Miten on mahdollista

Sampo.

Että Loeb kusettaa kaikkia yksityistallin autolla?
Marcus ei edes pärjää tehdasltallin kalustolla.
Tommi Mäkinenkin lausui ennen kauden alkua että
ei loeb voi pärjätä uksityitallin kalustolla koko
kautta alkukaudesta kuulemma vielä, mutta sitten tahti muka muuttuu. Ja paskat sama tahti jatkuu
Loeb vie muita kuin kuori ämpäriä. Täytyy sanoa että
enpä ole koskaan nähnyt noin ylivoimaista kuskia
rallin mm-sarjassa.

39

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzz

      Joo hyvin lööppi vetää! Toihan on periaattees tehdas
      auto kun tehtaan auto/ tehtaan huolto ym. Yksityis tiimi käärii vain sivusta vähän hynää.. Mä oon nähnyt noin ylivoimaisen ennenkin, se oli Tommi Mäkinen voittikos se 4 Mestaruutta putkeen..

      • Sampo.

        Eipä se Tommi voitellut kisoja putkeen samaan tahtiin kuin Loeb. Loebillähän se on se ennätys nimissään. Tommi siirty Subarulle niin jätkä ei saanut mitään aikaan paitsi mahtavia autonromuja.
        Kyllä mä sanoisin että Loeb on jo nyt kaikkien aikojen paras kuski. Loeb tekee äärettömän vähän vieheitä keskeyttää tuskin koskaan tässäkään mielessä ei ole toista samanlaista kuskia.


      • zzzzz
        Sampo. kirjoitti:

        Eipä se Tommi voitellut kisoja putkeen samaan tahtiin kuin Loeb. Loebillähän se on se ennätys nimissään. Tommi siirty Subarulle niin jätkä ei saanut mitään aikaan paitsi mahtavia autonromuja.
        Kyllä mä sanoisin että Loeb on jo nyt kaikkien aikojen paras kuski. Loeb tekee äärettömän vähän vieheitä keskeyttää tuskin koskaan tässäkään mielessä ei ole toista samanlaista kuskia.

        Nyt menee hyvin, mut Mäkisellä ja Kankkusella on enempi mestaruuksia.Ja mestaruudet ratkaisee!! Ja nytkin Saksassa Sordo ajaa tänä aamuna lujempaa kuin lööppi ja tota menoa sordo voittaa. Siinä se nähdään
        Kun sordolla sama auto ku loepilla niin se hakkaa vielä mestarin. Ja jos Loeppi siirtyis Subarulle niin luulisin että ei sekään saisi mitään aikaiseksi
        muuta ku romua.


      • Sampo.
        zzzzz kirjoitti:

        Nyt menee hyvin, mut Mäkisellä ja Kankkusella on enempi mestaruuksia.Ja mestaruudet ratkaisee!! Ja nytkin Saksassa Sordo ajaa tänä aamuna lujempaa kuin lööppi ja tota menoa sordo voittaa. Siinä se nähdään
        Kun sordolla sama auto ku loepilla niin se hakkaa vielä mestarin. Ja jos Loeppi siirtyis Subarulle niin luulisin että ei sekään saisi mitään aikaiseksi
        muuta ku romua.

        Ja kaikkihan tietää että sä et ole mikään kuski jos
        et voita RAC rallia. Mikähän siinä subarussa
        on niin vaikeaa koska yksikään suomalainen ei ole
        sillä pärjännyt.


      • zzzzz
        Sampo. kirjoitti:

        Ja kaikkihan tietää että sä et ole mikään kuski jos
        et voita RAC rallia. Mikähän siinä subarussa
        on niin vaikeaa koska yksikään suomalainen ei ole
        sillä pärjännyt.

        Sunko mielestä kaikki jotka on voittanu rac rallin niin on maailman parhaita. Eipä sillä subarulla petterikään näytä enää pärjäävän.


