AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Mercuryn räjäytyskuvia

Mercuryn räjäytyskuvia

14 Vastausta 7 850 Lukukertaa
Tässä jokin aika sitten täällä pyöri webbilinkki, josta löytyi Mercury/Mariner koneiden räjäytyskuvat osanumeroineen. En enää löytänyt sitä keskustelua mistään. Oisko kenelläkään tallessa sitä linkkiä?
Minä vuonna 80 hv muuttui 4 pyttystä 3 pyttyiseksi? Mun kone on -89 ja 3 sylinterinen.Liekkö ekoja 3 pyttyisiä? Onko missä maineessa koneena? Tuntuu vähän siltä että tukehtuu täyskaasukiihdytyksessä...

just tuo

Kiitti paljon gsxf (suzukille). Just tuota tarkoitin. Nyt pääsee katteleen kaasareiden räjäytyskuvat kätevästi.
mercury 35 vm 1990.tyhjä käynillä käy hyvin,kaasua lisää akkaa rykimään.missä vika.
Ei saa bensaa varmaan, pääsuutin tukossa vähän.

Itselle käynyt muutaman kerran joella, ei muutako koppa pois motista. joku kintas tai kangas rätti käteen.

Lähtee ajaan jos vain voi, tai käsikaasulla kiekkoja niin paljon ku saa ja tukkia kaasarin kurkkua kintaalla tai rätillä, vaikka moottori "mooaa" nii kaasupohjassa antaa vaan motin sammua.

Aiheuttaa niin kovan alipaineen kaasariin et monesti nykäsee sen roskan pääsuuttimelta pois.

Tätä vois kokeilla.

onko tulppa tarkistettu ?
Kuka vastaisi pikemmiten mercuryn 7,5 heppasen katkojan kärkivälin m/m osien suuruuden. Kaksipyttysessä ilmeisesti on kahdet kärjet. Vikana on kipinän puuttuminen toisesta tulpanjohdosta. Molemmat puolat ja tulpat testattu toisilta katkojan tulevalla sytytysvirralla. Seuraavana tehtävänä on vauhtipyörän ulosveto ja
pimeiden kärkien ja lähtevien johtojen tarkistaminen. Kärjet on uusittu, mutta kipinä katosi päivän uistelun jälkeen. Kärkien on täytynyt liikkua tai virta vuotaa runkoon tai johonkin, koska puolalle asti virta ei tule
Vastaa !
0,04 mm väli katkojalle on aika yleinen. 0,5 mm tulpille.
Vauhtipyörä vain irti, jätät vain lukitusmutterin löysälle kierteiden suojaksi ensi napsauksen ajaksi. Passaa kärjet rakotulkkia apuna käyttäen mahdollisimman tarkasti samaan väljyyteen, sekä kiristä kunnolla, sekä tarkista voitelutyynyn kunto.
Kiristyksen jälkeen vielä välyksien tarkistus.
Olisko kuitenkin 0,4 mm katkojille.
Olisi.
mulla oli kondensaattorin johto puolalle muistaakseni irti ja en hoksanut sitä ite vaikka katoin ja tutkin, vaan ammatti mies vasta hoksi sen. 20hp ja -64v
Kiitos vaan neuvoista,toivon mukaan niistä apu löytyy, toinen, ilmeisesti pimee katkojankäret ei auennut ollenkaan, eihän ne voi silloin kipinääkään antaa.
Vielä on kasaaminen kesken. Kärjet oli vasta uusittu, ehkä liian pienelle kärkivälille,
toimivat yhden päivän, nosto nokan tasaantuessa kärki ei enää auennutkaan.
Mistähän kohtaa 20 heppasesta vuosimalli 2005 Mercurysta lähtee vaihdevipu irti? Pitäs vaihtaa pumpun siivet. Perän pultit irrotin, mut en löytänny mistä se vaihde vipu "katkeais". Pitääkö ottaa jostain yläpäästä irti?
Eikös Mergureissa ole pyörähtävä vaihteen valitsin, joten siinä ei ole perän irroitus vaiheessa tarvetta katkoa mitään ? Siinä sitten vain irtoaa tanko jotenkin nostamalla holkistaan ylös.
Ei ole pyörähtävää mallia, liikkuu ylös-alas suunnassa vaihdetta valitessa! Kai se on tuolta yläpäästä irrotettava, joutuu vaan purkamaan puol konetta et pääsee sinne käsiks, on niin pahassa paikassa. Tuossa räjäytyskaavio: http://cdn.boats.net/diagram/Merc2/COMMON//5136.png
 /   /  /  / Mercuryn räjäytyskuvia

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta