Miten hyvän työhakemuksen voisi päättää...
Hyviä työhakemuksen lopetus vinkkejä
5
14380
Vastaukset
- kohtelias toive
Työhakemus päätetään aina kohteliaaseen toiveeseen/pyyntöön, että pääsee jatkoneuvotteluihin. Omin sanoin sanottuna. Sitten vanha-aikainen "kunnioitettavasti" on täysin jo mennyttä. Ystävällisin terveisin/Iloisin terveisin yms. on ajankohtaista eikä kuulosta aatamin aikuiselta.
- jatkosta
Itse en esitä pyyntöä päästä jatkoneuvotteluihin, eli siis haastatteluun. Tämän puute ei ole vaikuttanut siihen olenko päässyt sitten haastatteluun vai en, tai ainakaan ei ole negatiivisesti, koska viimeisistä kolmesta hakemuksesta olen jokaisessa haastatteluunkiin päässyt. Yleensä lopettelen viestini mainitsemalla, että ansioluettelo on liitteenä ja sitten juuri nämä yst. terv nimi yhteystiedot.
- Kappas vaan
jatkosta kirjoitti:
Itse en esitä pyyntöä päästä jatkoneuvotteluihin, eli siis haastatteluun. Tämän puute ei ole vaikuttanut siihen olenko päässyt sitten haastatteluun vai en, tai ainakaan ei ole negatiivisesti, koska viimeisistä kolmesta hakemuksesta olen jokaisessa haastatteluunkiin päässyt. Yleensä lopettelen viestini mainitsemalla, että ansioluettelo on liitteenä ja sitten juuri nämä yst. terv nimi yhteystiedot.
Millä alalla pääsee noin helposti haastatteluun? Itse en ole vielä koskaan päässyt työhaastatteluun, vaikka koko alkuvuoden olen hakenut ja kymmeniä hakemuksia lähetellyt ja täytellyt.
- ikuinen kysymysmerkk
Niin mikä tekee just siitä työnhakijasta ,joka valitaan paikkaan ,jota hakee
esim. 80-100 hakijaa!Paljon paremman kuin ne muut hakijat? Siis työnantajan
kannalta?Kysyn vain? - niimpä niin
Taitaapi olla ne suhteet, nykypäivänä. =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325155Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644144Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783706Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582554Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602398Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282255Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199- 1381725
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401558