      • pena-a
        Sampo. kirjoitti:

        Ja kaikkihan tietää että sä et ole mikään kuski jos
        et voita RAC rallia. Mikähän siinä subarussa
        on niin vaikeaa koska yksikään suomalainen ei ole
        sillä pärjännyt.

        Airikkalan penako on sun mielestä sitte kans huippu kuski kun voitti RAC- Rallin? Muuta se ei sitten voittanutkaan. Onhan Mäkinen voittanu Subella Monten
        ja Kankku pari rallii, Jyskälänkin voitti ja vielä vanhoilla päivillä, muut siihen ei pystyis Subella.


      • Oldiekuski
        Sampo. kirjoitti:

        Ja kaikkihan tietää että sä et ole mikään kuski jos
        et voita RAC rallia. Mikähän siinä subarussa
        on niin vaikeaa koska yksikään suomalainen ei ole
        sillä pärjännyt.

        Ei ne mestaruudet kaikkee merkkaa. yksi pointti on se kuinka kauan kuski pysyi mm huipulla, montako pistettä ja mm mitalia on keränny. Pistelasku vaihtuu mut muut on hyviä mittareita ja niiden pohjalta Carlos Sainz on ehdottomasti paras kuljettaja: vuodesta 1990 alkanut voittovauhti riitti voittoon vielä uudensukupolven WRCllä 2004 ja MM mitaleita el matadorilla on 11 kpl. Repikää siitä. Lisäkis Sainz oli ilmiömäinen autonkehittäjä.

        Ja Petter vei tittelin 2003 Subarulla- Mäkinen oli kahdeksas sarjassa. Pikkunen ero.


      • Oldiekuski
        pena-a kirjoitti:

        Airikkalan penako on sun mielestä sitte kans huippu kuski kun voitti RAC- Rallin? Muuta se ei sitten voittanutkaan. Onhan Mäkinen voittanu Subella Monten
        ja Kankku pari rallii, Jyskälänkin voitti ja vielä vanhoilla päivillä, muut siihen ei pystyis Subella.

        2002 Mäkinen voitti kun Loeb sai 2 minuutin aikasakon rallin jälkeisellä viikolla. Itse en usko että tommin vauhti olisi riittänyt Loebin lyömiseen vaikka olisi yrittänyt tosissaan.

        Ja noihin mestaruuksiin voi laittaaa jossiteltavaa:
        Alen menetti mestaruuden kabinetissa kankkuselle ja 1998 Sainz olisi ollu mestari jos toyota olisi kestänyt 500m pitempään, joten ne tittelit eivät olleet ylivoiaisia, kuten kaikki loebin tittelit.


      • gt 1600
        Oldiekuski kirjoitti:

        Ei ne mestaruudet kaikkee merkkaa. yksi pointti on se kuinka kauan kuski pysyi mm huipulla, montako pistettä ja mm mitalia on keränny. Pistelasku vaihtuu mut muut on hyviä mittareita ja niiden pohjalta Carlos Sainz on ehdottomasti paras kuljettaja: vuodesta 1990 alkanut voittovauhti riitti voittoon vielä uudensukupolven WRCllä 2004 ja MM mitaleita el matadorilla on 11 kpl. Repikää siitä. Lisäkis Sainz oli ilmiömäinen autonkehittäjä.

        Ja Petter vei tittelin 2003 Subarulla- Mäkinen oli kahdeksas sarjassa. Pikkunen ero.

        Joo petteri vei mestaruuden kun mäkinen auttoi. Muuta tämä pelle ei sitten ookkaan saavuttanut.


      • Penkalta Seuraaja
        Oldiekuski kirjoitti:

        2002 Mäkinen voitti kun Loeb sai 2 minuutin aikasakon rallin jälkeisellä viikolla. Itse en usko että tommin vauhti olisi riittänyt Loebin lyömiseen vaikka olisi yrittänyt tosissaan.

        Ja noihin mestaruuksiin voi laittaaa jossiteltavaa:
        Alen menetti mestaruuden kabinetissa kankkuselle ja 1998 Sainz olisi ollu mestari jos toyota olisi kestänyt 500m pitempään, joten ne tittelit eivät olleet ylivoiaisia, kuten kaikki loebin tittelit.

        Silloin kun Sainzin corolla hyyty lähelle vikan pätkän maalia. Siitä oli vielä siirtymää yli 70kilsaa huoltoon ja palkintojenjakoon.
        Sainz itse sanoi kisan jälkesel viikol ettei tilanteelle voinut mitään. Oli ajanut jo jonkin aikaa vikasietotilassa muutenkin tuota kisaa.
        Mutt olihan se Moian kypärän heitto komee!!


      • Sampo.
        zzzzz kirjoitti:

        Sunko mielestä kaikki jotka on voittanu rac rallin niin on maailman parhaita. Eipä sillä subarulla petterikään näytä enää pärjäävän.

        Se on vähän niin kuin tenniksessä että vaikka olisi voittanut kaikki grand slam kisat moneen otteeseen
        mutta jos et ole voittanut wimbledonia kertaakaan
        sinua ei lasketa suurten joukkoon ja sama tässä
        RAC:ssa. Marcushan sen on voittanut ja myöskin Kankkunen Mäkinen ei koskaan. Myöskin Loebillä
        on nyt voittoja rallin mm-sarjassa eniten Sainzin kanssa kyllä se Loeb vaan on Paras. Tätä tahtia sillä on kohta 10 maailman mestaruutta. Tälläistä ylivoimaa ei todellakaan esittänyt Mäkinen sillä Loebhän voittaa kaudesta melkein kaikki kisat yleensä tähän ei suomalaiset ole pystynyt eikä pysty. Täällähän ei opeteta aloittelevia kuskeja
        ajamaan ollenkaaan asfaltilla vaan pelkästään soralla. Tässäkin mielessä ollaan ihan pihalla
        Ralli meiningistä sillä koko ajan tulee mm-sarjaan lisää ralleja jotka ajetaan asfaltilla.


      • mitn"
        Sampo. kirjoitti:

        Se on vähän niin kuin tenniksessä että vaikka olisi voittanut kaikki grand slam kisat moneen otteeseen
        mutta jos et ole voittanut wimbledonia kertaakaan
        sinua ei lasketa suurten joukkoon ja sama tässä
        RAC:ssa. Marcushan sen on voittanut ja myöskin Kankkunen Mäkinen ei koskaan. Myöskin Loebillä
        on nyt voittoja rallin mm-sarjassa eniten Sainzin kanssa kyllä se Loeb vaan on Paras. Tätä tahtia sillä on kohta 10 maailman mestaruutta. Tälläistä ylivoimaa ei todellakaan esittänyt Mäkinen sillä Loebhän voittaa kaudesta melkein kaikki kisat yleensä tähän ei suomalaiset ole pystynyt eikä pysty. Täällähän ei opeteta aloittelevia kuskeja
        ajamaan ollenkaaan asfaltilla vaan pelkästään soralla. Tässäkin mielessä ollaan ihan pihalla
        Ralli meiningistä sillä koko ajan tulee mm-sarjaan lisää ralleja jotka ajetaan asfaltilla.

        Loeb ei ole voittanut Neste rallia ja niinhän se on aina ollu maailmalla että se joka voittaa suomes se on hyvä kuski! Mäkinen on voittanu monesti ja niin myös Sainz.


      • mitn"
        Sampo. kirjoitti:

        Se on vähän niin kuin tenniksessä että vaikka olisi voittanut kaikki grand slam kisat moneen otteeseen
        mutta jos et ole voittanut wimbledonia kertaakaan
        sinua ei lasketa suurten joukkoon ja sama tässä
        RAC:ssa. Marcushan sen on voittanut ja myöskin Kankkunen Mäkinen ei koskaan. Myöskin Loebillä
        on nyt voittoja rallin mm-sarjassa eniten Sainzin kanssa kyllä se Loeb vaan on Paras. Tätä tahtia sillä on kohta 10 maailman mestaruutta. Tälläistä ylivoimaa ei todellakaan esittänyt Mäkinen sillä Loebhän voittaa kaudesta melkein kaikki kisat yleensä tähän ei suomalaiset ole pystynyt eikä pysty. Täällähän ei opeteta aloittelevia kuskeja
        ajamaan ollenkaaan asfaltilla vaan pelkästään soralla. Tässäkin mielessä ollaan ihan pihalla
        Ralli meiningistä sillä koko ajan tulee mm-sarjaan lisää ralleja jotka ajetaan asfaltilla.

        Senkus ite opettelet ajaan asvalttii, Jos pää ei kestä ajaa niin järjestä asvaltti-ralli ja hommaa asvaltti opetusta kuskeille kun tunnut noin hyvin tietävän asioista.. Helppohan se on täällä palstalla
        viisastella.


      • Sampo.
        mitn" kirjoitti:

        Loeb ei ole voittanut Neste rallia ja niinhän se on aina ollu maailmalla että se joka voittaa suomes se on hyvä kuski! Mäkinen on voittanu monesti ja niin myös Sainz.

        Älä naurata vai että se joka voittaa suomessa on hyvä kuski tommonen paska puhe ei pidä paikkaansa
        kyllä se on RAC joka pitää voittaa. Se ei ole mikään
        kunnon kuski joka ei RAC:ta ole voittanut.


      • Sampo.
        mitn" kirjoitti:

        Senkus ite opettelet ajaan asvalttii, Jos pää ei kestä ajaa niin järjestä asvaltti-ralli ja hommaa asvaltti opetusta kuskeille kun tunnut noin hyvin tietävän asioista.. Helppohan se on täällä palstalla
        viisastella.

        Säkö meinaat että täällä ei tarvi opettaa asfaltilla ajoa ollenkaan vai? No ei sitten mutta kyllähän se asfaltti ralleissa sitten on nähty miten siellä menystytään ei ole paljoa voittoja tullut.


      • mitn"
        Sampo. kirjoitti:

        Säkö meinaat että täällä ei tarvi opettaa asfaltilla ajoa ollenkaan vai? No ei sitten mutta kyllähän se asfaltti ralleissa sitten on nähty miten siellä menystytään ei ole paljoa voittoja tullut.

        Sitä meinaan ettei niitä asfaltti ralleja niin helppo oo järjestää/saada lupia teille. Et ole tainnut itse järjestää yhtään rallia??? Sitä meinasin että se on helppo täällä vain aukoo päätä ja odottaa että joku muu tekis jotain!


      • zzzzz
        Sampo. kirjoitti:

        Älä naurata vai että se joka voittaa suomessa on hyvä kuski tommonen paska puhe ei pidä paikkaansa
        kyllä se on RAC joka pitää voittaa. Se ei ole mikään
        kunnon kuski joka ei RAC:ta ole voittanut.

        Toi oli uutta tietoa, jaa että muka RAC olis juuri se ralli joka mittaa hyvän kuskin..älä naurata=) =)
        Juu varmaan sit airikkala oli paree ku Mäkinen.. no huh huh


      • zzzzz
        Sampo. kirjoitti:

        Säkö meinaat että täällä ei tarvi opettaa asfaltilla ajoa ollenkaan vai? No ei sitten mutta kyllähän se asfaltti ralleissa sitten on nähty miten siellä menystytään ei ole paljoa voittoja tullut.

        Rupee opettaan niitä sit jos se on noin helppoo.


      • ...

        Autohan on tehtaan viimevuotinen auto, eli Xsara WRC 05. Ja kova auto onkin.

        Pelkään pahoin, että uusi Citroën C4 WRC tulee olemaan floppi mestarilliseen Xsaraan verrattuna!


      • Opetella piellä
        Sampo. kirjoitti:

        Säkö meinaat että täällä ei tarvi opettaa asfaltilla ajoa ollenkaan vai? No ei sitten mutta kyllähän se asfaltti ralleissa sitten on nähty miten siellä menystytään ei ole paljoa voittoja tullut.

        Kyllähän valmennus ryhmäs opetellaan vetään asfalttii, mut täällä pystytään reenaamaan vain jotain kurveja..se on eri sit ku lähetään vetään jotain vuoristo teitä. Oletko sinä Sampo valmis kustantaa suomalais kuskeille ajoleirejä keski- eurooppaan?


      • Sampo.
        zzzzz kirjoitti:

        Toi oli uutta tietoa, jaa että muka RAC olis juuri se ralli joka mittaa hyvän kuskin..älä naurata=) =)
        Juu varmaan sit airikkala oli paree ku Mäkinen.. no huh huh

        Kyllä se nähtiin mihin mäkisestä oli kuin siirtyi
        subarulle tuloksena oli hienoja voltteja. Kyllä se
        Sohlbergin mestaruus ei ollut mitenkään mäkisen ansiota sehän keskeytti enimmistön sen kauden kisoista. Kyllä se vaan oli ihan Sohlbergin omaa
        ansiota. Kyllä se tiedetään yleisesti europaassa
        että se ei ole kuski eikä mikään joka ei voita
        RAC:ta. Johan se kertoo se Mäkisen törmälyt siellä vuodesta toiseen että kyseessä ei todellakaan ole helppo ralli siellä pärjää vaan ne jotka on niin
        sanotusti kuskeja eikä marjan poimijoita.


      • Oldiekuski
        Penkalta Seuraaja kirjoitti:

        Silloin kun Sainzin corolla hyyty lähelle vikan pätkän maalia. Siitä oli vielä siirtymää yli 70kilsaa huoltoon ja palkintojenjakoon.
        Sainz itse sanoi kisan jälkesel viikol ettei tilanteelle voinut mitään. Oli ajanut jo jonkin aikaa vikasietotilassa muutenkin tuota kisaa.
        Mutt olihan se Moian kypärän heitto komee!!

        Juu olen kuullut tasan kahta versionta tästä ja toisen mukaan Sainz olisi selvinnyt siirtymän matelemalla aikarajan puitteissa. Sainzin auto syttyi tuleen noin 1 km ennen maalia ja Carlos raahautui n 500m (jotkut väittää että ek:n maaliin oli enää vain 300m). Maalissa Sainzilla olisi ollut aikaa mahdollisesti etsiä vikaa ja yrittää korjata. Sainz ainakin sanoi rallikoosteessa tuolloin että auto ei antanut mitään varoitusta etukäteen. Tämän Sainz sanoi kiivetessään aidan yli suoraan keskeytyspaikalta antaen haastattelue angl. toimittajille. TTE:n nettisivuilla Sainz sanoi ajaneensa 20% vauhdilla paikoitellen varmisaakseen maaliin pääsyn, eikä autossa ollut ongelmia, (toisen päivän lopussa Sainzilla tosin oli ongelmia vaihteiston kanssa, mutta ne korjattiin illan huollossa) näin Thiry ohitti Sainzin. Mistä löysit tuon Sainzin kommentin jota lainasit?


      • se mäkinen
        gt 1600 kirjoitti:

        Joo petteri vei mestaruuden kun mäkinen auttoi. Muuta tämä pelle ei sitten ookkaan saavuttanut.

        autto Petteriä, kun kaveri oli ihan hukassa Subarunsa kanssa eikä osannu edes säätää sitä...Henkisellä puolella ehkä avitti mutta ei ainakaan muuten. Ja paha on auttaa kun on koko ajan hitaampi kuin tallikaveri, ei voi luovuttaa ees pisteitä Barrichello tyyliin. otappa ne sinivalkoiset lasit pois ja katso tarkemmin: 2002-2003 Solber pesi Mäkisen mennen tullen ja Tommi löysi vikaa aina jousituksesta ja renkaista.. millon mikäkin oli pielessä kun vauhti ei riittänyt.


      • Oldiekuski
        ... kirjoitti:

        Autohan on tehtaan viimevuotinen auto, eli Xsara WRC 05. Ja kova auto onkin.

        Pelkään pahoin, että uusi Citroën C4 WRC tulee olemaan floppi mestarilliseen Xsaraan verrattuna!

        Kyseessä on Xsara WRC 06 merkinnältään, muutettu tän vuoden sääntöihin. Autoa on kehitetty alkuvuosi, kesällä painopiset muuttui C4 WRC:hen.


      • zzzzz
        Sampo. kirjoitti:

        Kyllä se nähtiin mihin mäkisestä oli kuin siirtyi
        subarulle tuloksena oli hienoja voltteja. Kyllä se
        Sohlbergin mestaruus ei ollut mitenkään mäkisen ansiota sehän keskeytti enimmistön sen kauden kisoista. Kyllä se vaan oli ihan Sohlbergin omaa
        ansiota. Kyllä se tiedetään yleisesti europaassa
        että se ei ole kuski eikä mikään joka ei voita
        RAC:ta. Johan se kertoo se Mäkisen törmälyt siellä vuodesta toiseen että kyseessä ei todellakaan ole helppo ralli siellä pärjää vaan ne jotka on niin
        sanotusti kuskeja eikä marjan poimijoita.

        Sanoihan petteri itse että Mäkinen kehitti autosta hyvän ja antoi hyviä vinkkejä ajamiseen ym. Että ilman Tommia ei olis voittanu mestaruutta. En sit tiijä mut niin se sano silloin!! Mäkinen itse vain jäähdytteli subarulla ja auttoi petteriä. Onhan se nähty kun mäkinen lähti niin subaru ei oo enää pärjänny.


      • zzzzz
        se mäkinen kirjoitti:

        autto Petteriä, kun kaveri oli ihan hukassa Subarunsa kanssa eikä osannu edes säätää sitä...Henkisellä puolella ehkä avitti mutta ei ainakaan muuten. Ja paha on auttaa kun on koko ajan hitaampi kuin tallikaveri, ei voi luovuttaa ees pisteitä Barrichello tyyliin. otappa ne sinivalkoiset lasit pois ja katso tarkemmin: 2002-2003 Solber pesi Mäkisen mennen tullen ja Tommi löysi vikaa aina jousituksesta ja renkaista.. millon mikäkin oli pielessä kun vauhti ei riittänyt.

        Itehän petteri sanoi että Mäkisen ansiota ku subaru kulkee..


      • minkälainen?
        Oldiekuski kirjoitti:

        Kyseessä on Xsara WRC 06 merkinnältään, muutettu tän vuoden sääntöihin. Autoa on kehitetty alkuvuosi, kesällä painopiset muuttui C4 WRC:hen.

        Ens vuonna nähdään kuinka hyvän auton Pykälistö on saanut tehtyä inssien kans sitikasta.


      • just...
        zzzzz kirjoitti:

        Itehän petteri sanoi että Mäkisen ansiota ku subaru kulkee..

        Petter kehu tommia kun se on sen idoli. Ei kait se sano et "kyl sain ton Subarun kulkemaan vaikka tommi säätää ihan omiaan"? Lopettavaa kuskia kehutaan aina oli vaikka miten päin petä menny kausi takana. Subaru kulki ennen Tommiakin WRC2001 autolla Burns vei tittelin ja sama auto oli pohjana 2002 kilpurissa. Vasta kaudella 2003 Subaru uusi reilusti Imprezan. Ja tuolloin se oli Solberg joka autolla voitti, 2003 Mäkinen ei voittanut kertaakaan.


      • Oldiekuski
        minkälainen? kirjoitti:

        Ens vuonna nähdään kuinka hyvän auton Pykälistö on saanut tehtyä inssien kans sitikasta.

        Philippe Bugalski on testannut autoa asfaltilla ja hoitanut pääpainon asfaltti testeissä joten kestopäällysteellä varmaan kulkee, kuten Xsara 2001 Kataloniassa.


      • höpön pöppöö
        just... kirjoitti:

        Petter kehu tommia kun se on sen idoli. Ei kait se sano et "kyl sain ton Subarun kulkemaan vaikka tommi säätää ihan omiaan"? Lopettavaa kuskia kehutaan aina oli vaikka miten päin petä menny kausi takana. Subaru kulki ennen Tommiakin WRC2001 autolla Burns vei tittelin ja sama auto oli pohjana 2002 kilpurissa. Vasta kaudella 2003 Subaru uusi reilusti Imprezan. Ja tuolloin se oli Solberg joka autolla voitti, 2003 Mäkinen ei voittanut kertaakaan.

        niin ku ennen Tommia Kankkunen kehitti autoo sit tommi ja sit alkoi alamaki ku petteri jäi yksin ja tää on tosi halusitpa tai et.


      • Sampo.
        zzzzz kirjoitti:

        Sanoihan petteri itse että Mäkinen kehitti autosta hyvän ja antoi hyviä vinkkejä ajamiseen ym. Että ilman Tommia ei olis voittanu mestaruutta. En sit tiijä mut niin se sano silloin!! Mäkinen itse vain jäähdytteli subarulla ja auttoi petteriä. Onhan se nähty kun mäkinen lähti niin subaru ei oo enää pärjänny.

        Josse se Mäkinen olis siitä autosta kehittänyt niin hyvän niin kumma ettei se itse sillä sitten pärjännyt.


      • "kazzzu
        Sampo. kirjoitti:

        Josse se Mäkinen olis siitä autosta kehittänyt niin hyvän niin kumma ettei se itse sillä sitten pärjännyt.

        No ei sillä enää motivaatio riittänyt tavoittelemaan
        mestaruutta kun oli jo kiertänyt ralleja yli 10 vuotta ja ikääkin jo oli kun subaru talliin tuli. Kehitti auton, keräs rahat ja häipy. Häivy säkin kun oot selvästi joku ulkomaan pelle ja täällä moitit suomalaisia.


      • just joo
        höpön pöppöö kirjoitti:

        niin ku ennen Tommia Kankkunen kehitti autoo sit tommi ja sit alkoi alamaki ku petteri jäi yksin ja tää on tosi halusitpa tai et.

        kuule 2001 WRC:n kehitti Burns ja Solberg kankkusen aikana käytetty auto wrc2000 ajoi viimeisen kisansa 2000 RAC:ssä. 2001 Kankkunen sääti Hyundaita. Pirellin renkaat ovat olleet ongelma Subarulle, älä unohda että mm. Mexicossa 2004 missä esiteltiin tuolloin uusin subarun version Solberg oli ylivoimaisesti nopein eri ek:illa. Et tunnu tietävän rallista mitään joten jospa lopettaisit kommentoinnin. Ja japanissa 2005 Solberg oli voitossa kiinni mutta kivi osui toka vikalla eklla eteen.


      • jos noin meni
        just joo kirjoitti:

        kuule 2001 WRC:n kehitti Burns ja Solberg kankkusen aikana käytetty auto wrc2000 ajoi viimeisen kisansa 2000 RAC:ssä. 2001 Kankkunen sääti Hyundaita. Pirellin renkaat ovat olleet ongelma Subarulle, älä unohda että mm. Mexicossa 2004 missä esiteltiin tuolloin uusin subarun version Solberg oli ylivoimaisesti nopein eri ek:illa. Et tunnu tietävän rallista mitään joten jospa lopettaisit kommentoinnin. Ja japanissa 2005 Solberg oli voitossa kiinni mutta kivi osui toka vikalla eklla eteen.

        Vaude oliko petteri kerran nopee 2004 vuonna jossain rallis ja heti perään 2005 taas kerran oli nopee. olis kyl mahtavaa jos tänäkin vuonna olis jossain rallis nopea =) hei haloo..


      • se auto..
        just joo kirjoitti:

        kuule 2001 WRC:n kehitti Burns ja Solberg kankkusen aikana käytetty auto wrc2000 ajoi viimeisen kisansa 2000 RAC:ssä. 2001 Kankkunen sääti Hyundaita. Pirellin renkaat ovat olleet ongelma Subarulle, älä unohda että mm. Mexicossa 2004 missä esiteltiin tuolloin uusin subarun version Solberg oli ylivoimaisesti nopein eri ek:illa. Et tunnu tietävän rallista mitään joten jospa lopettaisit kommentoinnin. Ja japanissa 2005 Solberg oli voitossa kiinni mutta kivi osui toka vikalla eklla eteen.

        Eiköhän vuoden 2001 autoa nyt kumminkin oo kehitetty
        jo 2000 vuonna. Vai onko subaru tallis toisin? Se kyllä sitten selittäisi huonon menestyksen. No niin tai näin petterin aika on ohi. kun se pelle nyt jo tajuus lopettaa ajamisen. Harmi kun teki pitkän sopimuksen, no voihan se purkaa sen ja mennä toihin sirkukseen.


      • Sampo.
        "kazzzu kirjoitti:

        No ei sillä enää motivaatio riittänyt tavoittelemaan
        mestaruutta kun oli jo kiertänyt ralleja yli 10 vuotta ja ikääkin jo oli kun subaru talliin tuli. Kehitti auton, keräs rahat ja häipy. Häivy säkin kun oot selvästi joku ulkomaan pelle ja täällä moitit suomalaisia.

        Sille ei voi mitään että Loeb on kunkku. Täytyy ihailla sen ylivoimaa se on sellaista ylivoimaa
        mitä ei ole koskaan ennen ralleissa nähty.
        Ei mun täydy automaattisesti kannattaa suomalaisia
        vain sen takin että olen itsekkin suomalainen.


      • oldiekuski
        jos noin meni kirjoitti:

        Vaude oliko petteri kerran nopee 2004 vuonna jossain rallis ja heti perään 2005 taas kerran oli nopee. olis kyl mahtavaa jos tänäkin vuonna olis jossain rallis nopea =) hei haloo..

        Solber voitti 2004 Uuden Seelannin, Akropoliksen, Walesin, Japanin ja Sardinian. Loebin auto oli luotettavampi ja Michelinin renkaat paremmat siksi Solber ei kyennyt MM taistoon, ja otti hopeaa. 2005 sama juttu: Grönholm voitti Suomessa ja Japanissa (missä Solberg johti pitkään). Molemmilla oli Pirellin renkaat ja Michelinin renkaat olivat selvästi paremmat. Sainz tuli tuuraamaan Duvalia Turkkiin ja Kreikkaan ja totesi että auto (Xsara) ei ollut mennyt eteenpäin vuoden 2004 lopun autosta mutta ero renkaissa oli aivan uskomaton. Solberg on ottanut kaksi MM hopeaa peräkkäin, autolla joka ei ole paras (vastaavassa tapauksessa Tommi ajeli joukon jatkona ja syytti kaikkea maan ja taivaan välitä) joten ei kyse ole mistään kädettömästä kuskista ja Solberg tulee voittamaan tänä vuonna.


    • parass

      Jos kerta jossitellaan niin ei loep ole ylivoimainen
      vaan citroen on. Ei se loep oo sen kummempi kuin kukaan muukaan, Ranskalaiset vaan tekee kaikkensa tämän yhden kuskinpuolesta. Eli en pidä loepin voittoja ja mestaruuksia niin kovana juttuna kuin esim. Mäkisen, Kankkusen tai Sainzin, sillä nämä herrat oli rautaa. Niin ja nykyään Grönholm on nopeempi kuin loeb.

    • ämpäriä

      "Loeb vie muita kuin kuori ämpäriä."... kuinkas se kuori oikein vie sitä ämpäriä? Mikähän vitun sanonta tuokin on.? Taitaa olla vähän pimee...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe