Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.
Minä ainakin antaisin pois mainoskyniä keräilijälle. Jos jotakuta kiinnostaa mainoskynät niin laitapa mailia: anttivaltonen@hotmail.com
Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.
Minulla on yli 10 000 erillaista mainoskynää ja muutama sata ns vaihtokynää, jotka ovat samanlaisia kuin minulla jo on. Tavatessani kynäkeräilijän annan vaihdossa oman vaihdokin häneltä saamaani kynää vastaan. Olen luopumassa harrastuksesta tila kysymyksestä johtuen ja tarjoan eniten maksavalle koko kokoelman.
kyllä vaan
Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.
Kerään 3 erimallista kynää. Sinulla liennee useita eri logoja mitä minulla ei ole.
Voisinko skannaamalla lähettää kynien mallin?
BR
hannu.tarkiainen@gmail.com