Mitä tanssitunteja Jyväskylässä

Tanssija

Tietääkö kukaan mitä tanssikouluja Jyväskylässä on ?
Mikä on paras tanssikoulu, missä paras tuntitarjonta, missä hyvät opet jne.
Pikaista tietoa kaivataan !

17

8983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex Jyssiläinen

Break-Jyväskylä on ainakin monipuolinen tanssiseura höystettynä hyvillä opettajilla. Kurssit alkavat varmasti syyskuun alusta.

• KIINNOSTUNUT!

Moi. Tiiätkö, että missä jyväskylässä on joitain hip-hop tanssi ryhmii? Ku olisin tosi kiinnostunu kyseisestä lajista. Vastaa..PLIIS! Kiitos jo etukäteen! :D

• sk

riippuu siitä, mitä tanssia tahdot harrastaa! Jyväskylässä on useampiakin tanssikouluja. Yhteystietoja löytynee puhelinluettelosta sekä Jyväskylän info-julkaisusta. Saatavilla muillakin paikkakunnilla varmaankin esim kirjastoista.

• yks vaan

Tanssiopisto Sara (Yliopistonk. 34 A 2krs.)lienee monipuolisin.

• poika 15v.

Nyt ku sinne tulee se matkailu keskus! Niin sinne yläkertaan tulee kuntosali! Sinne tulee tosi hyvä hiphop tanssi opettaja!! Käy kyseleen sielt sitten lisää!!!!!!

• Jasmina

Moi.Mistä tiiän, että millon se tulee sinne ja saako sinne tulla ihan ketä vaan?? Vastaa, pliis! Onko se joku sellanen kurssijuttu, että sinne saa tulla vana jotkut 100-vuotta harjotelleet? Ku mää olisin tosi kiinnostunut siitä lajista :D Kiitos jo etukäteen! :D

• hönö

tanssisali tepika, jyväskylässä väinönkadulla.

• mr.robot

jees ite opetan hiphoppia ja breikkiä jkl:ssä. tanssikoulun nimi on kicks ja sen tunnit järjestetään kuokkalan graniitissa, jäähallilla ja väinönkadun dance centterissä. tuu messii

• ....

minkä ikäisiä sais tulla??? kerro heti!! ja anna netti osoite missä sitä mainostettas (jos on)

• `emppaA

jyväskyläs esim. tanssikoulu sara, ja ammattiopisto järjestää kans tanssituntei. ite oon ollu enne saral ja ny aol, munmielest ny paremmat opet. lukukausimaksut vaa aika isot..

• emttt

Olisiko korpilahdella hip hop opettajia
      Kiitos jo etukäteen
      ps. 10 vuotiaille

• Uutta aloitusta!

Ei tullut mieleen aloittaa uutta säiettä? 10 vuotta vanha on aloitus..

• rtop
    • joooolkku

onko korpilahdella hip hop tanssikoulua

• Taikku

HIntataso on ihanan alhainen verrattuna pääkaupunkiseutuun, josta olen Jyväskylään muuttanut. Kaikkialta muualta löytyy tasokasta opetusta, paitsi "trendikoulu" Coomasta. Lisäksi tämän koulun opettajat painavat toisia tanssikouluja ja näiden henkilökuntaa alas mm. antamissaan lehtihaastatteluissa.

En suosittele, vaikka olen ilmeisesti Cooman kohderyhmää eli 19 vuotias..

• TanssiOpistoJkl

Riippuu mitä haluut harrastaa. Jyväskylän tanssiopisto on kyllä mielestäni hyvä tanssikoulu. Harrastin itse nuorempana siellä, ja nyt 10 v tyttöni harrastaa siellä. On harrastanu jo 5 vuotta ja haluaa vain jatkaa. Opettajat ovat osaavia ja esityksiä tulee mukavan väliajoin. SUosittelen :)

• tanssijajokaosaa

Jyväskylän Tanssiopisto. Ottavat aikuisiakin. On myös monenlaista lajia, mitä nyt kukin haluaa. Opettajat ovat osaavia ja itsekin olen harrastanut siellä ja alotin uudestaan. Suosittelen myös :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe