. ja yks mun kaveri ei eka uskonu siihen ja käskin sen tulla mukaa ni pelattii ja toimi ja se usko sit . jos pelaa liian isolla porukalla ni se ei saat onnistuu

    • en oo varma...

      on kyl aika perästä toi koko juttu... koleilin sitä mun kamun kaa... ei toiminu... mut se saatto johtuu siit et kumpikaa ei uskonu koko juttuu YHTÄÄN revettii vaa heti ku kysyon: onko täällä henkiä :DDD ni en sit tiiä

    • tosi tapaus,kokkola

      omakokemus on kun täytettiin veljen kaa 21 (kaksoset) kutsutiin pari hyvää kaveria kokeileen kyseistä peliä ja kokeilimme veljen kämpillä kun tämä oli muutamassa pois rivitalo kiinteistöstä. no aluksi meni noin 45 min aikaa jolloin kutsuimme henkeä ja pyysimme merkkiä.. sitten huoneessa kävi tuulen vire ja kaikki huomasivat sen ja kysyimme merkkiä ja kavereitten autojen varas hälyttimet alkoi huutaan yhtä aikaa pihalla ja kaveri ryntäsi ikkunaan katsomaan ja samalla hälytys lakkasi ja kaveri alko huutaan ja meni sokkiin ja tärisi eikä puhunut mitään ja raahasimme hänet takaisin pelin luo ja pyysimme lupaa lopettamaan koska kaveri oli syvästi järkyttynyt..saimme luvan. meni kuukausi ja kaveri ei ollu sanonut sanaakaan ja työssä ei käynnyt ja vihdoinkin kun se sai kasattua itsensä veli soitti että tuus kattoon tätä kaverin selkää ja menin vilkaseen ja kyseleen tapahtumia niin kaverin selässä oli palanut suuren kämmenen kuva jossa oli ikään kuin kynnet sormien päässä.. ja kaveri sano että oli nähnyt ikkunasta uloskatsottuaan heijastavan peilikuvansa ja se ei kuulemma ollut kaunis näky ja kaveri kääntyi uskoon ja on erakoitunut eikä halua nähdä ketään ja menettänyt järkensä sekä menetti hyvän työn. älkää kokeilko, se on vaarallista ja todellista. itse en enään ikinä kokeile

    • spiritismi

      spiritismi ei toimi jos peliin ei usko, peittäkää ikkunat, peilit ja kaiken näköiset heijastavat pinnat ja valoa ei saa huoneessa / paikassa missä pelaatte olla yhtään muutakuin kynttilän valo, siis ottakaa pariton määrä kynttilöytä (jos on parillinen määrä se ei toimi)

      • Godside

        Ei ole mitään tarkkoja sääntöjä. Tuo kaikki sälä on vain uskon vahvistamista varten. Itse olen onnistunut kutsumaan henkiä lähes missä vain. En ole hyvä piirtämään mutta olen sallinut joidenkin henkien piirtää kauttani ja ne olivat oikeasti hienoja ja symboolisia joskus karmivia... MUTTA älkää tehkö sitä...
        Itse lopetin... Yksikin kerta voi tuhota elämäsi ja johtaa jopa kuolemaan.


      • Nobody in here
        Godside kirjoitti:

        Ei ole mitään tarkkoja sääntöjä. Tuo kaikki sälä on vain uskon vahvistamista varten. Itse olen onnistunut kutsumaan henkiä lähes missä vain. En ole hyvä piirtämään mutta olen sallinut joidenkin henkien piirtää kauttani ja ne olivat oikeasti hienoja ja symboolisia joskus karmivia... MUTTA älkää tehkö sitä...
        Itse lopetin... Yksikin kerta voi tuhota elämäsi ja johtaa jopa kuolemaan.

        Spiritismiin on tarkat säännöt. Eli kaikki heijastava pinta: Ikkunat, peilit jne. pitää peittää.


    • Bellacenter poppoo

      Moi vaan!
      Minä ja kaksi muuta kaveriani pelasimme spiritismipeliä. Kokeilimme ullakolla, hänen huoneessa ja sitten isoveljen huoneessa. Talo on melko vanha. Kun nostimme sormemme pois sormuksen päältä ja olimme aikeissa kysyä, onko täällä henkiä, kirjahyllyssä oleva kirja luisui juuri sinä hetkenä alas, ja siirsi nukkea joka oli kirjan vieressä! Voisiko tämä olla henkien merkki: "On täällä henkiä." KAIPAISIMME VASTAUSTA!! Kokeneet voitteko kertoa?

      • Bellacenter poppoo

        JA NIISSÄ MUISSA HUONEISSA SE EI TOIMINUT YHTÄÄN!


    • EN USKALLA

      minun kaverini isä ellu pelaso tätä peliä usein yhtenä viikonloppuna hän pelasi ja tuli hulluksi hän raapi 4 aikaan kaverini isän ikkunaa ja poltti ristin rintaansa koska pelkäsi niin paljon. en itse uskalla enää kokeilla enkä kokeile itse uskon täysin spiritismiin mutta en uskalla kokeilla!

    • LoLme

      Siis IHAN OIKEESTI te, jotka sanotte että homma on täyttä paskaa ni ei teidä tarvii sitä tänne laittaa..ne uskoo ketkä uskoo!
      ja ite ajattelin kokeilla sitä jossain vaiheessa ;)

    • seppo laitela

      pelattii eilen spiritimismiä ni mei talo t´nous ilmaa ja alko pyörimää ja sit se sytty tulee ja räjähti ja sit se oliki ehjä

    • Godside

      ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ!
      Itse olen sitä jopa harrastanut kunnes tajusin sen vaarat...
      Ensin määritellään mitä ovat henget ovat. Henget ovat vainajia.
      Tietoa ei ole miksi he ovat jääneet maan päälle mutta oma epäilykseni on
      että he odottavat jeesuksen paluuta, Maailman viimeisenä päivänä jeesus
      palaa ja kuolleet nousevat henkiin ja saavat väli aikaisen ruumiin sillon
      jeesus jakaa ihmiset lampaiksi sekä vuohiksi. Lampaat ovat ihmisiä jotka ovat kastettu ja ovat ottaneet jeesuksen sydänmeensä. Vuohet eivät ole kastettu uskoon eivätkä he ole ottaneet jeesusta sydänmeensä.
      Tämäkin teksti lähes suoraa raamatusta. Jumala on yksi voimakas pyhä henki. Saatana oli jumalan enkeli kunnes lankesi. Tämän enkeli sekä hänen omat enkelinsä karkoitettiin taivaasta. JA NYT TULEE asia minkä takia ei SAA
      harrastaa spiritsimiä. Saatanan enkelit eli demonit voivat spiritismin avulla ottaa jonkun valtaansa. Ne ovat voimattomia jos niille ei avaa mieltään ja uskoaan. Jos näin kuiteskin tekee (spritismi) nii se voi saada sinut valtaasi sekä tehdä avullasi pahaa jälkeä. Raamatussakin sanotaan että vainajia ei saa häiritä. Ja varmasti siitä syystä ettei paha saa valtaa. JA JOS kuitenkin ajattelit spiritoida NII älä ikinä loukkaa tai kysy kuolemsta taikka jumalasta tai saatanasta yms. Näin vinkiksi lukekaa edes raamattua ennen kun kokeilette mitään, siellä on vastaus aivan kaikkeen. Ja näin loppuun googlatkaa huviksenne demoneista ja varsinkin eräästä tapauksesta nimeltä "ZOZO" onnea! ps.Lohdutukseksesi jos sinua vaivaa paha henki apua on saatavilla.

      • minähgghj

        On kokemusta juuri tuosta zozosta.


      • tärkeä asia

        Siis mä en yhtää tajuu mikä on ku kaikki puhuu tota samaa huuhaata!! Onko siinä jotain hauskaa, koittaa saada muut uskomaan jotain täyttä huijausta? Onko jotain järkeä? Itse en edes yritä uskoa tuollaiseen huijaukseet. Hetken ajan kyllä ehdin miettiä onko totta vai ei. Minun entinen käaityöopettajani sanoi pelanneensa tuota peliä ja väittää että se on totta. Oma äitini sanoo, että se opettaja ei ole oikein viisas. Luokkalaiseni poika sanoo, että hånen mummi oli pelannut peliä ja hän oli kysynyt milloin hänen isänsä kuolee ja henki oli antanut oikean päivämäärän. Näistä huhuista huolimatta voin silti unohtaa koko asian. Siskoni haluaisi pelata peliä, kun ystäväni on nyt meillä, mutta ystävämme ei halua. Parhaan ystäväni kanssa aina muistellaan sitä, kun opettajamme väitti spiritismin olevan totta. Siitå on noin puolivuotta, kun opettaja sanoi noin. Äitini oli kyllä hieman hämmentynyt kun kerroin hänelle opettajan kertoman jutun. Äitini kielsi minua pelaamasta peliä, enkä kyllä aijokkaan. Meinasin kyllä pelata sitä tänään mutta päätin unohtaa koko jutun. Minun mielestäni jos jotkut uskoo niin uskokoon rauhassa, en pilkkaa siitå, mutta oma mielipiteeni on, että se on mielikuvitusta ne kaikki jutut esim. Näin takana hengen ja kuulin kauheita ääniä.. mutta uskokoon ken tahtoo


    • Anniina123

      Minä, kaverini Tuija ja Jaana pelasimme pari vuotta sittenspiritismiä, ja se toimi hyvin, koska meillä oli kiltti henki. Siitä 2kk päästä kokeilimme uudelleen, ja mukana oli Tuijan poikaystävä Ari. Ari ei ollut innoissaan touhusta, mutta tuli mukaan Tuijan pyynnöstä. Ari ei myöskään uskonut henkiin, mutta koska me muut uskoimme, se sujui aluksi ihan hyvin. Ari kysyi piloillaan, kauanko hänen ja Tuijan suhde kestäisi. (rakkaudestahan ei saanut kysyä!!) Henki ei vastannut mitään. Sitten minä kysyin, että olisiko henkiä paikalla. Vastausta ei tullut, mutta yhtäkkiä alakerrasta (pelasimme yläkerrassa) kuului oven kolahdus. Ari kun ei spiritismiin uskonut, se lähti kysymättä lupaa alakertaan katsomaan, oliks joku tullut sisään. Odotimme n.10 minaa, ja kun mitään ei kuulunut, Jaana ja Tuija kysy lupaa lähteä alakertaan. Yhtäkkiä kuulin Tuijan itkevän alakerrassa. Jaana pyysi minut alakertaan. Kysyin hengeltä lupaa lähtee alakertaan, mutta henki vastasi kieltävästi. Jouduin kysymään 3 kertaa, ja sit sain luvan.

