Lauantai 30.7-05

raittiina ollaan nukkumaan
menossa, aamulla herään ilman krapulaa
ja alkoholi juomia en "tänään" juo.
Elikkä ei ole varaa valittaa mistään.

21

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörri

Minäpäs olenkin tähän aikaan hereillä.Aion käyttää kaikki tunnit hyödyksi vapaapäivästä.
      Lähtisköhän lenkille,vai mitähän touhuilis.Onpa pirtsakka olo,kun ei tullut läträttyä Alkon tuotteiden kanssa.
      Oikein leppoista lauantaita kaikille,kun kömmitte sieltä vällyjen välistä joskus ylös:)t pörri

• Päivä meneekin sitten nukkuessa
        kun näin myöhään valvot..palataan sitten
        joskus iltapäivällä asiaan ;D

• aahoohoo
        raitis kirjoitti:

Päivä meneekin sitten nukkuessa

aurinkoinen, rauhallinen ja selvä.

Mulla ihan sydän muljahti ku mä näin Pörrin kuhnivan niin hitsin aikasin ylhäällä. Onks kaikki hyvin?

Arvatkaa sainko tuliaisiks suklaata? No sain, mut nyt nä meinaan syödä ne ihan ihmisten tavalla eli pari konvehtii päiväkahvilla eikä kaikkee kerralla, niin ku on ollu tapana.

Mulla on pirut mielessä kun luin eilistä ketjuu ja on ihan välttämätöntä tiedottaa kaikille etten oo käyny vielä peellä.

• aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

Mulla ihan sydän muljahti ku mä näin Pörrin kuhnivan niin hitsin aikasin ylhäällä. Onks kaikki hyvin?

Arvatkaa sainko tuliaisiks suklaata? No sain, mut nyt nä meinaan syödä ne ihan ihmisten tavalla eli pari konvehtii päiväkahvilla eikä kaikkee kerralla, niin ku on ollu tapana.

Mulla on pirut mielessä kun luin eilistä ketjuu ja on ihan välttämätöntä tiedottaa kaikille etten oo käyny vielä peellä.

se viesti nyt tuli tohon väärään paikkaan.

No, kai sen näkee siitäki lukee.

• vee
        aahoohoo kirjoitti:

hieno aamu.mullakin asioita tekemättä ja vääntämättä.lehti jo kuitenkin luettu.

• pörri
        aahoohoo kirjoitti:

Mä en uskalla lukee tota sun edellistä viestiä,kun olet sen sheriffille laittanut:)Tiedä kuinka virallista asiaa lienee.Kunnioitan kirjesalaisuutta:)
        Sinäkö et ole vielä käynyt?
        Minä taas pähkäilen tässä,et laittaisko aamukahvit vaiko ei:)

Kertoiskohan,miks olen kuhkinut hereillä hmm,hmm.
        Olkoon menneksi:
        Mua jännittää,et voitankohan tänä iltana lotossa,jotenkin tuntuu siltä:)t pörri

• onnistuu
        vee kirjoitti:

hieno aamu.mullakin asioita tekemättä ja vääntämättä.lehti jo kuitenkin luettu.

tää viestin lähteminen ja montakohan kertaa tulee.
        sitä vaan tässä kyselen,et minkähän värinen ja mitä kokoa se vee-aukkoinen paita pitäis olla?tpörri

• Uuno-Örvelö
        aahoohoo kirjoitti:

Viestiesi väli oli tuo 4 min. Joko kerkesit kakkia? Helpottiko? Ei kai peräpukamat kiukuttele, kun piti noinkin kauan äheltää ja olla huuhaasta poissa?

• pörri
        raitis kirjoitti:

Päivä meneekin sitten nukkuessa

Yrittäppäs nyt nousta sieltä sängystä ylös:)
        Menee taas kaunis päivä sulla ihan hukkaan.Vai,luulit että nukkuisin ilta-päivään?
        Höpsis,höpsis.Aion nauttia näistä heinäkuun loppupäivistä.Pitäisköhän ostaa sitä Smurffi limukkaa?ja mitähän muuta hyvää keksis lisukkeeksi?Onks sulla jotain vinkkejä?t pörri:)

• aamu
        pörri kirjoitti:

Yrittäppäs nyt nousta sieltä sängystä ylös:)
        Menee taas kaunis päivä sulla ihan hukkaan.Vai,luulit että nukkuisin ilta-päivään?
        Höpsis,höpsis.Aion nauttia näistä heinäkuun loppupäivistä.Pitäisköhän ostaa sitä Smurffi limukkaa?ja mitähän muuta hyvää keksis lisukkeeksi?Onks sulla jotain vinkkejä?t pörri:)

Nousin ylös aamulla klo 5.00. Kävin vessassa, jossa normaalit aamutoimet. Keitin kahvit ja söin leivoksen. Päälle suklaata. Mitähän tässä päivällä keksis?

Lähtiskö hakeen t-paitoja alennusmyynneistä?Pitkällä hihalla vai lyhyellä,v-aukolla vai pyöreällä?Valkoisen vai mustan?

Käviskö moikkaamassa ex-sulhoa, joka yksin asustelee tuolla "erämaassa".Pitäsis varmaan laskea montako kaljaa se on taas kitannut eilen!Voisin vaikka pitää pikku puhuttelun,jos on mäyris mennyt. Sit voisi vaik kävästä kahvilla pubissa missä ennen tenuttelin. Olisko siinä tarpeek päiväohjelmaa. Ai jösses,meinaa aa-unohtua. Sinne on viel päästävä.

• vee
        onnistuu kirjoitti:

tää viestin lähteminen ja montakohan kertaa tulee.
        sitä vaan tässä kyselen,et minkähän värinen ja mitä kokoa se vee-aukkoinen paita pitäis olla?tpörri

jaa,että minkä värinen?onpa naiset on tarkkoja näissä asioissa,mulle olis kelvannu kaikki värit.kun nyt kysyt niin valkoinen taitaa olla kiva,joo ja muutkin värit.ruskeita ei mulla kyllä oo ennestään ollu.
        koko sitten onkin kokonaan toinen juttu,siinä pitää olla tarkka.sen oon oppinu,liian pieni ei mahdu päälle!!L on hyvä varsinkin kun tuppaavat pesussa kutistumaan,ennen "kutistuivat" jopa kaapissakin mutta tuskin enää.
        mallin pitää olla sellainen että kädet ja yläosa mahtuu eli ei mikään putkilo.
        hiphei ja nyt baariin.ottaa niin tiukille nämä vaateostokset.

• pörri

Kauppareissut suoritettu.Nyt kun vielä jaksasi lihapullat pyöräyttää,niin sitten voisikin rauhoittua viikonlopun viettoon:)
      Näyttää täällä ketjussa olevan taas viikonlopun kunniaksi vierailijoitakin.t pörri

• Joonatan*

Tipatonna olen päivän alkanut,ja alkotta aion myös lopetaa.ps,,pörrille,olen herännyt jo aiemmin, en vain heti käynyt ilmoittumassa...

• pörri

Kyllä se on ensimmäinen tehtävä se ilmoittautuminen:)No,saat anteeksi,kun rehellisesti kerroit.Toivottavasti siellä on kaikki hyvin.t pörri

• paranoidi

Kaikille. Lähdin aamulla kaupas käymään ja reissu vähän venähti. Kahvia taas keittelen. Tipatta elämä on jatkunut.

• pörri

Kuinkas se tämäpäivä?Onko reipas olo.Minä täällä paistelen lihapullia,maistuis varmaan sullekkin.t pörri

• paranoidi
        pörri kirjoitti:

Kuinkas se tämäpäivä?Onko reipas olo.Minä täällä paistelen lihapullia,maistuis varmaan sullekkin.t pörri

se. Taistellen. Varmasti maistuis. On se jännä homma, eilen tyrkytettiin salmiakkikossua tänään kaljaa. Tietenkään en ottanut, tulin suorastaan kiukkuiseksi. Nyt pitää mennä tekemään noita hommia välillä.

• pörri

kaikki,vaiko telkkaria tölläätte?

• tai nai...vai

mitähän sitä lauantai-iltana muuta pitäsis tehdä?

• vee

tässä silmät auki on ihan tukevasti.kevyttä iltapalaa niin paljon kuin paistinpannulle mahtuu.

• Heh..

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe