nimestä Topias?
pitkään etunimeen hankala keskiä toistanimee.. ehkäpä joku kaksiosainen.. viivallinen.. lyhyistä nimistä yhdysnimi.. (;
Mittees
7
578
Vastaukset
- heimomies112
Topias on kiva nimi!!!!
Topias Aleksanteri
Topias Oskari
Topias Mikael
Topias Juhana
Topias Valtteri
Topias Vilhelm
Topias Otto-Petteri
Topias Samu-Julius
Miksei kolme nimeä???- Nimetön
Veljeni nimi on topias. Hänellekkin ongelmana oli vain keksiä toinen nimi. päädyttiin Petri Topiakseen. Kutsumanimenä on hänellä Topias.
- minä vain..
kovasti nimestä..
Mites:
Topias Oliver
Topias Oskari
Topias Kasimir
Topias Antton
Topias Valtteri
Topias Veeti Benjamin
Topias Eetu Viljami
Topias Vili Aleksi
Topias Lenni Aukusti!!
Siinä muutama idea! Miellyttikö yksikään? =) - aada
olen joskus miettinyt nimeä Topias Elmeri ja Topias Aleksanteri.. Myös Topias Verneri, Topias Santeri, Topias Valtteri tai Topias Oliver ovat kivoja.
Mitäpä noista pidät? - miisu
Topias Oskari
Topias Elmeri
Topias Akseli
Topias Verneri
Topias Ilmari
Topias Nestori
Topias Samu-Julius (aivan ihana yhdistelmä)
Topias Olli-Oskari
Topias Vilhelm(i)
Mitäs mieltä olet näistä ??? - helmi-rihma
kaunis nimi.Myös Topi kiva.Jos toista nimeä etsiskelet niin tässä muutama kiva ehdotus kokonimistä..
Topias Ville Valtteri
Topias Miko Johannes
Topias Juuso Cabriel
Topias Jesse Samuel
Topias Eemil Daniel
Topias Rasmus Elias
Topias Aleksanter
Topias Juhani
Topias Daniel
eikös olisi helpompaa antaa kolme nimeä kuin kaksi??Viiva-nimiä en kannata.Tai entäpä Topias toisena nimenä ja joku miva lyhyt nimi eteen?Tai sitten vaikka Topi ja toiseksi nimeksi vaikkapa joku,sakari,Matias,Julius ym??Mietippä näitä vaihtoehtoja! - 244554545
Ite oon Topias ja nimeni on Topias Anttoni :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472