Olen siis ehdottomasti kuvallisen profiilin kannalla, sillä kuva säästää molemmat nololta tilanteelta treffatessa. Joka tapauksessahan itsensä on näytettävä jossain vaiheessa ihan livenä. En tajua kuvattomia profiileja. Miksi niitä on niin paljon ja mitä sillä peitellään? Olisiko niin, että tosimielellä voivat laittaa kuvansa huoletta kiinni jäämisestä ja salarakasta hakevat eivät?
Kuvalla vai ei
26
2411
Vastaukset
- xmies...
Minulla ei ole ainaskaan mitään salattavaa, tuttunikin tietävät että mulla on täällä profiili kuvalla varustettuna. Eli ihmettelen jos luullaan pelkästään panoseuraa etsiväksi varatuksi mieheksi ;)
Mutta tässä on pakko ruveta kirjoittelemaan nyt kuvattomillekkin, koska kaikki potenttiaaliset kuvalliset on käyty läpi ja vastausta ei kuulu, eihän sitä koskaan tiedä, toivoisin että osuu kohdalle normi nätti nainen...- miksi sika säkissä?
Meillä tässä on väline: deittipalsta netissä, on-line ja siinä on mahdollista myös näyttää kuvansa... niin miksei? Eihän tämä ole mikään kirjekerho eikä sokkotreffiosasto ne on toisaalla ja siellä tykkää käydä ne jotka lottoaa.
- henk.koht.kokemuksia
Kysymyksesi tullee poikimaan nimenomaan syitä henkilökohtaisista ratkaisuista kuvattomuuteen.
Mikset lueskele aiempia viestiketjuja? Sieltä niitä vastaavia viestejä löytyy...
Ei tarvitse kuin klikata muutaman kerran sanaa SEURAAVA...SEURAAVA...
Mutta, minulla oli kuva ja sain siitä arvosteluja jonkin verran, ei koskaan negatiivista.
Yhteydenottoja tulee kuvallisille naisille niin paljon kuvattomilta miehiltä, ettei kykene vastailemaan. Ja jois vastaakin ja pyytää samantien kuvaa mieheltäkin, ei miehestä enää kuulu mitään.
Tuontyyppiseen viestinvaihtoon kuluu älyttömästi AIKAA!
On helpompi poistaa koko profiili ja lakata etsimästä. Tai siirrytään kuvattomaksi jolloin kuvansa lähettää vain sellaiselle, jonka kanssa meilivaihto vaikuttaa mukavalta.
Mutta, ääliöitä saa varoa siinäkin tapauksessa!
Joku kirjoitti viime kesänä varoitusta jostain miehestä, joka keräili nettisivulle naisten kuvia julkistaen heidän nimimerkkejään. En päässyt kovin paljoa perille mitä asialle tapahtui mutta oman kuvani poistin silloin ja myöhemmin syyskuussa koko profiilin.
Avaan tilapäisen proffan vain, jos ilmoissa näkyy mielenkiintoinen mies, johon otan kontaktin. Muutoin pidän sen kiinni. - NormiMies
Miksi pitäisi olla kuva? Netissä olen kiinnostunut mitä naisen päässä liikkuu enkä siitä miltä hän sattuu näyttämään. Sen näkee sitten kun tavataan. Eiköhän ihmisen jolle ulkonäkö on kovin tärkeä kannata etsiä seuraa ihan tosielämästä. Siellähän ulkonäkö merkitsee kaikkea eikä muut asiat mitään.
Netissä on mahdollisuus kääntää tämä toisin päin ja tutustua ihmisen niihin puoliin millä todella on väliä rakastuessa.- kasvoton?
Vai peräti sokea? Tosiasia on, että kuva todella kertoo sen tuhat sanaa, Jos meillä on tässä väline, jossa VOI MYÖS NÄYTTÄÄ kuvansa, niin miksi emme sitä tekisi?? Siksi, että meillä on jotain salattavaa. Halu tirkistellä puun takaa ketä mahtaa käydä? Rehellistä on näyttää itsensä, eikä luoda ylimaallisia luomuksia pelkällä tekstillä. Jokainen kuvittelee omassa mielessään KUITENKIN miltä toinen mahtaa näyttää ja tuo mielikuva syntyy jokaisen kuvittelijan omista lähtökohdista. Kysymys onkin sitten siitä paljonko pettyy tai yllättyy iloisesti. Tuo sisäinen kauneus on hieno asia, mutta kyllä ulkonäkö tulee ennen harrastuksia, musiikkimakua, matkakohteita tai koiria.
- Jennie
Minun mielestä kuvan vaatiminen on merkki pinnallisuudesta. Niinkuin tässä ketjussa jo tulikin kommenttia, se pään sisus pitäis olla paljon tärkeämpää kuin ulkokuori jos tosimielellä etsii kumppania.
Niin, eikä kaikilla välttämättä ole mahdollisuutta saada itsestä kuvaa sähköiseen muoton. Ei kaikilla ole kamerapuhelinta tai digikameraa, saati mahdollisuutta skannata kuvia...- xmies..
Varmasti saa kuvansa digimuotoon jos vaan halua löytyy.
- ostaa
xmies.. kirjoitti:
Varmasti saa kuvansa digimuotoon jos vaan halua löytyy.
digikamera ja nettikin samaan syssyyn saadakseen kuvansa näkyville, että miellyttäisi jotain epäluuloista ihmistä, ettei vaan tulisi väärännäköiselle ihmiselle meilattua. Jätä väliin kuvattomat profiilit, jos pitää niin kauheasti miettiä minkä näköinen toinen on! Eiköhän ne kemiat ole tärkeimmät ihmisten välisissä suhteissa!
- yks yks nainen
ostaa kirjoitti:
digikamera ja nettikin samaan syssyyn saadakseen kuvansa näkyville, että miellyttäisi jotain epäluuloista ihmistä, ettei vaan tulisi väärännäköiselle ihmiselle meilattua. Jätä väliin kuvattomat profiilit, jos pitää niin kauheasti miettiä minkä näköinen toinen on! Eiköhän ne kemiat ole tärkeimmät ihmisten välisissä suhteissa!
siis kuvasta.Hullua .
Mulla on kuva ja kirjoittelin kuvattoman miehen kanssa tässä yli viikon ja olen kauttarantain kysellyt "olisiko hänestä kuvaa ,niin en saa mitään vastausta asiaan. Minä ihastuin kirjoitustyyliin ja olisi reilua nähdä millaisen ihmisen kanssa keskustelen. Mutta nyt hän lopetti kirjoittelun sitten kokonaan. Luultavasti oli sitten varattu?ja olin vain viihdyke oli kiva kirjoitella mukavia.Mutta kun en pelkkää kirjekaveria täältä hae, meni taas AIKAA hukkaan PALJON... sillä olihan muitakin kiinnostavia profiileja,mutta itse en pysty kirjoittelemaan kuin yhdelle kerrallaan. - ................
ostaa kirjoitti:
ei .
- mutta menköön
Todellakin, tästä samaisesta asiasta on täällä jauhettu jo melkoisesti ja aina porukka jakautuu kahtia.
Itse en profiilissani pidä kuvaa, siihen suurin syy on se, että olen sellaisessa työtehtävässä, ettei kuvan pitäminen jossain treffiprofiilissa todellakaan toisi minulle mainetta ja kunniaa.
Kuitenkin, haluan ehdottomasti vaihtaa kuvia heti ensimmäisiä sähköposteja vaihdettaessa, koska kyllä minulle ainakin toisen yleinen olemus merkkaa todella paljon. Nyt jo melkein kuulenkin, miten joku kiljuu että olen pinnallinen ihminen... Mutta mikään mallipoika toisen ei tarvitse olla - enkä sellaisesta tykkäisikään - "minun tyyliseni" sekä siisti ja asiallinen olemus on kuitenkin oltava. Parikymppisenä sitä vielä jaksaakin jotain sokkotreffejä, mutta ei enää yli kolmekymppisenä. Ainakin minusta se olisi melkoista ajanhukkaa käväistä pari krt viikossa katsastamassa, että minkähänlainen tyyppi siellä tällä erää odottelee minua. Mieluummin ulkoilen, tapaan ystäviä taikka käyn jumpassa senkin ajan. Mutta kukin tyylillään. - fasdf.
ainakin minulle. Jos et halua laittaa sitä profiiliisi, niin voit laittaa vaikka irc- galleriaan ja kerrot ihastuksellesi nimimerkkisi irc-galleriassa.
Paljon rennommalla asenteella voidaan lähteä treffeille, kun tiedetään miltä näytetään. - kaunis ja kuvaton N
Ymmärrän näkökantasi ja kerron tässä muutaman syyn miksi minulla on nykyään uusi profiili, jossa ei ole kuvaa.
1.) Yhteydenottoja on liikaa eikä pysty keskittymään olennaiseen.
2.) kaunista kuvallista häiritään herkästi (törkeitä viesteja tai sitten yhteydenottoja useammalla eri profiililla).
3.) oma narsismi herää kun kuuntelee jatkuvaa ulkonäön ylistystä.
4.) Minusta se on epäreilu tilanne, että itse saan useita viestejä päivässä ja miehet eivät saa ollenkaan. Ennemmin vastaanotan vähemmän viestejä, mutta aidompia sellaisia.
5.) En ole kamalan aktiivisesti liikkeellä, eli en menetä mitään vaikka kukaan ei kiinnostuisi minusta.- vielä yksi
syy lisää, noiden mielestäni aika pinnallisten juttujen lisäksi. Yksinkertaisesti, jos toimii palveluammatissa, ei mielellään kuvaa esille laita. Näin säästyy monilta epäasiallisilta kommenteilta.
- vieraskirjoista
Varmasti naisten kohdalla syyt ovat nuo,mitä kirjoitit,miksi moni nainen haluaa olla rauhassa ja poistaa kuvansa tai ei laita sitä ollenkaan.Tai tekee ihan uuden profiilin.
Itsekkin poistin kuvani juuri noiden asioiden vuoksi.En nimittäin voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa,jonka sanavarasto on niin suppea,että mies kykenee sanomaan vain näitä sanoja:Kaunis,sexy,pantava,olet upea,nam!,vau!,uhh,mikä lady!,oot upee naaras!,kyllä köyrisin, jne. Nuo kaikki kommentit lukivat omassa vieraskirjassani.
Lähinnä naureskelin niille kommenteille,tiedän nimittäin itse,että olen näyttävä nainen,mutta varustettu suhteellisen korkealla äo:lla,eli etsin miestä,joka osaa keskustella muustakin kuin naisen pantavuudesta tai siitä miten,missä ja kuinka kauan mies haluaa "köyriä" kanssani. - -mies-
vieraskirjoista kirjoitti:
Varmasti naisten kohdalla syyt ovat nuo,mitä kirjoitit,miksi moni nainen haluaa olla rauhassa ja poistaa kuvansa tai ei laita sitä ollenkaan.Tai tekee ihan uuden profiilin.
Itsekkin poistin kuvani juuri noiden asioiden vuoksi.En nimittäin voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa,jonka sanavarasto on niin suppea,että mies kykenee sanomaan vain näitä sanoja:Kaunis,sexy,pantava,olet upea,nam!,vau!,uhh,mikä lady!,oot upee naaras!,kyllä köyrisin, jne. Nuo kaikki kommentit lukivat omassa vieraskirjassani.
Lähinnä naureskelin niille kommenteille,tiedän nimittäin itse,että olen näyttävä nainen,mutta varustettu suhteellisen korkealla äo:lla,eli etsin miestä,joka osaa keskustella muustakin kuin naisen pantavuudesta tai siitä miten,missä ja kuinka kauan mies haluaa "köyriä" kanssani.Hyvä vastaus :)
Oletkos katsonut näiden miesten profiileja jotka kirjoittelevat sinun vieraskirjaan mikälaisia ne ovat? Samaa tasoako?
Itse kirjoittelen aniharvoin noihin vieraskirjoihin ja jos kirjoitan niin viesti on aina jotain arvuuttelevaa? ;) - vieraskirjoihin
-mies- kirjoitti:
Hyvä vastaus :)
Oletkos katsonut näiden miesten profiileja jotka kirjoittelevat sinun vieraskirjaan mikälaisia ne ovat? Samaa tasoako?
Itse kirjoittelen aniharvoin noihin vieraskirjoihin ja jos kirjoitan niin viesti on aina jotain arvuuttelevaa? ;)runoilijat,eli ne suppean sanavaraston miehet eli uhh! ahh! vauh! ooh! kyllä köyrisin! jne. miehet olivat pääsääntöisesti näitä:
-kuvattomia
-ikähaarukka 25-50 vuotta
-sinkkuja
-tummia
-komeita
-sporttisia
-profiilin tekstissä paljon iskee silmää-hymiöitä ";)"
-lainattua tekstiä paljon,runoja,aforismeja,mietelauseita ja kaikkea muuta älykästä
Silti kommentit vieraskirjassa kertoivat ihan muuta,jopa yläaste-ikäiset pojat osaavat olla fiksumpia ja verbaalisesti rikkaampia.
Kieltämättä olihan siellä ihan hauskojakin,nokkelia kommentteja ja varmasti mielenkiintoisia miehiä niiden takana ;)
- Muhhh...
Silloin kun itse ilmoittelin netissä en laittanut sinne kuvaani, koska mulla ei oikeesti, tosiaankaan ollut välineitä kuvan laittamiseksi koneelle (,mitä useat miehet eivät uskoneet).
Sen sijaan kerroin ilmoituksessa suoraan mittani (165/90) ja sen, etten ole kaunis.
Mutta eivätpä tyhjäpäät vastailleet.
Nykyään seurustelen fiksun ja komean miehen kanssa, joka kysyi ulkonäöstäni vasta päivää paria ennen treffejä ja vain siksi, että tunnistaisi minut kun näemme livenä.
Että näin. - JHCKHJKXHV
SE OLE JOKAISEN OMA ASIA LAITTAAKO KUVANSA VAI EI!!!!
- kännykällä ja...
...en saa sitä siirrettyä koneelle?!
Olen käynyt ongelmaa läpi lokakuusta alkaen SonyEricksonin ja Soneran kanssa mutta en saa mitään ottamiani kuvia mihinkään.
Kun on tumpelo, on tumpelo tai sitten kännykässäni asuu pieni paha noita joka aktivoituu aina kun yritän esittää valokuvaajaa....- SE_Mies
Mikä SonyEricsson kännykkä sulla on? Mulla on K750i.
Ei sillä ole mitään väliä mikä on sun liittymäs, paitsi ehkä jos aijot siirtää kuvasi sähköpostiisi (soneran)
Tuliko puhelimen mukana USB-kaapelia, asennat puhelimen mukana tulleet ajurit, käynnistät koneen uudelleen ja tökkään puhelimen kiinni USB-kaapelilla koneeseen. Näin siis jos sulla on Windows.
MacOS X käyttöjärjestelmä ei vaadi mitään ajureita edes. Tökkäät vain puhelimen USB-kaapelilla koneeseen kiinni. Jos sulla on iPhoto ohjelma, se käynnistyy automaattisesti ja saat raahattua kuvat siitä vaikka työpöydällesi tai tekemäsi kansioon. Jos ei iPhoto ohjelma ole, niin työpöydälle ilmestyy ulkoinen tallenne, joka on puhelimesi muisti. - mitään?!
SE_Mies kirjoitti:
Mikä SonyEricsson kännykkä sulla on? Mulla on K750i.
Ei sillä ole mitään väliä mikä on sun liittymäs, paitsi ehkä jos aijot siirtää kuvasi sähköpostiisi (soneran)
Tuliko puhelimen mukana USB-kaapelia, asennat puhelimen mukana tulleet ajurit, käynnistät koneen uudelleen ja tökkään puhelimen kiinni USB-kaapelilla koneeseen. Näin siis jos sulla on Windows.
MacOS X käyttöjärjestelmä ei vaadi mitään ajureita edes. Tökkäät vain puhelimen USB-kaapelilla koneeseen kiinni. Jos sulla on iPhoto ohjelma, se käynnistyy automaattisesti ja saat raahattua kuvat siitä vaikka työpöydällesi tai tekemäsi kansioon. Jos ei iPhoto ohjelma ole, niin työpöydälle ilmestyy ulkoinen tallenne, joka on puhelimesi muisti.Voi mahoton miten paljon uutta asiaa... Ihan kuin olisit kirjoittanut suomea mutta minä en tajunnut...
Ainoa minkä ymmärsin oli kysymys kännyn tyypistä joka mulla on T610. Niin ja sähköpostini on saunalahden. Liittymäni soneran. Molemmat vakuuttavat että tekniikka toimii heidän tahoillaan ja kimppaan. - SE_Mies
mitään?! kirjoitti:
Voi mahoton miten paljon uutta asiaa... Ihan kuin olisit kirjoittanut suomea mutta minä en tajunnut...
Ainoa minkä ymmärsin oli kysymys kännyn tyypistä joka mulla on T610. Niin ja sähköpostini on saunalahden. Liittymäni soneran. Molemmat vakuuttavat että tekniikka toimii heidän tahoillaan ja kimppaan.Tuosta alla olevasta linkistä voit ladata File Manager ohjelman, jonka asennat koneeseesi jos sinulla on Windows (oletan näin)
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10055&fid=6997&esi=true
Kun olet asentanut tuon ohjelman, käynnistä kone uudelleen.
Puhelimen mukana on varmasti tullut USB-kaapeli, jos ei niin käy ostamassa puhelinliikkeestä, kerro myyjälle puhelimesi malli, T610.
Kytke puhelin tietokoneeseen tuolla USB-kaapelilla.
Käynnistä tuo lataamasi ja asentamasi File Manager ohjelma. Tämä ohjelman pitäisi tunnistaa puhelimesi ja kuvat voi siirtää puhelimesta tietokoneelle tällä FileManager ohjelmalla.
- yks yks nainen
Mulla on kuva ja kirjoittelin kuvattoman miehen kanssa tässä yli viikon ja olen kauttarantain kysellyt "olisiko hänestä kuvaa ,niin en saa mitään vastausta asiaan. Minä ihastuin kirjoitustyyliin ja olisi reilua nähdä millaisen ihmisen kanssa keskustelen. Mutta nyt hän lopetti kirjoittelun sitten kokonaan. Luultavasti oli sitten varattu?ja olin vain viihdyke oli kiva kirjoitella mukavia.Mutta kun en pelkkää kirjekaveria täältä hae, meni taas AIKAA hukkaan PALJON... sillä olihan muitakin kiinnostavia profiileja,mutta itse en pysty kirjoittelemaan kuin yhdelle kerrallaan.
- sinähän sen
sen päätät vastaatko kuvallisiin vai kuvattomiin ilmoituksiin.vastaatko kuvallisten tai kuvattomien yhteydenottoihin.
jos haluat nähdä heti,miltä ihminen näyttää noin suurinpiirtein,vastaile vaan kuvallisille tai ota yhteyttä heihin.
jos et,tutustu vain kuvattomiin.
nettitreffailussahan kätevää on se,että voit jättää ne ihmiset huomiotta,jotka ei kiinnosta,mitään vastauspakkoa eikä yhteydenottopakkoa ole. - xmies..
Kuvailtaa itseänne vähän minkänäköisiä ootte ulkoisesti. Hiusten tyyli esim.
Kaikki kuvattomat profiilin on niin samanlaisia, että jos ei kirjoita nikkiä ylös niin varmasti unehtuu kun selaa läpi muita profiileja. Kaikki kuvattomat profiilit ovat kuin saman henkilön tekemiä :(
Jotku profiilit jäävät toki iloisesti mieleen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897448Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176179Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584314Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?393022Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2282951Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862239
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh151777