Tietääkö kukaan mitä tanssikouluja Jyväskylässä on ?
Mikä on paras tanssikoulu, missä paras tuntitarjonta, missä hyvät opet jne.
Pikaista tietoa kaivataan !
Mitä tanssitunteja Jyväskylässä
17
8983
Vastaukset
- Ex Jyssiläinen
Break-Jyväskylä on ainakin monipuolinen tanssiseura höystettynä hyvillä opettajilla. Kurssit alkavat varmasti syyskuun alusta.
- KIINNOSTUNUT!
Moi. Tiiätkö, että missä jyväskylässä on joitain hip-hop tanssi ryhmii? Ku olisin tosi kiinnostunu kyseisestä lajista. Vastaa..PLIIS! Kiitos jo etukäteen! :D
- sk
riippuu siitä, mitä tanssia tahdot harrastaa! Jyväskylässä on useampiakin tanssikouluja. Yhteystietoja löytynee puhelinluettelosta sekä Jyväskylän info-julkaisusta. Saatavilla muillakin paikkakunnilla varmaankin esim kirjastoista.
- yks vaan
Tanssiopisto Sara (Yliopistonk. 34 A 2krs.)lienee monipuolisin.
- poika 15v.
Nyt ku sinne tulee se matkailu keskus! Niin sinne yläkertaan tulee kuntosali! Sinne tulee tosi hyvä hiphop tanssi opettaja!! Käy kyseleen sielt sitten lisää!!!!!!
- Jasmina
Moi.Mistä tiiän, että millon se tulee sinne ja saako sinne tulla ihan ketä vaan?? Vastaa, pliis! Onko se joku sellanen kurssijuttu, että sinne saa tulla vana jotkut 100-vuotta harjotelleet? Ku mää olisin tosi kiinnostunut siitä lajista :D Kiitos jo etukäteen! :D
- hönö
tanssisali tepika, jyväskylässä väinönkadulla.
- mr.robot
jees ite opetan hiphoppia ja breikkiä jkl:ssä. tanssikoulun nimi on kicks ja sen tunnit järjestetään kuokkalan graniitissa, jäähallilla ja väinönkadun dance centterissä. tuu messii
- ....
minkä ikäisiä sais tulla??? kerro heti!! ja anna netti osoite missä sitä mainostettas (jos on)
- `emppaA
jyväskyläs esim. tanssikoulu sara, ja ammattiopisto järjestää kans tanssituntei. ite oon ollu enne saral ja ny aol, munmielest ny paremmat opet. lukukausimaksut vaa aika isot..
- emttt
Olisiko korpilahdella hip hop opettajia
Kiitos jo etukäteen
ps. 10 vuotiaille- Uutta aloitusta!
Ei tullut mieleen aloittaa uutta säiettä? 10 vuotta vanha on aloitus..
- rtop
Jyväskylän Tanssiopistossa on monia lajeja ja laadukasta opetusta. (--:
http://www.jyvaskylantanssiopisto.org/ - joooolkku
onko korpilahdella hip hop tanssikoulua
- Taikku
HIntataso on ihanan alhainen verrattuna pääkaupunkiseutuun, josta olen Jyväskylään muuttanut. Kaikkialta muualta löytyy tasokasta opetusta, paitsi "trendikoulu" Coomasta. Lisäksi tämän koulun opettajat painavat toisia tanssikouluja ja näiden henkilökuntaa alas mm. antamissaan lehtihaastatteluissa.
En suosittele, vaikka olen ilmeisesti Cooman kohderyhmää eli 19 vuotias..
- TanssiOpistoJkl
Riippuu mitä haluut harrastaa. Jyväskylän tanssiopisto on kyllä mielestäni hyvä tanssikoulu. Harrastin itse nuorempana siellä, ja nyt 10 v tyttöni harrastaa siellä. On harrastanu jo 5 vuotta ja haluaa vain jatkaa. Opettajat ovat osaavia ja esityksiä tulee mukavan väliajoin. SUosittelen :)
- tanssijajokaosaa
Jyväskylän Tanssiopisto. Ottavat aikuisiakin. On myös monenlaista lajia, mitä nyt kukin haluaa. Opettajat ovat osaavia ja itsekin olen harrastanut siellä ja alotin uudestaan. Suosittelen myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502