Naiset liian helppoja

Minä vaan

Tosiasia on että naiset on liian helppoja..muutamia repliikkejä joka uppoaa naisiin ku kivi kaivoon:
- oletpa suloinen
-sinulla on kauniit hiukset
-sinulla on enkelin silmät

Hyvä kikka metsästämiseen on myös se että etsii muka jotain vakavampaa (oikeesti etin vaa seksiseuraa yhdeksi yöksi) ja se että esittää ujompaa..kyllä te naiset ootte säälittävän helppoja!

36

3687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big D

Hyvä, että tarinankertojia löytyy!
      Tuo ei vain taida ketään vakuttaa "mieheydestäsi"... Tiedäthän itsekin, että se on kaukana totuudesta. Juttuna muuten ihan hyvä! =)

• riina

Ja miehet sitten helppoja ovatkin, ei tarvitse edes vaivautua juttelemaan mukavia, riittää kun puolen sanan verran antaa ymmärtää, että pimppaa olisi ehkä tarjolla...ja mitä tylympi on sen enemmän äijät perään kuolaa, kumma juttu sanon minä?? Miten miehiä vois ikinä ymmärtää?

• a
        riina kirjoitti:

Ja miehet sitten helppoja ovatkin, ei tarvitse edes vaivautua juttelemaan mukavia, riittää kun puolen sanan verran antaa ymmärtää, että pimppaa olisi ehkä tarjolla...ja mitä tylympi on sen enemmän äijät perään kuolaa, kumma juttu sanon minä?? Miten miehiä vois ikinä ymmärtää?

'tuota ei olekaan joka jätkä pannut mut mäpä panen'
        itseeni ei kyllä tehoa.

• Minä myös

Oletko tullut ikinä ajatelleeksi, että josko naiset halauvatkin sinulta vain ja ainoastaan seksiä. Jospa onkin niin, että he vedättävät sinua et sinä heitä, esittävät helppoa ja nauravat jälkeenpäin miten helppo taas tuokin mies oli.

• mies isolla m:llä

Kyllä se näin on ja tulee aina olemaan, että nainen antaa ja mies ottaa!!! Että se siitä miesten helppoudesta...

• Minä myös
        mies isolla m:llä kirjoitti:

Kyllä se näin on ja tulee aina olemaan, että nainen antaa ja mies ottaa!!! Että se siitä miesten helppoudesta...

Epäilen hiukan tuota kommenttiasi. Jos joskus edes pyrit saamaan jotain muuta kuin persettä naisilta kuvittelisin, että sinun kannattaisi muuttaa asennettasi. Ette te miehetkään kovin vaikeita ole. Toisin kuin naisille, joillekin teistä riittää vaan että tissejänsä tuo esille. Ei tartte vaivautua edes lirkuttelemaan.

Minä myös kirjoitti:

Epäilen hiukan tuota kommenttiasi. Jos joskus edes pyrit saamaan jotain muuta kuin persettä naisilta kuvittelisin, että sinun kannattaisi muuttaa asennettasi. Ette te miehetkään kovin vaikeita ole. Toisin kuin naisille, joillekin teistä riittää vaan että tissejänsä tuo esille. Ei tartte vaivautua edes lirkuttelemaan.

kuka on puhunut että mä haluaisin naisilta jotain muuta kuin persettä!

• Minä myös

kuka on puhunut että mä haluaisin naisilta jotain muuta kuin persettä!

myös että et tule ikinä muuta saamaankaan vaikka ehkä joskus tulevaisuudessa kun aikuistut haluaisitkin. Sääliksi käy.

Minä myös kirjoitti:

myös että et tule ikinä muuta saamaankaan vaikka ehkä joskus tulevaisuudessa kun aikuistut haluaisitkin. Sääliksi käy.

Ei nyt tarvii henkilökohtaisuuksiin mennä!!! Tää keskustelu kuin alkoi siitä että nykynaiset on saatanan helppoja! Ei tarvii kuin pari korulausetta ni jo ollaan haarat levällään! Se taitaa vaan olla suomalaisten naisten tyyli että kun ollaan pari siideriä juotu niin heti ollaan ravintolassa munissa kiinni ainakin mun muista en tiedä!!!

• kiusaaja

Ei nyt tarvii henkilökohtaisuuksiin mennä!!! Tää keskustelu kuin alkoi siitä että nykynaiset on saatanan helppoja! Ei tarvii kuin pari korulausetta ni jo ollaan haarat levällään! Se taitaa vaan olla suomalaisten naisten tyyli että kun ollaan pari siideriä juotu niin heti ollaan ravintolassa munissa kiinni ainakin mun muista en tiedä!!!

onko se paha jos ne on munissa kiinni? olisit onnellinen jos näin on! ;)

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

onko se paha jos ne on munissa kiinni? olisit onnellinen jos näin on! ;)

saatiin sitten toinenkin "saman tyylinen" keskustelu tänne!

kyllähän se on että Pelimies heittää ainakin sellaiset lainit ja setit että siinä kaatuu kovempikin pelinainen! mutta tietysti omat kokemukseni ovat kultaakin kalliimpia, meinaa kun metsälle lähtee!

Pelimies kiittää!

• nainen

äläpä yleistä

• Itseänsä arvostava

...et ole sitten kyllä mua vielä tavannut. Suukkoja vaan sun säälittävälle persoonallesi.

• Minä vaan

Kyllähän tietysti niitä naisia on jotka haluavat olla helppoja, mutta yleisesti ottaen bailutuulella oleva nainen on helppo saalis jos mies osaa käyttäytyä fiksusti ja kohteliaasti eikä tunkeile liikaa..varattuihin en kuitenkaan ikinä koske vaikka helposti voi osa niistäkin (valitettavasti) haksahtaa. ei tänä päivänä enää erota sinkkuja vaimoista jos mennään käyttäytymiseen bailatessa!

• enkelitär

Minuun sellainen ei vain tehoa, vaikka minulla olisi kaikki ne mitä mainitsit enkelin silmät ym..
      Ei läheskään niin helppoa se ole.Panen merkille usein miehen luonteen, jos hän miellyttää ja on sopiva, voi siitä tullakin jotain.

• Nynny

Mutta se vasta on kivaa, kun ensin annan miehen ymmärtää, ostella paukkuja yms. Mutta sitten en ymmärräkkään antaa, hihii... Minä nimittäin en harrasta yhden yön juttuja.

Jos parit paukut tulee illan aikana tarjottua niin ei tunnu missään! Ne on ne broke assit jotka on alepan kassoilla dunissa joita tommoinen juttu vituttaa!!!

• Sirpa

Totta haastat, meihin naisiin uppoaa kaikki, Sitten me vatvomme keskenämme, että miksi mies jätti.Olemme helposti huijattavaa sakkia, meitä voi kuka tahansa kaksilahkeinen käyttää hyväkseen, sillä uskomme jokaisen imartelun.

• E~E

Riippuu aika helvetisti tapauksesta ja lähtökohdista. Jokainen on yksilö.

Mulle ei ikinä menis läpi noin surkeet:oletpas suloinen(ensinnäkin se on liian laimee, miehen pitäis osaa ees imarrella ja kehuu upeaksi)

Sinulla on kauniit hiukset: joopa joo, tiedän sen itsekin kun kaikki niitä päivittäin kehuu eli blaa blaa blaa sitä samaa vanhaa paskaa...

Sinulla on enkelin silmät: Jep... Mistäs sulle saatais?

Karua ämmää ei isketä helpolla. Tarvii olla oikeesti hyvä juttu että kiinnostun edes minuutin ajaksi.

• E~E

Ujoksi heittäytyminen on ainakin Major turn off mulle. Mitään kuvottavampaa en tiedäkään kun huonon itsetunnon omaavan näköinen tyyppi, nynnynä kyhjöttämässä baaritiskillä, vailla omaa mielipidettä mistään, esittäen etsivänsä elämänsä rakkautta. *yrjöö siwan muovipussiin*

Mutta, se on aina ollut joihinkin naisiin(yleensä äidillisen vaiston omaaviin) uppoava juttu. Sitä kun pääsee sen varjolla pukille kutsutaan: säälipillun saamiseksi ;)

• Pelimies
        E~E kirjoitti:

Ujoksi heittäytyminen on ainakin Major turn off mulle. Mitään kuvottavampaa en tiedäkään kun huonon itsetunnon omaavan näköinen tyyppi, nynnynä kyhjöttämässä baaritiskillä, vailla omaa mielipidettä mistään, esittäen etsivänsä elämänsä rakkautta. *yrjöö siwan muovipussiin*

Mutta, se on aina ollut joihinkin naisiin(yleensä äidillisen vaiston omaaviin) uppoava juttu. Sitä kun pääsee sen varjolla pukille kutsutaan: säälipillun saamiseksi ;)

pakko oli ottaa kantaa E~E:n settiin! kyllä täyttä asiaa puhuu..kyllä se on että nysvääminen ja hiljaa istuminen baarissa ei kyllä tulosta tuota! Meitsillä on ainakin aina setit kunnossa ja jpos ei muuta niin kyllä sitä aina jotain kivaa keksii...mielikuvitus kehiin vaan! ja verbaalisesti lahjaakkana kaverina voin sanoa että sanoilla voi tehdä ihmeitä ja teoilla taas toteuttaa niitä ihmeitä!

Pelimies kiittää!

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

pakko oli ottaa kantaa E~E:n settiin! kyllä täyttä asiaa puhuu..kyllä se on että nysvääminen ja hiljaa istuminen baarissa ei kyllä tulosta tuota! Meitsillä on ainakin aina setit kunnossa ja jpos ei muuta niin kyllä sitä aina jotain kivaa keksii...mielikuvitus kehiin vaan! ja verbaalisesti lahjaakkana kaverina voin sanoa että sanoilla voi tehdä ihmeitä ja teoilla taas toteuttaa niitä ihmeitä!

Pelimies kiittää!

Painu jo niiden päiväunies kanssa muualle!

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Painu jo niiden päiväunies kanssa muualle!

Kai sä itsekkin jo alat pikku hiljaa tahuamaan että olet aika loppusuoraalla sun seteissä!! huhhuh! no kukin tyylinnään sopii tähän aika hyvin!

Siitä se lähtee sunkin "ura"

Pelimies kiittää taas kerran!

• Heh heh

Kuulut just ite siihen säälittävään "todella tavoittelemisen arvoiset"-ryhmään, joka on joka baarireissulla porukassa hauska ja ehtymätön ivan kohde. Ikäänkuin joku oikeasti jaksaisi ylistää ja palvoa sua?! Ehkä jotkut säälittävät pellet, mutta oikeasti sussakaan ei todennäköisesti ole mitään hyvää. Kertapanoksi ehkä saatat kelvata. Mä en ainakaan alennu koskaan kenenkään naispuolisen alla palvomaan maata, niitä on riesaksi asti muutenkin ruikuttamassa. Miksi ylipäätään nähdä mun laadukasta aikaa ja vaivaa sun minuutin huomiolle?

Vittumaisuus toimii siis molemmin puolin;)

• yksi
        Pelimies kirjoitti:

Kai sä itsekkin jo alat pikku hiljaa tahuamaan että olet aika loppusuoraalla sun seteissä!! huhhuh! no kukin tyylinnään sopii tähän aika hyvin!

Siitä se lähtee sunkin "ura"

Pelimies kiittää taas kerran!

Mua ainaki vituttaa ton ääliön pelimiehen kommentit. 'jeah jeah baby baby'. Niinku ei ois aivoja miehellä ollenkaan vaan pelkkä muna koko jätkä! Pelle!
        Kyllähän itekki jakelen imarteluja ym. nostelen fiiliksiä mimmeille JOISTA PIDÄN. Mut tolla pelimiehen pellellä on vissiin mopo karannu oikeen kunnolla käsistä.. ei taida muuta elämää ollakkaan.
        Ärsyttävältä itsetyytyväiseltä limanuljaskasyövältä kuulostaa juttujen perusteella.

YEAH BABY, GO GO! ....YEEEAH. I LOVE YOU.. YOUR EYES, YOUR SKIN... SO SWEET. COM'ON BABY.. COME WITH ME.. SHARE MY HEART, SHARE MY SOUL.. TOGETHER. FOREVER.

• kunnon mies

Liian helppoa minulle.Ihan naurettavan helppoa.Kun käyttää vain pelimiehen logiikkaa.

• nainen"26"

sanoisin, että kaikki ei ole aina sitä, miltä se näyttää.. en toki itse viitsi joka kerta pilata miehen iltaa, kertomalla hänelle suoraan, mitä mieltä ole hänen kommenteistaan, mutta kyllä välillä oikein naurattaa teijän yritykset. mielestäni kaikkein naurettavin juttu on tulla antamaan kommentti ulkonäöstä. naiset yleisesti tekee tunnin pari töitä näyttääkseen hyvältä paarissa. no totta vietävä hän näyttää yleisesti ottaen hyvältä, ei sitä tarvi tulla erikseen kertomaan. itselleni on aivan taivaan sama miellyttääkö ulkonäköni jotain satunnaista tuttua vai ei... yhdenillan seuraa saa nainen aina, vaikka jätesäkki päällä, koska miehiltä saa aina ja takuulla, -jos ei vaadi äo olemaan suurempi kuin kengännumeron..

• Oili

Minkähän ikäluokan naisista puhut?
      Epäilen, että kyseessä on vähän päälle parikymppiset tällätyn näköiset pimut.
      Ne vaikeimmin saatavat naiset ei ole siellä baareissa siiderihiprakassa pyörimässä.
      Turha yleistää.

• lopussa...

Taidat "kunnon mies" olla aika vitun hiirulainen ku tuut tänne heittää noita vässykkä juttujas... jos kaverin saldot on maks 5 niin ihmettelen et mitä vittu sä otat kantaa pelimiesten juttuihin??

• Oili
        lopussa... kirjoitti:

Taidat "kunnon mies" olla aika vitun hiirulainen ku tuut tänne heittää noita vässykkä juttujas... jos kaverin saldot on maks 5 niin ihmettelen et mitä vittu sä otat kantaa pelimiesten juttuihin??

Anteeksi vaan, mutta en ole mies.

• nainen

nyt menit metsään juttuinesi!
      Itseäni kehuttu kauniiksi ja tosi mukavaksi ym. ym., mutta eipä niillä jutuilla petiin viedä.
      Niin, että äläpäs yleistä!!!!

• pepper

Sori nyt, mutta sen näkee melkeinpä aina päältä mitkä on miehen aikeet... ei siinä auta lirkuttelu ja teennäiset kohteliaisuudet kun jo valmiiksi tietää että mies haluaa vain kaataa punkkaan. Ja sitä paitsi, kaikkihan (?) tietävät että baareista tuskin saa kovin pitkäaikaista ja syvällistä seuraa, lämmittäjää etsitään useimmiten vain samaksi yöksi. Niin että ehkäpä ne naiset, jotka kohteliaisuuksiin lankeavat, ovat myös etsimässä seksiseuraa baarista. Sinisilmäisiäkin tietty löytyy, jotka saavat pettyä pahemman kerran kun miestä ei enää aamulla näy. Sääli.

Ja jos helppoudesta puhutaan, niin kyllähän nainen halutessaan saa yhden yön seuraa koska vain :) miehet vasta helppoja nakkeja ovatkin.

• >:(

Sitä paitsi hukkaat aikaasi typerillä lepertelyillä. Takuulla noin 99 prosenttia mukaasi lähteneistä naisista on tiennyt, mitä sinä haluat. Yksikään vakavaan suhteeseen pyrkivä nainen ei anna samana yönä, kun ollaan tavattu. kyllä meillekin seksi seksinä kelpaa, on turhaa ajanhukkaa puhua meille liirumlaarumia. Korkeintaan menetät pisteitäsi tuollaisella touhulla.

Ja se yksi onneton prosentti, joka kaltaisiasi uskoo... sääliksi käy. Ethän sinä jää katsomaan, mitä tunnevammoja kumppaneillesi kehittyy ja minkälaisia lommoja valehtelu jättää niin itseluottamukseen kuin luottamukseen yleensä. Toisaalta, tuskin sinua kiinnostaisi.

Toivottavasti saat nenillesi.

• eri mieltä!!!!

Voi poika rukka, asia on kyllä niin että minua ainakin yököttää tuollaiset hempeiden lässytysten puhujat, juuri siksi että tiedän mikä siinä on takana. Olenkin moisille otuksille tehnyt selväksi, että olen myös itse katsonut peiliin ja tiedän mitä sieltä näkyy, joten turha tullas sanoon maailman kauneimmaks naiseks tai jotain muuta yhtä imelää. Seuraava repliikki onkin ollut et voit lähtä jo muita vikitteleen, sillä multa ei sulle pillua irtoo!

• Topaz

Ilmeisesti et ole edes yrittänyt iskeä muita kuin niitä "helppoja naisia". Tulepa minua yrittämään noilla konsteilla, niin saat pakit ennen kuin ehdit edes lopettaa lausetta.

JOTAIN UUTTA KIITOS.

• sussu

Jos joku tulee mulle sanomaan noin (muualla kuin baarissa), ajattelen että henkilö on hullu, mulkaisen vihaisesti ja lähden karkuun. Jos joku tulee sanomaan noin baarissa, totean että niin olen, vittuilen äijälle niin kauan kuin hän jaksaa seurassani olla, ja katoan. Eli ei tehoa meitsiin. Jos muka etsii vakavampaa..senhän saa selville treffailemalla miestä siveästi..kyllä se kyllästyy jos annakaan ja aikeet paljastuu. Olen vaikea pala, mutta takaan että mun metsästäminen tuottaa miehellekin nautintoa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2656
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2571
    5. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      43
      2363
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      102
      2137
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1735
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1596
    Aihe