    • asdhghghgj

      Spiritismi oikeesti toimii kuhan siihen uskoo tarpeeks:o! Pelasin kerran mun yhen kaverin kanssa kahestaa sitä. Mun kaveri oli jo pelannu sitä montaa kertaa aikasemmin ja se oli mun eka kerta ku pelasin spiritismiä. Aluks luulin et mun kaveri liikuttaa sitä lasia, mut sit ku kysyin et mikä on mun kuolleen isomummon nimi nii sit siihe tuli iha oikee nimi ja mun kaveri ei tienny sitä nimee ja en mäkää liikuttanu sitä lasia. Se oli aika pelottavaa:D! ja sit sen pelin jälkee oli iha semmone outo olo... iha ku joku seurais sua kokoaja ja ku oot jossai paikassa yksin nii sust tuntuu että et oo todellakaa yksin siel.... :s

    • asdfghjklöä7utyr

      Jokku uskoo jokku ei :) ei siitä sen enempää...

    • p_rinsess_a

      Heijj! Aijoin pelata ensi viikonloppuna kavereitteni kanssa spiritismiä, mutta nyt en ole enää ihan varma... Näistä jutuista tulee aika ristiriitainen tunne, en tiedä kannattaako pelata, mitä mieltä olette?
      Onko henki usein hyvä, vai paha?
      Kauan kestää yleensä saada siihen yhteys?
      Jääkö henki kummittelemaan pelin jälkeen?
      Saako siltä kysyä esim. elämän tarkoitusta?
      Pahan hengen varalta, kannattaako terävät esineet piilottaa?
      Auttaako se suolasta tehty rinki ympärillä?
      HeLp Me.

    • säpä

      Älkää pelatko spiritismiä! Henkimaailman kanssa ei ole leikkimistä.

    • Krista435

      Itselläni on kokemuksia, pelasin spiritismiä lasilla n. puoli vuotta sitte ekaa kertaa, silloin lasi liikkui ja kuuluni ääniä kun pyysimme heitä essintymäään jotenkin. Eilen pelasimme kynttilöillä ja kynttilä teki erialaisia muotoja aina pyyynnöstä, ja sammui ja meni takaisin päälle, jos pyysin liekkiä osottamaan minuun se osotti, ja sisällähän ei tuullut. Yhdessä vaiheessa pyysimme esiintymään taas ja kynttilä kaatuin itsetään (paksu kynttilä) ja pöytään koputettiin 8kertaa :) Eikä ole mitään kusetusta, voi itse kokeilla jos ei usko!

    • ...

      Todellaki toimii! Pelattii kavereiden kaa yhes autiotalos, tosin niiden henkien kertomukset oli vähä ristiriitasia, koska aluks niil oli vaa 2 lasta, sit 2 poikaa ja tyttö ja sit 3 tyttöö ja lopulta niil ei ollu ollenkaa lapsia.
      Uskon oikeesti, että se toimii koska ne näyttää merkkejä jos pyytää (ainaki yleensä). Ja kyl sen huomaa jos joku liikuttaa sitä lasia, koska muutaman kerran joku on liikuttanu sitä ja sen huomaa heti kuka se on.

      Puhuttiin myös kaverillemme, joka on kuollu 2kk sitte ja se oli iha varmasti se.
      Ja haluisin todellaki puhuu viel sille, mut en haluu enää koskaa pelata sitä.....

    • Namjam

      Huoh, mitä tappelua. Antakaa ihmisten uskoa sihen mihin ne haluaa älkääkä valittako.
      Jos et ite usko nii sit et usko, äläkä tuu valittaa jos joku uskoo..

      Ite uskon aika vahvasti sihen että se toimii.

    • Paranormaalia

      Joo kyll se todellaki toimii!

      kusin housuu ja sitä tuli iha sikana, oli meinaa iha mahdoton pidättää iha pakottava tarve tuli yht äkkiä
      voi luoja sen jälkeen en ole koommin pelaillu..

    • eihvittu

      PAKKO KYSYYY etttä ne jotka sanooo et se toimi, NII LIIKKUKO TEILLÄ SITTEN SE LASI (tai muu esine) :DD::D:D:

    • kuukkelinkakka

      mä haluun kokkeilla!

      • uteliaspoika

        mä myös
        pakko testata tänää nyt o halloween ja aion kokeilla mun kaverin kanssa


    • vitsi mitä basgaa

      minä ja kaksi kaveria pelattiin tässä mitä tapahtui.

      1. se rinkula ei liikkunut mihinkään

      peli ei voi olla mitenkään totta joten kokeile jos huvittaa

      peliä siis pelattiin pienessä leikkimökissä about kolmen aikoihin

    • kanala

      En osaa sanoa onko tämä totta vai ei.. itse en nimittäin usko.. Tässä on kokemukseni:

      No itse kokeilimme sitä ystävien kanssa juuri ennen vuoden vaihtumista.
      Emme olleet varmaankaan lukeneet riittäväksi sillä näin me pelasimme:
      Kello oli joku 10 illalla kun aloitimme.
      Kysyimme aluksi olemmeko me yksin, lasi liikkui 'Yes' kohtaan. Sitten kysyimme jos henki tuntee jonkun meistä, ja että liikkuu sitä päin jos tuntee. Lasi liikkui ystäväämme päin (sanotaan vaikka Miia), hän alkoi itkemään. Pyysimme voimmeko lopettaa, lasi siirtyi kohtaan 'No'. Meitä alkoi pelottamaan. 'Miia' mietti jonkun kuolleen läheisensä, hänelle tuli mieleen vaarinsa.. Kysyimme hengeltä jos hän on 'Miian' vaari. Lasi liikkui 'Yes' kohtaan.

      Kysyimme hengeltä monta kysymystä, aina välillä kysyimme jos voisimme lopettaa. Kysyimme uudelleen, jos henki on hyvä tai ei, no.. Saimmepahan tietää että henki olikin paha. Meitä kaikkia alkoi pelottamaan. Kysyimme taas jos voimme lopettaa, mutta ei.. Henki ei halunnut vieläkään lopettaa. Kysyimme jos henki aikoo tehdä meille jotain pahaa, henki vastasi kyllä.. Kysyimme että jos hän aikoo tehdä jotain, liikkuu heidän sukunimensä alkukirjaimen päälle... Tässä se pahoin kohta tuleekin..
      Lasi liikkui minun ja 'Miian' sukunimen alkukirjaimen päälle. Katsoimme toisiamme silmiin, ja purskahdimme itkuun. Kysyimme jos tämä tapahtuisi ennen vuoden vaihdetta, henki vastasi kyllä. Halusimme selvittää että kuka se henki oikein oli, joten kyselimme lisää. Henki väitti että hän oli siskoni ystävän äiti, joka kuoli vuosi sitten. Lopuksi pyysimme jos voimme lopettaa, lasi liikkui ensiksi No, sitten Yes, sitten taas No, sitten Yes, sitten No, sitten Yes, sitten No, sitten taas Yes, ja lopuksi se liikkui starttiin. Kysyin jos tuo tarkoitti yes, ja jos tarkoitti, niin liikkuisi se suoraa tietä Yes, ja takaisin starttiin.
      Lasi totteli, ja lopetimme pelin.

      Tuo oli aivan hirveä kokemus. Itse olin sitä pelannut jo pari kertaa, mutta ystävilleni se oli hirveä kokemus. Sinä yönä emme nukkuneet ollenkaan, olimme kaikki aivan paniikissa..
      Seuraavana päivänä huomasimme, että huoneessani oli roikkunut cd levyjä, jotka selvästi heijastivat, ja ristin joka roikkui kirjahyllystäni... Mitään meille ei silti ollut tapahtunut.

      Tämän jälkeen olin alkanut kuulemaan, ja näkemään harhoja. Eli kuulin usein kun musiikki soi, että biisissä olisi ollut ylimääräisiä sanoja, niinkuin 'die' tai jotain samaan suuntaan.
      Näyt olivat enemmänkin mustia kuvioita, kuten ihmisiä, tai eläimiä.

      Yhtenä junamatkana, kun olimme olleet sellossa ystävieni kanssa.. aloin vain itkeä, syytä en tiennyt.. Itkin ja itkin, naamani puutui, aloin voimaan pahoin.. Pääsin junasta ulos ja juoksin vessaan. Yksi nainen kysyi minulta jos kaikki on ok, vastasin että kaikki on hyvin.. Katsoin peiliin, suoraan silmiin, näytti kun silmäni ei olisi saman väriset kuin normaalisti. Ne näyttivät enemmänkin turkoosilta, vaikka oikea silmänvärini onkin keltavihreä.

      ...Tämä sama oli tapahtunut uudestaan 2 kertaa.. Olin niin peloissani, että hain vain lisää ja lisää informaatiota netistä. Kerroin asiasta siskollenikin, hän sanoi että siihen ei kannata uskoa, tuntui se kuinka todelta tahansa.. Lopuksi päätin etsiä vielä vähän lisää informaatioita.. Aloin lukemaan palstoja missä väitettiin, että se ei olisi totta. Lopetin uskomisen kokonaan, ja tajusin, että kaikki se oli pelkkää mielikuvitusta.

      Tämän jälkeen en ole nähnyt tai kuullut harhoja, eikä ole tullut minkäänlaisia kohtauksia.

      Elikkä siksi en tuohon usko :)
      En siltikään suosittele spiritismiä, VARSINKAAN heikkohermoisille :)

      • Halloo

        Se ON totta mutta kaikki ei usko moni on kuollut spiritismin takia


    • Halloo

      moi mä aloin tänään spiritismii ja paperille yllättäen ilmesty nähdään ensi vuonna kun kuoletwww!!

    • muumimaiset olot

      joo meki kerran kokeiltiin mun frendun kaa, ja iha oikeesti meillekki kävi nii, et piru muuras perseenreiän umpeen, ja siinä sit muumina oltii loppuvuosi ja sorvattii sit uus reikä ja oltii onnellisia:)

    • gtt

      Ihan sama mitä uskotte mut totta se on. Jos ette usko kannattaa itse kokeilla...:)

    • K&K

      Pidettiin spiritismi-istunto yöllä kolmen aikaan ja oli ensimmäinen kerta... Voidaan kyllä sen kokemuksen perusteella sanoa että kyllä se toimii. Tehtiin asian mukaiset turvatoimet eli suola kehä, laudan ja itsemme ympärille. Se suojaa siltä etteivät ppahat henget, demonit yms. pääse yllättämään. Lasi liikkui ja kun kysyimme kuka on herrasi; saimme vastaukseksi "W". Ensimmäinen joka tuli mieleemme oli Woldemort, mutta jos keksitte paremman niin ilmoittakaa. Vastauksen jälkeen alkoi kuulua outoa huminaa, lipaston kahvat vääntyivät, valot eivät tulleet päälle ja kun viimein yritimme ulkona rikkoa snapsilasia jota olimme käyttäneet osoittimena se ei meinannut mennä ollenkaan rikki.Jouduimme juoksemaan läheiselle asemalle että saimme rikottua lasin ja poltettua spiritismi laudat...... Jännää oli ja aiotaan kokeilla vielä uudestaankin :)

      • K&K

        Tuohon äsköiseen lisäykseksi; Näin kaverini takana samaisen lipaston alla kasvot jotka tuijottivat kaveriani..... scary.....


    • spiritismi is fun

      Ite pelasin just kaverin kanssa, metsänhenki oli pakalla ja vastaili vain positiivisia asioita. Kysyttiin ikää(omaa siis), nimeä, syntymäaikaa jne... Sanottiin aluksi, että haluamme vain positiivisia asioita ja kokemuksia. Ei se niin pelottava kuitenkaan ollut. Jos paikalla olisi ollut piru, nii oltais varmaa lopetettu heti jos oltais saatu lupa

    • ufuilpokldkl

      Nonniin, tiede lehdestä luettua: Spiritismi ei ole totta ne ovat vain aivojen metkuja.
      Esim heiluri (on itsekkin tullut kokeiltua) alitajunta pyrkii saamaan vastaukset oikeaan.

    • -.-...

      ... ollaa pelattu kavereiden kanssa puhuttu kaikesta maan ja taivaan välillä, kysytty henkien ikää, elinaikaa, kotimaata, kuolemansyytä ja omasta tulevaisuudesta yms. Eikää oo sattunu mitää, ei ollu mitää muuta erikoista ku kynttilät lauta ja lasi. Eikä kyllä oo sattunu yhtää mitää.

    • öäh joo kokeiltu on

      jooo onha sitä tultu kokeiltuu:D
      eisiinä oikee mitää tapahtunu, taino, pelattii sitä niiku nelistee mun kaverin koton jne ku sen vanhemmat ei ollu kotona mut öäh asiaaan:D
      elijoo meil oli sellai lasi siin ja sitte kyseltii siin kaikkee mut eihä se liikkunu mihinkää, jos ois ees liikkunu nii kyl joku sitä ois varmaa siirtäny;D siks en tiiä uskonko, silleehä ois iha kiva, mut tota sit ku miettii nii ääh:D mut sitte ku näit kokemuksii lukee / kuulee nii eihä sitä tiiä:::D tää on sit MUN mielipide et ei mtn:D

    • kikeroi

      No mä tein istunnon tänään, ja se oli ensimmäinen mikä onnistui. Aikaisemmin kavereiden kanssa ei ole onnistunut, liekö syynä ollut se ettei joku heistä uskonut sen toimivuuteen. Yksin tein tänään ja tosiaan onnistui, jännitti kovasti ensin ja ehkä vähän pelottikin, mutta lopetin istunnon lyhyeen sillä olinhan "ekakertalainen". Mieli avartui kyllä heti kun huomasin että se toimii. Meinaan tehdä uudemmankin kerran. En tiedä saisiko istuntoa kuvata, mutta minä otin kameralla videokuvaa. Pahoja henkiä en havainnut joten tosiaan jäi hyvä ja positiivinen mieli tästä koska kokemus itsessään oli positiivinen. :)

      Muistakaa aina olla ystävällisiä ja kohteliaita hengille istunnon alusta loppuun saakka! :)

    • moiminätässäolenXD

      Minä haluaisin koittaa mutta en tiiä uskallanko:D

    • Tia Mia Ria & Cia

      Nyt tää koneen ruutu tupes heilumaan!!! Scary... Mutta uskotteko tätäkään:
      Olimme kolmistaan kavereiden kanssa ja peatti spiritismii. Meil oi lauta, ja 15 kynttilää ja kaikki... Sitten kysyttiin, onko se hyvä- vai paha henki, ja e sano paha. Sit kaverini kysyi, onko ihan totta, mist voidaan uskoo? se sano, katso peiliin. Kaverini ei uskaltanut, ja sanoi hengelle, ettei katso. Sitten henki sanoi, ei sitten, todistan sen jollain muulla tavalla. Säikähdimme hiukan, mutta kun kaverini kysyi, pitäiskö mieädn mukA peätä jotain lautapeliä, henki vastasi ei. Kyselimme ´, että saameko lapsia, henki sanoi ehkä mutta jos saatte niistä túlee pahoja. Kysyimme myös, menemmekö naimisiin, henki sanoi ette. Sitten minun puhelin rupesi soimaan. Kysyin saanko, vastata, se sanoi, että en. En vastannut, ja sitten oveen koputettiin. Kysyin saako avata, henki sanoi kyllä. Ystäväni halusi avata, ja kun hän oi ovella, hän kiljahti. Kaikki muut menivät katsomaan, paitsi minä. Kuulinäänen, ja joku huusi, älä tapa! En uskaltanut mennä katsaomaan, joten soitin äidille ja poliisille. Vessan ovi oli lukossa, ja odotin, että vanhemmat tulee. Pian ovi aukesi, ja sisään tuli äiti, isä ja poliisi. He katsoivat minua, ja istuin lattialla, he kysyivät vielä, mitä oli tapahtunut. Selitin kaiken uudestaan, ja he uskoivat kaiken!!! Kysyimme, saammeko lopettaa, ja henki sanoi kyllä. Rikoimme lasin ja poltimme laudan. Muutimme sen jälkeen Kanadaan, ja siellä jouduin mielisairaalaan. Pääsin sieltä pois, mutta siinä meni 40 vuotta. Mutta ystäväni eivät kuolleet, ainoastaan 1 heistä, se joka meni avaamaan. Muut joutuivat sairaalaan, ja siellä heille tehtiin yhteensä 94 leikkausta, ja molemmat joutuivat loppuiäksi mielisairaalaan. olen nyt 53 vuotias, ja sanonpahan vaan, etten suosittele kenellekkään spiritismiä, sillä kun katsoin, kuka minulle oli soittanut, siinä oli numerona 666666, eli Saatanan numero...


      Okei toi EI ollu totta, mutta kukapa uskois? Oikeesti ku kokeilin, ei onnistunu!!!

      • cool girl

        oon 11v ja mulla on spiritismi pakko mielle

        kannattaa uskoo kaveri kuoli se oli 8v että voivoi


    • playifyoubelieve1

      Spiritismi onnistuu jos siihen itse uskoo! Jos ajattelet no ei vittu toi toimi tommene pelkkä paperipala missä nyt vähä jotain sormusta pyöritän, nii ei varmasti toimi!! Pelissä ei saa myöskään nauraa, koska se tuomitaan pilkkaamisena henkiä kohtaan. Varmasti nauramalla saa peli kumppanikseen demonin. Myöskään peliä ei saisi pelata yksin. Eikä pelin aikana saisi olla sydänsuruja, eikä myöskään pelätä, koska silloin olet helposti otettavissa demonin valtaan. Sääntöjä on monia, mutta tässä muutama.. Ajatelkaa iloisia ja positiivisia asioita pelatessanne spiritismiä.
      ps. Jos pelaatte talossa tai jossain huoneessa, ilmoittakaa muille saman katon alle oleville, että pelaatte spiritismiä. Ne ketkä eivät halua olla mukan voivat poistua. Spiritismi ei ole leikin asia!!

    • diididi

      Mitä työ valitatte, jos jotkut sitten EI usko , Mitä väliä..
      Ite uskon ja pelaillaan huomenna yhellä vanhalla tilalla, mua pelottaa järettömän paljo , Saako Ihmisiä olla samassa huoneessa vaikkei pelaisikaan ? Sillä yksi kaveri on tulossa sinne muttei voi pelata, sillä hänellä on huonoja kokemuksia..

    • kokeiltu on.com

      Olen itse kokeillu spiritismiä se ei toiminut. Se ei toimi ellei siihen usko tai sitten henkiä ei vaan ole läsnä, mutta muistakaa älkää koskaan suututtako henkiä! Joku voi olla hengen vaarassa! En uskalatanut kokeilla toiseen kertaan koska siitä voi saada mielenterveys ongelmia. Olen myös kutsunut henkä ja se toimii! Mene kaverin kanssa jonnekkin pimeään huoneeseen kynttiän kanssa , huoneessa on myös oltava peili ja huuda kovaan ääneen: valkyria tai jonkin muun henden nimi mulla tää toimi siten että kun olin huutanut kynttilän liekki nousi tosi pitkäksi älä koskaan kutsu henkiä yksin silloin ne voivat tappaa sinut kaverin kamssa jos kutsut ne vaan pelottelevat.

      • piereskeliä

        Kerran mä pelasin spiritismiä kavereitten kanssa. kysyttiin hengelt millon mä pierasen? henki vastas: nyt, Ja sit mä pierasin.


