MUITA MANGARIPELEJÄ!

kotikissa

Hattrick on niin hyvä peli ei sille vaan voi mitään. Onko muita Hattrick tyylisiä pelejä jotka vois pärjätä Hattrickille, kertokaapa?

33

6519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oho

      semmoinen peli kuin bend over. Siinä mukava peli sinulle.
      ps. monellako joukkueella SINÄ pelaat hattrickia

      • hepe45

      • paska555

        Itsellä on viisi joukkuetta tossa paska pelissä.Nyt vielä hassusti 2 samassa lohkossa.3-6div. kaikki.Ei oo mitään järkee kun hankkii vaan keskikentälle kovat jätkät niin pärjää.Paska mikä Paska


      • ei saa olla
        paska555 kirjoitti:

        Itsellä on viisi joukkuetta tossa paska pelissä.Nyt vielä hassusti 2 samassa lohkossa.3-6div. kaikki.Ei oo mitään järkee kun hankkii vaan keskikentälle kovat jätkät niin pärjää.Paska mikä Paska

        ei niin paljoo tiimejä saa olla!


    • eki

      Moi. Sellainen kuin Hockeyarena.net
      Siinä hyvä jääkiekko manageri peli.
      Voittaa Hattrickin mennen tullen...

    • moo
    • Pelaaja101010

      xpert on todella hyvä fudis managerointi peli..... Sitten hockey manager on hyvä lätkä managerointi.

      • peeloja

        Freekick ja sokker


    • manageri vm-68

      No tässä on yksi kokeilemisen arvoinen jos hakee futis manageri pelejä.
      Mun mielestä paras ku tulee mieleen noi 90-luvun manageri pelit mitä oli PClle tehty

    • manageri vm-68
    • Jokke41

      www.freekick.org voittaa hatrickin, kokeneet pelaajat ovat äänestäneet.

    • MZ

      http://www.managerzone.com/?lang=fi

      Managerzone ei ole ihan Hattrickin tapainen, vaan omanlaisensa jotku tykkää jotku ei. Mä ainakin tykkää MZsta. Kokeile ja ihastu! Siinä voi myös manageroida lätkäjengiä.

      • VM-Manager

        Tulkaa kokemaan ainutlaatuinen elämys lentopallon parissa =) Suomen pelaajamäärät kasvavat liian hidasta tahtia, joten rekisteröidy heti ja johdata joukkueesi mestaruuteen! Et pety!


        http://www.vm-manager.org/


    • Sir-Lord-Mr-Taika

      Tässä jopa hattrickiä parempi peli ( http://www.footballarena.org ). Monet hattrickissä vuosia halutut uudistukset löytyvät täältä siirtohintakatto (ehkäisee vahvasti pelaajilla keinottelun). Pääosissa lukaisat taktiikat sekä omien pelaajien treenaaminen ja matsien pelaaminen siihen liittyvät etu- ja jälkipelit ;) Hattrick on resurssipeli, Footballarena jalkapallomanageripeli. Mutta toisaalta ei niin vaikea/nippelinen kuin Freekick. Itse noteetaan tän pelin jo parin viikon kokemuksella hattrickin edelle. Toki pienemmässä pelissä on myös omat negatiiviset puolensa, mutta eipä tämä peli ainakaan kärsi hatun mammuttitaudeista (lue, rivikäyttäjällä ei ole mitään arvoa). Pienessä jengissä myös koheesion määrä luonnollisesti korkea. Ei vaadi managerilta myöskään huipulle päästäkseen niin paljon vaivaa kuin hattrick. Siis kevyempi peli, mutta ei silti "halpis". Myöskin itseäni miellyttää, että joukkueella pelejä jopa 4 viikossa (sarja, cup, kansainväliset cupit mahdollisuus luoda kavereiden kesken omia ystävyysliigoja)

      Tulkaa tutustumaan, suosittelen.

      • Sir-Lord-Taika

      • managerleague
        Sir-Lord-Taika kirjoitti:

        Football Arena vahvassa nousussa. Parissa viikossa Suomalaisjoukkueiden määrä lisääntynyt 20% =)
        http://www.footballarena.org

        managerleague on kaikista paras jalkapallo mangripeli (oon pelannu noit kaikkii muit jota täs on ehdotetu)
        managerleaguessa ei tarvitese odottaa viikkoa et on yks matsi vaan maanantaist-perjantaihin on vähintään 2 matsia (paitsi silloin kun kausi loppuu)
        kausi kestää yhden kuukauden
        jos liitytte niin etsikää ja pistäkää viestiä käyttäjälle roisto335
        autan mielelläni jos on jotain mikä askarutaa
        osoite oli managerleague.com


    • BB-fani

      Itse juuri kehuin buzzerbeateria toisessa paikassa. www.buzzerbeater.com.

      Korispeli. Vähän kuin hattrick, mutta enemmän urheilupeli kuin talouspeli. Kannattaa kokeilla!

      • toweri

        Kaikkea oon koittanu ja jos tykkää PC:n manageripeleistä ni trophymanager on sulle! Ite hakkasin champ.manageria nykyään football manager ni toi trophymanager muituttaa todella paljon sitä! Se on loistavaa että kuka tahansa voi saada maajoukkuepelaajan omasta akatemiasta nostettua vaik oisit just vast alottanu!


      • konna2
        toweri kirjoitti:

        Kaikkea oon koittanu ja jos tykkää PC:n manageripeleistä ni trophymanager on sulle! Ite hakkasin champ.manageria nykyään football manager ni toi trophymanager muituttaa todella paljon sitä! Se on loistavaa että kuka tahansa voi saada maajoukkuepelaajan omasta akatemiasta nostettua vaik oisit just vast alottanu!

        "kuka tahansa voi saada maajoukkuepelaajan omasta akatemiasta nostettua vaik oisit just vast alottanu!"
        Sehän onkin tosi realistista. Pitääkö kaikki saada nyt ja heti?


    • Suomi voittoon

      Hyvä valioliiga manageripeli. Suomalaiset hallinnneet aina. Nyt kun katsoo maarankingeja niin johdossa central republic of africa. Täyttä vedätystä, sen jäsenet on koottu jollain nettisivuston kutsulla ja pelaajina aivan muita kuin afrikkalaisia. Palauttakaa Suomipelaajien kunnia ja luokaa keskiafrikalle jengejä jotka koostuu pelkistä vaihtopenkin varalämmittäjistä, jolloin niiden pistekeskiarvo laskee ja kakkosena oleva Suomi matkaa voittoon.

    • Lyy
    • GPRO

      http://www.gpro.net/?id=43856

      "Pidätkö Formula 1 -kilpailuista? Mikäli pidät, niin Grand Prix Racing Online on peli sinua varten!
      Yritä olla menestyvä manageri kuten Dennis, Todt tai Briatore. Luotsaa grand prix tallisi menestykseen rakentamalla hyvä auto, suunnittelemalla hyviä kilpailustrategioita, palkkaamalla oikeanlaiset kuljettajat sekä osaavan henkilöstön kehittäessäsi talliasi tulevaisuus mielessä pitäen. Mutta kaikki tämä tulee tehdä budjetin rajojen puitteissa, kilpailijoiden hengittäessä niskaan!"

    • Lardy
    • dffdfdgrdghghgfkmk

      koittappa buzzerbeateria se on koris peli


      se on suunilleen sama ku hatrick siin on kaikki taidot mahtava hyvä ja vahva ja niin edeleen

    • ______eeee

      Itse aloitin pelaamaan Hattrickin rinnalla tuota Trophymanageria: http://trophymanager.com/

      Ihan kiva, useammin otteluita, ja muutenkin pidän hieman suuremmasta säätämisestä. Toki ongelmana, että en tietenkään ehdi laittelemaan kokoonpanoja joka matsiin, ovat jo melkein liian usein itselleni. Hattrickin kerta viikossa ( harjoitusmatsi) on sopiva vauhti itselleni. Trophymanagerissa vaikuttaisi pelaajia loukkaantuvan paljon useammin, mikä taas vaatisi päivittäistä syyniä taktiikkaan, kun seuraava matsi parin päivän välein.

    • josef

      Loistava peli! http://www.powerplaymanager.com/r298844

      Nopeatempoinen peli, jossa voi manageroida omaa jääkiekko ja/tai jalkapallo joukkuetta. Halutessasi saat pelin vaikka joka päivälle tai pari-kolme kertaaa viikkoon. Aloitettuani tämän on jäänyt Hattrick vähemmälle. PPM:ssä on myös todella aktiiviset foorumit, joilla voit osallistua keskusteluun joka päivä.

    • Aatuu

      Grid Position on mainio, tosin vasta julkisessa testauksessa oleva Hattrickin tapainen managerointipeli sijoittuen formuloihin. Peli on ilmainen ja siihen voi vapaasti rekisteröityä. Peli on suomalainen ja suomenkielinen. Peli on vasta kehitetty, joten se tulee vielä laajenemaan. kannattaa kokeilla. Itse olen tykännyt.

      http://www.game.broha.org/index.php?act=aboutus

    • MANAGER PELI
    • kokeillu

      oon kokeillu melkein kaikkii hattrick on paras saan hakee sitä kuukauden päästä joukkue meni konkkaan harmi mutta pelaan hockeyarenaa

    • OONPARAS

      Buzzerbeater on kaikil tavoilla samakuin hattrick eli kaikki armoitetut taidot ja taktiikatkin on samal systeemil mutta aiheena on koris

    • dialio
    • mrc1

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe