Nilla

sinttiläinen

Miksi Nillassa JOKA ikinen myyjä vahtii aina likkeittäsi? Kun astut liikkeeseen, niin johan ovat heti kimpussa. Ja pukukopeistakin taidettu tarkoituksella ottaa ne peilit pois että ihmiset joutuisivat tulemaan sinne kaupan puolelle peilailemaan itseään ja myyjät pääsevät kehumaan asiakkaille että "kuinka hyvin se sopii sinulle", vaikka tosiassa vaate olisi esim. liian pieni/iso... :(

53

9084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päähän

      myös täällä. Sen takia en mene nillaan kun ne myyjät "hyökkää heti kimppuun". Viimeeksi menin sovittamaan yhtä paitaa enkä sanonut myyjille.. Ei mennyt kun hetki kun myyjä oli verhon takana huutelemassa "onko hyvä"?

      Aarrgh. Eipä paljoa harmita vaikka sielläei kävisikään, on ne vaatteet sen verran kalliita ja huono laatuisia!!

    • NillaaEiTueta

      Joskus housuja siellä sovittelin niin hyvä että olin saanut byysat edes jalkaan kun joku miesmyyjä (taisi olla liikkeen omistaja) vetäisi verhon auki ja alkoi kehumaan kuinka hyvältä näyttää. Murr, törkeää.
      Ja jos et löydä mitään mieleistä niin kaupasta ei meinaa päästä pois ilman että myyjä juoksee perään esittelemään jotain neonkeltaisia roiskeläppiä ja hokemaan "oisko tää kiva?".

      Nytkin katselin ikkunasta että kiva mekko mutta ei kauheasti innosta mennä katselemaan.

    • emppu1006

      ihan samaa mieltä! ainaki 3 ylimeikattua muijaa hyökkää kimppuun ja todellakin potuttaa sovittaa vaatteita niitten pällistelevien katseiden alla.
      ja sit se pahin! hirvee nirppanokka wanna be trendikäs tulee siihen neuvomaan mikä vaate mun pitäs ostaa ja mikä mulle ei taas sovi ollenkaan.
      kerranki kehtas ehdottaa pari numeroo liian isoja housuja ihan ku ei muuten olisi itsetunto-ongelmia! ja mikä ihme se on että työnantaja vaatii sen valkolakin? tekeex se näistä bimboista sit jotenkin vakavammin otettavat?

      • huvittavaa...

        Jos olet merkonomi, et pääse nillaan töihin. Jos omistat valkolakin, pääset. Niiiiin naurettavaa touhua!!
        Miten se pulju on näinkin kauan kestänyt pystyssä?!? Ilmeisesti sieltä joku ostaa niitä hurjan hintasia rutkuja jotka tosiaan on huono laatuisia!!!


    • likat!

      Arvatkaapas miks ne myyjät vahtii liikkeitänne?Niitten on pakko tai ne saa hirveät valitukset ja huudot.Asia on ihan tosi,on nimittäin kokemusta kyseisestä paikasta.Sehän kuuluu omistajan mielestä "hyvään palveluun" jankuttaa mitä on tarjouksessa ja väkipakolla yrittää myydä joku kakkosluokan rätti,"sovittele vaan".Jos et saa myytyä,olet MAAILMAN huonoin myyjä ja sinut viedään alakertaan kuuntelemaan saarna,jonka olet jo kuullut aamulla ennen kuin ovet avataan ja työpäivä alkaa.Asiakkaat todellakin luulee,että myyjät ovat oikeastikin vittumaisia ja juoksee koko ajan hengittämässä niskaan vaan kiusatakseen tarkoituksella...Ne myyjät(tän hetkisiä en tunne)voi todellisuudessa olla ihan mukavia ja varmasti ovatkin,mutta niitten on ihan pakko yrittää mielyttää pomoa tai et suunnilleen saa palkkoja ollenkaan.Vieläköhän siellä merkkaillaan vihkoihin monta rättiä on saatu myytyä?(jokaisella tytöllä oli oma vihko,joka päivän päätteeksi laskettiin)Voi helvetti mitä touhuu!Pulju on olevinaan nuortenvaateliike ja mielestäni nuoret tykkää itse katsoa ja sovitella vaatteita RAUHASSA ja kyselee,jos on jotai kysyttävää.Mutta se ei valitetavasti ole Nillassa mahdollista...kopin ulkopuolellahan on isompi peili ja paremmat valot =).Joka hemmetin kerta sama laulu.Tästä on on jo aikaa,kun työskentelin kyseisessä puljussa ja muistan vieläkin mitä asiakkaille PITI jankuttaa.Ylioppilaslakkia tarvitaan vain ja ainoastaan sen takia,että ylioppilaat osaavat käyttäytyä ja minähän en osannut...kaikilla meillä silloisilla myyjillä oli ASENNEONGELMA.Loppupeleissä voidaankin miettiä kenellähän se asenneongelma oli ja on varmasti vieläkin?Ja jos omistaja itse lukee tämän viestin niin eipä harmita!Kyseinen paikka on työpaikkana jotain aivan hirveää!Muistakaa nyt tytöt,jos ja kun käytte ostoksilla kyseisessä paikassa niin se ahistelu ei todellakaan ole myyjien vika vaan sen hermoheikon,joka kyseisen paikan omistaa! =(

      • sinttiläinen

        Kun tuosta työilmapiiristä tulikin puhe, niin sen kyllä huomaa jo heti sinne sisään astuessa että siellä ei oikein ole hyvä meininki työnantajien ja -tekijöitten kesken... Uskon että vaatteetkin menisivät paremmin kaupaksi, jos vaan he osaisivat jättää ihmiset rauhassa sovittelemaan vaatteitaan ja asentaisivat ne peilit jokaiseen sovituskoppiin...


      • jokuvaan
        sinttiläinen kirjoitti:

        Kun tuosta työilmapiiristä tulikin puhe, niin sen kyllä huomaa jo heti sinne sisään astuessa että siellä ei oikein ole hyvä meininki työnantajien ja -tekijöitten kesken... Uskon että vaatteetkin menisivät paremmin kaupaksi, jos vaan he osaisivat jättää ihmiset rauhassa sovittelemaan vaatteitaan ja asentaisivat ne peilit jokaiseen sovituskoppiin...

        En ota muuhun MITÄÄN kantaa, kun en asioista tiedä, mutta sellainen pieni palaute, että jos siellä liikkeessä on vielä se lankkulattia, niin siinä on sukkasiltaan (kun vaihtaa vaatteita) huono kävellä.

        En oo liikkeessä käyny kuin pari kertaa, joten eipä tuo tosin suuri ongelma ole. Tuli kuitenkin mieleen.


      • itsekkin kaupassa töissä

        Vielä Nillasta...asia on juuri näin, että myyjät ovat varmaan aivan tavallisia, mukavia ihmisiä he vain toimivat omistajan ohjeiden mukaan. Ja ylioppilaita halutaan työhön juuri mainitun käytöksen vuoksi sekä sen, että kauppiksen käyneille joudutaan maksamaan parempaa palkkaa, kun on koulutus. Harmittaa, että toiset joutuvat tekemään töitä tollasille ihmisille, jotka eivät ole työntekijöidensä arvoisia. Jakaisin itse ennemmin vaikka lehtiä räntäsateessa kuin työskentelisin Nillassa


      • hahahahaah
        itsekkin kaupassa töissä kirjoitti:

        Vielä Nillasta...asia on juuri näin, että myyjät ovat varmaan aivan tavallisia, mukavia ihmisiä he vain toimivat omistajan ohjeiden mukaan. Ja ylioppilaita halutaan työhön juuri mainitun käytöksen vuoksi sekä sen, että kauppiksen käyneille joudutaan maksamaan parempaa palkkaa, kun on koulutus. Harmittaa, että toiset joutuvat tekemään töitä tollasille ihmisille, jotka eivät ole työntekijöidensä arvoisia. Jakaisin itse ennemmin vaikka lehtiä räntäsateessa kuin työskentelisin Nillassa

        eli sinä olet yksi näistä naisista, jotka ovat antaneet omistajalle?

        Töihin pääsee kuulemma vain, jos suostuu takahuoneeseen panolle :DD


      • Sympatic00

        Nimenomaan, puhut totta!!!


    • ninnu..

      Toden totta! Ei siellä ilkeä edes käydä, aina kun olen käynyt, niin ne tosiaan hyökkäilee päälle. Ja pakottaa tulla suuren peilin eteen kaikkien töllättäväks.

      Ne haluaa että ostetaan vaan kalliita vaatteita, vaikka ne istuisikin huonosti tai ovat liian pienet/isot.

      Sitten kun viime kerralla löysin tarjousfarkut, mitkä oli todella hyvät. Niin myyjä vain sanoi törkeästi "Nooo, onhan nuo ainakin halvat".. Olisi pitänyt ilmeisesti ostaa kalliit lyhyet farkut, joiden hyvä puoli oli kuulemma että "ei laahaa lahkeet maata pitkin".

      Siihen puljuun en enää astu.

      • en ymmärrä..

        Miksi kukaan haluaa siellä töissä olla..?! Enpä usko että palkkakaan on päätä huimaava. Samat tytöt siellä on ollut pitkään nyt töissä..
        Eiks sen omista joku nainen ja mies..ilmeisesti pariskunta sekä niitten tyttö on kans siellä töissä ollu joskus?

        Enpä kyllä nillassa enää asioi..


      • omistaa
        en ymmärrä.. kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaa siellä töissä olla..?! Enpä usko että palkkakaan on päätä huimaava. Samat tytöt siellä on ollut pitkään nyt töissä..
        Eiks sen omista joku nainen ja mies..ilmeisesti pariskunta sekä niitten tyttö on kans siellä töissä ollu joskus?

        Enpä kyllä nillassa enää asioi..

        se mies ja nainen on sen miehen sisko,jos ette oo huomannu samaa näköä =).


    • peilit takas

      Sovituskopeissa ei peilejä???????????? Minä kääntysin pois huomatessani ettei ole peilejä ja toisin sen myyjien tietoon. Kyllä ne laittaa peilit takasin kun huomaavat ettei kauppa käy.

    • LileCa

      Voihan niille myyjille aina sanoa vaikka että "nyt ei kiitos apua tarvii hoidan tän homman kotiin yksinäni" taikka että "tällä kertaa ei tuomarille ole käyttöä kiitos." semmonenkin on hyvä kun " kunhan katselen ei ole edes rahaa mukana" nuo sanat toimii kunhan heittää ne niin ettei myyjä ota nokkiinsa :}

      kyllähän ne vähän päälle käypiä neitoja on.. :F ite pidän siitä mutta tiedän että harva viittii sovittaa edes vaatteita kun on tuomari perässä all the time..

      • keiju

        Eipä muuten toimi kyseisessä paikassa. Ainut keino karistaa myyjä pois kannoilta on kävellä liikkeestä ulos. Eivät sentään onneksi kadulle asti seuraa perässä :D

        Jotain työpaikan ilmapiiristä kertonee se, että sinne joka toinen kuukausi työkkärin sivuilla etsitään työntekijää. Ylioppilasta siis. Kummallista, että yo-tutkinto on työn saannin kannalta oleellisempaa kuin kaupallinen koulutus tai työkokemus.

        Itse en ole kyseisessä liikkeessä viiteen vuoteen asioinut, enkä myöskään aio sinne enää koskaan elämässäni mennä. Vaatteet on ylihinnoiteltuja rättejä ja palvelu yliampuvaa ja ahdistelevaa.

        Ei ole työntekijöiden vika vaan osaamattoman työnantajan. Kaipa sinne venäläisiä asiakkaiksi riittää.


      • tarkoitatko
        keiju kirjoitti:

        Eipä muuten toimi kyseisessä paikassa. Ainut keino karistaa myyjä pois kannoilta on kävellä liikkeestä ulos. Eivät sentään onneksi kadulle asti seuraa perässä :D

        Jotain työpaikan ilmapiiristä kertonee se, että sinne joka toinen kuukausi työkkärin sivuilla etsitään työntekijää. Ylioppilasta siis. Kummallista, että yo-tutkinto on työn saannin kannalta oleellisempaa kuin kaupallinen koulutus tai työkokemus.

        Itse en ole kyseisessä liikkeessä viiteen vuoteen asioinut, enkä myöskään aio sinne enää koskaan elämässäni mennä. Vaatteet on ylihinnoiteltuja rättejä ja palvelu yliampuvaa ja ahdistelevaa.

        Ei ole työntekijöiden vika vaan osaamattoman työnantajan. Kaipa sinne venäläisiä asiakkaiksi riittää.

        Nillaa vai 'Jeans Cityä' vai koko kommuunia?
        Taidettu nykyisin kaataa väliseinä pois niiden puljujen välistä.

        Onko Leviksetsin rättejä?


    • asiakas

      Boikottiin se pulju. Ei se omistaja kauaa halua tappiota, eiköhän senkin järki sano et tyyli on muututtava tai muuten konkurssi iskee. Siirtykää siis toisaalle ostoksille (vaikka kuinka muuten tykkäisitte asioida siellä).

      Olette _maksavia_ asiakkaita ja teillä on oikeus saada kunnollista palvelua!!!

      • arghgh97

        Olen myös itse muutamia kertoja käynyt kyseissä liikkeessä ja olen päättänt olla sinne astumatta enää jallanikaan. Myyjät tekopirteitä ja yrittävät myydä joka ikistä vaaterääpälettä mitä vilkaisetkin. Suosittelisin omistajalle, että vaihtaisi tyyliä nopeasti sillä ei siellä kukaan jaksa enää pitkään käydä ahdistumassa. Tosin riittähän noita venäläisiä varmaan toistaiseksi asiakkaiksi. Eniten inhoan kuitenkin liikkeessä sitä, että sovituskopeista puuttuvat peilit ja on pakko tulla siihen ison peilin eteen kaikkien pällisteltäväksi ja semyyjä seisoo siinä arvioimassa ja kommentoimassa. huh huh..


    • Murrr....

      Niin olen itsekkin käynyt joskus kaupassa ja myyjät " hyppäävät" päälle esittävät pirteitä! Vielä kun kävin sovittamasaa tai yritin niin olin vasta laittamassa mekkoa niin myyjä tulee avaamaan oven ja kyselee että onkos jo valmista ja tuijottaa niin viattomana. MURR! Vielä kun olin sitten valmis niin ihmettelin että eikös sitten edes peiliä näkynyt iin kysyin tältä myyjältä nin piti tulla kaikkien nähtäville ja itse en tykännyt sittten siitä kun liian pieni oli. Esitti myyjä sitten ja sanoi:" No sepäs sopii mukavasti tuohon tuo mekko on sitten ALENNUKSESSA!?!? Mekko maksoi aikaisemmin 67$ ja maksoi nytten 2 euroa vähemmän, en astu liikkeeseen enää koskaan! Ja en sitten ostanut mitään niin haukkui että eikö muka rahat riitä vai? Hussin sitten että rahat kyllä riittää mutta täältä en osta! INHOAN SITÄ KAUPPAA!

      • nillastatykkäävä

        Itse ostan kaikki paitani kyseisestä paikasta, En välitä myyjistä tai siitä että en ole kerennyt sovittaa vaatetta, kun jo verhon takana kysellään sopivuutta. :D

        vaatteet ovat kalliita, mutta kauniita.
        ostin 40e mekon 10e :) oli alennuksessa

        ja usein aletangoista löytyy paljon ihania asua. :))





        Ja ei peilejä??? :000 kyllähän siellä viimeeksi oli peilit (15.11)


      • exasiakas
        nillastatykkäävä kirjoitti:

        Itse ostan kaikki paitani kyseisestä paikasta, En välitä myyjistä tai siitä että en ole kerennyt sovittaa vaatetta, kun jo verhon takana kysellään sopivuutta. :D

        vaatteet ovat kalliita, mutta kauniita.
        ostin 40e mekon 10e :) oli alennuksessa

        ja usein aletangoista löytyy paljon ihania asua. :))





        Ja ei peilejä??? :000 kyllähän siellä viimeeksi oli peilit (15.11)

        aha...rr tais löytää ketjun ... : D


    • harmi

      en olekaan pitkään aikaan käynyt, kun tosiaankin pari vuotta sitten paloi käämi tuohon ahdisteluun.. ennen kuin kerennyt pukea niin revittiin kaikkien näkyville. silloin siellä oli kyllä kivoja bilevaatteita ja ikkunaa tullut sen jälkeen katseltua mutta sisälle en ole viitsinyt mennä kuin silloin jos on ollut "suojamuuri" mukana, eli oma(t) makutuomarit, jotka myös blokkaa sen myyjän sovituskopin ovelta.

      näköjään kuitenkaan meininki ei ole muuttunut.. :(

    • 2000viimeeks

      Mikään ei ole siis kymmenessä vuodessa muuttunut.

    • ei uudestaan

      Kävin viime vuonna sieltä ostamassa mekon kevätjuhlaan äitini kanssa, heti kun avattiin ovi niin eikö vain myyjä ollut kyselemässä "Mitäs saisi olla?" ja esitteli varmaan tuhansia mekkoja.. en yhtään saanut itse katsella mekkoja vaan myyjä otti aina jostain kolosta yhden ja "onko tää hyvä?"

      Pukukopissa muistaakseni oli peilit mutta silti myyjä (ja äitikin..) huuteli että "tuu näyttää" ja siinähän se sitten arvosteli mua ja yritti antaa jotain "vinkkejä".. näkee siinä näyteikkunassa välillä kivoja vaatteita mutta sisään en mene.

    • Huvittaa

      Haha, Luojan kiitos luin tämän keskustelun ennen kun hain sinne töihin! Etsintä jatkuu siis.

    • ihme ja kumma

      Pentikistä on tullut kans sellainen kyyläyspaikka. Olen vuositolkulla ollut vakio asiakas enkä ikäpäivänä mitään varastanut sieltä niin nyt selvästi huomaa kuinka myyjällä on aina asiaa just sinne mihin asiakas menee. En tiedä onko muut huomanneet mutta minä todellakin ja loukkaa tuollainen kyttääminen. No, jos ei kauppa käy niin onhan siinä aikaa vakoilla asiakkaan liikkeitä.

    • asiakas3

      Mielenkiintosta ollu lukee ite näitä viestiketjuja Nillasta... Koska TÄYSIN samoja tuntemuksia ja kokemuksia itsellä jo vuosien ajan!

      Ja itse olen asioinut ko. liikkeessä hyvin harvoin, pari kertaa vuodessa... Mutta lähes joka kerta ahdistaa ja ärsyttää, ainakin silloin jos jompi kumpi pariskunnasta on paikalla (eli valitettavasti lähes aina). Itsellä sellanen hyvin ristiriitanen suhde tuohon kauppaan, että hirveesti tahtois käydä siellä ihan vaatteiden takia, mut sit taas periaatteesta ei haluais, koska tollanen asiakaspalvelu on luotansa työntävää...
      Vähän aikaa itsekin boikotoin ko. puljua, vaikka ois tarvinnu uudet farkut ja muuta, mitä ei vastaavaa muualta löydä.

      Hämmästelen myös sitä, että nyt kun aloin miettimään, niin näiden monen vuoden aikana, kun oon ite asioinu tuolla, niin en muista oikeestaan yhtään kertaa, jollon liikkeessä ois ollu samaan aikaan ketään muuta asiakasta, oon aina ollu ainut?! Ei vissiin ihme....

      Onkos muilla lähiajoilta kokemuksia? Vieläkö on samanlaista?

      Peilit siellä tais nyt kopeissa olla. Mutta edelleen sama juttu, kun ovesta astu sisään, niin mies hyökkäs kimppuun ja kun sanoin, että farkkuja tulin kattomaan, niin hyökkäs heti esittelemään "parhaat farkut" jotka makso vaan jotain 109e!... Eikä kysyny missään välissä, et paljonko saa maksaa, vaan tunki niitä heti käteen, että sovitas tosta! HUVITTAVINTA on ollut AINA se, että ne alottaa tyrkyttämisen sieltä kalleimmasta päästä, käy läpi kaikki satasen tuotteet, jos MIKÄÄN ei käy, niin sitten EHKÄ mainitsevat tarjoustuotteista JOS SILLONKAAN... Vaikuttaa siltä, että ne ei millään haluais myydä niitä halpoja tuotteita! Miks niitä sit on siellä??!
      Ja kerran ku myyjä-naikkonen "joutu" viimein ehdottamaan tarjous-farkkuja (kun mikään kalliista ei ollut sopiva) niiin kehu niitäkin hirveest, vaikka oli vähän liian isot ja sano jotain että "no ainaki on halvat! Kannattaa ottaa ku kert NÄIN halvat!"... Ne todellakin kehuu IHAN KAIKKEE mitä sovittaa, vaik ei ois yhtään hyvä! Ja huomaa kyl, et niitä vituttaa hirveest, jos ostaa ale- tuotteita, eikä jotain kallista! :DDD

      JA YKS ASIA, MIKÄ AHISTAA.... monet kerrat ollu tää.... Kun oot sovittelee vaatteita, ja varisnki jos ei meinaa sopii mikään, niin myyjät sivummalla jotai keskustelee keskenään siitä, tulee sellanen fiilis et ne juoruilee asiakkaasta ja arvostelee siellä.... tosi epämukavaa tollanen...

      Ja iteki ihmetelly tota, et miks ihmees siellä on AINA työntekijöinä tyttöjä, jotka näyttää, noh... kauniisti sanottuna barbilta/nukelta!!?....

      Ja todellakin aistii ja huomaa heti siellä sen, ettei ole kovin hyvä ilmapiiri siellä henkilökunnan kesken...Huh huh...

    • bronx clothing

      itsellä kokemusta jeans cityn puolelta kun olen ollut katsomassa vaatteita ystävien kanssa niin naismyyjä usein käyttäytyy hyökkäävästi aivan kuin olisi pakko ostaa jotain jos tulee kauppaan.ite pidän siitä että voin rauhassa katsella vaatteita ja palata myöhemmin kauppaan harkittuani että ostanko jotai vai en.myyjä taas vaikuttaa välillä siltä että sillä hetkellä ku astut kaupan ovesta sisään olet velvoitettu ostamaan.miesmyyjä sen sijaan on ollut älykkäämpi myyjä ja tajunnut että kannattaa antaa asiakkaiden käydä katselemassa vaatteita.

    • Greeta--

      Hirvee paikka, ne kaikki vaatteetki on jostai thaimaasta.. Kerran sovitin yhtä paitaa joka oli aivan liian pieni, myyjät vain kehuivat kuinka hyvältä näytin paidasta.. itsekin uskoin näyttäväni paidassa hyvältä, kun sitä niin hehkutettii.. Kotona mies sitten totesi että näytän paidassa lihavalta...

      Vähän rehellisyyttä asiakaspalveluun !!!

      Ikinä enää osta mitään..

    • väkisinmyyntiä

      siellä on harrastettu aina. halpatuontiräteiksi hinnat ovat todella kalliita. kerran olen tuossa puljussa asioinut väkisin myydyt farkut ostin kun en saanut itse katsella. no sepä olikin ensimmäinen ja viimeinen käyntikerta.tosin aikaakin on jo vuosia,mutta palvelu on pysynyt yhtä paskamaisena tähän päivään asti,kauppiaan ansiosta.

    • höhhöö

      ......

    • pahxd

      Kävin siellä muutama vuosi sitten etsimässä farkkuja ja myyjä kun hyökkäsi heti kimppuuni (oli se vanhempi nainen, omistajako?) niin esitin hänelle toiveen että haluaisin mustat tai harmaat farkut. Hän siihen sanoi että sen värisiä farkkuja en löytäisi mistään kaupasta eivät ole muodissa ja pisti minut kokeilemaan valkoisia ja muita vaaleita farkkuja. Sanoin että mietin asiaa ja häivyin kaupasta. Seuraavaksi menin vero modaan ja ah sieltä löytyi maailman ihanimmat harmaat farkut ja mustiakin siellä oli. Huijasi mokoma nillan myyjä

    • Vain Rale tietää

      mikä on muodissa tänä päivänä,et Kiva kiitti hei!

    • dfasefll

      Jep kävin vilasemassa.. ja samantien hyökkäs nuori nainen sieltä. Että tarttetko apua? Sanoin että en.. että tulin vaan katselemaan. En siis ollu aikeissa ollu ostaa mitään. Mut kyl ne seuraili koko ajan missä mä kuljin tai mitä mä tein. Ja olin ainut asiakas koko putiikissa..
      Hinnat ovat huipussaan mokomasta topista maksat mukamas 30 euroa.. no way! En astu enää ikinä sinne puljuun!

    • pulju,.,.

      No,,,
      osta sitten henkoista ja maukoista riisikuppipalkalla tehtyja toppeja ! ! !

      • Tykkään

        Tykkään paikka missä palvellaan olenkin syntynyt 1960, ei minua kukaan kyttää se on palvelua.


      • ex-asiakas

        ja nillan vaatteet nimenomaan on tehty riisikuppipalkalla. saksassa samat vaatteet puolet halvemmalla. ei ne mitään laatua siellä myy


    • Hevostyttö

      Itse pidän Nillasta todella kovin! En tykkää esim. H&M:stä kun siellä myyjät eivät sano mitään, kävelevät vain ohi ja tuijottavat. Nillassa myyjä jutteli ja oli todella mukava. :) Siellä oli myös halpaa ja paita jonka ostin, on kaikekin paras paita mikä itselläni on koskaan ollut. Ja se on mukavaa kun myyjä on siinä ja hänen kanssaan voi jutella eikä niikun yleensä, kävellään ohi ei sanota mitään ja tuijotetaan.

    • "Iso nainen"

      Itse kävin vastikään nillassa, olen aina pitänyt kaupasta koska vaatteet varsinkin paidat ovat mieleeni. Yleensä olen saanut ihan asiallista palvelua.

      Nyt kun siellä kävin niin heti tuli kauppias ja ilmoitti "meillä on isompien naisten vaatteita tuolla peremmällä"
      Siis olin että mitä??? En toki ole mikään laiheliini, mutta en mikään "iso nainen" todellakaan!!!!ylipainoa ehkä 7 kg!!

      Eikös tuo ollut aika tökeröä vai käsitinkö vain "hyvän palvelun" väärin?!!!

      • kurveilla

        sama juttu kun minä viimeisen kerran kävin siellä. ensimmäisenä paukkaa kukkakeppi siihen mittailemaan vartaloani ja ohjaa suoraan large puolelle. ja tiedän etten ole xs kokoa mutta en kyllä tarvitse ketään minulle sitä kertomaan ja vielä laskuttamaan siitäkin ilosta


      • enookuullukaan
        kurveilla kirjoitti:

        sama juttu kun minä viimeisen kerran kävin siellä. ensimmäisenä paukkaa kukkakeppi siihen mittailemaan vartaloani ja ohjaa suoraan large puolelle. ja tiedän etten ole xs kokoa mutta en kyllä tarvitse ketään minulle sitä kertomaan ja vielä laskuttamaan siitäkin ilosta

        Paljon kustansi xxl-osastolle ohjaaminen?


    • nillallaa

      Ja rahojahan ei palauteta jos on ostanut vaikka liian ison paidan. Saa lahjakortin tilalle. Uskomatonta pelleilyä...helvetin ahne äijä se omistaja.

      • No joo...

        Kyllä se kauppa on perumaton, ellei tuotteessa ole valmistusvikaa.
        Ihan lainkin mukaan.
        Jokainen kauppa voi kyllä itse antaa tuotteelle palautusoikeuden jos niin halutaan.
        Stockman männä vuosina perui palautusoikeuttaan, koska vaatteita käytettiin kerran pikkujouluissa ja palautettiin sen jälkeen. (aika usein kävi näin)
        Eli kun ostat niin teet sitovan kaupan lainkin mukaan.
        Takuu kattaa valmistusvirheet


    • kaisa Kuovi

      paska liike en mene.

    • Minä vain...

      Kävin kanssa tänään siellä.Nyrpee ämmä pamahti heti esille.Ei saa edes rauhas katella.Heti pitäs niitä pienii rättejä olla ostamassa.Ja hirvee kyyläys sillä muijalla siellä,joka myy.Joku pikkuneiti oli siellä siivoomassa,eipä edes tervehtinyt.Oletin,että oli hänkin myyjä.

    • ettäsellassta

      Tutkiskelin kerran nillassa yhtä mekkoa ja kysäisin sitten kokoja ohimennen myyjältä (koska en ollut varma näistä 8,12 jne kokoasioista)..noh pidin sitten siinä kädessäni yhtä mekkoa ja kysyin vaan että mites nää koot menee, myyjä sitten katsoi minua päästä varpaisiin ja tokaisi että tarvitsen kyllä paljon suuremman mekon.. ja niin olen normaalivartaloinen nuori nainen mutta satuin pitelemään käsissäni pienintä kokoa..

    • Aikuisten oikeesti

      Keskittykääpäs nyt vaikka Krimin kriisiin, nyt meneillä oleviin Venäjän sotaharjoituksiin Karjalassa.
      Sieltä voi nyt kehittyä sellainen kriisi, että nämä kaupan haukkumiset ovat pikku juttuja !
      Nyt järki käteen urputuksiin ! ! !
      Maailma voi muuttua lyhyessä ajassa aivan toiseksi.
      Lukekaa päivän iltalehdet ja arvostakaa sitä mitä meillä Suomessa toistaiseksi on !
      Voidaan olla kohta vieraan vallan alla - oikeesti.

    • mievaansanon

      ^ Taitaa olla omistaja täällä puolustamassa kauppaansa? Se, että täällä asiakkaat ovat saaneet jo vuosikymmeniä huonoa palvelua, niin kertoo jo ehkä jotain. Oisko omistajanvaihdos aiheellinen tai ISO asenteen muutos? Tosin ei sillä, on siitä liikkeestä löytynyt kivoja vaatteita, jotka kestää ja myös ihan ok palvelua jotkin asiakkaatkin, mutta harvoin hyvästä sanotaan, vain paska palvelu tulee julki....

    • miekin sanon

      Taitaa olla täällä ketjun aloittaja haukkumassa kauppaa ?
      Tämä ketju nostetaan aina säännöllisesti esille.
      TAitaa olla samat kirjoittajat, jotka jostain syystä tuntevat tarvetta haukkua liikettä ?
      Samaa mieltä edelleenkin kuten tuossa yläpuolella: "Nyt järki käteen urputuksiin ! ! !".

      • Wilma xxl

        Eilen se kukkakepin näköinen myyjä lähti kyyläämästä,kun oikein kananmunan hajuisen pierun laskin sovitus-koppiin mennessä.ei tullut lähellekään sen jälkeen.Kokeilkaapa,saatte rauhassa sovitella vaatteita


      • Pierua peliin !
        Wilma xxl kirjoitti:

        Eilen se kukkakepin näköinen myyjä lähti kyyläämästä,kun oikein kananmunan hajuisen pierun laskin sovitus-koppiin mennessä.ei tullut lähellekään sen jälkeen.Kokeilkaapa,saatte rauhassa sovitella vaatteita

        Siitä vaan muutkin piereskelemään kauppoihin - taitaa olla karjalainen tapa ?
        Kannattaa kokeilla teatterissa ja ravintolassakin.
        Maine sen kun kasvaa.
        Niin Lappeenrannan kuin piereskelijänkin.
        ,,, anna mun kaikki kestää....


      • iso pieru
        Pierua peliin ! kirjoitti:

        Siitä vaan muutkin piereskelemään kauppoihin - taitaa olla karjalainen tapa ?
        Kannattaa kokeilla teatterissa ja ravintolassakin.
        Maine sen kun kasvaa.
        Niin Lappeenrannan kuin piereskelijänkin.
        ,,, anna mun kaikki kestää....

        Kyl se auttaa,lähti noi venakotkin pois tosta viereisestä pöydästä.Kunnon paukut,,niiltä meni ruokahalut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe