AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Windows on tosi huippu!
2 Vastausta 187 Lukukertaa

Windows on tosi huippu!

Joo! Itse olen kyllä Macintosh käyttäjä, mutta asentelin tossa jo eläkkeelle jääneen faijani vanhaan PC-koneeseen (200MHz perus Pena 98Mb muitilla) suomen kielisen Windows 98 second editionin. Asennus kesti suunnilleen tunnin 24X CD asemalta. Kyllä tuntuu asentavan tosi paljon kamaa, tuumailin. Asennus tuntui menevän ihan ok, ilman mitään herjoja tai jymähdyksiä. Kyllä riemu oli sitten ylimmillään, kun viimein asennus oli valmis ja koitin sitten buutata ekaa kertaa asennettuun käyttikseen. Win 98 lataus ruutu ilmestyi näyttöön ja systeemi näytti lataavan. Sitten kun sen työpöydän olis pitänyt ilmestyä ruutuun, tuli teksti: "Nyt voit sammuttaa tietokonee!". Siitä ei sitten päässyt jatkamaan tai tekemään yhtään mitään muutakaan. Edes "vikasietotila" ei lataudu. Että sellanen asennus. Samalta levyltä oon asentanut kyllä ihan toimivan systeemin yhdelle kaverilleni, eli vika ei ole asennus CD:ssä. Ehkä tää onkin se kaikista paras Windows, koska se ei ainakaan kaadu, vaan sammuttaa itsensä heti alkuunsa.
Eikö kukaan osaa auttaa? En vaan saa toimimaan vaikka olen jo aika kauan yrittänyt.
Nykyisin käytössä on Pentti Nelonen, sinä yritit asentaa Win98:aa Pentti Ykköseen!

PS. Pentti Nelonen itse toivoi ennen sammumistaan, että joku Steve-niminen hikoilija laittaisi häntä kakkoseen.
 /   /  /  /  / Windows on tosi huippu!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua