siis kuntopyörää hankkimassa.
Osaatteko suositella kumpi kannattaisi hankkia ihan tavalliseen kunnon kohotus tarkoitukseen. Itse olen aika pitkä ja jos olen oikein ymmärtänyt niin spinning pyörissä on paremmat säätömahdollisuudet ajoasentoon.
Mitä käytännön eroa tavallisen ja spinning pyörän välillä on.
Elloksella olisi myynnissä spinning pyörä, mutta laadusta ei sitten tiedä, tosin 2v. takuu.
Kiitos mielipiteistä jo etukäteen.
spinning vai tavallinen?
3
1051
Vastaukset
- Ada
Itse olen ainakin sitä mieltä että spinnipyörä. Itselläni on kuntopyörä, mutta säädöt on aika alkeelliset, ja muutenkin ajoasento on huomattavasti huonompi kun spinnipyörässä. Spinnipyärällähän voi ajaa myös taaksepäin, mitä ei ainakaa meidän tavallisella voi tehdä ja vauhtia/spurtteja voi ottaa sillä ihan erilailla. Mä ostaisin kyllä spinnipyörän jos uuden ostaisin!
- nopainnogain
spinning-pyörä,ja hyvä on.Spinning pyörässä ajoasento on samanlainen kuin normaalipyörässä,eli käy erittäin hyvin talviharjoittelusta ,jos harrastat pyöräilyä.Tavallista kuntopyörää poljetaan kuin "Jopoa" pystyssä istuen.Lisäksi spinning-pyörä on tukevampi ja sitä voi polkea myös seisaallaan.Säätömahdollisuudet ovat myös monipuoliset.Tietystihän hinta ratkaisee,jos tarkoitus on vain kunnon kohottaminen.Itselläni kävi onni kun sain käytettynä suht` edullisesti spinningpyörän.
- Lila
Hei,
suosittelen lämpimästi menoa johonkin spinningryhmään polkemaan. Ainakin itse olin aikoinaan niiiin laiska, etten jaksanut kuntopyörälläni kotona polkea. Menin sitten spinningryhmään ja tykästyin lajiin kovasti. Tunnit ovat niin raskaita, että kyllä siinä motivoivaa vetäjää tarvitaan, ei yksin tulisi niin rehkittyä ja otettua kaikkea irti. Mutta kunto kohoaa ja aina on voittajan olo tunnin jälkeen. Ja siellä on kivoja kavereita, sekin vielä!!! Suosittelen kokeilua. Hyvää kuntopohjaa ei tarvita, vaan säädöt ovat jokaisen kunnon mukaan asetettavissa.
Jos kuitenkin päädyt ostoksille, käy tutustumassa urheiluvälineliikkeissä eri mahdollisuuksiin. Ellokselta tuskin mitään hyvää laatua saa. Ja huonolla pyörällä ei varmaan tule ajeltua sitäkään vähää.
Hyvää kuntoilutalvea !
Lila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve412306Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1012126Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611715Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171578