No niin, nyt lienee sopiva hetki kerrata Ufot-palstalla käyttäytymistä.
Kaikki eivät välttämättä pidä moderoiduista keskusteluista, enkä itsekään erityisemmin halunnut tähän virkaan kiireideni vuoksi ryhtyä. Kuitenkin kaikki jotka ovat seuranneet palstaa viime aikoina lienevät yhtä mieltä, että "jotain tarttis tehrä". Erityisesti eilinen torstai-ilta oli häiriköinnin hekumaa.
Palstalta tulevat siis jatkossa poistetuksi suoranaiset häirikköviestit sekä ylenpalttiset Jeesustelu-viestit, joille uskonto-osiossa löytyy runsain mitoin tilaa. Ufot-palstalle ne eivät kuitenkaan kuulu.
Area 51 / engeli / Jeesus ym. vastaaville tyypeille erityisohje: koska kuitenkin jotkut toivovat teidänkin panostanne, niin tehkää se palstalle esitettyjen ehdotusten mukaisesti. Toisinsanoen laittakaa kaikki päivän viestinne YHTEEN KETJUUN tai vielä parempi eli YHTEEN VIESTIIN. Kaikki turhat ja haulikkostrategialla läiskäistyt viestit häviävät ilman eri huomautusta. Yksinkertaisesti Järki käteen postittelussa ja huomioikaa toiset lukijat.
En pysty jatkuvaan online seurantaan, mutta pyrin päivittäin viskaamaan roskat pois palstalta. Joskus saattaa mennä enemmän aikaa esim. ulkomaan työmatkan vuoksi, joten pyydän malttia muilta ja itseensä menemistä roskaajilta. Jos löytyy sellaisia palstailijoita, jolla on enemmän aikaa ja halukkuutta sefuiluun, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä.
Veli Valvoja Tiedottaa
10
1039
Vastaukset
Olen varma että vakituisista lukijoista ja kirjoittajista ovat täysin sinun kanssasi samoilla linjoilla.
Nyt siis voimme palata normaaliin päivä rutiiniin palstalla.- osku
Näissä sheriffin toiminnoissa on tullut ilmi, ettei poikkeavaa ajattelua sallita. Tämän vuoksi en pidä sheriffeistä. Aikaisemmin oli sheriffi partakalle, joka valehteli todella rajusti ja poisti viestejä valheellisilla perusteilla. Sensuurihomma on ilkeintä, mitä voi olla.
Ei poikkeavasta ajattelusta ketään rankaista, jos tarkoitat esim. sen suhteen, mitä ufot ovat tai onko niitä ylipäätään olemassa. Siitähän täällä on mm. tarkoitus keskustella. Itse olen sillä kannalla, että ufoja on ja ne ovat usein maanulkoista alkuperää.
Sensijaan jos joku yksipuolisen jatkuvasti jankkaa vaikkapa "ufot ovat demoneja" ja "Miksi kiellät Jeesuksen, Jeesus on herra, ota Jeesus sydämeesi niin pelastut jne." iloitteluun, niin ne siirretään välittömästi joko bittiavaruuteen tai toiselle palstalle.
Jos poikkeava ajattelu taas on esimerkiksi area 51/engeli/Jeesus -nimimerkin viime aikoina osoittamaa viesintätapaa, niin sellaisen käyttäytymisen suhteen ohjeet on annettu edellisessä viestissä.
Selkeästi Galaktinen liitto tulee ja pelastaa -tyyppinen "ufo-keskustelu" taas kuuluu New Age -palstalle, jonne tarvittaessa niitä siirrellään.
Minulla ei ole aikaa suuresti täällä partioida, joten pääpaino on lähinnä siinä, ettei eilisen kaltainen enää toistuisi.- Demigod
Palstahan käsittää määrättyjä keskusteluja,
eikä keskustelujen sekoituksia. Häiriköille onat sivunsa on minun mielipiteeni - osku
Demigod kirjoitti:
Palstahan käsittää määrättyjä keskusteluja,
eikä keskustelujen sekoituksia. Häiriköille onat sivunsa on minun mielipiteeniMuutamilla palstoilla on ollut täysin väärää viestien poistamista. Keskustelu vääristyy pahasti, kun vain toisen osapuolen viestit jää näkyviin. Hyvässä systeemissä olisi kontrolli myöskin sheriffeille, etteivät he pääsisi tekemään vääryyttä.
- ^Vortac^
osku kirjoitti:
Muutamilla palstoilla on ollut täysin väärää viestien poistamista. Keskustelu vääristyy pahasti, kun vain toisen osapuolen viestit jää näkyviin. Hyvässä systeemissä olisi kontrolli myöskin sheriffeille, etteivät he pääsisi tekemään vääryyttä.
Kuka valvoo kontrolloijia, jotka valvovat sheriffejä?
- Vortac
Sensuuri iski.. mrkala poisti elisiä viestejäni. No hyvä, eihän niissä mitään asiaa ollutkaan.
Hyvä että mrkala oli reipas poika ja alkoi serihviksi. Nyt täällä on joku laittamassa aloilleen meitä rettelöitsijöitä.- Demigod
Nää kaverit sotkee kaikki asiat sekahedelmä sopaksi. Tää Jeesuskin on yksi heistä. Jos he eivät ole ajan tasolla miksi kirjoittaa joutavia. häirikkö tekstejä, Pitäisi pysyä asiassa. Joten tuumasta toimeen.
Onko sellaiseen varaan..? Ei kaikki hätähousut jaksa rekisteröityä ja toisille se luo turvattomuuden tunteen.. malttia..
- Qukko
Hyvä homma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462