tanssikengät

humppaaja

Mitkä tanssikengät ovat hyviä noin niinkuin aatellen paritanssia, ja minkähintaisia mahtavat olla,ja kuka myy, joskus olen nähnyt joillain tanssipaikoilla tanssikenkien myyjiä, ovatko laadukkaat, ainakin hintavat ovat olleet.

17

24002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintatietoinen

Katsastaa osoitteesta tagnek.com ensin hinnat ja mallit ennenkuin ostaa kenkäkaupasta tai tanssipaikoilta. On meinaan kaikista edullisimpia suomalaisia tanssikenkiä. Olen parit tanssikengät heiltä ostanut kun ovat olleet myymässä paikkakunnallani. Toki sieltä voi myös tilata, jos ei pääse myyntipaikalle. Hinnat ovat noin 15-20 euroa edullisemmat kuin kenkäkaupoissa ja tanssipaikoilla, joten se on jo säästöä se. Vinkki: käy sovittamassa kenkäkaupassa, jotta tiedät koon, jos tilaat. Tagnekin sivuilla ei vielä ole loppuvuoden aikatauluja, mutta kannattaa ottaa selvää koska ovat taas myyntikiertueella.

• Päivi

"Vinkki: käy sovittamassa kenkäkaupassa, jotta tiedät koon, jos tilaat."

Mutta sovita siis Tagnekin kenkiä. Muiden valmistajien kokomerkintöjen mukaan ei välttämättä kannata Tagnekin kenkiä tilata, numerointi niissä on muistaakseni hieman muista poikkeava (en muista kumpaan suuntaan).

• Maikki

Täältä kehuva ääni Tagnekin kengille! Laatu on hyvä, palvelu erinomaista. Olen ostanut heidän myyntitilaisuuksistaan vuosien mittaan useammat kengät, viimeksikin kahdet erilaiset.

Kengät tehdään Tuomikengän tehtaalla, näihin vain laitetaan Tagnekin tuotemerkki. Samoja kenkiä näkee Tuomikengän logolla kenkäkaupoissa, hinta monta kymppiä kalliimpi...

• Hintatietoinen
        Päivi kirjoitti:

"Vinkki: käy sovittamassa kenkäkaupassa, jotta tiedät koon, jos tilaat."

Mutta sovita siis Tagnekin kenkiä. Muiden valmistajien kokomerkintöjen mukaan ei välttämättä kannata Tagnekin kenkiä tilata, numerointi niissä on muistaakseni hieman muista poikkeava (en muista kumpaan suuntaan).

tarkoitin että samoja kenkiä kannattaa sovittaa kuin mitä Tagnek myy, joten en siitä erikseen maininnut.
        Tagnekin myymät "mummokengät" on suosittuja ja juuri niitä samoja on useimmilla tanssikenkien myyjillä myytävänä kalliimpaan hintaan. Hintaesimerkki ostamistani "mummolestisistä" korkeammista tanssikengistä (malli 3869): kenkäkaupassa hinta oli keväällä 76,50 euroa ja Tagnekin myyntipaikassa 58 euroa eli erotus 18,50 euroa.
        Myös suomalaisia nahkaisia kävelykenkiä oli myynnissä alle 50 euron hintaan, mikä on mielestäni edullista. Kenkäkaupoissa kun niiden hinta on lähellä sataa euroa.

• 9

Itellä ollut jo tosi pitkään Papillon PA1502 popot.
        Muitakin on mutta nuo ne aina vain koipiin valikoituvat, toimivat melkein lattialla kuin lattialla ja antavat todella hyvän askeltuntuman.

• humpparuusa
        Maikki kirjoitti:

Täältä kehuva ääni Tagnekin kengille! Laatu on hyvä, palvelu erinomaista. Olen ostanut heidän myyntitilaisuuksistaan vuosien mittaan useammat kengät, viimeksikin kahdet erilaiset.

Kengät tehdään Tuomikengän tehtaalla, näihin vain laitetaan Tagnekin tuotemerkki. Samoja kenkiä näkee Tuomikengän logolla kenkäkaupoissa, hinta monta kymppiä kalliimpi...

Tagnekilta olen kahdet kengät ostanut, vanhemmat T-remmilliset 4 cm:n korolla jo kymmenisen vuotta sitten ja vieläkin ovat hyväkuntoiset, ei ole venyneet, korkolaput on kerran uusittu. Uudemmat nauhalliset matalampikorkoiset ostin nelisen vuotta sitten ja niitä olen viimeaikoina enemmän käyttänyt. Loistavasti istuvat jalkaan. Lankkia en noihin ole laittanut, vaan värillistä kenkärasvaa joka suojaa kastumiselta. Tosin en ole tanssien "suurkuluttaja" vaan käyn pari kertaa kuukaudessa joko lavalla tai ravintolassa ja tanssin vain perinteisiä lavatansseja (valssi, tango, foxi, humppa)

• Teukka

Mikäli pidät hintaa tärkeänä kriteerinä, mutta haluat silti kunnolliset tanssikengät, niin tilaa Saksasta.
      Suomen hinnat ovat kaksinkertaiset.
      Käypä katsomassa vaikka tämä e-bayn sisällä toimiva verkkokauppa:

http://stores.ebay.de/dance-and-more

Itse tilasin kengät, toimitus tosin kesti melkein kolme viikkoa, mutta hinta oli 1/2 suomalaisesta.

• Päivi

"hinta oli 1/2 suomalaisesta."

Postituskuluineen?

Saitko jalkaan istuvat? Valitsit mallin ja koon sovittelemalla kotimaisten myyjien kenkiä?

• tultajatappuraa
        Päivi kirjoitti:

"hinta oli 1/2 suomalaisesta."

Postituskuluineen?

Saitko jalkaan istuvat? Valitsit mallin ja koon sovittelemalla kotimaisten myyjien kenkiä?

ainakaan sellaisia kun mulla on, en nyt muista merkkiä, ostin ne erään Espoolaisen tanssikoulun peruskurssilta, ja laatua kehuivat myyvänsä, ovat lakeeria ja osa päällisestä jotain mokkaa, kuusi kertaa tansseissa, ja jo pohja irtosi kärjistä molemmista kengistä, ja maksoin niistä melkein 6oomk, silloin kun markka vielä voimissaan oli.
        Hyi!

• mahtavaaaaaaa
        tultajatappuraa kirjoitti:

ainakaan sellaisia kun mulla on, en nyt muista merkkiä, ostin ne erään Espoolaisen tanssikoulun peruskurssilta, ja laatua kehuivat myyvänsä, ovat lakeeria ja osa päällisestä jotain mokkaa, kuusi kertaa tansseissa, ja jo pohja irtosi kärjistä molemmista kengistä, ja maksoin niistä melkein 6oomk, silloin kun markka vielä voimissaan oli.
        Hyi!

olla erään ostarin yläkerrassa toimiva tanssikoulu, jossa teeskennellyn oloiset ylipirteät vetäjät.

• Drago`

Mahdatkohan olla mies vai naispuolinen?

Olen ostanut kahdet tanssikengät tanssipaikan/kurssin kenkämyyjältä. Kummatkin ovat mummomalliset, mutta toiset avonaisemmat. Mallit ovat Highway 072 ja 075 (tarkistin www.tanssitarvike.com, kengissäni vastaava numerointi). Olen käyttänyt ahkerasti kumpiakin ja ovat olleet todella hyvät! Ja kestävätkin näyttäisivät olevan, huoltaa vaan asianmukaisesti (plankkaus, pohjallisten vaihto yms.). Ovat vieläkin melkein kuin uudet, vaikka vanhemmat noista ovat jo melkein vuoden olleet käytössä.. uudemmilla tanssin koko kesän.

Samalla valmistajalla on myös miesten lavatanssikenkiä.. olettaisin, että laatu on samaa luokkaa kuin naisten kengissä.

• ceslavie

törmäsin kaverin suosituksesta tämmöiseen: www.tanssienkotiin.fi. Just avattu tanssikenkäshoppi, tuovat itse maahan tosi kauniin näköisiä tanssikenkiä. valikoima näytti hyvältä, ja löysin itsellenikin heti yhdet. kannattaa katsoa, ilmeisesti vähän semmoinen sisäpiirikauppa, mutta homma näyttää toimivan hyvin!

• Dancing Bear

Minä löysin ainakin isojalkaisena ja muutenkin isona henkilö hyvät kengät Alemanan liikkeestä Jyväskylästä. Erittäin laajalta näytti valikoima muutenkin erillaisia tanssikenkiä.. Ystäväni suositteli, kun oli tilannut netistä www.alemana.fi

• korot jalassa

Tännehän voisi listailla suomessa olevia tanssikenkäliikkeitä, niin on sitten helppo vertailla ja löytää itselleen mieleiset!

www.alemana.fi
      www.tanssienkotiin.fi
      www.tanssitarvike.fi

mitäs muita tulee?

• rk

minulla olisi myynnissä aloittelijalle tanssikengät harrastukseen. kengät ovat aikuisen korkokengät koko 33. eivät kylläkään ole nahkapohjaiset, mutta ostettu pienijalkaisten erikoisliikkeestä. kengän korko on tukeva, 7 cm pitkä, hopean-pronssin väriset ja gldiaattori-kengän tyyliset.

• ostin täältä
    • tanssitar

www.tanssikengat.com (löytyy kaikki myyjät!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe