Ilman miestä voin kyllä elää, mutten ilman huulipunaa.
Onko muilla samanlaisia riippuvuuksia jostakin meikistä?
TIedän, että tämä kuulostaa lapselliselta, eikä sovi ehkä feminsmin kanssa yhteen, mutta silti se on aivan totta.
En voi elää ilman huulipunaa
22
640
Vastaukset
- LadyDomina
En voi elää ilman poskipunaa.... :)
Ehkä tämä on lapsellista, mutta so what? - Blondii24
Siis meikki on varmaan tärkein asia mun elämässä! Feminismi on hyvä kakkonen.
- Mascular
Minä taas en voi elää ilman pimpsaa.
- Tytsy
Toi on kyllä jo paljon suurempi ongelma kuin huulipunasta riippuvuus.
- Mascular
Tytsy kirjoitti:
Toi on kyllä jo paljon suurempi ongelma kuin huulipunasta riippuvuus.
Voisitko tytsy auttaa mua mun ongelmassa.Nytkin on semmonen kutina päällä et tarttis vähän pimpsaa.
- Matti
Mascular kirjoitti:
Voisitko tytsy auttaa mua mun ongelmassa.Nytkin on semmonen kutina päällä et tarttis vähän pimpsaa.
Eikös tuollaisille kutinoille löydy parempia sivujakin.
- Tytsy
EIhän feminismi sentään ole lestadiolaisuutta, joiden kannattajat eivät myöskään saa käyttää huulipunaa.
- Ron Jeremy
Kovasti ootte haukkumassa miesten pinnallisuutta, kun mies haluaa esimerkiksi kotiinsa paljon elektroniikkaa. Mutta kun nainen esittelee järkyttävää pinnallisuuttaan, toiset naissovinistipaskiaiset ovat kannustamassa urakalla tätä rohkeaa naista, että kyllähän naisen pitää saada olla niin turhamainen kuin vain haluaa. Eihän siinä ole mitään pahaa, vai? Tasa-arvologiikka ontuu taas.
Mua ei naisten pinnallisuus Kauheasti haittaa, mutta toi pinnallisten naisten vittuilu pinnallisille miehille on kyllä niin syvältä, että teidän täytyy kyllä olla tyhmempiä kuin keskivertosaapas.- smurffiina
miksei mies voisi olla turhamainen. Ehkä se ei tee kaikkiin naisiin vaikutusta, mutta jokainen toteuttaa itseään. Nainen on luonnollisesti koruista ja vaatteista kiinnostunut enemmän kuin mies ja kaikkialla maailmassa ne tuntuvat kuuluvan naisen asusteisiin.
- Ron Jeremy
smurffiina kirjoitti:
miksei mies voisi olla turhamainen. Ehkä se ei tee kaikkiin naisiin vaikutusta, mutta jokainen toteuttaa itseään. Nainen on luonnollisesti koruista ja vaatteista kiinnostunut enemmän kuin mies ja kaikkialla maailmassa ne tuntuvat kuuluvan naisen asusteisiin.
Kyllä mieskin voi olla turhamainen ja monet ovatkin, aivan kuten naisetkin. Ei siinä ookaan varsinaisesti mitään pahaa, vaan siinä, että turhamaiset muijat haukkuvat turhamaisia miehiä turhamaisiksi, koska miesten turhamaisuuden kohteet eivät ole samoja kuin heidän omansa. Ja se taas ärsyttää minua. Tää on oikeastaan ihan turha aihe edes keskustella...
- wroutje
Ron Jeremy kirjoitti:
Kyllä mieskin voi olla turhamainen ja monet ovatkin, aivan kuten naisetkin. Ei siinä ookaan varsinaisesti mitään pahaa, vaan siinä, että turhamaiset muijat haukkuvat turhamaisia miehiä turhamaisiksi, koska miesten turhamaisuuden kohteet eivät ole samoja kuin heidän omansa. Ja se taas ärsyttää minua. Tää on oikeastaan ihan turha aihe edes keskustella...
Ehkä, minä olen se tosi typerä blondi,päättäkää itse!
Minä ihmettelen, että 0nko kysymyksessä aikuiset ihmiset, jotka jaksavat keskustella huulipunan tai kenties jonkun ruumiinosan välttämättömyydestä.
Ei feminismissä mitään pahaa ole jos ei siirry fasisti puolelle eli miehet sikoja naiset pyhimyksiä,naurettavaa,
näissä molemmissa ryhmissä on sikoja ja pyhmyksiä.
Täytyy miettiä katkeruuden astetta kun keskustelu menee siihen, että minä käytän huulipunaa.
Minun puolestani siitä vaan, olen feminismi, mutta uskon tasa-arvoon ja siihen että kyllä molemissa ryhmissä (miehet naiset) on hyvät puolensa. Olemme vain tunne ja fyysisellä tasolla erilaisia. - Tytsy
Jotta tasa-arvo toteutuisi nyt tässä sinua kuvottavassa pinnallisuudessakin, saat minun luvallani käyttää huulipunaa milloin vain ikinä mielesi tekee.
- Ron Jeremy
Tytsy kirjoitti:
Jotta tasa-arvo toteutuisi nyt tässä sinua kuvottavassa pinnallisuudessakin, saat minun luvallani käyttää huulipunaa milloin vain ikinä mielesi tekee.
Sulla on kyllä aina ihan mahtavia juttuja. Saanko jopa lukea runojakin SINUN luvallasi ihan? Jospas vaikka nämä diplomi-insinöörin aivotkin kykenisivät siihen, vaikka kovin putkimaiset ovatkin.
- Tytsy
Ron Jeremy kirjoitti:
Sulla on kyllä aina ihan mahtavia juttuja. Saanko jopa lukea runojakin SINUN luvallasi ihan? Jospas vaikka nämä diplomi-insinöörin aivotkin kykenisivät siihen, vaikka kovin putkimaiset ovatkin.
Putkissa kun on vielä sellainen paha ominaisuus, että ne voi mennä tukkoon.
Jos niitä välillä rassailee ja putsailee, niin saattaapas runosuonikin sykkiä paremmin. - Ron Jeremy
Tytsy kirjoitti:
Putkissa kun on vielä sellainen paha ominaisuus, että ne voi mennä tukkoon.
Jos niitä välillä rassailee ja putsailee, niin saattaapas runosuonikin sykkiä paremmin.jos luulet, että miesten aivot ovat oikeasti putkia, jotka voivat mennä tukkoon. Ja tota putkiaivojuttua on muutenkin hauska kuunnella muijalta, joka ajattelee kaikki asiat kirjoitustensa perusteella täysin mustavalkoisesti. Naisille aseet, niin maailma on paljon parempi paikka!! Etkös sä niin väitä?
- Fröken
Olette kevytkenkäinen homssu...
- Kepa
Minä en voi elää ilman Vodkaa.
- Tytsy
Vodgan sivuvaikutukset voivat tietenkin olla hieman vakavammat kuin huulipunan.
- kepa
Tytsy kirjoitti:
Vodgan sivuvaikutukset voivat tietenkin olla hieman vakavammat kuin huulipunan.
Mutku mull on hyvä olla.
- Tytsy
kepa kirjoitti:
Mutku mull on hyvä olla.
Mutku se onni on niin lyhytaikainen.
- kepa
Tytsy kirjoitti:
Mutku se onni on niin lyhytaikainen.
Mut niin on elämäkin.
- Tytsy
kepa kirjoitti:
Mut niin on elämäkin.
Elämä kestää tavallisesti kuitenkin kauemmin kuin humala.
Tokihan moni kuolee alkoholimyrkytykseen ja alkoholismiin tai hoippuu humalassa autojen ja junien alle tai putoo veneestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685