    • vittu se toimii

      vittu saatana tuli meijän taloon paskaa

    • onspu-

      Pelasimme leirillä spiritismiä ja se toimii! Itse en uskonut ja yksi kaverinikaan ei uskonut mutta kolme muuta uskoivat siihen. Sanoimme runon n.5 kertaa ja pyysimme merkkiä jos henki olisi täällä ja oveen koputettiin, ovi meni kiinni ja auki itsestään, jääkaapin valot sammuivat ja vilkkuivat. Henki jolle puhuimme oli paha, joten lopetimme pelin sitten kun henki lopulta antoi luvan ja menimme heittämään lasin ulos ja polttamaan laudan. Loppu iltana ovet avautuivat itsestän ja kaapit paukkuivat ja valot syttyivät ja katolta kuului ääniä ja harva nukkui sinä yönä ja yksi lähti jopa leiriltä pois.

    • moomoo123
    • ose321

      Pelattiin kavereiden kans yöllä spiritismiä. meillä oli vissiin joku tosi outo henki ei vastannu mitään kun kysyttiiin liikutti vaan lasia ees taas???? sit alko pelottaan ku lasi kierti ympyrää pelilaudalla...ei kysytty lupaa lopettamiseen poltettiin vaan lauta mutta tuntuu että peli on yhä päällä.

    • asdfghjklöä

      ite en tiiä uskonko... näiden kommenttien perusteel uskon, mut noin puol vuotta pelattiin oliks 4-5 hengen tyttöporukalla, tehtiin kai paperista alusta. Noh, siinä me sitte räkätettii eikä siitä tullu mitää:D yks kysy vaa purskahtamaisillaa nauruu: "onks henkii paikalla?" ei siit tullu mitää, kosk kaikki liikutteli sitä:D:D ei sillo viel tiedetty kui vaarallist se oli... no sit laitettii mun hamsteri läpäl siihe, sit se käveli "B" kirjaimee ja seuraavaks "L" .. sitte viel "O" .. en muista tuliko siitä vaa "blo" vai "bloo" ..:D:D se oli kyl vähä scaryy. Tnä tuli sellane fiilis et jeah, kokeilen yksi mut nyt ku luin näit, nii taidan jättää välii..:D:D

    • eihajuukaan.com

      OMG :O En khyl koita :P

    • Missy

      Minun äiti oli teininä kokeillut, ja se toimi. Yksi niistä tuli hulluksi, ja sitte äiti sano et mä en saa todellakaan pelata sitä.

      • sarkkuliinih

        ihan oikein! :) demonien kanssa ei sovi pelleillä täysi 10 sun äitilles ;)


    • Kollane särk

      ei ole kellonajalla tai uskomisella väliä. helppoa.. henget tasoa me.. toiset ihan kuspäitä ja toiset kivoja, ennustuksellinen arvo vähäinen, lähinnä keskustelua jonka laatu vaihtelee osallistujien mukaan.

      kaikki henget tunkivat elämääni aina yhtä miestä, jota väittivät että on ollut mieheni edellisissäkin elämissä, hän ilmestyi elämääni, polkumme kulkeneet melko lähellä toisiaan, välillä kauempana välillä lähempänä, emme ole seurustelleet koskaan mutta olleet hyviä ystäviä.

      aikaa kulunut kohta 30 v ja aina vaan tämä ihminen ilmestyy jostain lähelleni, kuin tyhjästä. ja olemme todella läheisiä.

      en ole tullut spiritismistä viisaammaksi, hämmentyneemmäksi kyllä, ei ole pelottavaa, ei oikein mitenkään erikoista. Siksi lopetettiinkin. Minulle sen suurin merkitys on ollut, että nyt vain tiedän, että on jokin toinen taso, on henkiä ja ilmeisesti jotain jälleensyntymistäkin. On Hyvä ja Paha. En käsitä spiritismiin yhdistettäviä kummitusjuttuja laisinkaan.

    • dariA

      hehe.. kokeiltiimpa sitten spiritismiä tänään leirillä. 2 oli palannut ennenkin ja minä ja toinen ei oltu koskaan. tehtiin se lauta leivinpaperista, otettiin muki, valo ja mentiin vessan lattialle laudan ympärille. kaikki meistä uskoi henkiin ja sellaiseen.. no sitten kokeiltiin kysymällä: "onko täällä ketään?" ja muki IHAN OIKEASTI alkoi liikkumaan. kukaan meistä se ei ollut, sillä, välilä pidimme sormet kokonaan irti mukista ja silti se liikkui.. niin, siis se siirty hiljattain kohtaan "kyllä". sitten kysyttiin onko henki paha ja se siirtyi pois kohtasta "kyllä", joten oletimme sen tarkoittavan "ei". oltiin ihan et voi ei, et se oikeest toimii!!! no joo, sit alko ohjelmaa leirillä niin päätettiin lopettaa. pyydettiin lupaa ja se siirtyi taas kohtaan "kyllä".

      vitsi et se oli siistii. mut nyt ku siit on kulunnu muutama tunti, nii alko miettii, et mitä jos ois jotaa kauheet käynny... nojaa onneks ei. jännittävä kokemus. ehkä viel joskus uusiks.. (:

      • lukkiz447

        Siis kyl jotkut noista voi olla totta,mutta en usko itse että talo on noussut ilmaan :| tainnut olla liikaa jännitystä ja menny alitajuntaan rajusti.Itse ei ole kokemusta :)


    • Skeptikkonomore

      Pelattiin tänään, ilmeeni kun olin ainut joka ei koskenut koko ouija-lautaan tai pelivälineisiin, ja olin ainut joka tiesi kysymyksen vastauksen. Mutta ei, kun se hiton juttu osoitti oikeat vastaukset. Miten ihmeessä, jos kerran vain "mielikuvitusta"? Nyt oikeesti.

      • Lukkiz447

        En ote aio koittaa koskaan..ehkä..koska mun kaverin isosisko koitti sitä "peliä" ja sen illan jälkeen se tunsi että joku koskettaa olkapäähän.


      • owowo
        Lukkiz447 kirjoitti:

        En ote aio koittaa koskaan..ehkä..koska mun kaverin isosisko koitti sitä "peliä" ja sen illan jälkeen se tunsi että joku koskettaa olkapäähän.

        ite kokeilin äsken kaverin kaa, ja näin naishahmon lasin kautta takanani ! se oli pelottavaa... aloin kiljumaan, ja juoksin huoneesta pois kamun kanssa, ja tunsin myös kosketuksen ala selälläni.... :/ se oli mahtava kokemus näin "jälkeen" päin, mutta oli se sillon aikas pelottava... en suosittele kokeileen, jos oot heikkohermoinen, ja multa voi myös kysyy niitä peli "sääntöjä" :). Ja en tietenkään kysynyt että saanko lopettaa, joten katotaan nyt tapahtuuko mtn ...... :/


      • mr xnjiopoö
        Lukkiz447 kirjoitti:

        En ote aio koittaa koskaan..ehkä..koska mun kaverin isosisko koitti sitä "peliä" ja sen illan jälkeen se tunsi että joku koskettaa olkapäähän.

        hyh


    • perunakellari!69

      Kyllä se toimii Pellet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • hullut ihmiset..

      Jooo kyl se toimii !!!

      koitettii tos kavereitten kaa sitä viime yön ja ei satu nukuttuuu ku iha ku siel talos ois muitaki ku me ja mun kaveri oli luullu et yks meijä toine kaveri o ollu siel kokoaja ku se oli nukkunu mut se oliki lähteny josku 8tuntiii sit pois. sit meil o nyt sellane tunne kokoaja et siel meijä taos on joku et saa nähäpystyyks siel nukkuu vähää aikaa.......

      P.S. ÄLKÄÄ KOKEILKO SPIRITISMIÄ SEN JÄLKEEN KUN OLETTE KATSONUT PARANORMAL ACTIVITYN SE ON KARMIVAA!

    • PahanTavannut

      Pelasin pienempänä ja näin punahiuksisen naisen, jolla oli pitkä valkoinen mekko ja sen naisen kasvot oli kuin... itse helvetti. Pelästyin pahasti, mutta nyt kun sitä miettii.. Se oli ihan mahtavaa!

    • Hikalla lähtee

      viime yönä pelattiin, eka kerta ja tänä yönä tulee oleen toinen kerta. kysyttiin että onko täällä ketään, niin siinä samassa tietokone yhtä äkkiä meni sekasin ja kaiuttimista alko kuulumaa epämäärästä rohinaa ja tietokone sammui ja käynnistyi itekseen, joo sanon tuli kylmät väreet. kaikki kysymykset mitä esitimä niin aina tuli oikea vastaus, ite saatana tiesi kaikki kengän numeroni sekä paidan kokoni. Ja mikä huvittavinta se tiesi jopa kaverini kyrvän pituuden:) Joo Kyllä Tosi On. Tulen kertomaan lisää tästä tulevasta yöstä, josko jotain outoa tulee tapahtumaan.
      ,

    • kokemuksia

      15-tyttö

      Mulla on kokemuksi spiritismistä! kokeilin ekan kerrn spiritismiä kaverin luona. kaverit oli enneki pelannu ja pyys et jos mäki koittaisin, mietin kauvan että uskaltaisinko koittaa, koska oon mielestäni aika herkkä ja uskon paranormaaliin ja nään harhoja yleensä. no suostuin ja kokeiltiin ekaks kaverin siskon huoneessa, se ei toiminu siellä, sitten vaihettii huonetta ja mentii kaverin äidin makuuhuoneeseen. siellä alko sitten tapahtua. meillä oli yks kynttilä. ruvettiin kysymään '' onko täällä ketään?'' yhtäkkiä kynttilän liekki seisahti paikalleen ja siitä tuli ainakin yli 5cm pituinen! se ei liikkunu niinkun kynttilän liekki yleensä. huomasin sen ekana ja sanoin kavereilleni että kattokaa tota kynttilää, neki hämmästyin. yritettiin saada kuppi liikkumaan kysymällä monta kertaa '' onko täällä ketään?'' mutta lasi ei liikkunut kun vähän vaan. silloin rupesin vähän uskomaan spiritismiin ja sen henki, in.

      kokeilin seuraavan kerran toisen kaverini luona spiritismiä. siellä kuulemma toimi todella hyvin äidin makuuhuoneessa. kokeilimme spiritismiä ja saimme heti vastaukseen että henki on paikalla. kysyimme sen jälkeen onko henki hyvä vai paha, vastasi kyllä eli hyvä, onneksi! sitten kysyimme saammeko kysyä hengestä jotain, ja saimme, kysyimme kuinka vanha henki oli ja mikä ikäinen se oli. henki vastasi että oli 74 vuotias ja nimi Gay ja venäjältä. kysyimme myös itsestämme jotain, minkä väriset pikkarit meillä oli tai joku mitä muut eivät tienneet. henki vastasi oikein ! silloin aloin uskoa että todellaki spiritismi toimii!
      käskimme jopa hengen pyörittää kuppia niin kovaa kuin se pystyy, ja kuppi pyöri tosi lujaa, niin kovaa ettei kukaan olisi voinut pyörittää sitä yksin niin lujaa. muutenki ei kuk aa meistä uskaltaisi pyörittää kuppia, koska henki voi suuttua! kyselimme myös tulevaisuudesta kaikke, vaikka ei saisi mutta, ei se haitaksi varmaan olisi koska henki oli hyvä. kysyimme amatteja mikä meistä tulee. kysyimme myös ihastuksista. yritimme myös saada yhteyden kuolleisiin ja saimme. mutta kun yksi kaverini sai yhteyden mummoonsa, ja yritti kysellä jotain hengeltä, se olikin paha henki! pyysimme saammeko lopettaa ja se antoi meidän lopettaa. järkytyimme, koska se oli kaverini mummo.

      SUOSITTELEN; että kysytte aina että onko henki paha vai hyvä! niin saatte turvallisen olon perjaatteessa eikä tarvitse pelätä niin paljoa. spiritismi on myös hauskaa eikä sen tarvitse aina olla vakavaa. kunhan noudattaa sääntöjä ja kysyy ensin hengeltä.

    • morospiritismiläiset

      Mä ja muutama mun kaveri pidetään halloween bileet ja ajateltiin siellä "pelata" spiritismiä, toivottavasti näin ekakertalaisille tulis hyvä henki :)

      • sarkkuliinih

        en suosittele demoneiden kanssa ei sovi pelleillä! kukaan hengistä ei ole hyvä kaikki huijaavat hyviä henkiä kutsutaan eri pelillä :)


      • Superpelkuri
        sarkkuliinih kirjoitti:

        en suosittele demoneiden kanssa ei sovi pelleillä! kukaan hengistä ei ole hyvä kaikki huijaavat hyviä henkiä kutsutaan eri pelillä :)

        Millä pelillä kutsutaan hyviä henkiä?


    • ...

      Mukava kun henki on antanut joillekin kyvyn nähdä kuoleman.
      Se liityy spiritismiin. Siinä kuuluu laitaa silmät kiini ja painaa hellästi silmiä(ei saa olla misään nimessä auki!), kohta alkaa näkyä esim sinisiä pisteitä ja hianoja kuvioita... Mutta kun keskityt kunnolla ja uskot kovin näät ehkä esim. Musta hattuisen naisen kulkevan kadulla kun häntä puukotetaan selkään(moni nähnyt saman, itsekkin!) Näät vain eri ihmisten kuoleman mikä ei tunnu ehkä mukavalta. HUOM! Vasta yksi ihminen on tehnyt itsemurhan koska on luulut olevansa kirottu. Kaksi on mieli sairaalassa... Nimi on sapinasimi joka liityy saatanaan ja spiritismiin. Nimi muutuu mutta on vasta niin uusi juttu... 3kuukautta sitten tullut

    • ...

      Vinkki herkkä hermoisille. Jos pelkäät niin mukaan voi otaa aitoaa hopeaa olevan ruokailu veitsen tai hopea puukon. Hopea luoti on paras mutta sellaisia moni ei omista, jos onistaa niin tarvitset ritsan tai aseen. Hopealla voi tuhota hengen lyömällä sitä hopea veitsellä kuten monet muutkin monsterit paitsi vämpyyrit(henget ovat ainoita jotka ovat oikeasti olemassa.

    • Kaks hulluu

      Meit oli 4 tyttöö ja aijottin pelata spiritismii mun kaverin leikkimökis. Ne kaks muuta oli jo pelannu pari kertaa sitä ja halus et meki pelataan sitä. Ei me tietenkään uskallettu alkaa pelaa ku ollaan tälläsii heikkohermosii! Me sit lähettiin kävelee puistoon JOKA EI OLLUT HYVÄ IDEA! Mä ja mun kaveri seottiin ihan totaalisesti. Kiljuttiin ihan helvetisti. Säikähettiin ihan kauheesti esim. hiihtäjä joka vaan tulee äkkii metäst. Sit meijän 4 kaveri tulee ja aletaan kiljuu ihan sikana kun se oli vaa sellanen tumma hahmo! Ne kaks muuta vaan alkaa vetää meit mettää ja me sit hetke pääs me kävellään siel metäs....yhen mun kaverin puhelin alkaa äkkii soimaan ja ku sil on sellanen kauhumusast käyvä soittari nii mä ja mun kaveri kiljuu vaa iha täysii siel metäs. Meijän piti käyttää sen koira lenkil ja sit haetaan se koira ja lähetään lenkille. Ne kaks muuta halus pelaa ja sano mulle ja mun kaverille et me saatetaan teijät ny sulle nii me päästää pelaa! Me haettiin laukut ja lähettii kävelee meille päin samaan aikaan sen mun kaveri soittaa yhelle tyypille et voisko se pelata sitä niitte kaa! Ei se käyny ku se oli pelaamas sitä just yhen toisen kaa. Ennen ku me oltii lähetty sielt kaverilta nii oltii luettu kommentteja jotka olivat pelanneet sitä ja siel oli sellanen kommentti et oli ollu4 tyttöö ja ne oli pelannu ja se ei ollu rikkonu lasii janiiltä oli kuollu mummo ja äiti ja tollai. Ne meijän kaks muuta kaverii oli pelannu kahen muunkaa sitä ja se ei ollu myöskään rikkonu lasii.Sit ku se yritti selittää et mitä sille oli tapahtunu nii sit se aina katkes ku se oli sanomas mitä sille oli tapahtunu. No mut sai se sen kuiteski sanottuu. Se oli vaa alkanu nauraa sellast mielipuolinauruu ja kun yks tyyppi oli luöny sitä nii se ei ollu tuntenu mtn.

      Ei me olla varmoi oks spiritismi totta mut kyl ainaki jotain tapahtuu mut en usko et mitkään talot lentää tai koira muuttuu nahkatakiks! Ei pahal mut se on jo ajatteluu tai huijaust! :)

      • Uskon, en kokeile

        Olen näitä tarinoita lukenut ja ihan samanlaisen tarinan peruskouluaikoina kuullut: peilissä hahmo, jne. Toki tämä on mulla ihan uskon asia, mutten jaksa millään uskoa, että kaikilla tapauksien kertojista olisi jotain hyötyä vain pelotella muita. Lapsuuden kaveripiirissä se voi tuoda katu-uskottavuutta, mutta en jaksa uskoa, että niin lukuisat aikuiset näistä enää samalla asenteella jauhais. Ei aikuisena ole enää mitään katu-uskottavuusmeininkejä. Ainakaan itellä.

        Oma kouluaikainen kokemus vaikuttaa kuitenkin siihen, että uskon myös spiritismiin: ala-asteaikoina kokeiltiin yhenlaista "spiritismiä". Meininkinä oli nostaa pelkällä etusormellaan yhden meistä ilmaan (4 nostaa oikean- tai vasemman etusormen avulla eli yht. 4 etusormea) . Yksi istui tuolilla ja muut seisoivat vierellä. Minuutin tai pari piti kaikkien keskittyä ja uskoa siihen. Keskittymisen jälkeen 4 nostaa etusormellaan yhtä (muistaakseni kainaloista ja polvitaipeesta). Olin yksi nostajista kun saatiin kaveri aivan ponnisteluitta nostettua. Ja ilman valmisteluja tuo ei onnistunu millään. Kaikkina kertoina tuo ei edes onnistunut, vaan oli ihan yhtä vaikeaa kuin "ex-tempore"-yrittämällä. Ite uskon (kun en voi todistaakaan) että nimenomaan asiaan uskomisella oli vaikutus. Näin varmasti myös spiritismissä - jos ei uskota vaan kikatellaan, ei mitään tapahdukaan (mikä ehkä parempikin..). Vanhemmat ei uskonu, eikä ole luultavasti kukaan muukaan. En varmaan itekään jos joku vastaavanlaista kertoisi.

        Ja jos lukija et tätä tarinaa usko, niin ei se mitään. Ei se ole multa millään tavalla pois. Ajattelin vaan jakaa stoorin, koska en ole keksiny selitystä asialle. Tarvetta valehteluun ei ole. En halua pelotella, trollailla, tms. muutakaan.


      • Uskon, en kokeile
        Uskon, en kokeile kirjoitti:

        Olen näitä tarinoita lukenut ja ihan samanlaisen tarinan peruskouluaikoina kuullut: peilissä hahmo, jne. Toki tämä on mulla ihan uskon asia, mutten jaksa millään uskoa, että kaikilla tapauksien kertojista olisi jotain hyötyä vain pelotella muita. Lapsuuden kaveripiirissä se voi tuoda katu-uskottavuutta, mutta en jaksa uskoa, että niin lukuisat aikuiset näistä enää samalla asenteella jauhais. Ei aikuisena ole enää mitään katu-uskottavuusmeininkejä. Ainakaan itellä.

        Oma kouluaikainen kokemus vaikuttaa kuitenkin siihen, että uskon myös spiritismiin: ala-asteaikoina kokeiltiin yhenlaista "spiritismiä". Meininkinä oli nostaa pelkällä etusormellaan yhden meistä ilmaan (4 nostaa oikean- tai vasemman etusormen avulla eli yht. 4 etusormea) . Yksi istui tuolilla ja muut seisoivat vierellä. Minuutin tai pari piti kaikkien keskittyä ja uskoa siihen. Keskittymisen jälkeen 4 nostaa etusormellaan yhtä (muistaakseni kainaloista ja polvitaipeesta). Olin yksi nostajista kun saatiin kaveri aivan ponnisteluitta nostettua. Ja ilman valmisteluja tuo ei onnistunu millään. Kaikkina kertoina tuo ei edes onnistunut, vaan oli ihan yhtä vaikeaa kuin "ex-tempore"-yrittämällä. Ite uskon (kun en voi todistaakaan) että nimenomaan asiaan uskomisella oli vaikutus. Näin varmasti myös spiritismissä - jos ei uskota vaan kikatellaan, ei mitään tapahdukaan (mikä ehkä parempikin..). Vanhemmat ei uskonu, eikä ole luultavasti kukaan muukaan. En varmaan itekään jos joku vastaavanlaista kertoisi.

        Ja jos lukija et tätä tarinaa usko, niin ei se mitään. Ei se ole multa millään tavalla pois. Ajattelin vaan jakaa stoorin, koska en ole keksiny selitystä asialle. Tarvetta valehteluun ei ole. En halua pelotella, trollailla, tms. muutakaan.

        Ok, asioista kannattaa joskus ottaa selvää. Hain netistä tietoa tosta sormitempusta ja aivan loogisinen selityshän sille löytyi..


    • pimeyden_lapsi90

      Sain juuri valmiiksi spiritismilaudan johon loppusilaukseksi olen käyttänyt "musteena" omaa vertani. Saas nähdä mitä kaikkea saan kutsuttua tällä esille ensi yönä kun ajattelin koittaa. ;)

      Jospa tällä kertaa saisin oikean yhteyden. Tosin en tiedä onko tänne huoneeseeni ilmestynyt jo jotakin aikaisemmasta yrityksestä kun "tunnen" että huoneeni eräässä pimeässä nurkassa heräisi jokin pahuus aina kun on pimeetä ja edes katsonkin sinne, se riittää saamaan kylmät väreet iholle... Asiasta mielipiteitä?

      • sarkkuliinih

        juu meidänkin sukumökillä on keittiössä varjomies ei ole minulle kauhean miellyttävä hahmo mutta voisit käydä zekkaamassa ;) itse olen henki/demoni asiantuntia minulle voi pistää kuvaa sähköpostiin;) [email protected]


      • braun
        sarkkuliinih kirjoitti:

        juu meidänkin sukumökillä on keittiössä varjomies ei ole minulle kauhean miellyttävä hahmo mutta voisit käydä zekkaamassa ;) itse olen henki/demoni asiantuntia minulle voi pistää kuvaa sähköpostiin;) [email protected]

        Vitun pedofiili suksi helvettiin! !


    • PoniHeppa

      Omia kokemuksiani on paljon. Paras kokemukseni oli varmaan toinen pelikertani. Pelasimme neljän tytön kesken ja pelissämme oli ensin hyvä henki, kyselimme kaikkea kuten kuka on seuraava poikaystäväni. Kun lopetimme kyseisen pelin saimme tietää että yksi tytöistä oli liikuttanut lasia. No seuraavaksi kun pelasimme kuvaan astui paha henki. Minä olin ihan kauhuissani. nyt lopetetaan, sanoin. kukaan ei kuitenkaan kuunnellut minua.Joten kerroin heille että se oli vastoin sääntöjä pelata paholaisen kanssa. Sitten kaverini lopettivat. Kamalin kokemukseni oli viime pelikerta jossa oli hyvä henki joka sanoi olevansa minun mummuni. Kysyimme aluksi hyvä henki oletko täällä. Se vastasi kyllä jonka jälkeen kysyimme oletko hyvä. Siihenkin henki vastasi kyllä. No sitten kysyimme tunnetko meidät molemmat ja henki vastasi kyllä. Kysyin oletko sukulaiseni ja henki vastasi kyllä. se oli jo toinen kerta kun olin sukulaiseni kanssa yhteydessä. No sitten kysyin oletko mummuni ja henki vastasi kyllä. Säikähdin niin pahasti että oli lähellä etten alkanut itkemään. Kysyimem saammeko lopettaa ja henki vastasi kyllä. Pelin jälkeen soitin heti äidilleni ja kysyin oliko hän kuullut mitään mummusta ja äiti vastasi että joo 2 kuukautta sitten puhuin hänen kanssaan puhelimessa. Äiti kertoi myös että mummu oli ollut tosi huonossa kunnossa. Tämä pelikerran jälkeen olimma päättäneet lopettaa koko helvetillisen spiritismin...
      P.S olimme pelanneet ennenkin ja kaverimme ei ollut rikkonut lasia...

      • jesus k

        Nämä teidän spiri kokemukset eivät ole mitään verrattuna omiini, ku jaksais vain alkaa kirjottaan ja kertomaan niistä, asiat nimittäin ovat todella hirvittäviä, sen verran voin kertoa että peliin liittyy "s.aat..anan raatelua kynsillään"


      • jesus k
        jesus k kirjoitti:

        Nämä teidän spiri kokemukset eivät ole mitään verrattuna omiini, ku jaksais vain alkaa kirjottaan ja kertomaan niistä, asiat nimittäin ovat todella hirvittäviä, sen verran voin kertoa että peliin liittyy "s.aat..anan raatelua kynsillään"

        Ja minulla on ikää jo 26v , ku oon harrastanu tätä. tohon äskeseen.


    • uutta?

      jesus k

      kerro toki lisää, olisi mielenkiintoista kuulla vähän jotain "erillaisempaa".

      • jesus k

        sen verran voin kertoa, että olen nähnyt sa.atanan, eikä ollut mikään nätti näky, puhumattakaan siitä mitä se minulle teki. en haluais täällä kertoa nuista jutuista, mutta ei tuossa ole kuin pientä esi makua siitä mitä kaikkea on sattunut.


      • uutta edelleen?
        jesus k kirjoitti:

        sen verran voin kertoa, että olen nähnyt sa.atanan, eikä ollut mikään nätti näky, puhumattakaan siitä mitä se minulle teki. en haluais täällä kertoa nuista jutuista, mutta ei tuossa ole kuin pientä esi makua siitä mitä kaikkea on sattunut.

        missä olisit valmis kertomaan lisää, jos annan sähk.postiosoitteeni niin kiinnostaisiko kertoa siellä?


      • jesus k
        uutta edelleen? kirjoitti:

        missä olisit valmis kertomaan lisää, jos annan sähk.postiosoitteeni niin kiinnostaisiko kertoa siellä?

        yhym, minua ihmetyttää, et miksi haluat kuulla pelottavii juttui. mut täytyypä miettii asiaa..


    • uuttako?

      en tiedä, aina vaan on kiinnostanut tuollaiset ja kaikki minkä voi laskea pelottavaksi. mutta mietippä rauhassa, jään odottelemaa vastausta.

      • Jesus k

        Ootko viel odottanu et kertoisin tarinsni?


    • jansku12341

      Kokeilimme spiritismiä kavereideni kanssa, se toimi ja henki oli hyvä, se kertoi nimensä ja missä asui, kun kysyttiin lupaa lopettaa ja hän ei antanut niin kysyttiin joku kysymys ja kokeiltiin uudestaan mutta vastaus oli ei, kolmannella kerralla kun ei saatu lopettaa niin huudettiin "jeesuksen kristuksen nimeen lopeta!" ja saimme lopettaa. kun seuraavan kerran pelattiin spiritismiä niin henki ei kolmeen kertaan taaskaan antanut lopettaa ja kun huusimme saman jutun niin jotain tapahtui, lasi rupesi heilumaan minne sattui ja kysyimme kuka olet ja hän vastasi "jumala" sitten kysyimme että mitä haluat niin hän sanoi "lopettakaa leikki". en ennen oo uskonu jumalaan tai mihinkää tälläsee, kyl mä kummituksii ja henkiin uskon mut en jumalaan, mutta nyt en tiedä mitä uskoa... yöllä kuului kaikkia ääniä ja kaikki jotka kokeili tätä peliä oli peloissaan, luulemme että henget seuraavat meitä mutta voi olla että ei, pitää polttaa pelilauta. mutta suosittelen, ÄLKÄÄ KOKEILKO!!!!!!!!!!

      • Markus K

        Pääseekö mukaan sessioihin jos joskus päätätte pelata viellä? Yliluonollisia kokomuksia on omalle kohalle sattunut monia mitä ei pysty selittämään jonka seurauksena olen monet vuodet halunnut kokeilla! Lähipiirissä tuntuu vaan kaikki olevan yliluonollista vastaan.


      • sarkkuliinih

        Hienoa! :) olette toimineet oikein ;) nähkääs edes joku osaa lukea ohjeet ;) hienoa! itse olen henki/demoni asiantuntia :) 10


    • minähän.tässä199

      No joo pelasin kavereitten kaa meillä ja ei ollu mitää peilei tai mitää vastaavaa ja sit ku oltii päästy vähä alkuu nii kysyttiin et "onks tääl ketää?? Jos on nii näytä joku merkki "
      Sit verhot alko liikkuu ite ja valot meni päälle kiinni päälle kiinni sit me pelattii viel hetke ja sit me ei enää jaksettu ja juostii mun huoneest pois ja ei kysytty lupas et saaks lopettaa !! Ja jotkut viel väittää et jos ei kysy lupaa nii kuolee tai jtn sinne päi ?! NO TADAA SAATANA mä oon tääl

      • terseperse

        kaua siit on aikaa voihan siihen mennä vuosii kunnes sä kuolet....


      • LOLLIKKAA

        Kysyit lupaa tai et, niin kuolet ihan tukuulla! Javoi olla, että vielä ihan lähiaikoina.. Se on saatanan varma juttu...

        BUAHH-HAH-HAHHAH.. BUAHH-HAH-HAHHAH ;D


      • sarkkuliinih

        jub tuo ei ole spiritismi pelistä vaan hyvien henkien kutsumisesta ja yhteydestä:) siihen ei kuole:)


    • SARCASMISMYLIFE

      Joo tulihan tota muksuna kokeiltua useemmankin kerran. Hyvin toimii kunhan huijaukset menee pelon ohessa läpi ja niistä pitää suun sille tyhmimmälle joukolle kiinni ;)

      T; X_PIRIMASTER

    • siis oikeesti daa

      Yleensa spiritismi porukassa on se yksi joka liikuttaa lasia ja esittaa mukana.Taytta potaskaa koko peli. Ja tiedan taman asian koska omassa porukassa mina olen se joka lasia liikutan :D

    • Mcmurp

      Spiritismi pahuuden lähde

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

      Aion tässä kirjoituksessa tuoda esille Jumalan sanan (Raamatun) todistuksen sekä oman kokemuksen kautta sen, että spiritismi on pahuuden lähde, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät ihmisiä.

      Oma kokemus

      En ollut 80-luvulla uskossa Herraan Jeesukseen ja silloin olin mukana spiritismin harjoittamisessa. Näin omin silmin kuinka spiritismin kautta tapahtui yliluonnollisia asioita, joita ei ihmiskäsi ja voima saanut aikaan. Tunsin jo silloin, vaikka en ollut uskossa kuinka persoonallisen pahuuden läsnäolo vaikutti voimakkaasti spiritistisessä istunnossa, vaikuttaen yliluonnollisia asioita.

      Monet leikkivät spiritismin kanssa tietämättä millainen pahuus spiritismissä on. Tämän asian kanssa ei kannata leikkiä, vaan pysy poissa spiritismistä, sillä spiritismi jättää sieluusi haavan ja kanavan, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät sinua sekä koittavat tuhota sinut.

      Kuinka sokea ihminen onkaan, sillä spiritismin kautta sain kosketuksen persoonalliseen pahaan ja näin saatanan tekoja, mutta en silloin silti vielä uskonut Jumalaan.

      Vuonna 1991 Herra Jeesus pelasti minut ja samalla sanouduin irti spiritismin harjoittamisesta. Ainoa tapa vapautua spiritismin kahleista ja sen aiheuttamista haavoista sekä eksytyksestä on tulla uskoon Herraan Jeesukseen.

      Spiritismin eksytys

      Spiritismin takana oleva voima on saatanan voima, jonka kautta hän haluaa eksyttää ja tuhota ihmisiä. Spiritismin kautta pahuuden henkivallat matkivat ja jäljittelevät kuolleita ihmisiä, mutta he eivät ole kuolleita ihmisiä, vaan pahuuden (demoneja) henkivaltoja.

      Spiritismin kautta tapahtuvan yliluonnollisen sanoman avulla henkivallat eksyttävät ihmisiä. Spiritismi on myös henkivalloille kanava minkä kautta saatana demoneineen ottaa vahvemman otteen ihmisen sielunelämästä. He koittavat spiritismin kautta eksyttää ihmiset syvemmin sielunvihollisen otteeseen. Tästä seuraa usein syvällisempi kiinnostuminen okkultiikkaan, noituuteen tai johonkin muuhun sielunvihollisen eksytykseen.

      KOKO TEKSTI:

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      • Niin oon minäkin

        Ootko noin laiska että copypastaat ylläolevaa samaa pas... lukuisiin eri viestiketjuihin


      • nitzkuu
        Niin oon minäkin kirjoitti:

        Ootko noin laiska että copypastaat ylläolevaa samaa pas... lukuisiin eri viestiketjuihin

        Xd MÄ USKON JUMALAAN!!


    • LUKEKAA!

      Te tyhmät jotka luette näitä kertomuksia teitä alkaa kiinnostamaan kokeilla miltä spiritismi tuntuu...Ihmisen mieli on utelias ja te haluatte kokea miltä se tuntuu.... Ihmisen mieli ei kestä spiritismiä..... Spiritismi on paholaisesta, joka on tullut maapallolle valehtelemaan, tappamaan ja aiheuttamaan kärsimystä....Ekoilla kerroilla spiritismi voi olla mukavaa on voinut tulla ns. "hyvä henki" vaikka spiritismissä kaikki henget ovat pahoja, paholainen yrittää koukuttaa teitä sillä että jatkatte hänen palvomista.....AINA kun harrastatte spiritismiä avaatte ovet saatanalle teidän kehoon joka tekee teissä tuhoa.... näette harhoja kuulette harhoja jne..... TAAS IHMISEN MIELI EI KESTÄ SPIRITISMIÄ..... Jos kumminki olet ollut niin tyhmä ja kokeillut ainoa joka voi sinua auttaa on Jeesus, hän parantaa varmasti sinut jos vain pyydät häneltä sitä, jos et saa unta koska olet niin ahdistunut rukoile Jeesusta tai lue raamattua olen varma että Jeesus armahtaa sinua ja pääset pois ahdistuksesta..... ELKÄÄ KOKEILKO SPIRITISMIÄ VAIKKA MITEN PALJON KIINNOSTAISI JA OLISITTE UTELIAITA IHMISEN MIELI EI KESTÄ SITÄ....... USKOKAA POIS.....

    • Hallelujaaaa

      Kuunnelkaa kaikki TYHMÄT tätä psykologian asiantuntijaa hän julistaa jumalan sanaa hallelujaaaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa. jeesus pelastaa jeesus armahtaa jeesus parantaa hallelujaaaaaaaaaaaaa

    • T:Feodor

      itselläni ei kokemuksia, mutta harkitsen aloittamista, vaikka pastori taikka kuka vaan kristinuskossa oleva, yrittäisi kieltää. saisivat häipyä täältä palstalta. täällä kirjoitetaan kokemusksista eikä mistään paskoista valituksista spiritismin vaaroista. se on oma asia mihin uskoo ja aloittaako vai eikö aloita ja minun mielestä se on tullut selväksi tällä palstalla liian monta kertaa. Anteeksi kirjoitus virheet jos oli ;)

    • TOTTAjokasana

      Maailman on valintoja täynnä toiset valitsevat väärin ja kärsivät siitä.....joten ei kukaan voi päättä minkä valinnan teet elämässäsi paitsi sinä itse....
      Ne jotka kertovat spiritismin vaaroista ovat toisista ihmisistä välittäviä ja yrittävät parasta että voisivat pelastaa edes yhden ihmisen vaikka kirjoittamalla tänne spiritismin vaaroista, oli kristitty tai ei .... minä voin luvata että sinä joka olet aloittanut spiritismin tulet katumaan sitä varmasti jossain vaiheessa.. uskokaa pois..
      Nimimerkillä: kokemusta on
      respect niille jotka jaksavat välittää vielä ihmisistä tässä maailmassa...:)

    • ViisasVaroo

      Pennut täällä puhuvat asioista ja eivät todellakaan tiedä mitä tekevät. Spiritismi ei ole mitään LEIKKIÄ, siinä ollaan tekemisissä tuonpuoleisen kanssa, eikä sieltä aina välttämättä tule niitä hyviäkään henkiä. Mieti pari kolme kertaa ennenkuin asetat itsesi riskialttiiksi ja vaaraan pelatessasi spiritismiä.

    • Kauheeeeta

      Olen 50 ja pelanut sitä useasti. Joten voisitko hieman perustella varoitustasi, vai oletko niitä hihhuli uskovaisia joille tämä on suurta syntiä...

    • pikkuvinkki

      Jos sinulla on pimeänpelko tai olet muutenkin herkkä ihminen eli et katso mitään kauhuleffoja ja jne..... Niin sinun ei kannata kokeilla spiritismiä, koska seuraukset on mitä on sitten.....

    • säikky nykyään

      kummallinen pelko nousi taas pintaan kun luin näitä kokemuksia. Olen itse pelannut ensimmäisen kerran spiritismiä alaaste ikäisenä ja sen jälkeen monta kertaa, viimeisimmän kerran joskus 10vuotta sitten. itselle ei sinänsä koskaan mitään kauheen radikaaleja tapahtumia ole tapahtunut, peli toimi hyvin ja pelattiin sääntöjen mukaan. Oli niitäkin kavereita jotka ei tajunnut asian vakavuutta ja alkoi pelleilla sen kanssa kysellen puukoista ja muista synkistä aiheista vaikka kielsin, mutta kaikki ihmiset ketkä olivat silloin teinivuosina pelaamassa on hengissä vielä ja hyvissä voimissaan. Vaikka meille ei koskaan ikävää pelin aikana tai sen jälkeen siitä koitunu silti siitä puhuminenkin saa mut säikyks ja niskavillat pystyyn, parempi ois ollut jos koskaan ei peliä olisi pelannut ja elänyt tietämättömänä koko pelistä..

    • APUU1

      En oikee tiiä mitää miettii koko spiritismist....uskon kyl siihe sillee ja aijon varmaa kokeilla kavereitteni kans.haluun vaa kysyy teilt pari juttuu ja tivon et vastaatte:
      1. Voiko (paha) henki jäädä taloon tai siihen paikkaan missä spiritismiä on pelattu?
      2. Jos alkaa näkeä asioita ja muuta sellaista niin "parantuuko" jos lopettaa peliin uskomisen?
      3.Kuinka monta kynttilää olisi tarkotus käyttää?
      4. Mistä löytyisi hyvä ohje laudan tekoon?
      5. onko kellon ajallla väliä et millon henget ylee¨nsä ilmestyy?

      • sarkkuliinih

        (huom!) en suosittele spiritismiä! se on hengenvaarallista pelleillä demoneiden kanssa! itse pelleiltiin spiritismillä ja haukuttiin henkiä kun olimme pieniä ja samana päivänä kaverini kuoli! mutjoo!!

        1. voi jäädä kun tekee spiritismin pitää peittää tv, peilit , ikkunat yms koska henki voi jäädä heijastuviin esineisiin! jos näet verhojen takana jalat lopeta pelaaminen! kun teet spiritismin saat vasta seuraavana aamuna ottaa peitteet pois peileistä jne
        2.ei parannu spiritismissä voi tulla mielisairaaksi!
        3.1-3 ei ole niin väliä
        4. netistä kirjoita googleen spiritismi ohjeet ja löydät spiritismi oppaan lue opas tarkasti!
        5. ei ole mutta minä vielä varoitan! en suosittele itse olen demoni/henki asiantuntia:)


    • helppoe1

      Hey! kirjotan koko palstalle ekaa kertaa, ja nyt ihan syystä..! pikkuveljeni kaveri tuli hullunkiilto silmissä höpisemään mitä oli spiritismileikeissä käyny, kun peli oltiin vielä jätetty kesken.. mikä vittu teitä vaivaa? oli spiritismi sitten totta tai ei, miksi pelleilette demonien kanssa? jos haluutte nähdä "talojen nousevan ilmaan ja muuta maagista" niin syökää sieniä hyvät kansalaiset! Samalla laajennatte elämänkatsomustanne hyvällä ja ennenkaikkea TURVALLISELLA tavalla..
      Never fuck with demons... God Bless

    • SPIRITISMI TOIMII

      Itse en uskonut spiritismiin ollenkaan ennen kun kokeilin. Spiritismi todella toimi mutta en suosittele sitä kenellekkään koska itsehhän tajusin vasta äsken että vaikka kysyt pelissä onko hän kiltti henki ja hän vastaa on niin se ei todellakaan ole kiltti! se kenen kanssa puhut pelissä on oikeasti saatana joten ole tosi varovainen jos pelaat sitä koska avaat suoran portin itse saatanaan. mutta jos kuitenkin päätät pelata niin lue todella tarkasti säännöt!!! itse en lukenut ja rikoimme sääntöjä. MUTTA SPIRITISMI TODELLA TOIMIII!!!

    • Ysteve

      Heei miten sitten saada yhteys hyviin henkiin? Jos pentagrammin tilalle piirtäisikin pyhän kolminaisuuden symbolin tai vastaavan!

      Naurettavaa kyllä miksi Jumala edes testaa meitä, jos hän on kaikkitietävä. Tiesihän Herra iso Herra senkin, että Eeva syö sen omenan ennenkuin hän edes loi mitään, muutenhan hän ei olisi kaikkitietävä.

      Turhaan kai täällä on todistaa Jumalalle yhtään mitään, sama pelata spiritismiä, mulle on jo ennen luomistyötä varattu paikka sinne mihin kuulunki. Sikälimikäli tuolla pilvenreunalla joku Herranryönä seuraakaan :D

      Ps. Sori Herra jos ootki siellä, en halua pilkata sua

      • sarkkuliih

        yhteys hyviin henkiin saadaan kun 3 ihmistä istuu risti istunnassa ja pitää käsistä kiinni sitten vaan kysytään kysymyksiä ja voit kysyä myös "jos olette täällä näytä meille merkki" ;D joo BlaaBlaa mutjoo totta on;)


    • thefrienlybro

      meille kävi silleen spiritismissä että piru sano meille
      "vika kynnyksen yli kuolee"
      , meit oli viis ja se vika ku lähti siel huoneesta, kompastu kynnyksee ja oli sairaalas monta viikkoo ku kaatu portaisii ja murtu kylkiluu
      :O en oo sen jälkee pelannu

      • Ei jumalauta

        Kertokaa ihmees miten se puhuu xDDDDD. Piru sano meille sitä ja tätä, vittu mitä huuhaata oikeesti.


    • sarkkuliinih

      itse harrastin spiritismin pelaamista kun olin noin 13v. olin kahden kaverin kanssa pelaamassa spiritismiä emme saaneet enää lasia liikkumaan naureskelimme kunnes musta jättimäinen varjo kulki talomme läpi kynttilöiden liekit olivat puolimetriset ja kun varjo oli kadonnut minun vaatehyllyni oli poikittain keskellä lattiaa! ei sitten enää sen jälkeen ole tullut mieleen pelata ;D

    • veera kertoo

      siinnä vaiheessa kun pelko nousee perseeseen ei enää puhu mitään ;D itse olin kaverini mökillä isossa kartanossa kunnes minä ja kaverini menimme vessaan, kuului kauhea kolina ihan kuin rahaa olisi tippunut kivilattialle kysyin kaveriltani tippuiko sinulta rahaa"" ja kaverini sanoi että ei, juoksimme ylös ja kuulimme että ovi pamahti kiinni mutta ei! no sitten juoksin kaverini kanssa yläkertaan ja kuulimme että ihan kuin joku vetäisi kädellänsä patteriin ja kuului trrrrrrrrrrrrrr ääni palasimme alas eikä ketään näkynyt D; hirveä kokemus

    • CareyAn

      The very root of http://bingeeating-disorder.net/ your writing whilst appearing reasonable originally, did not really settle very well with me personally after some time. Someplace throughout the sentences you actually were able to make me a believer unfortunately just for a short while. I however have got a problem with your jumps in logic and one might do http://ideasonpage.com/ nicely to help fill in all those breaks. In the event you actually can accomplish that, I will http://handmadeseo.com/ undoubtedly end up http://easyflipping.net/ being http://growingmushrooms.org/ fascinated.

    • kulisseissa kulkija

      Mielenkiintoinen peli. En vain itse ole tohtinut kokeilla, enkä tod.näk. kokeile. Ihan mukava tietää mitä muut on kokenut. Surullista on,että asiaan suhtaudutaan liian kepeästi ja viattomat maksaa hengellään kun leikitään eikä suljeta portteja. Muistakaa aina myös vastuu maailmojen rajoista, se että aukaistaan portit liian usein ihan vain huvin vuoksi. Aiheuttaa sen että portit ei kauaa pysy suljettuina. Ja voi olla jo myöhäistäkin, aika monella on kokemuksia henkiolennoista jo lapsuudessa. Pitäkää huoli ihmisyydestä.

    • janne247...

      Mutta jos kysyn esim seuraavaa lottoriviä. Suuttuuko henki vai mitä tapahtuu vai voitanko lotossa 7 milj. Tai sitten muuten vaan ******* alkaa kiusaamaan minua

      • nitzkuu

        Ei saanu kysyy mitään TULEVAISUUTEEN, KUOLEMAAN ja RAKKAITEEN!!
        Ja siin pelissä EI SAA nauraa :) ite kokeillaan tänää kavereittenkaa. Pelottaa ja innostuttaa.


    • n00b123

      Kaikkea nää tyhmät uskoo :)))) Se on vaan tarua!!

    • Kuuhannu

      Spiritismilaudalle oikea paikka on roskakori. Tai paremminkin nuotio ja pyhää vettä pirskottelemalla päälle. Ave Maria. Ave Maria. Ave Maria.

    • totta on

      itse kokelin ja melekin kuolin

    • Spiritismi on totta!

      Ite uskon spiritismiin ja henkiin. Mulla on parikin kokemusta, jotka oikeesti viittaa siihen, että henkiä on olemassa.
      Eli siskopuoli oli kerran kadottanut sen kameran ja tarvittiin sitä. No päätettiin sitten kysyä hengiltä missä se on. Ensin peli ei toiminut. Pyysin kuitenkin, että saisin pelata kerran yksin ja kysyä. No jäin sitten yksin sinne vessaan ja aloitin. Lasi liikkui heti ensimmäisellä yrityksellä. Kysyin sitten siitä kamerasta ja henki oli oikeessa! Se kamera oli juuri siellä, missä se henki sanoi sen olevan.

      Toinen kokemus oli enemmänkin merkkejä. Pyysin henkeä koskettamaan kättäni. Pidin kättä sellaisessa "yläfemma" asennossa ja odotin. Ensin ei tapahtunut mitään, mutta sitten tunsin, että mun käsi muuttui tosi kylmäksi. Samalla pelikerralla pyysin myös henkeä sanomaan minulle jotain. Taas hetken odotuksen jälkeen kuulin pieniä kuiskauksia.

      Eli spiritismi on totta! Jos ette usko, kokeilkaa!

    • uskova81

      raamattu kieltää kokeilun henki persoonien kanssa kommunikointiin..
      älkää hyvät ihmiset kokeilko uskokaa jumalaan ja jeesukseen.
      raamattu sanoo että panettelija eksyttää ihmisä kaikin tavoin koska se tietää et sen aika on pian lopussa....

    • Anonyymi

      katoin tos kaks päivää sit youtubee ja yhes videos puhuttii spiritismistä Mä ite oon aika huono uskomaan tälläsii kauhu Peleihin mut mä halusin testasin sitä koska olin utelias ja pyysin mun veljen mukaa meil ei ollu sitä oikeeta lautaa joten me tehtii sellane No Mutsiit tuli ihan huono joten päätettii vaa tilata oikee no se sit saapu tänää ja ajateltii pelat sitä oikeestaa ei eka uskallettu koska pelättii kyl et täs kävis jotai mut sit vaa ruvettii pelat koska ajateltii vaa et tää on hyöynpölyä et tää ei toimis mutno sit kuiteki Alettii pelaa kokeiltii eka sillee et veli laittaa pelkästää sormet siihe lasille ja kysyy Oletko täällä en olis ikin uksonu mutta Se lasi liikku ja pelattii sitä viel sellasel tasanteel mis ei ite pystyny liikuttaa ets eolis jumittunu sillee jos olis ite yrittäny no sit pelattiin yhdessä kysyyttiin nimeä hänen nimnesä oli Fill ja hän oli 36 vuotias Ei oikeestaan uskallettu pelata enään mun kädet täris en pystyny enää pitää mun sormii siin lasil olin nii hämmentyny kysyttii monesti toilista että liikutitko sä no viimesenä kysyttiin onko hän hyvä henki hän vastasi kyllä silti pelättii venljenkaa oltii ihan ihmeissää sit
      me kysyttii saadaako lopettaa pelaamine ja saatiin mut meil ei ainakaa käyny mitää vielä:

    • Anonyymi

      Pelattiin kaverin kanssa spiritismiä ja se oikeasti toimi. Hengen nimi oli "Rölli" ja se oli kuollut antiikin aikaan. Lasin sisällä elää saatana joka kiroaa teidät kaikki. Minullekkin kävi niin.. Nykyään kärsin pahoista peräpukamista ja ilmavaivoista.

    • Anonyymi

      Peli tunnetaan nimellä nazi-terroristilauta = shakki. Voitan sen aina, koska halkaisen etänä joka vitun shakkilaudan. Näin ollen peli: aivo-muzondar ei toimi.

    • Anonyymi

      Kfkxncmmfm

    • Anonyymi

      Fkkfnfk

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe