AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Keskusteluketju on täynnä. Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu
 /   /  / Mistä ostaa airsoft aseet

Mistä ostaa airsoft aseet

500 Vastausta 67 870 Lukukertaa
Mistä saa laadukkaimmat ja halvimmat airsoft aseet Suomessa, tai onko esim. Virossa myytävänä laadukkaita ja halpoja airsoft aseita.

kannattaako ostaa

Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e
ei kannata mä sain 60e
mistä ostit 60 eurolla
no ei kun tulee jostakin USA:sta niin maksaa hirveita ja on paskoja.
se on siitä asee merkistä kii eikä kaupasta ja ne o jenkeis paljo halvempii idari
Niitten kuljetukset maksaa mansikoita...
ei ne maksa mansikoita vaan rahaa

airsoft kaupat

siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.
Tota sabea en oo tiennytkään onko se luotettava?
Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.
pro airsoft ja milgear on kyllä luotettavammat!!!!! ja fincoinssista ei oo mulla tie
niin kyllä on en tierä mitä tossa höpisen :D
Jep pro airsoft ja milgear on parhaat ja finncoins sucks
Proairsoft on paras
Toi proairsoft on kyllä luotettava koska oon tilannu sielt yhen pakin ja mun kamuil on sielt jo jotai 30 asetta ja pari kranuu joten voit luottaa WWW.PROAIRSOFT.COM sivuun
proairsoft on kyl luotettava jos tiesit sitä
Proairsoft ja milgear on luotettavia!
milgear on paras sivu mitä tiiän
proairsoft ei oo epäluotettava oon tilannut sieltä hirveen läjän softaus kamaa ja hyvin on toiminu.
proairsoft on just luotettava
Luettelit just luotettavimmat sivustot. Aina itselleni on tullu ajallaan tilaukset. Tiedä sitte mistä yksityis puodista tai lelu kaupasta tilaat omat varusteet
Kannatta ton fincoinsin sijasta käydä airsoftnetissä, se kuuluu kai samaan ketjuun tai mihin lie höskään nyt onkaan, ja sieltä löytyy paljon hyviä aseita halvalla
airsoftnet ja fincoins on täysin sama asia liike sijaitsee turussa käsityöläis kadulla
tuleeko pro aisoft tin aseissa lipas mukana?
jooooooooooooooooooooooooooooo
vitun pelle! oho säähä ootki 9.v
miksi vitussa sä kysyt tuollaista paskaa?
hyvällä äidinkielellä :D
noi on oikeesti hyvii sivuja kannattaa käydä sieltä saa airsoft aseita!
ei kannata
ei vitus

muovisotilas

ja tietenkin muovisotilas
paitsi että muovisotilaallahan on ihan omat hintansa
ostin muovisotilaasta pumpun ja hajosi heti eikä ollu halvimmasta päästä ei musta hyvä kaukka :S

jaah

Ei oo mistään halvimmasta äästä noi kolme vaan kalleimmasta.

proairsoft

proairsoft on mun mielestä paras :D
samaa mieltä
kyylä pro airsoft on hyvä mut kyllä on kuulapurkki paras osta cyman ak-47 sähkötoiminen 79€ ihan liian hyvä tai wellin thompson tulee rumpulipas nii et kyllä on halpaa
joo mut pro airsoftist saa ak-47 sähkö toimine 49 €
Joo mutta se on täysi paska
ei ku milgear
eikä ole älä puhu paskaa kakara kyl mää tiiän mistä kunnon aseet saadaan halvalla. notietenkin kristiinankaupungista joka vuotisista messuilta.siel on sähkö,kaasu ja juositoimisia aseita.
samaa mieltä
kanataaostaa
pcb-airsoft on paska
kiitti kun kerrit tost

!"#¤&/(=?

Ulkomaiset kauppiaat

Pyydän niitä henkilöitä, jotka tilaavat/hakevat ulkomailta airsoft aseita, miettikää haluatteko aseeseen takuun ja jos ulkomainen liike vakuuttaa aseen olevan takuunpiirissä. ottakaa selville paljonko aseen lähettely esim.virolaiselle firmalle tulee maksamaan rahaa puhumattakaan ajasta ja onko saatavilla suomenkielistä palvelua.

Edelleen monet maksavat mielummin parieuroa ylimääräistä, että saavat taatusti luotettavan takuun omalla kielellä ja jonka toimiessa voi asioida henkilökohtaisesti.

-Vokkie-

toi muutama....

toi muutama euro on suurinpiirtein 100e ainakin kun vertaa nemesistä ja redwolfia

Nemesisi

www.nemesis.fi
suomalainen
ja ihan helvetin kallis
jep

minulta

osta multa... saat halvalla

ase

minkä lainen ? paljo maksaa?

...

elikkä siis car-15 ihan huip kerron lisää jos kiinnostut... hp. 300-340e

_._:_:_:_

kuva olis kiva

käy tuolla!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=20946431 siinä linkki myynti sivulle, samassa tiedot..

HAHA

Meinaatko oikeesti saavas tosta yli 300e toihan on ihan romu ja uudenki saa paljon halvemmalla

en..

itseasiassa en enää.. 290e on nyt hintana.. ja en nyt romuksi haukkuis.. paljon parempi esim kuin m4, piippu ei heilu yhtään yms.

Sitäpaitti

CAR-15:ta ei valmisteta enää. Se on kohta harvinaisuus.

niii-i

no älä!

KYLLÄ

KYLLÄ! KYLLÄ! KYLLÄ!

PCB:stä

PCB:stä saa halvimmat aseet.

fincoins

fincoinssista saa halvimmalla aseet

kertokaa

huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

Joo...

Ei huijaa. Kaikissa sama asia.

fincoins

tilasin eilen fincoinsista aseen: warrior mb-01 en tiiä onko kusetusta

fincoins

fincoinssin aseitten lähtö nopeudet valehtelee ihan 110 prossaa ite en menis rahojani fincoinssiin tuhlaamaaaaaan
Ja taas meni vaan muitten haukkumiseksi ja toisten paikkojen kehumiseksi
"Osta täältä, älä tuolta!"

ei kuseta

fincoins ei kuseta. oon ostanu sieltä 2 asetta.
on

lol z sulle vastaus

fincoins ei huijjaa mut ei kannata ostaa sieltä asetta koska ostin sieltä kerra ja hajos 2 viikon jälkee

Fincoins

mun keverilla on m86 se on ollu sillä vuoden toimii tosi hyvin se riipuu aseen merkistä:D

TOIMII

Toimii jos huoltaa hyvin
onko vaikka AK 47 huoltaminen vaikeeta?
tottakai hajos ku annettii sulle sano merkki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tulee mut ne aseet on paskoi
fincoins on huippu kauppa mä oon tilannu sieltä monta asetta on luotettava kauppa

onko hyvä?

Mahtaako finncoinssista ostettavissa oleva AGM mp009 hyvä ase? olen airsoftaamista aloittamassa ja se näyttää aika hyvältä vehkeltä
Jos aikoo alottaa airsoftaamisen ni kantsii alottaa pistoolilla!
kaveri osti pumppuhaulikon latas ekaa kertaa ja tukki poikki

Huijaa

ihan surkeit hajos ekan ammunan jälkee venasin asetta 3kk
Mä ostin Fincoinilta DE M83A1 aseen. Vaihdoin virijousen ja 9.6 akun, niin on kyllä ihan perkeleenmoinen tykki.
kaveri osti 200e (ei enään myynnissä) aseen ja pelas yhdenpelin = paskana eikä siinä ollut palautus oikeutta.
tilasin thompsonin fincoinsista ja tuli kahen päivän päästä

ei ei ei

Mulla oli yks haulikko en tiiä oliko se niin halppis mut se halkes melkein heti kun ostin P.S maruta on tosi halpa!

Airsoft vinkki

Ostakaa Pcb airsoftista kattokaa kiinalaiset ne on halpoi ja ampuu jotain 100 m/s

Nemesis ja proairsoft

nemesis ja pro airsoft on parhaat mä ostan yleensä poairsoftisa
milgear on parempi ku nemesis
niiiiiiin (paras itteasias)
osta mitä

airsoft aseen osto paikka

Sinun kannattaa käydä www.proairsoft.fi
siellä on aina alennuksia.
vähän kalliimpi kauppa on nemesis.
www.nemesis.fi

laadukkaat airsoft aseet

laadukkaita airsoft aseita saa parhaiten intersporteista ja kuulaase kaupoista :)

fincoins

pro airsoft myi halvalla mutta mä suosittelen fincoinssii sieltä saa halvalla www.fincoins.com

no...

ase sieltä fincoinista kannataa ostaa
jos ottaa sielt esim ak47 jousitoimisen nii onko niitä hylsyjä pakko laittaa siihe
aseeseeeee

kannattaako luottaa fincoinssiin

fincoinssissa on sellainen toimitapa että ensin maksaa ja sitten vasta toimitetaan ase. entä jos asetta ei tulekkaan?mietin vaan onko fncoins luotettava vai ei.

kannataa luottaa saa posti ennakolla jos pyytäää

fincoinsissa on 30päivän takuu ja kaveri on ostanut sieltä joku vuosi sitten ja toimii vielläkin

fincoins on huono

kaverilla oli sielt ostettu ase ja hajos viikon sisällä ja ne ei oo kunnon airsofteja jotai kiinan ihmeitä pro airsoft on paras kestää hyvin ja marui on parhain merkki
Sillä mitään välii oo mistä ne ostaa vaa minkä merkkisii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miikä merkit ja aseet ois parhaita ihan alottelialle? On mulla ollu kyl pari pistoolia.

fincoins

fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä

sieltä kantsii ostaa

sieltä kantsii ostaa

oletko tilannut koskaan ulkomailta airsoft asetta

ulkomailta tilatessa onko ollut ongelmia tullin kanssa, vai voiko vaan tilata ulko mailta, kun siinä sanotaa ettää pitää varmistaa voiko tilata ulkomailta kun, jos ei, niin se jää tullin ja rahat menevät hukkaan ?

fincoins honoin

huono paikka kaikki on halpiksii pro airsoft on paras fincoins on ihan pyllyn reiäst mul on semmonen ase joka ostettiin sielt ja hajos kuukaudes uuen ostin pro airsoftist ja se on paras ollu jo5 vuotta

Se riippuu ihan merkistä kuinka "paska" ase on. Esim. Tilaat Milgearista Warrior MB-01. Vaikka Tilaisit sen Fincoinssilta, ei se sen huonommaksi muutu.

Se riippuu ihan merkistä kuinka "paska" ase on. Esim. Tilaat Milgearista Warrior MB-01. Vaikka Tilaisit sen Fincoinssilta, ei se sen huonommaksi muutu.
MISTÄ NÄITÄ MIINUKSIA TULEE JA ÄLKÄÄ VASTATKO "SAUNALAHDELTA"
saunalahdelta tietenkin!!!!!!!! lol ha ha haaaaaaaaa

Kannattaako?

Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.
osta pro airsoftist g3 sas se on hyvä ase
Mistä saa halvimmat Biokuulat

GR16

joo osta se high speed versio,on tosi hyvä!!
älä sitä asetta osta osta proairsoftist cybergunin ak47 beta tai duoble eaglen ump45/(m89)
Double eagle on huono merkki ostin jostai markkinoil sen uzin iha paska
voi vitun tomppeli ne aseet joita myydän markkinoilla on kopioita
beta on ihan pas ka kaveri latas yön yli ja ampu yhe lippaan ja akku tyhjä !!!!!
ootsä vittu vähän tyhmä :D
sitä akkuu ei saa ladata valvomatta koska se ei oo automaatti laturi joka tulee sen beta mukan.. jos lataa kokoyön yli akku yli latautuu ja alkaa itestään purkamaan itseään
mul on beta lataan 2h ja ammun melkeen kolme lipas
Osta proairsoftista Scorpion
kannattaa ostaa G&G GR16 carbine combo mulla on se ja toiminut vuoden moitteettomasti

ase

Osta multa scorppari (ei sähkö) ei käytetty!

mun mielipide

No mun mielestä sä voisit ostaa www.nemesis.fi
sieltä no tai www.proairsoft.fi vai oliks se com
ne on mun mielestä parhaat mutta sähkötoimisen saat 200 e tai päälle sitten taas takaraja kuulareissa on mun mielest jotain 8 tonnii
mut ne on raskaita aseita ja se ase on minigun
minimi taas onnn 600-800 e
mut hyvän aseen saa jo 200 e -300e T: pömppö en oo kirjauunut

wre

virosta saa kyl halvalla suunilleen 40 euroo sarja mut ne ei lennä mihinkään

jooo...

Voin kokemuksest kertoo et älä osta virosta mitään aseita ne menee rikki kahes viikos...
ostin joskus virosta pistoolin ja se kesti vaikka kui kauan kunnes se tippu pikitielle...
kestääks ne sulla nii kaua ????

EI FINCOINS

fincoinsin aseet hajoo het mul on kokemuksia

Fincoins

Eikä hajoo ostin sieltä trk kiväärin ja on hyvin toiminu. Paras suomalainen airsoftkauppa on Milgear.

FINCOINS NEVER!!!

Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

Jaa

Mun pari kaveria on tilannut ja on hyvin toiminut

Jaa

Mun pari kaveria on tilannut ja on hyvin toiminut
Hiukan osu puuhu.. :D..enpä usko että säpäleiks menee ku toi r-02 ak on kokonaan metallia paitsi lipas ja toi kahva osa..Ja muutkin akt ovat aika jämäkän näkösiä..

Ppfffttttttttttt

Salettiin juu,,, Sulla niitä kavereita ei taida ollakkaan kun netissä kusetat... Närtti

riippu vähän

riippuu merkistä kannattaako ostaa fincoinssist

fincoins

joo mää ootin varmaa 1 vuoden sitä asetta ja nyt se tuli ja meni 2 laukauksen jälke paskaks :) huom makso noi 100 egee

vittu

kuules matti vittu mää tiiän että et oo ostanu ja ei ois maksanu 100 egee kun sää ostat aina halvimman minkä löyät ja muuten toi oli pilaa mää kirjotin tonkin :)

ei ainakaa proairosftilta koska veli ja kaveri tilas sieltä molemmat samanlaisen kiväärin ja sai aseen kasattua ja meni testaamaan,ei toiminu.molemmat lähetti huoltoon ja veli sai uuden joka ihme kyllä toimi mutta sen kaverin asetta ei saanu korjattua ja sille ne ei laittanu uutta eikä antanu rahoja takasin -.-
Kaikki miettii,et kusettaaks fincoins(tarkoitan toimitusta)."Tuleeks se ase,jos tilaan?"...Ja latvakakkosille tiedoksi,et niil on myös kauppa turus,et voit ite men hakemaan sielt aseen,niin ainakin tulee mukaan.

Totta

Joo tota ostin ton yli 200€ maksavan AK:n ficoins:ista. Kerkesin ampuu kaks ja puol lipasta ku vittu lipas tippu maahan ja sieltä tippu kuulan uudelleen lataajan osa. Eli suoraan sanottuna se meni ihan paskaks.

Justiinsa Juu

Fincoinsissa ei myydä yli 200€ aseita vitun Närtti...

niin

taisit erehtyy sivust xD =() =) =] ^.^

juups

no täs olis muutama paikka :nemesis , ef securityja pro airsoft
haluaisin tietää onko toi hyvä ak-47 ku oon tiilaamassa nyt sellaista kiitos jos joku vastaa tilaisin proairsoftista

fincoins

joo muovisotilas ja milgear myy aika halvalla
aseita samaten fincoins. fincoins:si siellä on ne ylimät aseet hyviä on kokemusta esim mp40 ja m14 on hyviä. sitte on nuo sabe/nemesis/pro airsoft/ ja
a4a:asa on halvalla vaa ei oon montaa asetta
hyviä aseita on esim cyma ak47 ja cyma ak74 DE ak47
ja monia muita. =D

airsoft

Siitä lähtis kunnon alotus pakkaus aloittelijalle.

Olisi myynnissä airsoft ase ak-47 hyvä kuntoinen maruin ase. Ja mukana tulee vielä akku 2200 mah large teho ja laturi. 8000 kuulaa 0.2g, kantohihna,lipas 70pp, lipas 600pp, pistooli sig sauer, naamiointi välineitä, kaikki paperit mukana mitä tuli ostettaessa, sansein maski, lippanlataaja 100pp, lataus-tikku 70pp ja piipun puhdistus tikku.
(kysy jos olet kiinnostunut)

airsoft paketti

paljon maksaa se airsoft paketti jossa oli ak-47 ja muuta tavaraa

airsoft

Se maksais 270€

airsoft paketti

kuinka kauan se akku kestää ja miten ne lippaat täytetään (ethän ole vielä myynyt sitä asetta)

airsoft

en ole vielä myynny ja akku kestää noin 6-8tuntia ja lippaaitten lataus on ihan helppoa sen sä opit vaikka en neuvo.

airsoftpaketti

miten hyvä kuntone se ase on

ak-47

onkos sulla sähköpostia sen kautta olisi parempi keskustella ak:sta

ak-47

on mikä sun sähköposti on jos sanot nii laitan niitä kysymyksiä sähköpostiisi

hoi

mul ois maruin ak 47 myynnis 160e ihan ku uus melkee :D.. tulee mukaa 3 reguu ja higu

halpa suomalainen airsoft kauppa

www.milgear.fi

TÄSSÄ SUOMALAISIA! TODELLA HYVIÄ

JOO!!www.milgear.fi
PcBairsoft [GOOGLEEN]
Proairsoft [googlee]
Nemesis [googleen]
plasticsolider.eu [Googleen]
6mm [Googleen]

Käytettyjä Huutonet.com ja huuto.net!!
TOIVOTTAVASTI OLI APUA :))
Ja juoksuhauta.net, sieltä löytyy käytettyjä aseita: sähköt/joustoimiset/pulttilukot/kaasut

ei todellakaan virosta!!!

virossa on halpaa mutta ajatteles niiden aseiden laatua.Mun yks kaveri osti sieltä kiinalaisen rynkyn ja se toimi 2 päivää ja sit se hajos käsiin.Riippuu tietysti ostajan valinnasta mutta jos haluu ostaa hyvän aseen,ostakaa se suomesta!!!

mie halluun jousitoimisen !

ai löydy hyvii jousitoimisii mistä saa parhaita jousitoimisii pistoooleja ku on muitakin mut sellai vaik no pistoolit yleesä tai jotku muut jousitoi. mistäää ?

no vittu ajatelkaa

saat virosta pal halvemmalla ku suomesta aseen ja samnlaisen ja tuskin ne siellä ota mitää osia pois ja pistä huonoi takas ku saa aseita, et halooo! ja yks tosi hyvä eestiläinen kauppa jossa myydään airsoft aseita on www.relvad.ee ja ku pistää googlen kääntäjän siihen ni tulee suomee ja sit sielt etit vittu!
älä puhu paskaa proairsoft on paras!

On samaa mieltä

Mun kaveri on hulluna toiseen maailman sotaan sieltä virosta se sitten osti B.A.R kuulapyssyn näytti hienolta mutta hajos jo illon ku se tuli laival takas kotiin kuulemma siitä kun matkalaukku tipahti hytissä hyllyltä

jesh

www.airsoft-aseet.com tietoa

aseet

huuto netist kandee ostaa.

stop

älä missää nimess osta virost ku meikä osti sielt pumpparin nii ensimmäisel kudill jousi lens ulos ja meni paskaks mut sen jälkeen ajatteli ostaa vähä laadukkaamman proairsoftist ja se on toiminu aik hyvin mut silti aik kallist joten kandee mennä muovisotilaan sivuille

Aloittelijalle.

Eli alottelevalle softaajalle suostittelisin Plasticsoldierin tai PCB alotuspakkausta.Ja ite kauheesti pidin cubergunin valmistamasta spetzants tai joku tollanen nimi niin sellatteest paketist.En ite oo testannu mutta näyttää pirun hyvältä=D Sellanen ak47 se siis on, iso lipas ja niin eteenpäin.Lähöt kohillaan muttei liikaa.Ja ÄLÄ osta fincoinssista, siellä on samaa luokkaa kun citymarketissa.Sieltä löytyy TODELLA harvon kunnon aseita, lähes kaikki vemppuja joiten käyttöaika on jopa mahtavat kuukauden maximissaan.Eli.Osta kunnon kaupoista, SUOMALAISISTA, Proairsoftista, Nemesiksestä, Pcb, plasticsoldieristtä ja muista sen tapaisista.Milgearista en oikeen oo mitään ees kattonu.

Fincoinsissa on hyviä aseita jos osaa vain ostaa kunnollisen eikä asetta josta lentää 25m -_-

Ja sieltä löytyy hyviä merkkejä esim.Cyma Ja jing gong

no joo!

fincoinsista saa hyviä aseita minä tilasin sieltä AK 47
HYVIÄ aseita saa myös:
www.proairsoft.com
www.plasticsoldier.eu
ja tietenkin
www.fincoins.fi

fincoinssin aseet on ihan pa€$aa

älä älä älä ikinä osta fincoinssista nimi merkillä kokemusta on

VIRON p*sk*t Aseet!!

Viron aseet on halpoja muovi/ruuvi p*sk*j*!!!!!!

Ja on vielä myös

www.olettejokainennaskeja.fi

RE:

kannattaa ostaa airsoft aseet http://fincoins.fi/:stä!

huonoja

ostin kerran fincoinssita ak:47 ase oli jo rikki paketissa enkä saanu rahoja takas
Joo...ehkä Dboys BI-3581.Metallirunko,metallinen rataslaattikko,ja lähtönopeus 128-131m/s.ostan ite samanlaisen,kun kerkeen...XD.Ja samalla myös punapiste- tähtäimen.

Jamatik

http://www.jamatik.fi/

Halpoja kiinalaisia aseita, mutta tosi laadukkaita. Lue ostajien arviot, niin tiedät kannattaako ostaa jokin ase.

rstjdyk

Noiden liikkeiden "ostajien arviot" on täyttä puppua. Jotkin takapihasoftaajat kirjottelee tyyliin: "tää xnipa on mailman paras tää on tarkka", joka ei todellakaan pidä paikkaansa, kaikien aseiden kohdalla. Jos nyt haluaa vaikka sen tarkan tarkkuuskiväärin, pitää kallistua ylihintaisiin japanilaisiin, eli Maruin vesureihi, Maruzenin apseihin ja Tanakan leluihin.

Niin ja fincoinnista. Fincoins on normaali suomalainen liike, jos ase hajoaa niin,. että sitä ei ole hajotettu (esim. ase ei ammu) niin sen voi lähettää takuuseen puolenvuoden ajan. Jos liike ei ota vastaan, nii sitten käräjille, suomenlaki katos myöntää 6kk tuotevirhevastuun. Läheskään kaikki fincoinssin tuotteet ei ole hyviä, mutta poikkeuksia toki on. esim. ennenmainittu mp007 (joka kandee ostaa pro-airsoftista, ehkä vähä kalliit, mutta myyjä on asiantunteva ja on varmasti se puolen vuoden tuotevirhetakuu).

onko hyvä??

mietin et kannataako ostaa AK-47 70 € plastic-solderilta??
ois aika halpa mut oks se niin lelu et se hajoo heti?

HALVIN

Suomen halvin on jamatik, sinne siis.
Osta vaa hyvä ase halvalla niin mikäs siinä

hyvä

ostin 2v sitten haulikone robin huudista ihanku entinen

ööh

ööh... Tää keskustelu on vuodelta 2005 pitkään on pysyny pystyssä.

ps. mä ostan proairsoftista

PCB

PCB ei muut kannata PCB on ainoo hyvä

jeb

pcb,proairsoft,muovisotilas,nemesis,6mm.....,,,,.... yms....
fincoins on pe*****tä

Juu

Suosittelisin http://www.proairsoft.com/
Mutta onhan noita muitakin

http://www.jamatik.fi/
http://www.nemesis.fi/
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.axl/?ObjectPath=/Shops/PCB

Siinä joitakin.

Mutta suosittelisin Maruin merkkistä.

paska marui

veljellä meni rikki ekassa päivässä marui cz75 first model pistooli ei kantsi ostaa ostin kyseisen aseen proairshoftista

paskaa

marui on maailman paskin merkkiii t:Kyrpä

No Haista Ny

no haista ny pitkä paska.Marui on kuule paras merkki.Mu veljel oli sellane m92f 2v ja hajos sen takii ku se ei enää jaksanu sitä ja kokeili kui paljo se kesti.Kaua se senki jälkee viel kesti.Varmaa se pompottelu jälkee silti 2 viikkoo.Ja senki jälkee vaa luistin meni vaa hituse rikki.JOTEN HAISTA SÄÄ paska!!!!! Kuule Marui on paras merkki ainakin vempuissa joten olisit nyt hiljaa.

marui on paras

ime munaas se sun homo veli ei varmaa vaa osaa käyttää aseit

PCB

kävin pcb:tä vilkaasees aseit ja @&¤!& 250 ekee sähkörynkkäri.en tiiä,mitä ihmettä....!ostan ite ainaki fincoinsist(ja syyt,jos halluutte tietää)..oon aloittelia ja sielt saa halpoi sähkökäyttösii.Esim MP40,maksaa nemesis 150 ekee(about)...fincoinsis 129e(vai 130..)en tiiä.kumminkin.SIIS:kattokaa hinta ja aseen merkki,ja verratkaa sitä muiden sivujen samaan aseeseen..ja niille jotka väittää,että fincoins on surkee,niin imekää parsaa

viron aseet

juu itse ostin kaksi ak-47:kaa ja vajaa 20tuhatta kuulaa ja dessun kaikki toimii vieläki mutta kuulat on vaa loppu suosittelen virolaisia aseita aloittelijoille..

facepalm

eiköhän se oo jo jonku ostanu ku toi viesti lähetettii 2005 -.-

Kantsii ostaa PCB

PCB on aika halpa ja laadukkaita aseita löytyy vaikka millä mitalla eli PCB kauppaa vaan!

Jos airsoft ase kiinnostaa

Minulla ois tommone ak47 beta spetznaz tuolla kaapissa lojumassa ei ole itellä käyttöä oikeen niin voisin myydä pienestä korvauksesta jos vaan kiinnostaa ja pääkaupunki seudulla asustelen.

Moi

Paljos maksaa??

nemesiksest

mikä jousitoiminen pisla kantsii ostaa nemesisksest joku hyvin lähtevä ja lentävä? Haluisin vara aseeks.

Moi

Nooh.. m/s?? paljon se on? , Hinta?

milgear luotettava & halpa

Milgearista itse ja kaverini olemme ostaneet , siellä halpoja ja luotettavia.

kannattaako

kannattaako ostaa AK-47 cyma? ku pitäs saaha iha hyvä ase suhkot halvalla kaveri osti sellasen eile ja sano et on iha hyvää mut mä en oo ihan varma eli kannattaako ostaa???????????????

rytryh

joo... elikkäs ne olis ne jamatik, proairsoft ja pcb.
munki kaveril on cyman ak-47 ja sain testaa sita pari pelii ja tuntu hyvält kädes ja oli tarkka ja tehojaki löyty ihan hyvi...kyl se ihan kiva ase on.....laitoin viel oman vaimentimen siihe nii ei kuulunu melkee mitää äänt^^

multa lähtee halvalla

Kattokaapa tuo!
http://www.juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=82432

Parempaa ette saa tuohon hintaan!
ite maksoin +300€ ja nyt lähtee hyyyyyviiiin halvalla!
Lisää kuvia voin laittaa jos kysyy!
Osta Ruotsista. Saat pamppua kaupan päälle.

tyhmä

erittäin paljon kertoo

Kyhsyy

Että onkohan tuo muovisotilas luotettava/hyvä? Kattelin sieltä sellasta kun "colt 25". Kantsuuko ostaa??!!

Yes

Mulla on ainakin vain hyviä kokemuksia Muovisotilaasta, hinnat ok ja takuu pelaa.

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Colt 25 muovisotilaasta. Onko kenelläkään kokemuksia aseesta ja onko lähtönopeus 92m/s. Niin ainakin kommenteissa väitetään.
Sabe oy

Ehkä suomen paras airsoft kauppa. :)

fincoins

Kannattaako ostaa Fincoinsista Jing Gongin mp6sd6?

Sabe

Osta Sabe :sta

Todella laadukkaita aseita ja hyvä palvelu. :)

kannattaako?????

kannattaako ostaa tää ase m4 http://www.proairsoft.com/acatalog/info_AM_1MK22oikea.html

kannattaako?

älä osta, jos olet aloittelija.
kannattaa sika hyvä ase kaveri osti ton ja on kehunut
olisin ostamassa cyma ak47 (cm.028) fincoinsista kanattaako ostaa vai onko täys susi??? sanokaa myös kokemuksia aseesta.
kyll noi cymat on kai ihan ok kiinalaisiks. ite ostin M4 socomin kuulapurkkista ja hyvin pelaa ja sama vehje kai toi on sisuskaluiltaan. osta vaan pois jos aakoon haluat

Ei Fincoins

olen kuullut paljon juttua ja suttua siitä, että fincoins ei myy kovin kestäviä aseita.Jos olet aloittelija, osta vemppu proairsoftista ja ehkä Hopilla.(Riippu jos itse haluat)

Multa :D

Multa saat 150€ G&G GR16 sähköaseen ja 2 akkua,2 lipasta,2 laturia,aseeseen lamppu,fastloader lippaanlataajan
Tottakai kiinnostaa
kyllä virossa on hyviäkin airsoft kauppoja.

VIROS PASKAT ASEET

viros paaaaaaaaaskat aseet

T:!!007!!
kannataaks ostaa tota gybergun Thompson M1A1 Drumsii vai G&G RK47 Combo "High Speed" vai joku muu
Tuo G&G:n ase on paljon parempi. Tuon Cybergunin Thompson kusee, ja pahasti. Hinnasta jo näkee, ja ulkonäöstä. Kantama on varmaankin surkeaa 20 m luokkaa, ja lähtönopeutta 50 - 60 ms 0.2:sella.

Ja varoitan jo etukäteen, että proairsoftiin tulleet aseet kusevat pahasti, ja houkuttelevat halvan hintansa vuoksi. Aloittelijoille tosin hyviä. Esim tuo 15 e haulikko.

Noista kahdesta järkevämpi on tuo Rk47.

Vastauksia!

Onkohan tämä ase muovia:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120703.html
Täyttä muovia. Ase on huono, ja hajoaa nopeasti käsiin. On virhe, jos tuon hankit.

MIKÄ?

Mistä saisin jousi käyttöisen aseen? Hinta voisi olla -60e. Ase voisi olla sellainen josta lähtisi yli 80m/s.

Airsoft-Ase

Olen Aloittelija ja isäni on pihi =( Onko siinä aseessa mitään tolkkua itse olen 11.v olisiko mitään tehokkaita pistooleja ei kaasukäyttösiä -60e. Jos saisin nopean vastauksen olisin todella iloinen =). kaikkiin airsoft kamoihin maski+ase hintapitäisi olla 100e haarukassa. En halua mitään Pistooli pakettia mutta jos vastaisitte nopeasti! Kiitos

I 0 0 I

Muovi Vai rauta?

Muovia vai Rautaa?http://www.fincoins.fi/images/aseet/003Ai.jpg siinä kuva aseesta ja tässä se sivun nimi:http://www.fincoins.fi/html/jousi.htm
kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High

jatkoo edeliselle

entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii

Kuukat?

Kannattaako mp5a3 käyttää 0,12ai 0,25g vai 0,12g mitä noista ? tai millä suositeltua?
kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High

G&G rk47

Ostin itse gg rk47 ja toimii tosi hyvin
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320705.html tuossa haulikko joka mulla on ja on hyvä
voisin myyä sulle jousi käyttösen maruin scorppioonin lippaan maaskin kuulia jos kiinnostaa ni pistä viestii simo.toivari@windowslive.com
cullin.........kaveri ostituon thompsonin ja kyllä siitä lähtee jotain 90m/sja kantama50m mutta ase on turhan pitkä jos aiot sftata metässä puiden välissä iin aika hankalaa eli ASE ON LIIAN PITKÄ!!!!!!!!!!!

Vitun urpo =)

Opettele kirjottaa..
Tossa sun tekstissäs on ainaki 20 kirjotusvirhettä.

Niija btw, ostakaa multa Tokyo Maruin G36c m130 tasolle viritetty, ja 6 midcap lipasta mukaan, ja 3 mini-akkua. Aseessa myös laatu lamppu, ja ACOG punapiste.

...

Milgear, milgear,milgear!!!!!!!!! ostin sieltä on halpaa ja hyvää!

no tota

kokemuksella sanon että G&G GR16 kannattaa mielummin ostaa minulla molemmat
entä oks siin hop up säädettävä

Jaaa-a

Puhutko nyt aloittelian airsoft aseista vai ammattilaisten ?

Halvalla aloittelioille fincoinssista.
oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii
No tottakai on hop up!!!
jos olet joku vitun alottelija niin osta suoraa kaupasta ja kokeile kiinostaako harrastus sinua Double eaglen m84 on ihan hyvä 40e maksaa ja en oo mikään amattilainen ja jos pelaat muittenkaa vähä isomman kuin 1 vs 1 niin kato mitä niillä on ja osta semmonen joka on suunillen yhtä hyvä

mikä on hyvä

mikä on paras airsoft ase minkä sais 210e maksimi
oisko ak47 cyma

Vitun hyvä ase!

vitun hyvä ase tuo Cyman ak, SIIS Cm.028 malli, ei se vanhempi, joka on täyttä paskaa.
entä oks g&g gr16 hyvä?
käykö maruin akn lippaat kiinalaiseen ak:hon
kannattaako hommata ak 47 cymaan puu osat ????????? ku kamull on ja sano et se on hyvä
ku en löydä oikee tota ak 47 cyma cmo28 nii ottasko tilallle cyman ak 47 cmo48m vai ak47 cmo 46 tai joss joku tietää mistsaa thompson 1928 chigago gangster nii kerrtokaa ihmeees
thompsonin gangster malli löytyy proairsoftista jos oikein muistan ni kiinalainen
ase joka kannattaa ostaa on g&g rk 47 high speed eli se on ak-47 ja maksaa vaa 189e tulee tehoakku lasit kuulia automaatti laturi mulla on kyseinen ase ja mun mielesta aivan paras
mulla oli myös g&g gr16 high speed iha paska ku piippu heilu hop-up meni rikki lähdöt aleni ei ollu tarkka hidas sarja akku meni rikki NII OSTAKAA MIELUMMIN G&G RK-47 HIGH SPEED SE ON VAA PARAS

GG gr16

mul on tuo GG gr16 ja ku oli pikkusen kylmä ilma ni kun ampuin sillo ni alko pitään isoa ääntä.niin tietäsköhän joku syyn??

Kyllä

Käy ne.
hei kenen mielest nää konekiväärit esim m249 m2 ja m249 minimi ja m249 para nii oks nää teidä mielest hyvii must m249 m2 on paras mut mikä teist??

Kaupat

Milgear, sieltä saa paljon erimallisia aseita ja jos olet kärsivällinen niin voit tilata milgearin kautta WGCshop:sta. Jos tilaat milgearin kautta postikuluja tulee n.100e edestä joten hinta on aika sama kuin suomessa, paitsi saat takuun ja säästän parhaimillaan jopa 20e. PCB:stä saa myös jotain, mutta laadukkaita, kiina pyssyjä ei kauheasti saa. Muovisotilas on niin ja noin kauppa, neuvot ovat huonot minun mielestä siellä.

kato

Kannatta katto myös toi ----> http://www.hobbylinna.com/airsoft-c-849.html <------ Mut en kyl sanois et siel halpoi aseit on mut ... Kato silti x))))

kumpi

kumpi ois parempi ekaks sähköaseeks: G&G gr 16 carbine combo "high speed" vai Jing Gong G36c?????????

mistä

mistä saa halpo ja hyviä tarkkuuskivärejä ( airsoft)

se

se eka on parempi snoukka mies

moe kaikki

mä tarviin airsoft kiväärin alle satasella mitä suosittelette??????????????????????????????????????????

Fincoins

Jotkut saattaa sanoa että fincoins on ihan paska ja sitä on jauhettu tällä sivulla pitkään mutta jos nämä jotka väittävät fincoinsia paskaksi sanon vaan että samoja aseita nekin myyvät kuin toiset (No ainakin CYMAN, AGM:mn, Double Eaglen ja muutaman muun merkin aseita) Ja sitten joku on sanonut että ei ole luotettavaa tilata sieltä, no lähes kaikki tilaukset on sellasia ja jos jotain kysyttävää aseista pn niin niille voi lähettää sähköpostia ja ne vastaa siihen yhen päivän kuluessa. Ja sieltä saa vielä halvemmalla kuin muuallta esim. AGM:mn MP007 MP40 lähtee 40 euroo halvemmalla kuin muovisotilaasta.

ei samaa mieltä

fincoins ei tiedä mitään aseista esim: jossain muovipistolissa joka on jousi toiminen siinä on muka kerta ja sarjatuli toiminto ja jossai kaks piippusessa on kantohihna sitäpaitsi ne on ihan muovileluja kaverilla hajos heti!

Niihän se on

Tarkoitin viestilläni että jotkut tietyt aseet eivätkä ne ''Muovilelut'' kuten kuvailit niitä huonoja neljä kaveriani on tilannut fincoinsista aseensa ja niin olen minäkin se ei vaan ole tullut vielä ja vain yhdellä kaverilla on aseessa toiminta häiriö ja se johtuu siitä että syötössä on vikaa mutta yksi kavereistani on tilannut double eaglen valmistaman ump-replikan (oikea nimi M89A) ja se toimii hyvin ja koska fincoinsin sivustot päivitetään käsinkirjoittamalla voi kirjoitusvirheitä tulla kuten esim. lipaskoossa jos vaikka pitää kirjoittaa 500 voi tullakkin 50 eli ne on ihan tavanomaisia virheitä.

mistä ase

mistä sais hyvän airsoft tarkkuuskivääriin vaik vsr10.!!!???vastatkaa jos tiedätte.
joo siis fincoins on hyvä jos tietää mitä tilaa maanantai kappaleiden määrä suuri
ei mikään paska paikka mutta en menis sielt ekana ostamaan
juu, voi fincoinssista ostaa jos tietää mitä kannattaa ostaa. Suurin osa on semmoisia rimpuloita mitä ei muut kehtaa ees myydä. Ja aseistahan siel ei tiietä/ymmärretä mitään :)

Osta näistä

Fincoinsista saat halvalla aseen mikä saattaa olla ihan ok, mutta kaikki Fincoinsin aseet on suurin osa kiina aseita jotaen aseen laatu ei saata olla paras, jos itse ostaisin airsoft asetta aika halvalla suosittelen Muovisotilasta, PBC,Milgear,Fairsoft tai Proairsoft. Kaikki liikkeet ovat suomalaisia ja suosittelen ostamista suomalaisista liikeistä niin on helpompi viedä houltoon tai pyytä takuuta ymts. Mutta kaikista noista suosittelisin Muovisotilasta, PBC ja Proairsoft. Käy sivulla Airsoft Eden niin siellä on muutama kotimainen liike myös ja kertoo hiukan kauppojen myynti tavasta.
make myy kaikkein ebimmät aseet ku ne o nii tehokkaita ja ku niil ampuu kaverii jalkaa nii tulee iha varma verta ja sattuu tosi paljon. mä oon ostanu silt jo tosi monta asetta ja se myy tosi halval ja hyvii ja ne ei oo mitää kiinapaskoi vaa iha kunno marui laatuu ja sit make antaa kans es:ää mukaa ku ostaa ku sil o sitä nii paljo

raaka totuus

Kattokaa aseen merkkiä, esim. jos ase on joku huono merkkinen ja maksaa 2€, niin voiko siltä odottaa paljoa?
Fincoins on kauppa siinä missä Proairsoftikin ja kummassakin myydään niitä huonojakin aseita.
Niin ja onhan niillä nyt tulossa niitä laadukkaampia merkkejä mitä myydään esim proairsoftillakin nyt kauppaan.

proairsoft

ostin ite cybergunin haulikon proairsoftista 25.58 ja lähtee sataa kannattaa ostaa.
Joo mä tiiän että tää mun juttu ei liity tähä mitenkää mut pelaaks teistä kukaan mdern warfare 2??????????
vittu mitä paska kiisselii tää keskustelu
älä mitää
vittuu

mr-799 finncoins

onko kenelläkään tietoa finncoinnssin MR-799 jousitoimisesta kuula-aseesta?
aattelin toivoo joulu lahjaks uutta asetta mitäs suosittelette??? semmonen hinta mikä sopii vanhemmille

hyviä aseita alle 200e

Jos haluat sähköaseen nii voin suositella seuraavia:

Jing gong G36C, G36K ja G36E mallit milgear.fi, hinta 135-200e, ehkä paras alle 200e ase minkä tiedän

ota C jos pelaat sisäpelejä ja ulkopelejä, K jos pelaat yleensä ulkopelejä mutta ehkä harvoin sisäpelejä, E jos pelaat vain ulkopelejä. K ja E löytyy myös kiikaritähtäimellä, älä maksa turhaan kiikaritähtäimestä jos et välitä ulkonäöstä, nimittäin se kiikari on täysin hyödytön pelissä joskin todella hieno lisä

Jing gong MP5 löytyy useita eri malleja hintaluokassa 140-210e milgear.fi

Dboys M4A1 tai jokin vastaava dboys M4 malli 189e fincoins.fi tai airsoftnet.fi

Cyma, joku AK malli ihan sama mikä kunhan on metallirunko, hintaluokassa 160-220e, milgear tai fincoins (fincoinsissa enemmän)

sanoisin että noista kaikki muut paitsi nuo MP5:set on suht. varmoja valintoja, ellet sitten satu saamaan maanantaikappaletta.

toki voit myös selailla itse sivuja, suosittelen milgearia, airsoftnet (sama ku fincoins) ja proairsoftia. Milgearissa ja airsoftnetissä on mielestäni hinta/laatusuhteeltaan parhaat aseet. Kunhan et vain mee ostamaan mitään ylihalpaa muovirunkoista paskaa, näistä ei jää kuin paha mieli. yleensä alle 100e sähköaseet on juuri näitä.
joo semmone onnettomuus kävi kesäl et murtu käsi ja nyt syksyllä se murtu uudestaa.Nyt pitäis ottaa rauhallisesti.Joten aattelin sniperiä että en ainakaan kaadu juostessa...

hyviä

No sepäs kävi ikävästi. Snipuista en niin kauheesti tiedä mutta lukemieni juttujen perusteella jokin näistä voisi olla hyvä:

Wellin warrior-sarjan kiväärit, löytyy milgearista normimalleja jotain 170e ja viritettyjä 220e ja fincoinsista
Jing gong bar-10 kiväärit, milgearista

ite ottaisin tommosen warrior MB-01CG kiväärin fincoinsista, ei maksa ku 189 ja tulee kiikari ja etujalat mukana.
Kiitti kovasti
Smith & Wesson i-Bolt sniper lelushopista 129 oiroo

no jooooo

warrior sarjan aseet painaa hirveesti mulaa on ja painaa noi 5killoo.
paskaa
pro airsoft o tosiiiiii paraaaaassss!