....viikonlopuksi yksin kotiin? En ole nyt aivan varma, mutta olen kuullut joidenkin jättävän! vastatkaa kiireesti, kohta on jo lähtö edessä=)
Voiko gerbiilin jättää...
6
968
Vastaukset
- -minä-
Joo minä olen jättänyt kun kattoo että on varmasti vettä ja ruokaa se on tärkeintä ja tekemistä pitäisi olla..... niin hyvin pärjää onko sinulla vain 1 gerbiili?
- gerbunmamma
...on vaan yks gebiili kun sen kaveri kuoli tuossa ennen joulua... Kiitos vinkeistä!
- suski87
Ellei kukaan pääse katsomaan gerbujen vointia viikonlopun aikana, kannattaa niille jättää varmuuden vuoksi kaksi juomapulloa. Näin vedensaanti on varmempaa vaikka gerbut onnistuisivatkin rikkomaan toisen pulloista tai tukkimaan sen pilliosan niin että se valuu tyhjäksi.
Tuoreruokaa kannattaa jättää korkeintaan normaali päiväannos, ettei sitä jää pilaantumaan. Kuivaruokaa kannataa laittaa reilusti. - Gerbsuomistaja
Riippuu vähän et kuin pitkään oot poissa. Kyllä ne ainakin sen yhen yön pärjäävät, ellei jopa kakski, mutta ite veisin jonnekkin kaverille hoitoon. : )
- mitä pitäis tehdä
hakuaisin gerbiilin mutta kesällä me ollaan tosi usein veneellä voidaan välilä olla jopa viikko joten voiko gerbiilin otttaaa mukaan veneeell vai mitä pitäisi tehdä ????joku aaautttaaa pliiis !!!
- Amppari0
Mitä teet, jos viikonlopun aikana käy jotain kun kukaan ei ole tarkistamassa gerbiilin vointia? Mitä teet, jos se löytyy kotiin mentyäsi henkihieverissä?
Eli harkitse tarkkaan jätätkö ilman että kukaan käy katsomassa. Itse en jättäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472