AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Jättäminen...

Jättäminen...

8 Vastausta 1 736 Lukukertaa
Nii, jättäminen teksti viestillä.. Siis ei vois olla säälittävämpää keinoo jättää.. Kertokaa omia kokemuksia..

itse jätin

ensimmäisen tyttöystäväni tekstiviestillä 6 vuotta sitten koska en rakastanut häntä.Nyt olen oppinut selvittämään asioita hieman paremmin mutta edelleen on kuitenkin petraamisen varaa.

Joskus

ole muita mahdollisuuksia kuin jättäminen
viestillä vaikka se surullista

Nynneröt

jättää tekstiviestillä.

Samat asiat

Samat asiat voi kertoa tekstarissakin. "Sori, tää juttu ei nyt oikein toimi, ei seurustella enää. Kavereita voidaan tietty olla"

se voi kolahtaa ikävästi

Sain kerran tekstiviestin, jossa luki: "tämä oli minulle ennemminkin vain pelkkä seksisuhde."
Hetken mietittyäni, vastasin.. "Niin minullekkin" Vaikka se ei oikeasti ollut niin, mutta saipahan toinenkin samalla mitalla takaisin.. Helpotti kaiken lisäksi omaa oloa.

Niin,

mut jättamistä tuskin voi tehdä jätetylle helpommaksi mikään muukaan metodi. Itseasiassa tekstari on aika hyvä, silloin jättäjä ei näe jätetyn tuskaa. Minä ainakaan en haluais näyttää, miten paljon mä kärsin, jos mut jätettäis.

Niin mutta

Asiat jäävät selvittämättä sillä tasolla kuin pitäisi ja minusta jätetty on ansainnut edes jonkilaisen selityksen ja vastauksen kysymyksiinsä. Kertoo jotain ihmisen arvostuksesta ja kunnioittamisesta.

Kyllä on aika raukkamaista ja kylmäkiskoista tekstiviestillä jättäminen.

Jättäjällehän se on äärimmäisen helppoa. Jättää toinen yksin ajatuksineen - mitä tein väärin, vai teinko?

se on

aika rankkaa, kun jätetään tekstiviestillä. mieluummin puhuttaisiin asiat kerralla selviksi. oonhan mä itekuitenkin myös tekstarilla jättänyt, mutta nykyään mä yritän puhua asioista suoraan.
 /   /  / Jättäminen...

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta